וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

20.1.2011 / 17:15

בשבוע המתחיל ב-23.1.11 הוא הזדמנות לתרגם את התובנות הרגשיות שלכם למעשים ולרוץ קדימה עם יוזמות חדשות

על פניו זהו שבוע שמביא איתו צורך להרחיב אופקים ולשנות גישה, בצד הצורך להתייעל מאוד מבחינה תקשורתית, ולהגדיר את המטרות שלנו באופן מדויק. אם נוכל לחבר את שני המרכיבים הדומיננטיים בשבוע הזה – תקשורת מדויקת ומעשית לצד הצורך להתפתח ולהרחיב אופקים – אין ספק שנוכל לנצל אותו כראוי.

המעבר המשמעותי של השבוע – אין ספק שהשינוי המשמעותי השבוע הוא מעברו של כוכב יופיטר ממזל דגים למזל טלה. אחרי שנה רגשנית מאוד שבה הוצפנו ברגשות מכל כוון ויכולנו לעשות עבודה רגשית אמיתית עם שפע של אפשרויות חדשות לביטוי אישי, עוזב יופיטר כוכב השפע את מזל דגים ועובר למזל טלה האסרטיבי. כעת הגיע הזמן לתרגם את התובנות הרגשיות שלנו למעשים בשטח, בעיקר מבחינה מקצועית ומעשית. יופיטר מביא איתו שלל אפשרויות ליוזמות חדשות, לגישה אסרטיבית, ולכמה וכמה החלטות חשובות הקשורות להרחבת אופקים במסגרת עצמאית ובונה. מי בעיקר יושפע מהמעבר של יופיטר? מזלות קשת, דגים, בתולה וטלה.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לסטורן הנוקשה שנמצא במזל מאזניים. הזווית הזו עלולה להביא איתה לא מעט לחצים ותחושות של כובד ואחריות יתר, בעיקר בגלל דאגות והעמסת יתר על עצמנו. זהו מיקום לא קל עם מינון גבוה של ביקורתיות ופרפקציוניזם, שמכריח אותנו להתייעל, להשתפר, להגדיר מטרות באופן מדויק כדי שנוכל גם לממש אותן בשטח, ובמקביל גם להיות מדויקים ככל האפשר. זהו זמן שבו כדאי לשים לרגע את הרגשות בצד, ולהתמקד בצד המעשי של החיים. מילים שלא אמרנו לאנשים שחשובים לנו, פעולות שלא עשינו בתחום המקצועי למרות שרצינו, יוזמות מקצועיות חדשות – את כל אלה ועוד אפשר יהיה לפגוש השבוע, ורצוי ממקום יוזם ועושה ולא ממקום פסיבי ושותק. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

ועד שנוכל לחבר בין הזווית הקשה של מרקורי לבין היכולת לפתור בעיות בדיאלוג עם סניף הבנק ולרוץ קדימה –
שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע השבוע במזל דלי החברתי, ולהביא איתו את בשורת החיבור: לא עושים דברים לבד אלא עם אנשים אחרים. זמן טוב להתיידד מחדש עם העולם, ולהשקיע קצת יותר מחשבה במעגל החברתי.

שור
ונוס ממשיכה לנוע במזל קשת ומביאה אליכם שבוע חסר שקט אך שמח למדי, שוורים. זהו זמן טוב להתמסר קצת יותר לקצב מהיר של עשייה, כי במקביל גם יוצרים מרס והשמש במזל דלי זוויות פעולה מבית הקריירה: הגיע הזמן לפעול!

תאומים
זה עלול להיות שבוע כבד ומכביד, תאומימים: מרקורי שליט המזל שלכם נמצא במזל גדי ויוצר זווית פעולה נוקשה עם סטורן הקשוח, שמעביר לכם בית ספר בכל מה שקשור לחשבון הבנק. מה עושים עם כל ההוצאות האלה? עובדים...

סרטן
כוכב מרקורי נמצא ממש ממול במזל גדי, ומאפשר לכם לתקשר טוב יותר במערכות היחסים שלכם, לנהל דיאלוג ידידותי עם אנשים קרובים, ובעיקר לשתף במילים את בן או בת הזוג. זמן מצוין לחיזור עדין, אם הלב פנוי לו...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה שנמצא ממש ממול, ושמה את הדגש על הדיאלוג הזוגי ועל היחסים הקרובים. פיזית אינכם במיטבכם עכשיו, אבל רגשית אפשר אולי עכשיו לצאת קצת מעצמכם, ולהיות קשובים לזולת.

בתולה
מיקומו של מרקורי שליט המזל שלכם במזל גדי מצביע על טאץ' רומנטי ולא צפוי עכשיו, בתולות. אולם דווקא השבוע יוצר מרקורי זווית פעולה נוקשה לסטורן, ונראה שהחיים דורשים מכם קצת יותר מאשר אהבה... מוכנים לתת?

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל קשת השבוע ומאפשרת לכם ים של היכרויות חדשות ופגישות נפלאות עם אנשים שאוהבים אתכם כפי שאתם. אולם סטורן שנמצא במזל שלכם עדיין מכביד... נסו להפוך את הכובד למחוייבות.

עקרב
התקשורת שלכם מעשית מתמיד, כשמרקורי במזל גדי מאפשר לכם להיות פרקטיים בשטח: זמן מצוין לשיתופי פעולה עם אנשים שחושבים כמוכם. מעברו של יופיטר למזל טלה יביא איתו עדנה לתחום המקצועי. השקיעו בו.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל טלה, ואפשר לומר שאתם נכנסים לתקופה רומנטית מאוד, קשתים. זהו פרק זמן שבו כדאי לשים את הדגש על כל מה שקשור להתפתחות אישית, אבל גם על מה שקשור לפתיחת הלב...

גדי
זווית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה לא מעט ביקורת השבוע, אבל בצד הביקורת אפשר לראות גם כמה מהלכים נאים של התפתחות אישית. חפשו את הצד השמח.

דלי
גם השבוע ממשיכים לחרוש השמש ומרס במזל שלכם תלמים עמוקים ורעננים, ולאפשר לכם דרכי ביטוי חדשות והרבה מרץ לעשייה. חשוב לשים את הדגש השבוע על היכולת שלכם לקדם יוזמות ורעיונות, ולא להישאר מאחור.

דגים
ישנה תחושה עכשיו שהרבה דברים קורים מתחת לפני השטח, וכדאי לא להפנים כעסים אלא לבטא ולהתמודד. מעברו של יופיטר למזל טלה לעומת זאת מביא איתו אפשרות לפתור בעיות בחשבון הבנק, ולרוץ קדימה בענייני כספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully