וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

10.2.2011 / 17:15

בשבוע המתחיל ב-13.2.11 אתם עלולים לפרש את הדברים באופן אישי מדי שאינו קשור למציאות. צאו מהסרט שלכם

על פניו זהו אחד השבועות היותר רגשניים ומעורפלים של הזמן האחרון, וחשוב להיזהר משיקולי דעת מוטעים ומהחלטות רגשניות מדי. חשוב בעיקר להתמקד בעובדות ולא לתת לרגש לתעתע בנו ולהפעיל אותנו בעוצמה, בעיקר כשמדובר בצד המעשי ובנושאי כספים. לחילופין, חשוב להיזהר מפתיל קצר ותגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה או נראים כאילו הם הולכים להיות כאלה.

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין נפטון המטשטש והמערפל. הזווית הזו עלולה לגרום לכולנו לא לראות את הדברים כפי שהם, ולפרש אותם כרצוננו באופן אישי מדי שאינו קשור למציאות. אולי משום כך כדאי להתייעץ שוב ושוב לפני שאנו מקבלים החלטות השבוע, ואם צריך גם לדחות אותן לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות דגים, דלי ואריה.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של השמש בסוף השבוע ממזל דלי החברתי והאינטלקטואלי למזל דגים הרגשני. המעורבות הרגשית הולכת ומתחזקת ואיתה מתחזק גם הקושי להתמקד בעובדות ולהציב כוון חשיבה ברור. זמן טוב להגדיר מחדש את הכוונות שלנו כמו גם את דרכי הפעולה, ולהתמקד בעיקר בפרטים הקטנים – בסופו של דבר הם אלה שיעשו את ההבדל. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, דגים ובתולה.

התקשורת שלנו – כוכב מרקורי ממשיך לנוע במזל דלי החברתי, כשהוא קרוב לכוכב מרס האסרטיבי, אלמנט שעלול להכניס גישה לוחמנית לתקשורת שלנו, עם לא מעט חילוקי דעות וסכסוכים. חשוב להיזהר שלא להזדהות יתר על המידה עם הרעיונות שלנו, ולא לפעול באופן תוקפני כשדברים לא קורים כפי שרצינו. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

תחזית שבועית

טלה
המעורבות הרגשית שלכם הולכת ומתחזקת, כשמרס שליט המזל שלכם נמצא בסוף מזל דלי ומתחיל להתקרב לכוכב נפטון. נראה שהרגש מתחיל לשלוט בעניינים, אבל עדיין אפשר לשלב בין הראש ללב אם תתאמצו. הימנעו מדרמות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל גדי המאורגן והנוקשה, ונראה שהחיים מאותתים לכם שזהו זמן טוב לעשות קצת סדר בבלגן, ולהתארגן מחדש. זווית פעולה של ונוס עם יופיטר מראה על אמביציה מתחזקת. מעניין...

תאומים
שבוע לא שקט עובר על כוחותינו: מרקורי שליט המזל שלכם קרוב לכוכב מרס, מה שאומר שדווקא כשאתם מתמקדים סוף סוף, הפתיל שלכם קצר מהרגיל. אולי משום כך כדאי לחשוב פעמיים לפני שמחליטים לכעוס... עשו קצת ספורט.

סרטן
מעברה של השמש למזל דגים בסוף השבוע יביא איתו חודש רך יותר ובו יתחזק הצורך להרחיב אופקים ולראות את כל התמונה. בינתיים ממשיך כוכב יופיטר להזרים רעיונות חדשים לבית הקריירה שלכם, כולל קשרים עם חו"ל.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת צמידות מדויקת עם נפטון הרגשני, ואתם הופכים לרגשניים ולא יעילים במיוחד. התמקדו בעובדות, ונסו לשים את הרגש בצד לפחות עד סוף השבוע, אז עוברת השמש למזל דגים וטובעת באקווריום...

בתולה
מעברה של השמש למזל דגים בסוף השבוע מביא איתו כמה שבועות שזוגיות ויחסים הן מלות המפתח שלהם. זה אולי הזמן להשקיע יותר ביחסים קרובים, או לצאת לדייט. עד אז – הרבה תכניות, הרבה שיחות, אבל לחכות עם הביצוע...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי גם השבוע, אלמנט שלא עושה לכם חיים קלים, בלשון המעטה. כן, הצורך עכשיו הוא לקרוא את עצמכם ואת החיים לסדר, אבל רגשית אתם עדיין תקועים דיפ דאון. סבלנות – מילת המפתח.

עקרב
מעברה של השמש למזל דגים בסוף השבוע יביא איתו חודש שבו המילה רומנטיקה תהיה מודגשת במיוחד. עד אז חשוב לפעול באופן שקט ויצירתי, לשים את העובדות על השולחן כפי שהן, ולא לעשות שרירים ללא צורך.

קשת
מקבץ הכוכבים במזל דלי מביא איתו עדיין שבוע אסרטיבי למדי, שבו אתם יכולים לפעול באופן ממוקד ויעיל, ולעשות את מה שחשוב באמת: לדבר – ולבנות תכניות. בהמשך עוברת השמש למזל דגים, והקשתים חוזרים הביתה...

גדי
נראה שהגיע הזמן לעשות קצת יותר עבור עצמכם ובעיקר עבור מערכות היחסים שלכם, גדיים. ונוס ממשיכה לנוע במזל גדי ולהביא איתה רגעים יפים של רגשות, עדינות והרבה אהבה – אם תסכימו לפתוח את הלב... מוכנים?

דלי
מקבץ הכוכבים במזל שלכם עדיין אסרטיבי במיוחד, דליים. זהו מיקום ששם את הדגש על כל מה שקשור לאמביציה ועשייה: גם השמש, גם מרקורי וגם מרס עדיין כאן, מה שאומר שכדאי ורצוי לעשות – והרבה. תנו קפיצה גם לחדר הכושר.

דגים
השמש נצמדת לנפטון שליט המזל שלכם ואחר כך גם עוברת למזל דגים – מה שאומר שמסוף השבוע הבא אפשר לקפוץ לאקווריום שלכם ולומר יומולדת שמייח... אולם דווקא עכשיו חשוב להתנהל בזהירות ולהתמקד בעובדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully