וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם על השמש

מיקומו של ליקוי החמה היום במזל גדי לא יעשה לנו חיים קלים בשבוע-שבועיים הקרובים. האסטרולוגיה מעניקה פירושים רגשיים

ליקוי החמה שמתקיים היום בין השעות 9:10-12:15 מתרחש למעשה במזל גדי בציר המזלות גדי, סרטן , מאזניים וטלה, ומשפיע בעיקר על המזלות הקרדינליים האלה. מזלות קרדינליים הם אותם מזלות שמייצרים אנרגיה חדשה, ולכן ארבעת המזלות האלה יהיו המושפעים העיקריים ממנו. השפעת הליקוי מתבטאת בסוג של הפרעה לזרימה הטבעית של הירח, אלמנט חשוב במערך הכוכבים שסביבנו, ובפועל הוא אינו תורם לנו יותר מדי. חשוב לציין, לפני שנכנסים למקלט או קונים שכפ"ץ, שבניגוד לליקוי חמה מלא, השפעתו של הליקוי החלקי היא קטנה למדי, וייתכן שלא ממש תורגש לאורך זמן כך שאין ממש מה להיכנס ללחץ עכשיו.

מיקומו של הליקוי במזל גדי לא יעשה לנו חיים קלים בשבוע-שבועיים הקרובים. תחושות של כובד ובדידות עלולות להופיע במצבים מסוימים, ופה ושם הרגשה שדברים שזרמו היטב עד עכשיו עולים פתאום על שרטון, נעצרים, או הולכים אחורנית. הליקוי עוצר זרימה טבעית של תהליכים שכולנו חווים בשבועות אלה, והעצירה הזו גורמת לחלק מאתנו תחושות של כעס ותסכול, בעוד שאחרים משתמשים בה כדי לשפר את מה שיש, לתקן ליקויים, לחזור ולתקשר עם אנשים שאיתם נותק הקשר לאחרונה, ולעשות בדק בית משמעותי בכל מה שקשור לדיאלוג עם העולם.

חשוב במיוחד עכשיו לא לפעול באופן אימפולסיבי וחסר שיקול דעת כשדברים נתקעים, ולא להפעיל יותר כוח כשדברים לא הולכים בכוח: הפעילות הזו עלולה לפעול נגדנו, ולגרום לנו נזקים או מפח נפש. איפוק וריסון הן מלות המפתח של הימים האלה, מה גם שממש עכשיו יוצרת גם השמש, מיקוד הדברים, זווית פעולה חזקה לסטורן הנוקשה, שליטו של מזל גדי. הצירוף של שני אלה ביחד עם מיקומו של מרס, כוכב העשייה שלנו הנמצא במזל גדי גם הוא, עלול להעצים את תחושת התסכול אך במקביל גם את תחושת האתגר שאנו ניצבים מולו.

אם נצליח לנטרל מעט את המעורבות הרגשית הגבוהה בימים שכאלה ולהתמקד בעובדות בלבד, ייתכן שאפילו נפיק תועלת מהמיקום הכוכבי הזה, שמאפשר לנו בעצם סוג של פסק זמן והתבוננות עומק נוספת, לפני, אחרי ובתוך כל מהלך שאנחנו עושים עכשיו. יושפעו ממנו כאמור בעיקר כל אלה שנמצאים במזלות הקרדינליים שהם גדי, סרטן, טלה ומאזניים, ומי שיש לו כוכבים במפת הלידה בנקודות מגע מדויקות עם המעלה ה- 16 של מזל גדי. אולם, חשוב להדגיש ולהזכיר שוב שהשפעתו של הליקוי החלקי היא קטנה למדי, וייתכן שלא ממש תורגש, כאמור, לאורך זמן כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully