וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

13.1.2011 / 17:20

השבוע המתחיל ב-16.1.11 ייתן לכם אומץ לגעת במה שקורה מתחת לפני השטח ולא רק מעליו. זמן טוב לחפירות ולשיחות עומק

על פניו, אפשר לומר שמרקורי כוכב התקשורת שלנו משחק תפקיד מרכזי במערך הכוכבים השבועי. מעברו למזל גדי משנה את כללי התקשורת שלנו ואת ההתייחסות שלנו לתקשורת בכלל, והצמידות שלו לכוכב פלוטו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד במילים שלנו. אז... דברו על זה.

המעבר התקשורתי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל קשת הפעיל והדינמי למזל גדי הנוקשה והמחושב. כולנו נרגיש את השינוי האנרגטי הזה בתקשורת שלנו עם העולם ועם אנשים קרובים, שינוי שגם יאפשר לנו לפעול באופן מאורגן, מעשי וברור יותר בעיקר בצד המקצועי שלנו. בצד האישי יתכן שנרגיש תחושות כובד כאלה ואחרות, ולכן כדאי לנסות להשתחרר ובעיקר לדבר עם אחרים על מה שעובר עלינו. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי לפלוטו, זווית שעלולה להצית באופן פתאומי ריבים וסכסוכים בגלל פרשנות רגשית לא נכונה של המילים שלנו או של הזולת. מצד שני, הצמידות הזו עשויה להביא איתה גם שיחות עומק נפלאות כשדווקא עכשיו אנחנו מעזים לגעת במה שקורה מתחת לפני השטח, ולא רק מעליו. יכולת שכזו עשויה להביא איתה דווקא עכשיו גילוי סודות שעד עכשיו לא שמענו עליהם, וביטוי עוצמתי של רגשות. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

המעברים המעניינים של השבוע – זהו מעברם הן של השמש, מיקוד הדברים, והן של מרס האסרטיבי, כוכב העשייה שלנו, למזל דלי. המעבר הזה מדגיש בעיקר את הצד השכלתני והאינטליגנטי שלנו, ומאפשר לנו לנתח היטב מצבים, לפעול בצורה קולקטיבית עם חבורות, מוסדות וארגונים ולא רק עם פרטים, ומחבר אותנו לעולם בכלל באופן ידידותי וחברי. מי בעיקר יושפע מהמעברים האלה? מזלות טלה, אריה, מאזניים, ודלי.

תחזית שבועית

טלה
אין ספק שזהו שבוע משמעותי מאוד עבורכם. מרס שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל דלי החברתי אחרי חודשיים דורשניים ומעשיים במזל גדי, ואפשר לנשום מעט לרווחה, לרווח את העניבה, ולהתחיל לראות את כל החברים שהתאיידו בינתיים...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל קשת ומביאה איתה קצב מהיר ואינטנסיבי יחסית שקצת מעיק על השור המצוי, שאוהב ללכת בשקט באחו וללעוס את העשב שלו בלי לחץ. אבל מה... אין ברירה: הגיע הזמן להיערך אחרת ולהתחיל לתקתק עניינים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם צועד לאיטו במזל גדי, תוך שהוא מאבד מעט משמחת החיים הבסיסית שלו אך זוכה בכמה תובנות חדשות הקשורות לסדר, ארגון והתייעלות בחשבון הבנק. הגיע הזמן לראות את הצד המעשי של החיים ולהתמקד בפרטים שמרכיבים אותו.

סרטן
כוכב מרקורי התקשורתי נמצא במזל גדי שממול ומאפשר לכם שדרוג של תקשורת זוגית ובין אישית, תוך יכולת משופרת לבטא רגשות ולדבר על מה שחשוב לכם באמת ביחסים ובשותפויות. זמן לדבר, לא להשאיר דברים בבטן ולהיות קשובים לפרטנרים.

אריה
על פניו, זהו זמן שבו דברים משתנים בהדרגה והדגש עובר למערכות היחסים שלכם. השמש עוברת למזל דלי, ולמרות שפיזית אתם עלולים שלא להיות במיטבכם, זהו פרק זמן שבו תוכלו להשקיע קצת יותר בקשרים הקרובים ובאנשים אחרים בחייכם, בשותפויות ובזוגיות.

בתולה
מיקומו של מרקורי שליט המזל שלכם במזל בתולה שם את הדגש כעת על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן רגשי וריגושי, עם טאץ' רומנטי וייצרי. כן, הגיע הזמן להוסיף לחלק האנליטי והביקורתי שלכם גם את התוספת של הלב, לפתוח אותו, ולאפשר לאהבה לחלחל פנימה...

מאזניים
שהותה של ונוס שליטת המזל שלכם במזל קשת מביאה איתה מינון גבוה של הרפתקנות וריגושים, מאזנאים. זהו זמן שבו כדאי לשים את הדגש על התקשורת שלכם, ועל ערבוב המילים החכמות שלכם עם מינון גבוה יותר של ספונטניות והרפתקנות: הגיע הזמן להתיידד עם העולם...

עקרב
צמידות מעניינת בין מרקורי, כוכב התקשורת, לבין פלוטו, שליט המזל שלכם, מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במילים שלכם, מאבקים מילוליים עם מי שלא מוכן לשמוע אתכם (או להיפך...) ודגש מיוחד על עומק ומשמעות: השקיעו קצת יותר מחשבה בכוונות שמתחת למילים, עקרבים...

קשת
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, להביא איתה התאהבות מעניינת או שתיים, ולגרום לכם לפעול באופן אסרטיבי יותר. זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה, אבל לא לשכוח למהול בהן גם את הצורך ההרפתקני ליוזמות חדשות ונועזות במיוחד...

גדי
כוכב מרס עוזב השבוע את המזל שלכם אחרי שהעניק לכם לא מעט מרץ והתרגשות לעשייה, ועובר למזל דלי. המעבר הזה מעביר את הכובד לחשבון הבנק ולתחום הכלכלי שלכם. זה בדיוק הזמן לפעול באופן ממוקד וממודר, לסגור אוברדראפט, ולהיזהר מבזבזנות מיותרת.

דלי
מזל טוב, דליים! כוכב מרס עובר השבוע למזל שלכם ביחד עם השמש, והשניים האלה מעירים את הענק הרדום שבפנים, ומכריחים אותו להזיז את עצמו ולרוץ קדימה. ים של מרץ ואנרגיה חדשה נוסף למזל שלכם כעת, מה שאומר שנגמרו התירוצים: הגיע הזמן להעביר הילוך, ומהר!

דגים
מעברם של השמש ומרס למזל דלי עלול להעיק עליכם מעט השבוע, דגיגים. נראה שיש לא מעט דברים מתחת לפני השטח שכדאי להתמודד איתם, בעיקר כשמדובר בניקוי משקעים רגשיים שהצטברו לכם. מרקורי במזל גדי, לעומת זאת, עוזר לכם להרחיב את המעגל החברתי ולבלות ביחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully