וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

27.1.2011 / 17:15

בשבוע המתחיל ב-30.1.11 תוכלו להתיידד מחדש עם העולם ולצאת מהמגננה שהייתם בה בחודש האחרון. פתחו את הלב

על פניו זהו שבוע מאוד חסר שקט, ובכך מעורבים גם מרס וגם ונוס שאחראים על היחסים שלנו, כולל כוכב אורנוס התזזיתי. אם נצליח להקשיב למי שנמצא ממול לפני שהפתיל הקצר שלנו יכה, אז אולי נוכל גם להקשיב לעצמנו וגם להיות שם עבור אחרים, תוך שאנו מניחים את האגו בצד. חשיבה נוספת לפני כל תגובה רגשית כועסת עשויה בהחלט לשפר את התקשורת שלנו עם העולם, ולמנוע מצבים מביכים.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה שבין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי. זו אחת הזוויות היותר קשות ליחסים, שכן הפרשנויות הרגשיות שלנו עכשיו אינן מוצלחות במיוחד בגלל מעורבות רגשית גבוהה בכל פעולה והחלטה, וכדאי לחשוב פעמיים לפני שבאמת מתנתקים רגשית או פועלים ממקום פזיז ולא שקול. חשוב במיוחד עכשיו לראות או להקשיב לפרטנרים שלנו ולא רק לחוסר הסבלנות שלנו, ובעיקר לא לשבור את הכלים גם אם מאוד מתחשק כשדברים יוצאים משליטה. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות דלי, שור, מאזניים, קשת ותאומים.

הזווית המרגיזה של השבוע – זו הצמידות שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב מרס האסרטיבי והאגרסיבי. הצמידות הזו עלולה להביא איתה לא מעט אקשן מיותר לחיינו בעיקר בגלל חוסר השקט והצורך שלנו להגיב ולפעול לפני שבכלל חשבנו או תכננו לטווח ארוך. מצד שני, הצמידות הזו היא כוח משמעותי שמאפשר לנו להתמקד במטרה אחת ולפעול באופן מקסימלי כדי לממש אותה, גם אם מדובר בגישה שתלטנית וכוחנית משהו שיודעת הכי טוב מכולם מה צריך לעשות... לא קל, האמת, אבל בהחלט עשוי להיות מתגמל לטווח ארוך. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, טלה, דלי ודגים.

התקשורת שלנו השבוע – מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל גדי הנוקשה למזל דלי החביב והידידותי, ונראה שהתקשורת של כולנו משתפרת מאוד. המיקום הזה מאפשר לנו להתיידד מחדש עם העולם, לצאת מהמגננה שהיינו בה בחודש האחרון, ולפגוש ים של חברים חדשים ומעגל חברתי משודרג אם נשכיל לפתוח את הלב, ולאפשר לאחרים להכנס. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית עוברת ממזל קשת החם והספונטני למזל גדי הקשוח והמבוקר, וחיי הרגש שלנו הופכים שקטים יותר, עם מינון גבוה של אחריות ומחוייבות. זהו מיקום שמאפשר לנו להתמקד בעיקר הצד הטכני והכלכלי של החיים ופחות ברגשות בכלל, כולל האפשרות למסד עכשיו קשרים. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור,מאזניים, גדי וסרטן.

יופיטר במזל טלה

יופיטר כוכב השפע עושה צעדים ראשונים במזל טלה, והאקשן חוזר. אחרי שנה של מעורבות רגשית גבוהה, מבוכה וערפול ויצירתיות במינון מקסימלי, עובר לו יופיטר כוכב השפע ממזל דגים הרגשני למזל טלה האסרטיבי, ובעצם מתחיל מחדש את תנועתו בגלגל המזלות, שטלה הוא הראשון שבהם. מזל טלה הוא המזל הראשוני ביותר שקיים: כאן נולד התינוק המקסים, צועק את הצעקה הראשונה שלו, ועובר אחר כך למזל שור שבו הוא מקבל הזנה, חום ובטחון.

יופיטר מביא איתו למזל טלה שפע של אקשן, שמחה פנימית וצורך לפעול ומהר, לעיתים גם על חשבון תכנון מדוקדק או חזון בהיר. בדיוק כפי שילד פועל באופן אימפולסיבי, כך מתבטא גם יופיטר במזל טלה, כשהוא מביא איתו אלינו בעיקר את הצורך קודם כל לפעול ולעשות, ורק אחר כך לחשוב ולהבין מה בעצם קרה פה. זה נפלא במצבים מסויימים שבהם עד עכשיו החזקנו את עצמנו מחוץ לתחום העשייה בגלל פחדים כאלה ואחרים, וזה גם מסוכן כי במהירות רבה מאוד עלולים סכסוכים קטנים ומילים שנזרקות לחלל להתלקח למלחמת עולם גדולה, ולהבעיר אש שיהיה קשה מאוד לכבות.

הפתיל שלנו מתקצר עכשיו מאוד, וייתכן שסכנה של מלחמה בסביבה הופכת ממשית יותר עכשיו ומחייבת משנה זהירות, שכן הדברים עלולים להיפתח ולהתרחש במהירות, לפעמים אף מבלי שיהיה לנו זמן להגיב על כך. גם בדיאלוג שבין אדם לחברו מתקצר לו עכשיו הפתיל: קל לנו יותר עכשיו להכיר אנשים אחרים, אבל קל לנו גם לעזוב את הקשר או להתנכר לו כשהוא לא עונה על הציפיות שלנו. מזכיר לכם ילד? בהחלט, וזה בדיוק מה שיופיטר מביא איתו למערכות היחסים שלנו: את האיכות הילדית הזו.

כדאי ליהנות מאווירת השמחה והאפשרויות שמביא איתו יופיטר לסביבה, אבל גם לחשוב פעמיים לפני שאנחנו פוצחים בריב עסיסי כשדברים לא מוצאים חן בעינינו... הפתיל הקצר הזה הוא גם חלק ממצב הרוח הלוחמני שאנו רואים במדינות האזור. מי בעיקר יושפע ממעברו של יופיטר? מזלות טלה, סרטן, מאזניים, גדי וקשת.

תחזית שבועית

טלה
זה שבוע עוצמתי, ולא שקט. השמש נצמדת השבוע למרס שליט המזל שלכם והצמידות הזו מלווה אתכם לאורך השבוע, ומביאה איתה חוסר שקט. זהו זמן שבו כדאי לפעול בזהירות רבה, ולא להגיב בעוצמה כשדברים לא קורים כפי שרציתם. מצד שני, יש ים של אנרגיה לפעולה...

שור
השבוע הזה אתם חווים שינוי מסויים, שוורים: ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל גדי, ונראה שהגיע הזמן לחשוב כמה צעדים קדימה, להרחיב אופקים, ולשים דגש מיוחד על כל מה שקשור לנסיעות וטיולים. השמחה אמנם מעט נעלמת, אבל כובד הראש עשוי להיות מועיל ויצירתי.

תאומים
משהו משתנה באנרגיה שלכם השבוע, כשמרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל דלי הפתוח והמאפשר, מאפשר לכם לצאת מתחושות הכובד והבדידות, ושם את הדגש על פעילות חברתית מודגשת ועל עשייה של ביחד. הגיע הזמן להתיידד מחדש עם העולם, ולהרחיב את המעגל החברתי.

סרטן
מעברה של ונוס למזל גדי שממול ידגיש בתקופה הקרובה את הצורך שלכם במערכות יחסים חמות, אוהבות ותומכות. זמן טוב לשתף אחרים ברגשותיכם, ולמרות שאתם בדרך כלל מופנמים למדי, כדאי כעת להתחבר למה שבאמת מרגיש לכם עמוק בפנים, ופשוט לדבר.

אריה
מרקורי עובר למזל דלי שמול המזל שלכם, והגיע הזמן להתמקד במילים. האריה הוא בדרך כלל מזל של פעולה ואקשן, אבל לפעמים צריך לשים את הטוריה בצד ו... פשוט לדבר. זמן לפתוח את הלב ולשתף במה שקורה בו, לחזר בעדינות, ולשים דגש על זוגיות.

בתולה
התחום המקצועי הופך מודגש במיוחד השבוע, עם מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל דלי. המיקום הזה מאפשר לכם לקדם רעיונות ויוזמות הקשורים לתחום המקצועי, לשדרג את התקשורת שלכם עם הבוס או שאר העובדים, ופשוט ליהנות ממה שאתם עובדים בו.

מאזניים
החיים הופכים השבוע מעט קשוחים יותר, והגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ואת המקום שאליו אתם רוצים להגיע בתקופה הקרובה. ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל גדי, הדגש עובר אל הבית והמשפחה, והחיים מאותתים לכם שהגיע הזמן לפרוץ קדימה. מוכנים?

עקרב
נושאי בית ומשפחה עשויים להיות מודגשים עכשיו, עקרבים, כשכוכב מרקורי עובר למזל דלי ומאפשר לכם לשפר תקשורת עם בני הבית והמשפחה. זה בדיוק הזמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו בחודש האחרון, לשחרר רגשות שהחזקתם בבטן, ובקיצור – לתת לאהבה לנצח...

קשת
ונוס עוזבת את המזל שלכם אחרי כחודש של שכרון חושים זמני ועוברת למזל גדי. המיקום הזה מאפשר לכם לעשות עכשיו עבודת עומק בכל מה שקשור לתחום הכלכלי ולחשבון הבנק, כמו גם להשקיע קצת יותר מחשבה ולטווח ארוך בכל מה שקשור לנושאי כספים ועסקים. מעניין.

גדי
ונוס נכנסת השבוע למזל שלכם, ותבלה שם בערך כחודש. במהלך החודש הזה תביא איתה ונוס רגשות נעימים ויכולת השקעה אמיתית בכל מה שקשור למערכות היחסים שלכם, כולל זוגיות וחברות. אולי משום כך כדאי גם לכם לפתוח את הלב, ולהתחיל לדבר על רגשות...

דלי
אל השמש ומרס שנמצאים כבר במזל שלכם מצטרף השבוע גם כוכב מרקורי, וביחד הם מרכיבים שלישיה שבעצם מעניקה לכם הכל: יכולת מיקוד, גישה מעשית ובונה, עשייה בשטח, ויכולת דיבור מקסימה: עם שלושת החבר'ה האלה אפשר לכבוש את העולם, אם רק תתאמצו קצת...

דגים
מעברה של ונוס למזל גדי עשוי לשפר מאוד את הנעשה במעגל החברתי שלכם, דגיגים. זה הזמן להרחיב את המעגל, להכניס חברים וידידים חדשים, ובעיקר לצאת מהאקווריום הפרטי והמופנם שלכם אל תוך סדרת שיתופי פעולה נאים מסוגים שונים, שעוזרים לכם להתקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully