וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמים עושים מהלך

טליה טוקר

16.2.2011 / 8:25

מה צפוי לכם בשבועיים הקרובים ועם איזו אנרגיה תשחקו בתקופה זו? קריאה בלוח הזמן של שבט המאיה

הצ'ולקין, אחד מלוחות הזמן של המאיה, מורכב מגלים כשם שלוח השנה הגרגוריאני מורכב משבועות וחודשים. כל גל מונה 13 ימים, וכל יום בגל מכיל אנרגיה שהיא ייחודית לו, כאשר אותה אנרגיה מיוצגת על ידי אחד מ-20 סמלי/ גלופות המאיה. אולם, גם אם כל יום מיוצג על ידי אנרגיה אחרת, הרי שהאיכות הבסיסית של הגל נקבעת על פי היום הראשון שלו. לדוגמה: אם הסמל שמייצג את היום הראשון של הגל יהיה דרקון, הרי שהגל כולו יהיה בסימן דרקון וזו תהיה האנרגיה השלטת בו.

הגל שהחל אתמול (15/2) הינו גל הלך שמים, ובמהלך 13 הימים שלאחר מכן האנרגיה הדומיננטית תהיה הלך שמים, אם כי בכל יום, כאמור, מתקיימת גם אנרגיה נוספת המאפיינת את אותו יום. בטור זה ובבאים אחריו נתמקד באנרגיה הדומיננטית של כל גל, כמו גם בימים השני, השביעי והשנים-עשר של הגל, המייצגים בהתאמה את האתגר של הגל, יום השיא שלו ויום הפתרון.

הלך שמים

ה- 15/2: טון 1, היום הראשון בגל הלך שמים: הלך שמים מגנטי מספר לנו שבגל הקרוב קיים פוטנציאל רב לפריצת דרך ואפשרות לקפיצת מדרגה רוחנית. זהו זמן להתחדשות אדירה ולהשתנות, זמן לקבלת אינפורמציה ועצות פרקטיות בנוגע לדרך בה אנו יכולים לגלם עכשיו את העוצמה הרוחנית הקיימת בנו.

הלך שמים הוא הנביא, המשיח בעל האומץ והחמלה, שבנחישות ובאמונה מבטא את החכמה שבו. לאורך הגל המודעות שלנו תלך ותגדל עד שניפתח למסרים ממימדים שהם מעבר לאשליית הזמן/מרחב שאנחנו חיים בה. הגל מוביל אותנו צעד אחר צעד עד לנחש קוסמי ביום השלושה עשר, שמסמל אלכימיה של הרעל וההרס שבתוכנו ליצירה ולביטוי ייחודי. גל זה מלמד אותנו כיצד להרחיב את המידע שאנחנו פועלים ממנו, לשנות תבניות של תלות אנרגטית ולהיפתח לאפשרויות שכלל לא העלנו בדעתנו.

בגל הנוכחי הלך שמים דוחף אותנו "להתעורר על החיים שלנו", לשחרר זוויות ראייה מוגבלות על החיים ולנוע לכיוונים חדשים. הגל ממגנט אלינו אנרגיות של אומץ לעמוד על שלנו, לממש את רצונותינו ולהתעמת ישירות עם כל מי ומה ששואבים מאיתנו אנרגיה. אנו מתמלאים בחוזק פנימי בכדי לשים גבולות, להיות ברורים ונחושים וליצור לעצמנו מרחב אישי לחקירה וללמידה. השהות בספייס שלנו מגדילה את הערנות ואת היכולת לקליטת מידע. אני ממליצה שניצור לעצמנו מרחב הלך שמים מקודש ובו נשנה את צורת החשיבה שלנו בנוגע להיבטים שונים בחיינו. נתבונן בסמל וננשום אותו לכל תאי גופנו, נאפשר למידע חדש להתקבל וניצור תצורות מחשבה חיוביות להמשך הדרך.

אתגר הגל - קוסם

ה- 16/2: טון 2, היום השני של הגל הלך שמים - אתגר הגל באנרגיית הקוסם: אנרגיית הקוסם מאתגרת אותנו במהלך הגל להתחבר לעוצמה הקיימת בנו ובעזרתה לנוע בכנות ובפשטות. במהלך הגל האנרגיה של הלך שמים מזרימה מידע חדש אל המוחות שלנו, מידע שמאפשר לפרוץ את מגבלות הזמן בהם אנחנו חיים, ולהרחיב את מבנה המוח האנושי שלנו לרמה חדשה של קליטה. הקוסם מאפשר להכיל את כמויות המידע החדשות הללו ומלמד לסמוך על עצמנו ועל הידיעה שלנו.

ככל שנפנה לעצמנו זמן ומרחב לחקירה וללמידה, כך המוח שלנו יוכל להיפתח לאפשרויות שטרם נחשפנו אליהן. הקוסם מאתגר אותנו לשחרר את הצורך באישורים מבחוץ, בפידבקים ובכותרות ובמקומם להקשיב ולתת אמון קודם כל בעצמנו. אנחנו יודעים הכי טוב ומה נכון לנו וככל שאנו מפסיקים "לקבץ אישורים" מהסביבה ומחזירים את האנרגיה לעצמנו, אנו נפתחים לידע טהור והופכים לקוסמים בהתנהלות חיינו.

כמו כן, אתגר הקוסם מבקש שנשחרר נושאים של שליטה בעצמנו ובסובבים אותנו. השליטה היא סוג של ביטחון אשלייתי בחיינו והיא מונעת מאיתנו צמיחה והתפתחות. כתוצאה ממנגנוני הגנה שפיתחנו לעצמנו במהלך החיים, אימצנו לעצמנו אורח חיים מתוכנן וידוע מראש מתוך תחושה אשלייתית שכך אנחנו שולטים במצב ובחיים. במהלך הגל אנחנו לומדים שאנחנו לא יכולים לשלוט בשום דבר ובאף אחד ומתחילים לזרום בפתיחות בחיינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שיא הגל - סערה

ה- 21/2: טון 7, היום השביעי של הגל - שיא הגל באנרגיית סערה: בשיא תהליך החיבור לעוצמת הקוסם שבנו, הסערה מזמינה אותנו לטפל בעצמנו. היא מלמדת כיצד לרפא את הגוף מכל חולשה פיזית, את המוח מכל דרמה לא מאוזנת ואת המחשבות מכל השליליות והתבניות הממוחזרות. כל אחד מרפא את עצמו בדרכיו הייחודיות, אולם כך או כך, בשיא הגל אנחנו מקבלים הנחייה מפורשת לנקות, לטפל ולטהר.

מעבר לכך, הסערה המהדהדת מחזקת את הביטחון העצמי ואת האמון שלנו ביכולות ובכישורים הטמונים בנו. כשאנחנו נשענים על הריפוי, ההטענה והביטחון של הסערה אנו מסוגלים לקפוץ בשמחה אל מימיי החיים כשאנחנו סמוכים ובטוחים בהימצאותם של הפתעות משמחות ואוצר מרהיב שמחכים לנו בהמשך הדרך.

פתרון - זרע

ה- 26/2: טון 12, היום השנים עשר של הגל - פתרון באנרגיית הזרע: זרע בפתרון מעיד על כך שעברנו שינויים מרחיקי לכת לאורך גל הלך שמים. הזרע מלמד אותנו ש"הדבר היחידי שקבוע ביקום הוא השינוי" ובפתרון הוא מלמד על שינוי חיצוני או פנימי שקרה לנו במהלך הגל.

היכולת לפרוץ מבעד לזמן ולמרחב מתאפשרת כשאנחנו נטולי הרגלים, תבניות ומצבים "קפואים" וממוחזרים בחיינו. החיבור לעוצמת הקוסם מתרחש כשאנחנו משוחררים מהישן ונמצאים בתנועה מתמדת ללא מעצורים מחשבתיים. שינוי מבנה המוחות שלנו מתרחש בהדרגה, כשאנו בכל פעם משתנים וצומחים לקראת מציאות חדשה.

לכולנו קיימים זכרונות תאיים של פחד משינוי ולעתים קרובות אנחנו מוכנים לוותר על הרצונות שלנו ומעדיפים להישאר עם המוכר והידוע למערכת המידע שלנו. בפועל, הכל משתנה כל הזמן - כדור הארץ כל הזמן זז ביחס לשמש, בטבע בכל יום מתרחשת צמיחה ובכלל, כל מה שנראה לנו כחומר מוצק מתהווה ומתפרק בכל רגע מחדש. הבנה עמוקה של מהות השינוי מאפשרת לשחרור הפחד הקולקטיבי והאישי מפני שינויים בחיים וכתוצאה מכך לזרימה נעימה שפתוחה לאפשרויות חדשות בכל רגע.

* טליה טוקר היא ניאופסיכולוגית. מומחית בידע הזמן והמרחב של המאיה, כותבת ומלמדת את האסטרולוגיה של המאיה. עברה חניכה בגוואטאמאלה ע"י השאמאן דון פדרו קרוז והוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully