וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

10.3.2011 / 17:00

בשבוע המתחיל ב-13.3.11 תפעלו באופן פחות זוגי ויותר חברתי, תיפתחו לאזורי פעולה חדשים ולאנשים מסוג אחר. יהיה מעניין

על פניו נראה שהתקשורת שלנו השבוע אינה במיטבה, והמעורבות הרגשית עדיין גבוהה מהרגיל. זווית בין מרקורי לפלוטו עלולה להביא איתה מאבקי כוח ואגו, וכדאי להזהר. אולם האירוע המשמעותי הוא מעברו של אורנוס התזזיתי, כוכב השינויים, ממזל דגים למזל דלי לשבע שנים. האם יהיו אלה שבע השנים הרעות או הטובות שלכם? הממ...

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה שבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לכוכב פלוטו הייצרי והכוחני. הזווית הזו עלולה להביא איתה לא מעט חיכוכים עם אנשים קרובים או סמכויות למיניהן, לדרוש מאתנו איפוק ואורח רוח כשכל דבר עלול לשמש כדגל אדום או טריגר לפעולה, ולגרום לנו להגיב עוד לפני שהבנו בדיוק במה מדובר וכך גם לירות לעצמנו ברגל. מה עושים? מחליטים כבר עכשיו שלא מאפשרים לעולם להפעיל אותנו בלי רצוננו ופועלים ממקום שקט ומדויק, לא לפני שסופרים עד עשר לפני שכועסים, אם בכלל. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, גדי וסרטן.

הרגשות השבוע - ונוס הרגשית שוהה עכשיו במזל דלי החברתי, ומביאה איתה את הצורך להתיידד עם העולם, לפעול באופן פחות אינטימי זוגי ויותר חברתי, ולאפשר לנו להרחיב את המעגלים החברתיים שלנו. זה בדיוק הזמן לאפשר לעצמנו להפתח לאזורי פעולה חדשים ולא מוכרים, ולאנשים מסוג אחר שעדיין לא פגשנו. מי בעיקר יושפע ממיקומה של ונוס? מזלות שור, דלי, עקרב ואריה.

אורנוס עובר למזל טלה - אורנוס הוא כוכב השינויים, החשיבה המקורית, ופריצות הדרך. הוא התגלה בשנת 1930, יחסית מאוחר לכוכבים של מערכת השמש, ואחרי כשבע שנים שבהם שהה במזל דגים, הוא עובר באופן סופי למזל טלה, ומביא איתו את בשורת השינוי למזלות הקרדינליים כולם: טלה, מאזניים, סרטן וגדי. ילידי השבוע הראשון של מזל טלה עשויים להיות אלה שירגישו בו בעוצמה רבה בתקופה הקרובה, והם גם אלה שיצטרכו להתמודד עם השינויים בחיי היום היום ובסדרי העדיפויות לפני האחרים. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, דלי ואריה.

תחזית שבועית

טלה
אורנוס כוכב השינויים עובר למזל טלה בו ישהה פחות או יותר שבע שנים. אורנוס מכריח אותנו לשנות דפוסי התנהגות, הרגלים וקבעונות חשיבה, כדי לאפשר זרימה מחודשת של אנרגיה. יהיה מעניין... מרס בזווית לסטורן השבוע, מביא איתו הרבה מתחים ולחצים. גלו איפוק...

שור
על פניו, אתם נמצאים בתקופה לא רעה. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל דלי ומחזקת מאוד את האמביציה שלכם: זמן טוב לאסרטיביות אמיתית שרואה את העובדות כפי שהן ורצה קדימה: שתפו פעולה עם אחרים באתגרים גדולים, ואל תפעלו לבד.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עכשיו במזל טלה האסרטיבי ומביא איתו צורך חזק בסיפוקים מיידיים. הצורך בתגובות מהירות ולא צפויות מתחזק כשמרקורי יוצר השבוע זווית פעולה עם פלוטו הכוחני: הזהרו מסערות ודרמות, ואל תאבדו את הראש!

סרטן
מרקורי במזל טלה משפיע עליכם השבוע, סרטנונים: יורגש הצורך לדבר, לשתף ולחלוק את שעובר עליכם בצד הרצון לקחת יוזמות חדשות ובעיקר לתכנן דברים. הגיע הזמן לתקשר טוב יותר, ולתת למילים שלכם לעשות עבורכם לפחות חלק מהעבודה.

אריה
ונוס שוהה גם השבוע במזל דלי מול המזל שלכם, ושמה את הדגש על נושאי זוגיות ויחסים. ייתכן שהגיע הזמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובבן או בת הזוג שלכם: זמן טוב לפעול באופן רגשי יותר, לפתוח את הלב, ולתת למערכת היחסים שלכם טאץ' רומנטי אמיתי.

בתולה
זווית פעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לכוכב פלוטו עלולה להביא איתה שבוע מאוד עמוס רגשית, לטוב ולרע. אולי זה הזמן לנהל דיאלוג רגיש יותר עם הסביבה, ולא לאפשר לעצמכם לשלוף תגובות קיצוניות מהשרוול. גלו איפוק וסבלנות בעיקר בכבישים ובדרכים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע גם השבוע במזל דלי. הצד הרומנטי שלכם פעיל במיוחד, וזה בדיוק הזמן למי מכם שאין לו עדיין קשר רומנטי למרות החורף הגשום הזה, למצוא לו את שאהבה נפשו... זמן מצוין להיכרויות חדשות, או העמקת קשרים.

עקרב
מיקומה של ונוס במזל דלי מביא איתו לא מעט עדנה לנושאי בית ומשפחה. אולם זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה תקשורת כוחנית ומאבקי כוח ואגו, אם לא תלמדו לוותר על הצורך לומר את המלה האחרונה...

קשת
כוכב אורנוס עובר השבוע למזל טלה, מקום שבו נמצא גם יופיטר שליט המזל שלכם, וומביא איתו תקופה רגשנית ומלהיבה. זהו זמן טוב לנקות מהסיסטם מערכות יחסים רגשיות שלא עובדות, ולאפשר לעצמכם לפעול באופן מלהיב בתחום היצירתי והייצרי. תנו לרגש לדבר...

גדי
מיקומו של כוכב מרקורי במזל טלה מראה שנושאי תקשורת עשויים להיות משמעותיים עכשיו באזור הבית והמשפחה. זה בדיוק הזמן לנהל תקשורת משפחתית במינון גבוה יותר, לשתף את בני הבית במה שעובר עליכם, ובעיקר להקשיב למה שיש להם לומר לכם...

דלי
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם דליים, ולהביא איתה פרק זמן רגשני ונעים אם תסכימו להתמסר ללב... אורנוס שליט המזל שלכם עובר למזל טלה, ונראה שאתם חוזרים לעצמכם ובגדול אחרי תקופה רגשנית ולא קלה. הגיע הזמן ליוזמות חדשות, ובכל התחומים!

דגים
גם השמש וגם מרס שוהים עדיין במזל שלכם, דגיגים, ומביאים איתם לא מעט אקשן אישי וסביבתי. מעברו של אורנוס מהמזל שלכם למזל טלה רומז שהסתיים לו תהליך התפתחות אישית מעניין: מעכשיו פותחים דף חדש ביחסים, ובתחום הכלכלי. אל תחכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully