וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית השבועית של לוח המאיה

טליה טוקר

27.2.2011 / 0:55

השבוע מתחיל גל מגשר העולמות, שיעזור לכם לשחרר תבניות מחשבה המונעות מכם לחיות את מלוא הפוטנציאל שלכם. המוח קורא אתכם לסדר

ידע המאיה הוא עולם ומלואו וכל אחד מאיתנו חווה בדרכו הייחודית את המידע האינסופי הזה. הקודים של המאיה, צורות גיאומטריות וסמלים בכלל, כמו ההקסגרמות של הסינים או האותיות העבריות, צפונים עמוק בתוך הד.נ.א. האנושי שלנו. בכתיבת הגלים כוונתי היא שהמילים הנכתבות פשוט יזכירו ויעוררו את ידע הסמלים הטמון בתוכנו. החיבור הוויזואלי והמנטלי לסמלים מאפשר לאט ובהדרגה להיפתח לשפה האוניברסאלית של שפת האור.

אין זה משנה מה יודעים על המאיה ועד כמה משחקים ביום-יום עם המידע הזה, מה שחשוב הוא להיפגש עם הסמלים הללו מדי פעם בנשימה, בציור, במעקב, באמנות, במדיטציה או בחקירות שונות. עצם ההתבוננות בסמל והמעקב אחר התנועה של הגל מחברים אותנו למקצב טבעי פנימי, מרחיבים את מבנה המוח שלנו ועוזרים לנו להשתנות. החכמה הניתנת במעבר מקוד לקוד (מסמל לסמל) היא עצומה ומאפשרת בהדרגה לנוע בחיים כמו גל תוך כדי זרימה נעימה ויצירתית. הנכם מוזמנים להתמקד בסמל של כל יום או של הגל או של מה שמרגיש לכם באותו הרגע, לנשום, לצייר ולהתכוונן בעזרתו לשלווה של נוכחות ברגע ולפתיחת הלב.

מגשר העולמות

ה- 28/2: טון 1, היום הראשון בגל מגשר העולמות: מגשר העולמות מבקש שנסלח לעצמנו ולסובבים אותנו על הפער המדומה שלרוב אנחנו חיים בו. פער זה יוצר את רמות המתח הגבוהות בחיינו והוא למעשה הפער בין המצוי לרצוי, בין המציאות לבין מה שרוצים ליצור בה וממנה. המגשר לאורך הגל עוזר לנו לשחרר מחיינו טראומות ותבניות שמונעות מאיתנו לחיות ברגע זה ממש את הרצוי עבורנו.

למשך שלושה עשר הימים של הגל, המגשר דוחף אותנו להרפות ולשחרר. זוהי משימה קשה מאד לרובנו, שכן אנו רגילים לחיות במתח ולנוע בלחץ ממשימה אחת לאחרת, מודאגים לגבי הפעילות הבאה. הגל הקרוב מלמד כיצד ניתן להגיע למקום של שלווה וביטחון בחיינו ולנוע בקלילות זורמת מנקודה לנקודה.

מגשר העולמות מסמל את היכולת לסלוח, לתת לישן למות ואז להיפתח למצב חדש ואחר. בגל זה אנחנו מוזמנים "להתגלגל" מחדש לדמות שאותה אנחנו מבקשים לחיות עכשיו בחיינו. בגל הקודם, גל הלך שמים, קיבלנו מידע, ועכשיו אנחנו לומדים כיצד לשחרר אמונות והרגלים, לנוע עם המידע המשודרג שקיבלנו ולהיוולד לדרך אחרת של התנהלות.

אתגר הגל - יד

ה- 1/3: טון 2, היום השני של האתגר באנרגיית היד: אתגר היד מלמד אותנו להנות מכל מה שקורה בחיינו ומכל נקודה ספציפית לאורך הדרך. אנו נמצאים בגל שבו אנחנו לומדים כיצד לזרום ממצב אחד לאחר כשאנחנו מלאים באנרגיה. אם נתבונן בים נוכל לראות שהוא אינו עוצר אף פעם. בכל רגע נתון קיימת תנועה בים, גל עולה וגל יורד. היד מאפשרת לנו להתחבר לתנועה האינסופית הזאת ולנוע בחיינו מתוך חיבור אמיתי לרצונות שלנו. המגשר דוחף אותנו להרפות והיד מלמדת כיצד ניתן לזרום משוחררים ורגועים במציאות חיינו. במקום להילחץ מעודף המשימות ולדאוג מ"מה יהיה" ומ"איך יהיה", אנו למדים לנוע עם הידיעה הקיימת בנו מרגע לרגע.

אנרגיית היד מאפשרת להכיר בכשרונות הטבועים בנו ולהנות מהם במהלך העשייה היום יומית שלנו. כמו כן, לאורך הגל היד מלמדת אותנו להתחבר לידיעה הפנימית של מה שנכון לנו.

הכוכב

ה- 2/3: טון 3 באנרגיית הכוכב: הכוכב הזורח של היום מאיר אותנו באנרגיות האהבה ללא תנאי של ונוס ונותן לנו הזדמנות להטענה עצמית. הגל מלמד שהצעד הראשון למות "התוכנה הדפוסית" וההרגלים הישנים הוא במעבר לתוכנה חיובית שבה החוסר והשליליות מפסיקים להשפיע עלינו. ביום השלישי של הזרימה האינטואיטבית, אנרגיית הכוכב ממלאה אותנו בחיוביות ובתחושת סיפוק מעצמנו ומהחיים.

נדרשת מאיתנו עבודה מחשבתית על המקומות שבהם אנחנו עדיין מבקרים את עצמנו, על זוויות הראייה הפסימיות שיש לנו ועל חוסר היכולת שלנו להנות ממה שכבר קיים ושכבר השגנו בחיינו. חכמת הגל מלמדת שכדי שנוכל לממש בהנאה את ידי האלוהים שלנו עלינו לנקות את הדימויים השליליים שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי החיים. ראייה אובייקטיבית של היופי הקיים בכל רגע מאפשרת לזרום באלגנטיות ובמלאות תוך כדי מימוש אמנותי של הרצונות שלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הירח

ה- 3/3: טון 4 באנרגיית הירח: בגל שבו אנחנו משחררים מתאי הגוף שלנו זכרונות טראומתיים, נוכחותו של הירח ביום הרביעי של הגל היא הגיונית מאד. הירח מסמל את הילדים הרגישים שבתוכנו ומגיע עד לילדותנו הרחוקה, שבה הוטבעו בנו חלק ניכר מהדפוסים שמלווים אותנו עד היום. אנו מסיקים שהקושי לזרום עם עצמנו בהנאה נובע מפצעיי ילדות עמוקים, שנשארו חקוקים על לוח ליבנו וגורמים לכך שנמחזר את מעשינו שוב ושוב. דפוסי ילדות אלה חוסמים מאיתנו את החיבור ליצירתיות ולעוצמה אינסופיות שקיימות בנו.

ביום הרביעי של הגל אנחנו זורעים מהמוח ההגיוני שלנו אפשרויות לפתרון האתגר, והירח מציע שנפשפש באירועי הילדות שלנו ונבין את התבניות המחשבתיות שמעכבות אותנו. הוא מלמד כיצד לשחרר את דפוסי ה"אני לא יכול", "אני דחוי" וכו', לטהר את יסוד המים שבנו ואז לאט ובביטחון לזרום במיימי החיים. אנחנו מוזמנים לנקות את המידע הרגשי הכואב הזה ולאפשר לעצמנו תנועה נעימה וחיבור מחודש לילד הסקרן והיצירתי שבנו. אנרגיית הירח של היום מזמינה אותנו לחדד את חיישני הקליטה שלנו ולקבל סימנים מתנועת החיים השוטפת, לשים לב למסרים מאנשים, מסיטואציות ומכל רגע נתון.

הכלב

ה- 4/3: טון 5, באנרגיית הכלב: התהליך של הגל הולך ומעמיק עם יצירת עוגן פנימי של כלב ביום החמישי של הגל. כלב ביום של גיבוש המוטיבציה להמשך הגל מבהיר שהדרך לעבור טרנספורמציה ולהיוולד מחדש חייבת לבוא מתוך ידיעת אני ברורה ונאמנות לרצונות הלב ולצרכים האישיים שלנו. רובנו בחיים נקלעים למצבים שבהם אנחנו מרצים את האחרים ועושים דברים ש"לא נעים לנו" לסרב להם. הגל מלמד שאין לכך מקום וככל שנקפיד להקשיב לרחשי הלב האישיים שלנו ונממש אותם, כך ניפתח ליותר ויותר אהבה עצמית ואהבה לעולם כולו.

כשאנחנו בטוב ובאושר, בוודאות נגרום גם אושר לסובבים אותנו. הכלב מלמד כיצד להיות החברים הכי טובים של עצמנו ולהעמיד את עצמנו ואת הרצונות שלנו במקום הראשון בחיינו. כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם, כך אנחנו לומדים להיות קשובים לצרכים שלנו ואותם להעמיד בראש סדרי העדיפיות שלנו.

הקוף

ה- 5/3: טון 6 באנרגיה של קוף: כדי שנישאר רגועים ומאוזנים במהלך השינוי הפנימי והעשייה ההולכת וגדלה בחיינו, אנו מוזמנים היום להטעין את עצמנו ביצירתיות הסוחפת והמבריקה שבאנרגיית הקוף. הקוף מחדיר בנו את היכולת לביטוי מקורי, קליל ומהנה של הרצונות שלנו ומשחרר מאיתנו לחץ, מתח ודאגה. ביום השישי של האיזון ותחילת הזרימה החיובית של הגל, הקוף מאפשר להתבונן על החיים ועל התהליכים העמוקים שאנחנו עוברים מזווית ראייה משועשעת, מבלי לקחת שום דבר ברצינות רבה מדי או באופן אישי.

אנחנו עוברים תהליך של ניקוי והתחדשות וההומור והיצירתיות של הקוף עוזרים לנו בניקוי הטראומות והפצעים ומאפשרים להתכונן לקראת שיא התהליך של הגל. ביום זה אנחנו מוזמנים לארגן בקלילות עניינים שונים במציאות חיינו ולאפשר להשראה ולקלילות של הקוף למלא אותנו ברעיונות מחודשים.

שיא הגל - האדם

ה- 6/3: טון 7 באנרגיה של אדם: האדם בשיא התהליך של הגל מלמד לצעוד בביטחון בדרך שלנו תוך כדי התגברות נבונה על ה"מכשולים" שקיימים בה. הוא מלמד לשים בצד את ספקות השכל ואת חוסר האמונה בכך שניתן לממש את הרצונות שלנו ולהיות מאושרים במציאות היום יומית.

כחלק מניקוי התוכנה הרגשית שלנו עם המגשר, במהלך הגל אנחנו משתחררים מנורמות שונות ומתפיסות קולקטיביות בדבר "האושר" והדרך להגיע אליו. האושר הוא מצב אנרגטי של מלאות במוח והוא לא תלוי בשום דבר חיצוני. המציאות בחיינו תלויה אך ורק במחשבות שלנו והאדם ביום הנוכחי מאפשר לשחרר את המניפולציות המתוחכמות של המוח הדפוסי שלנו.

אנו מתנקים מקונספטים נוקשים ומאמונות פנימיות שהם מידע ממוחזר מהילדות והוא מוגבל באפשרויות שבו. האדם מחבר לתבונה האלוהית ומלמד אותנו לסמוך על עצמנו ועל כך שכל מה שאנחנו מבקשים מגיע אלינו בקלות. בעזרת האדם אנחנו מבינים ששפע אינסופי ממתין לנו כשנפעל דרך תבונת הלב שלנו ללא תלות בעולם ובסובבים אותנו.

האדם בשיא הגל ממלא את ליבנו בחכמה שמאפשרת לנו לנוע במציאות בעליזות ובנדיבות כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו ולהנות מעצם הקיום בעולם הרבגוני והצבעוני שמקיף אותנו. אנו לומדים כיצד להתחלק במתנות שבורכנו בהן, להסתכל בגובה העיניים על בני האדם סביבנו ולבטא בהנאה את רצונותינו.

*טליה טוקר היא ניאופסיכולוגית. מומחית בידע הזמן והמרחב של המאיה, כותבת ומלמדת את האסטרולוגיה של המאיה. עברה חניכה בגוואטאמאלה ע"י השאמאן דון פדרו קרוז והוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully