וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-6.2.11 אתם עלולים לסבול מחוסר שקט, מרמור ולוחמנות. גלו איפוק - חבל לקלקל יחסים יפים

בגדול, זה אחד השבועות היותר עמוסים מבחינת אירועים כוכביים. אין ספק שמדובר בשינוי מגמות, וכדאי להיות ערים למה שבאמת קורה בשמים, ולו רק כדי שלא להיות מופתעים בהמשך.

הזווית הקשה של השבוע - זו הצמידות המתמשכת בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב מרס האסרטיבי. הצמידות הזו היא לוחמנית מאוד בעיקרה, והיא מביאה איתה חוסר שקט, מרמור ומרדנות, ורצון לפעול. היא בעצם היתה הטריגר למהומות במצרים, במקביל למעברו של יופיטר, כוכב החופש, למזל טלה. אולי משום כך כדאי להתייחס אליה ברצינות, שכן היא עלולה לגרום לנו לקלקל יחסים יפים בגלל קושי לומר את מה שאנחנו באמת רוצים לומר. היא גם רומזת בעקיפין שהמהומות עדיין ימשכו, ואולי לא רק שם. חשוב עכשיו להגיב בסלחנות ובסובלנות כי הפתיל שלנו קצר מהרגיל, ובמקום זאת להשתמש בזווית הזו לעשייה בשטח: היא בהחלט עשויה לאפשר לנו להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות טלה, אריה דלי.

הרגשות השבוע – אינם קלים: ונוס הרגשית עוברת למזל גדי הנוקשה, גורמת לנו להרגיש מעט בודדים במערכות היחסים שלנו, ובמקביל גם יוצרת צמידות כוחנית עם כוכב פלוטו. הצמידות הזו עלולה להביא איתה לא מעט דרמות וסערות למערכת, וחשוב לפעול בזהירות רבה ולא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, עקרב, גדי וסרטן.

התקשורת השבוע – משתנה מאוד: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי, והתקשורת שלנו הופכת חברתית, פתוחה ומאפשרת יותר. זמן טוב להתיידד מחדש עם העולם, לשים דגש על פעילות עם מוסדות וארגונים בחיינו, לצאת לסדנה חברתית כזו או אחרת, ולהכיר ידידים חדשים. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

תחזית שבועית

טלה
השמש ומרס שליט המזל שלכם עדיין צמודים חלק מהשבוע הזה במזל דלי, אלמנט שמביא איתו עדיין חוסר שקט, ביחד עם היכולת להתמודד ולהשקיע באתגרים גדולים באמת. נצלו את המיקום הזה כדי להתמקד ביוזמות חדשות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל גדי, והחיים הופכים מבוקרים ומאורגנים יותר, עם צורך משמעותי לפעול בתוך מינון גבוה של משמעת עצמית. לחילופין, מתחזק לו הצורך בהרחבת אופקים, ובראיית כל התמונה כדי לקבל החלטות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דלי, ונראה שהחיים הופכים חברתיים ודינמיים יותר. זמן טוב לחפש את מקומכם בתוך העולם החברתי שממול, ליצור שתופי פעולה מסוגים שונים, ולהתמקד במרכז המעגל.

סרטן
מעברה של ונוס למזל גדי מאפשר לכם דיאלוג רגשי ונעים יותר במערכות היחסים שלכם, ביחד עם היכולת לפתוח סוג אחר של דיאלוג עם שותפים, בני זוג וכל מי שנמצא ממול. זמן טוב להגדיר מטרות בקשרים.

אריה
השמש צמודה עדיין לכוכב מרס בחלק מהשבוע הזה, אלמנט שמביא איתו דרייב חזק לעשייה מצד אחד אבל גם חוסר שקט מצד שני, כמו גם צורך להימנע מסערות ודרמות מיותרות. תעלו את האנרגיה התזזיתית למקומות אפקטיביים.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל דלי, והתחום המקצועי הופך להיות מודגש בתקופה הקרובה ביחד עם נושאי בריאות. זמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם מבחינה מקצועית, ולהשקיע קצת יותר בגוף, בבריאות ובכושר...

מאזניים
מעברה של ונוס למזל גדי מביא איתו צורך להשקיע קצת יותר בנושאי בית ומשפחה, לשפץ את תחושת הביחד המשפחתית, ולמלא מצברים. זה פרק זמן שדורש מכם לשפץ גם את חיי הרגש, למסד קשרים, ולקבל החלטות חשובות.

עקרב
ונוס נצמדת השבוע לפלוטו שליט המזל שלכם, ועלולה להביא איתה לא מעט סערות ודרמות עם צורך חזק בחום ואהבה. חשוב להגדיר צרכים רגשיים בקשרים הקרובים שלכם, ולא לשבור את הכלים כשהלחץ גובר.

קשת
מעברה של ונוס למזל גדי ישים את הדגש השבוע ובתקופה הקרובה על חשבון הבנק שלכם, ועל ההתנהלות הכלכלית בכלל. זהו מיקום שמעניק כמה בונוסים קטנים לאלה מכם שעשו עבודת עומק בנושאי כספים, ואפילו תקוה לעתיד...

גדי
ונוס עוברת למזל שלכם ונראה שהחיים הופכים מעט נעימים יותר, גדיים. הגיע הזמן להוריד מעט את הקליפה המחוספסת, לפתוח את הלב, ופה ושם אפילו – שומו שמים – להתמסר לרגשות הרכים האלה: תופתעו עד כמה זה ישתלם...

דלי
השמש ומרס עדיין צמודים בחלק מהשבוע הזה במזל שלכם, אלמנט שמביא איתו לא מעט מרץ ואנרגיה לעשייה עם יכולת להרים יוזמות ופרויקטים שעלו על שרטון לאחרונה. כל זאת בתנאי שתפשילו שרוולים, ו... תתחילו לעבוד.

דגים
התחום החברתי מתחזק בהדרגה, עם מעברה של ונוס למזל גדי. זהו מיקום שמאפשר לכם לפעול באופן חברי וידידותי יותר עם העולם, למצוא לכם שיתופי פעולה נאים והולמים, ואפילו ליצור יוזמה חדשה שתביא איתה ריגוש והתלהבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully