וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוש המימוש

אתם לא רק מרגישים שזה זה, אתם רוצים לזנק ישירות לשלב הבא ולעבור לגור ביחד. סיפורם של דיאדלוס ואיקרוס - 3

מכל השבעים ושמונה קלפי הטארוט, ניתן ללמוד מהקלפים שלושה מטבעות ושלושה מטות, בצורה הטובה ביותר מהם ההבדלים בין סדרת האש לסדרת האדמה. לשני הקלפים פירוש כמעט זהה: בשני המקרים הקלף מייצג מצב בו השואל מקבל הכרה, מוערך ומקבל אישור על פועלו. כך, למשל, בתחום הזוגיות יהיו שני קלפים אלה מאד מרגשים כיוון שהם מייצגים את המצב של "זה זה!". בשני המקרים הבחורה תתקשר לאמא שלה ותאמר לה בהתרגשות: "אמא, מצאתי את הגבר של חיי!".

שני קלפים נפלאים אלה יכולים להופיע במצבים בהם אנו מקבלים בעבודה את ההכרה לה חיכינו, בזוגיות את האישור לכך שהאהבה שלנו הדדית, בלימודים את תעודת ההצטיינות וכך בכל התחומים האחרים. אין ספק ששני קלפים אלה בהחלט מוצלחים וכול אחד היה רוצה שהם יופיעו בקריאה, אבל החלק המעניין הוא ההבדלים ביניהם. בעוד שקלף שלושה מטות עוסק בהכרה ושיתוף פעולה, הקלף שלושה מטבעות עוסק בהכרה וגמול, ועל הבדלים אלו אני רוצה להתעכב.

הקלף שלושה מטות פועל ממקום של רצון בהכרה, ממקום של אגו. הוא רוצה את תעודת ההצטיינות, את הטפיחה על השכם. אם הוא איש המכירות הטוב של החברה, הוא צריך את טקס הענקת התעודות המסורתי, בו למרות שלא מקבלים דבר מעשי, הוא מקבל תעודה, עט מוזהב ולחיצת יד עם המנכ"ל.

יותר פרקטי

הקלף שלושה מטבעות שואף להיות יותר פרקטי. אותו פחות מעניין טקס הענקת הפרסים השנתי של החברה. "אם החברה באמת חושבת שאני העובד המצטיין של החברה", הוא אומר לעצמו, "אני רוצה לראות את זה בחשבון הבנק שלי". "show me the money", יהיה הביטוי החביב על אנשים אלו. הם לא מתעניינים בעט מוזהב, או בתעודה – הם רוצים בונוס בצורה של כסף! אך כאן אני רוצה להדגיש שאנשים אלו לא מחפשים רק כסף, ואינם רודפים אחר כסף. הם מחפשים ביטוי מעשי. משהו שייתן הכרה להתקדמות שלהם. לפעמים מדובר בכסף, אולם לרוב מדובר בצורות אחרות של מימוש.

כך, למשל, בזוגיות בשני המקרים הוא יגיד לה שהוא אוהב אותה, אולם בשלושה מטבעות נראה אותם מתקדמים צעד נוסף. הוא יאמר לה "אני אוהב אותך", אבל יוסיף, "ומה דעתך לעבור לגור ביחד". אנו נראה כאן התקדמות לשלב הבא.

חשוב לי להדגיש שוב, שכל אחד מהקלפים רוצה דבר אחר: במקרה של שלושה מטות היא רוצה לשמוע אותו אומר את המילים: "אני אוהב אותך". זה הכול. היא צריכה שזה יהיה קסום, שהוא יכיר בה ובכך שהיא עולמו. היא צריכה את האישור, את ההצהרה שלו על אהבתם בשביל האגו. אם הוא יאמר לה: "אני אוהב אותך", ויוסיף, "ואני רוצה גם שנעבור לגור ביחד", היא תאמר לו: "הי, וואווווו.. חכה רגע. אנחנו בשלושה מטות, לא מתאים לי לעבור לקלף שלושה מטבעות. אני רוצה רק שתאמר לי שאתה אוהב אותי".

סדרת המטבעות – הסיפור המיתולוגי

דיאדלוס הוא ללא ספק האמן הנחשק ביותר ביוון. הוא ממציא, צייר, מהנדס נפלא ואמן מזהיר. שמו הולך לפניו עד שיום אחד המלך בכבודו ובעצמו מציע לו להיות אמן הממלכה. הוא מבטיח לו את כל מה שהוא רוצה: שכר מצוין, ייחוס, כבוד ומגורים בחצר המלכות. דיאדלוס מסכים לכך, לא רק כיוון שבכך הוא מבסס את מעמדו באופן רשמי כאמן המצליח והמפורסם בממלכה, אלא כיוון שסיפורו של דיאדלוס קשור עם יסוד האדמה. אם הוא היה שייך ליסוד האש הוא היה מרוצה מההצלחה שלו, היה לו טוב לעבוד כעצמאי. אולם יסוד האדמה חושב קדימה וחשוב לו בטחון, ומה יותר בטוח מאשר לעבוד כשכיר בשביל המלך: כך המשכורת נכנסת לחשבון הבנק כל חמישי בחודש, יש חופשות, חגים, ימי מחלה ולבסוף מקבלים אפילו פנסיה.

שלושה מטבעות

הארכיטיפ של הקלף

פירוש הקלף עוסק בהכרה וגמול שהשואל צריך ועומד לקבל. הארכיטיפ של הקלף דומה במקרה זה והוא עוסק בצורך שיש לכל אחד מאיתנו לקבל הכרה בכישורים וביכולות שלו. זהו ארכיטיפ בסיסי המשמש אותנו באופן חיובי ועוזר לנו להתאמץ יותר, לשכלל את מעשינו, להשתפר ולזכות בהכרה ובתמורה.

הכרה וגמול

אם התנהלנו נכון בקלף שני מטבעות הרי שהצלחנו להתחבר אל עצמנו ולהבין את מה שנכון לנו. בפועל פעלנו עם בטחון עצמי והתמסרנו לדברים שאנחנו אוהבים לעשות. לאחר שפעלנו נכון, מגיע שלב התגמול.

בקלף זה אנו בטוחים במקומנו וכך גם הסביבה שמתגמלת אותנו כראוי. קלף שלושה מטבעות הוא קלף משמח ובו נפגוש חגיגה אמיתית. אנחנו מקבלים הכרה בכישורינו, עליהם עמלנו קשה, וכן גמול מוחשי בצורת פרס או הטבה מסוימת.

לאחר שהתחברנו לצרכים שלנו, למדנו ליהנות מעמל יומנו והתמקצענו, נצליח ליצור לעצמנו קרקע יציבה. כעת אנו זוכים לשפע ושגשוג בעקבות ההתמדה, הריכוז והכישרון שלנו.

זהו קלף מבורך ביותר גם למערכות יחסים: כמו בשלושה מטות, ישנה בקלף הכרה והבנה שבן הזוג הוא "האחד" אך כאן ישנה גם התקדמות מעשית בזוגיות – מעבר לגור יחד, חתונה, הבאת ילדים וכו'.

© שגיא מנדלבוים עוסק בהומיאופתיה קלאסית, מנהל פורום טארוט בוואלה! בעל ניסיון של 17 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא טארוט וחלומות, אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • עוד באותו נושא:
  • טארוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully