וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-6.3.11 כדאי להתחיל לתרגם את המחשבות והרגשות לעשייה. לא פשוט, אבל כמה אפשר רק לדבר?

מרקורי כוכב התקשורת שלנו מככב בשמים השבוע, עם סדרת שינויים מהפכים ומעברים: לא פלא שהתקשורת שלנו עשויה להיראות מתעתעת, לא ברורה, ופה ושם גם בעייתית כשאנחנו רוצים להעביר אינפורמציה ומגלים להפתעתנו שהיא עברה בנוסח אחר לגמרי. אבל הכוכב האמיתי הוא אורנוס, שעובר אחרי שבע שנים ממזל דגים למזל טלה ומביא אליו – ואלינו – את בשורת השינוי...

הזווית המתוחה של השבוע – זו זווית המתח בין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן הנוקשה. הזווית הזו עלולה להביא איתה תחושות של כובד ומצוקה בתחום הכלכלי והכספי, וחשוב להזהר שלא לקבל החלטות גרועות תחת לחץ, שרק יסבכו את הדברים: סבלנות ואורח רוח ישתלמו כיוון שזו זווית קצרה יחסית. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות אריה, גדי, דגים ובתולה.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת פותח את השבוע כשהוא שוהה במזל דגים הרגשני, מה שאומר שהרגשות מפעילים אותנו עכשיו בעוצמה בדיאלוג שבין אדם לחברו. בהמשך השבוע התמונה משתנה, ולכן לא מומלץ לתכנן מתחילת השבוע לסופו.

הזווית המתסכלת של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי התקשורתי לבין כוכב אורנוס התזזיתי. זו אחת הזוויות היותר חסרות שקט שיש, ואולי משום כך גם התקשורת שלנו השבוע עלולה להראות בעייתית, עם לא מעט ניתוקי קשרים וקצרים בתקשורת. חשוב לא להגיב מהבטן כשאנחנו חשים לא מובנים, אלא לפעול מהראש ולגלות איפוק. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

המעבר המעניין של השבוע – זה מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל דגים הרגשני העוסק בתחושות, למזל טלה העוסק בעשייה פרופר. אולי משום כך חשוב לקראת סוף השבוע לדעת לתרגם את המחשבות והרגשות לעשייה, ובעיקר לעשייה לטווחים קצרים כמו שמזל טלה אוהב. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

ועד שנבין ונצליח לחבר בין מרקורי שעובר למזל טלה ליופיטר ואורנוס שכבר נמצאים שם, ולשדרג לא רק את המילים שלנו אלא גם את הכוונות והמעשים – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
אפשר לראות אצלכם השבוע מהפך מסויים. כוכב מרקורי עובר למזל שלכם ומשפר מאוד את התקשורת שלכם עם העולם בחודש הקרוב: הגיע זמן לדבר. גם אורנוס עובר למזל שלכם וישהה שם כשש שנים: הגיע הזמן לפריצות דרך, ובגדול.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה השבוע במזל דלי, ומדגישה את כל הנעשה בבית הקריירה שלכם. זהו זמן טוב להיעזר בה, לפרוץ דרכים חדשות במקום הדרכים החסומות שמעיקות עליכם, לשדרג תדמית, ולהפגין סמכות ונוכחות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נצמד לאורנוס התזזיתי וקצב הדברים הופך מהיר במיוחד. מעברו למזל טלה מדגיש בתקופה הקרובה את כל מה שקשור ליכולת שלכם לשדרג יחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם, ולהרחיב את המעגל החברתי.

סרטן
מעברם של מרקורי ואורנוס למזל טלה ידגיש בתקופה הקרובה את כל מה שקשור לאמביציה ולדרייב בחייכם. הגיע הזמן לשינוי בצורת החשיבה שלכם כמו גם ביכולת שלכם לשדרג את הפעילות שלכם, ולרוץ קדימה. לכו על כל הקופה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זווית של מתח עם סטורן הנוקשה, מה שהופך את השבוע הזה לאסרטיבי ודורשני במיוחד. זה בדיוק הזמן להפתח לחשיבה מסוג אחר, לצאת מהקופסה, ולא לאפשר ללחץ להפעיל אתכם ולקבוע עובדות.

בתולה
מעברו של מרקורי, שליט המזל שלכם, למזל טלה מביא איתו שבוע אסרטיבי במיוחד, אבל שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו עכשיו. משום כך מומלץ דווקא עכשיו לפעול באופן שקול עד כמה שאפשר, ולהזהר במיוחד בכבישים ובדרכים.

מאזניים
מעברם של מרקורי ואורנוס לבית הזוגיות שלכם מביא איתו צורך בחשיבה מסוג אחר ובהיערכות מחודשת בנושא הדיאלוג הזוגי ומערכות היחסים שלכם. זה בדיוק הזמן לקבל החלטות משמעותיות, ולהתחיל לראות את הדברים באור שונה.

עקרב
הגיע הזמן לחשיבה מקצועית באור שונה, עקרבים. מעברם של מרקורי ואורנוס למזל טלה מביא איתו את היכולת להגדיר דברים באופן אחר, ואולי זה הזמן לחשוב על קידום בתפקיד, הסבה מקצועית, או מעבר למקצוע אחר. שווה לנסות...

קשת
הצטרפותם של מרקורי ואורנוס למזל טלה, מקום בו נמצא כבר כוכב יופיטר, מגבירה את היכולת לפעול באופן אסרטיבי יותר בשטח, להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ולתת לצד היצירתי שלכם מקום מודגש יותר בתקופה הקרובה. הקשיבו ללב...

גדי
עם מעברם של אורנוס ומרקורי למזל טלה, נראה שהגיע הזמן לחשיבה מסוג אחר בכל מה שקשור לנושאי בית ומשפחה. ייתכן שהגיע הזמן לחשוב על שינוי מקום מגורים, וייתכן שזהו זמן לשינוי בסטטוס: שינוי באווירת הבית והמשפחה בהחלט מומלץ.

דלי
ונוס ממשיכה לנוע גם השבוע במזל שלכם, ולהביא איתה רגשות חמים ועוצמתיים יותר, כמו גם יכולת לשדרג את מיקומכם מול העולם ולעשות זאת בדרך נעימה ואישית. מעבר מרקורי ואורנוס למזל טלה משפר תקשורות: זמן לשיחות נפש.

דגים
אל מקבץ הכוכבים הגדול שנמצא במזל שלכם ומאפשר לכם ליזום ולפרוץ קדימה, וכולל את מרס, מרקורי והשמש, נוסף שינוי השבוע: מרקורי ואורנוס עוברים למזל טלה, ומאפשרים עבודת עומק אמיתית בחשבון הבנק. הגיע הזמן לפעול!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully