וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

17.2.2011 / 17:45

בשבוע המתחיל ב-20.2.11 התקשורת תהיה בעייתית ונחווה חוסר שקט, כעסים קטנים ותסכולים גדולים. שמרו על פרופורציות

זה עשוי להיות שבוע סוער ורב תהפוכות, כששלושה כוכבים עוברים בבת אחת ממזל דלי למזל דגים תוך צמידות עם נפטון שליט מזל דגים, והדרמות עשויות לשחק תפקיד מרכזי באווירת הסביבה. אפשר לומר שרוב הכוכבים במפת השמים מעורבים בצורה כזו או אחרת באקשן כלשהו. יהיה מעניין.

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון המטשטש והמערפל. המיקום הזה עלול להביא איתו קושי לראות את הדברים כפי שהם, כשהכל הופך רגשי וטעון מול עינינו, ומחייב אותנו להגיב מהבטן, ולא מהראש. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, דגים ובתולה.

הזווית המבלבלת של השבוע – זו הצמידות בין כוכב מרס, כוכב העשייה והדרייב שלנו, לבין כוכב נפטון, במזל דלי. הצמידות הזו עלולה לקלקל כמה וכמה רעיונות ויוזמות לעשייה, ובמקומם ליצור לא מעט סערות ודרמות בגלל כעס או תסכול. חשוב לפעול באופן מדויק ויעיל, ולא לכעוס כשדברים לא קורים כפי שרצינו. בהמשך גם עובר מרס למזל דגים והחיים הופכים רגשניים במיוחד לאורך כל הדרך, מקשים עלינו לעשות קצת סדר בבלגן, ולהבין מי בעצם כאן נגד מי. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות טלה, דגים, מאזניים ובתולה.

התקשורת שלנו – בעייתית השבוע. מרקורי כוכב התקשורת נצמד לכוכב מרס הכוחני ואחר לנפטון הרגשי, ומפגיש אותנו עם שרשרת של חוסר שקט וחוסר מנוחה, כעסים קטנים ותסכולים גדולים כשדברים לא קורים כפי שרצינו. בהמשך עובר מרקורי למזל דגים, החיים הופכים רגשניים במיוחד, וכל גרוי קטן עלול להפעיל אותנו בעוצמה גדולה, ובלי פרופורציות. מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה ודגים.

תחזית שבועית

טלה
זה עלול להיות שבוע מערפל ומבלבל, טלאים. מרס שליט המזל שלכם צמוד היום לכוכב נפטון, אלמנט שמביא איתו בעיקר קושי מסוים לפעול באופן מעשי בשטח, ומעורבות רגשית גבוהה שעלולה לפגוע בשיקול הדעת. זהירות...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי הנוקשה, והחיים דורשים מכם עכשיו עמידה בלוחות זמנים ויכולת ארגון מוכחת בשטח. אולי משום כך כדאי לתכנן את השבוע הזה באופן מדויק כדי שלא לבזבז אנרגיה יקרה, ולפעול בהתאם.

תאומים
שבוע רגשני מאוד עובר על כוחותינו, כשמרקורי שליט המזל שלכם נצמד לכוכב מרס האגרסיבי ומביא איתו קושי לתקשר באופן הרמוני. בהמשך – כשמרקורי ומרס עוברים למזל דגים, החיים הופכים רגשניים מאוד. מעניין...

סרטן
מקבץ הכוכבים שהולך וגדל במזל דגים יכלול השבוע גם את מרס הערס ואת מרקורי כוכב התקשורת שלנו. הדגש יהיה על כל מה שקשור ביכולת שלכם לעשות דברים באופן פתוח ומשוחרר, להרחיב אופקים, לתכנן נסיעה, או ללמוד משהו חדש.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם נעה השבוע במזל דגים, אלמנט שמביא איתו - מעבר ליומולדת לדגיגים המקסימים - גם קושי מסוים לראות את הדברים כפי שהם. חשוב מאוד לא לקחת סיכונים השבוע מכל סוג, ולשמור על הכסף שלכם.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדל במזל דגים שמול המזל שלכם מדגיש את הצורך שלכם להשקיע קצת יותר במערכות היחסים שלכם ובדיאלוג הזוגי, כמו גם לפעול באופן ממוקד ויעיל יותר. זמן להיות קשובים לאלה שאתכם, או... לצאת לדייט.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם סוגרת אתכם עדיין בבית ובמשפחה, ומכריחה אתכם ללמוד – לעתים בדרך הקשה – ליישם שתי מילים שנקראות 'משמעת עצמית'. זה אינו זמן לפינוקים אלא לעבודה קשה, בעיקר על עצמכם, ולהתייעלות אמיתית.

עקרב
החיים הופכים רגשניים ורומנטיים עכשיו, עקרבים, כשגם השמש וגם מרס ומרקורי פוסעים להם בנחת במזל דגים ומדגישים את הצד הרומנטי שלכם, ואת הצורך בביטוי אישי ייחודי. זהו זמן יצירתי מאוד שמזמין בעיקר חשיבה פתוחה ומחוץ לקופסה.

קשת
נושאי בית ומשפחה הופכים מודגשים יותר בגלל מיקומם של השמש, מרס ומרקורי במזל דגים. זהו מיקום שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם לעשות דברים מתוך אהבה וחיבה, עטופים בחמימות משפחתית ובאנשים קרובים.

גדי
התקשורת שלכם הופכת משמעותית יותר כשמרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דגים, ומאפשר לכם לא רק לבטא כוונות ויוזמות אלא גם רגשות, למרות הקליפה הגדיית הקשוחה. ונוס ששוהה במזל שלכם מרככת במקביל את הלב... נייס.

דלי
מעברם השבוע למזל דגים של מרקורי ומרס מדגיש את הצורך בחשיבה כלכלית מסוג אחר, ואם אפשר – גם בהיערכות כלכלית מחודשת ובטפול שורש לבעיות ישנות. הגיע הזמן לראות את כל התמונה באומץ ו... לפעול בהתאם.

דגים
השמש, מרקורי ומרס ששוהים מהשבוע במזל שלכם מאפשרים לכם לפנות הרבה אנרגיה לעשייה, להזיז דברים שעלו על שרטון בזמן האחרון, ולנקות את שולחן העבודה שלכם מים של מטלות שהצטברו עליו. הגיע הזמן לאקשן, דגיגים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully