וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

24.2.2011 / 17:00

בשבוע המתחיל ב-27.2.11 המעורבות החברתית שלכם תתחזק ותוכלו להתיידד עם העולם מחדש. תנו לזה לקחת אתכם למקומות יפים

על פניו זהו שבוע עמוס רגשית, אבל כמו בכל שבוע – אין טוב בלי רע ואין רע בלי טוב, וונוס שעוברת למזל דלי בהמשכו בהחלט מביאה איתה אווירה חיובית ובונה.

הזווית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זווית הפעולה בין יופיטר כוכב השפע שעושה צעדים ראשונים במזל טלה, לבין פלוטו היצרי והכוחני. הזווית הזו עלולה להביא איתה סערות ודרמות למערכת, כשהצורך שלנו להתרחב ולהרחיב אופקים עלול להתנגש בצורך שלנו בכוח ובעוצמה. ייתכן שדווקא השבוע הזה נפגוש את העוצמה הזו דרך אנשים ממול בחיינו, דרך עימותים ומאבקי כוח מסוגים שונים. אולי משום כך חשוב כבר עכשיו להחליט שלאן שלא ילכו הדברים נשמור כולנו על איפוק ושליטה עצמית, ולא ניגרר לדרמות מיותרות שרק יקלקלו יחסים נאים, וחבל. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות טלה, קשת, מאזניים ותאומים.

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא במזל דגים הרגשני, ואפשר לומר שהמעורבות הרגשית במילים שלנו גבוהה במיוחד. חשוב על כן להגדיר מטרות באופן מדויק, כדי שלא יתמסמסו להן בהמשך. מרקורי נצמד השבוע לשמש, אלמנט שמחזק את התקשורת שלנו ומאפשר לה להיות ברורה וחדה יותר, ולנו להיות מעשיים יותר ולקבוע עובדות בשטח. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, אריה ודלי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זה מעברה של ונוס הרגשית ממזל גדי הנוקשה למזל דלי הפתוח והחברתי. את המעבר הזה נרגיש כולנו, כשהדרך לחוות אותו היא בעיקר דרך היכולת שלנו להיפתח לעולם, להתיידד איתו מחדש, להרחיב את המעגל החברתי שלנו, ולפעול דרך שיתופי פעולה ועשייה משותפת עם אנשים אחרים, ולא לבד. גם המעורבות החברתית שלנו מתחזקת בהדרגה, כולל האכפתיות שלנו מאחרים והיכולת שלנו לתמוך ולעזור כמו גם להיות מעורבים במה שקורה מבחינה חברתית. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים, והרגשות חוגגים בגדול. מרס מאבד מהחדות והאגרסיביות שלו במזל דגים, ומקבל טאץ' מעט אלטרואיסטי בסגנון של עזרה לזולת, הקשבה רבה יותר, ורכות גדולה יותר... מוכר לכם? יהיה מעניין.

שור
משהו מעניין מתרחש השבוע מבחינתכם. ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל דלי, ומדגישה את כל מה שקשור לקריירה שלכם וליכולת לפעול ממקום של עוצמה ונוכחות. הגיע הזמן לשדרג את האמביציה שלכם ומהר...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נצמד השבוע לשמש, אלמנט שמביא איתו תחושות חזקות של עוצמה ויכולת מוגברת לעשות ולפעול, ובעיקר – ליזום. זמן מצוין להתחלות חדשות, ואפילו לדרייב חזק בתחום הקריירה שלכם. אז... קדימה.

סרטן
ונוס ששהתה כחודש שלם במזל גדי מול המזל שלכם והביאה איתה עדנה למערכות היחסים שלכם, עוברת למזל דלי ועשויה לשפר מאוד את כל מה שקשור לתחום הכלכלי. אולם, חשוב להיזהר ולא להוציא יותר ממה שהתכוונתם...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים הרגשני, אלמנט שמעט מערפל ומטשטש את הכוונות שלכם, אבל במקביל גם מדגיש את הצורך להוסיף מינון גבוה יותר של אינטואיציה ותחושות בטן ליומיום שלכם.

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל דגים מול המזל שלכם מדגיש את הצורך לפעול ולעשות קצת יותר בכל מה שקשור לקשרים קרובים ולמערכות היחסים שלכם: זמן טוב להשקיע בזוגיות, בדיאלוג של אחד מול אחד, בפרטנרים שלכם, או... בהיכרות חדשה.

מאזניים
אחרי כחודש לא קל עם לא מעט לחצים ומתחים, אפשר לומר שהגיע שינוי: ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל דלי והאנרגיה שלכם משתנה. מעכשיו החיים יהפכו קלילים וזורמים ואפילו חברתיים יותר, עם מינון גבוה של רומנטיקה. נייס...

עקרב
מעברה השבוע של ונוס למזל דלי ישפיע על נושאי בית ומשפחה בחייכם, עקרבים. זהו מיקום שמאפשר לכם להיות משפחתיים יותר, לפעול באופן ביתי ומשתף, להיות שם עבור אנשים קרובים, ולתת ללב להיפתח ביחסים עם המשפחה.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם נמצא בזווית פעולה לפלוטו הכוחני, אלמנט שעלול להביא איתו כמה וכמה סערות ודרמות מזדמנות בהמשך השבוע. זהו מיקום שמאפשר לכם לפעול באופן עוצמתי, אבל חשוב להיזהר ממאבקי כוח ואגו.

גדי
ונוס עוברת השבוע ממזל גדי שבו השקיעה לא מעט בפתיחת הלב וביחסים הקרובים אל מזל דלי, וכאן היא פותחת עבורכם כמה דלתות בכל מה שקשור לתחום הכלכלי: הגיע הזמן לסגור אובדראפט, ולמצוא מקור הכנסה נוסף וכמה בונוסים קטנים...

דלי
מעברה של ונוס למזל שלכם השבוע פותח מחדש את הלב הדליי האינטליגנטי אך מרוח משהו... זהו מיקום חביב וחברתי אך מהשבוע גם זוגי יותר, ומעכשיו אפשר להיפתח קצת יותר גם ליחסים קרובים, ולתת ללב להוביל מהלך... מוכנים?

דגים
מקבץ הכוכבים במזל שלכם שם את הדגש השבוע בעיקר על היכולת שלכם לפתוח דלתות חדשות ואזורי פעולה חדשים בחייכם, לרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות, ובעיקר לקחת יוזמות אם תסכימו לצאת מהקונכיה הדגית הביישנית שלכם...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully