וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית שנתית לכל המזלות

30.12.2010 / 18:25

הגשמה אישית, מצב כלכלי, קריירה ויחסים - לשנת 2011 יש תכניות עבורכם, בואו להציץ בהן

שור

התפתחות אישית מואצת, התרחבות כלכלית וקשרים עם חו"ל.

שאלות שהשור שואל את עצמו השנה: איך מנקים את כל המשקעים שהפריעו לי שנים רבות לפרוץ קדימה, ואחרי שעשיתי זאת – איך מקדמים את מה שחשוב, ובגדול?

השנה הזו מתחלקת בעצם לשני חלקים. בחלק הראשון אתם רוקמים לא מעט תכניות פעולה ומרגישים את הצורך לפרוץ החוצה ולפעול בגדול, וחציה השני של השנה – מחודש יולי – מאפשר לכם לעשות בדיוק את זה, ולהפוך את השנה הזו ל'שנת השור' שלכם, על כל המשתמע: יופיטר עובר כעת למזל שלכם, ואחרי ציפיה ותכניות שעשיתם במחצית השנה כשהדברים העיקריים התרחשו להם מאחורי הקלעים - כעת הזמן לממש, ובגדול.

זהו זמן טוב להתפתחות אישית מכל הסוגים, להחלטות על שיתופי פעולה נאים, להרחבת אופקים מכל הסוגים, ואפילו ללימודים של משהו חדש מבחינה אישית או מקצועית. זמן טוב לגישה אופטימית ומאפשרת, ולכל מה שקשור ליכולת שלכם לבדוק אזורי פעולה חדשים, לנסוע לטייל, לפגוש אנשים מרתקים, ואם אפשר – לשמור על הדיאטה...

ינואר עד אמצע פברואר – לפעול בזהירות רבה, להימנע מסיכונים ומהחלטות פזיזות, ולחשוב פעמיים לפני כל פעולה.

פברואר ומרץ – התפתחות אישית מכל הסוגים, נסיעות ולימודים. זמן טוב להחלטות ארוכות טווח.

אפריל ומאי – קריירה ואמביציה הן שתי המילים שמפעילות אתכם עכשיו. השקיעו בהן קצת יותר מחשבה. מרס עובר באמצע מאי למזל שלכם, ומביא איתו חודשיים של מרץ ואנרגיה לעשייה מכל הסוגים.

ספטמבר, אוקטובר ונובמבר - להשקיע באזור הבית והמשפחה, לשפץ או לשנות אווירה, למסד קשרים, ולמצוא זמן לפעילות פנאי לעצמכם.

תאומים

שיתופי פעולה פוריים, קשרים עם מוסדות וארגונים.

שאלות שהתאומים שואל את עצמו השנה: איך למצוא לי שותפים לרעיון או לדרך העשייה, ואיך לחבר את כל אלה למוסדות וארגונים – ולפרוץ קדימה?

מעברם של אורנוס ויופיטר למזל טלה מגביר את הצורך והיכולת לשתף פעולה עם אחרים לצורך מיזמים פוריים, כמו גם לקבל פרגון וסיוע ממוסדות וארגונים בחייכם. זו השנה שבה אתם מתחברים מחדש לצד הקולקטיבי שלכם, והוא זה שיסייע לכם גם להצליח בגדול.

מעברו של יופיטר למזל שור בחודש יולי מביא איתו את הצורך להיערך מחדש, לקראת שינוי משמעותי שיגיע ב- 2012, מה שאומר התארגנות מסוג אחר, מטרות גדולות יותר, ואולי גם שינוי בסדרי העדיפויות: הדגש עכשיו הוא לא על פעילות סוליסטית, אלא על שיתופם של אחרים בתכניותיכם. זמן טוב לפעול מתוך מקום של דמיון ויצירתיות, להגדיר מטרות, אבל את המהלכים החשובים באמת כדאי לשמור לשנה הבאה.

ינואר ופברואר – יש תכניות באוויר, אבל עדיין מוקדם מלממש אותן. חשוב לשמור על הקיים, ולא לעשות יותר מדי.

מרץ ואפריל – היערכות מחודשת וסגירת מעגלים: הילוכו האחורי של מרקורי במזל טלה מחזיר לחיים תכניות מגירה או יוזמות שעלו על שרטון.

יוני ויולי – מרקורי, ונוס ומרס עוברים למזל שלכם ומביאים איתם זריקת מרץ של ממש. זה הזמן לרוץ קדימה בכל הכוח, ורק להיזהר מהחלטות פזיזות.

נובמבר ודצמבר – הילוכו האחורי של מרקורי במזל קשת מאפשר שינוי תכניות וסגירת מעגלים הקשורים למערכות יחסים ולזוגיות.

סרטן

אסרטיביות ואמביציה, השקעה בקריירה והרחבת המעגל החברתי.

שאלות שהסרטן שואל את עצמו השנה: האם הגיע הזמן לפרוץ קדימה עם הרעיונות והיוזמות שלי שחיכו שנתיים? ואם כן – איך? ומי הם החברים האמיתיים שלי?

מעבר אורנוס ויופיטר למזל טלה יוצר הזדמנויות חדשות לאמביציה שלכם: זמן טוב לשדרג את התדמית המקצועית והאישית, לפרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות בנושאי קריירה, ולהריץ יוזמות חדשות שמצליחות לקרום עור וגידים, ולהצליח בגדול. יופיטר ממשיך למזל שור, וממנף את ההצלחות בתחום הקריירה גם לעשייה משותפת עם עמיתים לדרך ולמקצוע.

סטורן במזל מאזניים לעומת זאת מכריח אתכם להשקיע במקביל לקריירה גם בבית ובמשפחה, ולבנות ציר איתן שאפשר להישען עליו במקביל לגישה האסרטיבית הכוללת. אורנוס במזל טלה, לעומת זאת, עלול להביא איתו גם צורך בשינויים בנושאי הקריירה: שינוי בסדרי עדיפויות, בחירה אחרת של מקצוע או תחומי עניין, ועזיבת מקומות עבודה שהרגשתם לא מרוצים ומסופקים כולל היכולת להסבה מקצועית.

ינואר ופברואר – כוכב מרס במזל דלי עלול להביא איתו שיקולי דעת מוטעים, וחשוב לשמור עכשיו על הקיים יותר מאשר לפנות לכוון חדש. זהירות.

מרץ ואפריל – מרקורי ונוס ומרס עוברים ביחד למזל טלה, וכאילו משתחרר לו פקק מבקבוק המרץ שלכם: זה הזמן לשנס מתניים, לקחת את עצמכם בידיים ולפרוץ קדימה.

יולי ואוגוסט – ונוס ומרס במזל סרטן מאפשרים להתחדש רגשית, ולעשות למען עצמכם. זמן טוב להירשם לחדר הכושר.

אוקטובר נובמבר – הגיע הזמן להתארגנות כספית מחודשת, לשינוי סדרי עדיפויות לגבי הוצאת כספים, ולחזרה לקרקע יציבה.

אריה

לימודים, נסיעות, הרחבת אופקים וכוון חדש לקריירה.

שאלות שהאריה שואל את עצמו השנה: איך פותחים דלתות אל העולם, איך טסים אל האופק, ולאן לוקחים את כל האנרגיה היפה הזו?

מעברם של יופיטר ואורנוס במזל טלה ידגיש בתחילת השנה את הצורך שלכם בחשיבה מרעננת ולא מקובעת, בחשיבה מחוץ לקופסה, וביציאה לשלב חדש של הרחבת אופקים, כשמדובר בנסיעות בתחום המקצועי או האישי, ובשינוי כוון ושימת דגש רב יותר על התפתחות אישית מאשר על קביעת עובדות בשטח.

מעבר יופיטר בחודש יולי למזל שור, לעומת זאת, מסמן שהמחצית השניה של השנה תהיה קרייריסטית במיוחד, ובהמשך לתחילת השנה ייתכן שאף תביא איתה פריצות דרך חדשות לנושאים שעד עכשיו לא נגעתם בהם, לקשרים מקצועיים עם חו"ל, ואולי גם לדרך הסתכלות שונה על כל נושא הקריירה בכלל.

זמן טוב לגישה שכלתנית ומרחיקת ראות ולא רק למיקוד בפרטים הקטנים, ולשאלות משמעותיות שכדאי לשאול את עצמכם השנה. מה המילה קריירה מסמלת עבורי? האם אני באמת ממצה את הפוטנציאל שלי בתחום? ואם אינני מסופק – לאן ללכת? שינוי הכוון יגרור בעקבותיו גם שינוי בחשיבה ושינוי בקריירה עצמה, אם תחליטו לקחת סיכון, ולבדוק דרכים חדשות לביטוי אישי בנושאי קריירה.

פברואר עד אפריל – שינוי מגמה. בחדשים אלה תרגישו ביתר שאת את הצורך בשינוי סדרי עדיפויות. יתכן ותמצאו שמה שעשיתם עד עכשיו לא מדבר אליכם, או צריך שדרוג מבחינת כוון או דרך עשייה.

מאי עד יוני – האמביציה מתחזקת בהדרגה, ואיתה מתחזק גם הצורך ליזום ולפעול בכוונים חדשים. שווה לבדוק שוב עד כמה הם באמת מתאימים לכם.

נובמבר ודצמבר – מרס שבמזל שלכם מביא איתו מרץ ואנרגיה ליוזמות והתחלות חדשות: נצלו אותו כדי להתמודד עם אתגרים גדולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בתולה

שינוי דפוסי התנהגות, שינוי גישה לחומר וכספים, התחדשות ותהליכי עומק.

שאלות שהבתולה שואל את עצמו השנה: איך משנים פאזה, מעבירים הילוך, ונפטרים מכל מה שעצר אותי בשנה הקודמת בנוגע לעסקים וכספים, ובחיים בכלל?

מעברם של יופיטר ואורנוס למזל טלה, מצביע על הצורך בשדרוג אישי, ובכל התחומים. אחרי שנתיים לא קלות עוברים השניים למזל טלה, ומביאים איתם את הצורך בהתחדשות מבחינת עשייה ושטחי עניין, עם דגש מיוחד על השקעות, כספים, וגישה אחרת לכל מה שקשור לתחום הכלכלי והחומרי.

זו השנה השניה שסטורן במזל מאזניים מלמד אתכם מחדש את הכללים הקשורים לפרנסה ולכספים, מכריח אתכם לשנות סדרי עדיפויות, ואולי גם ללמד אתכם בדרך הקשה איך לבנות לכם בסיס כלכלי מוצק ויציב יותר, אלא שלשם כך אתם צריכים לעשות שינוי משמעותי בדרך שבה אתם חושבים. מעברו של יופיטר למזל שור יביא איתו זווית ראייה רחבה יותר של העולם ושל אפשרויות ההתפתחות האישית שלכם. זהו זמן טוב ללימודים ארוכי טווח, ולהרחבת אזורי הפעולה מבחינה עסקית וחברתית.

ינואר ופברואר - מרס במזל דלי מדגיש את התחום המקצועי, וכל מה שקשור לאחריות ומחוייבות. זמן להתקדם, או לחשוב על הסבה מקצועית. השקיעו יותר בבריאות שלכם והירשמו לחדר הכושר.

מרץ ואפריל – מרס וונוס במזל דגים ממליצים על השקעה בזוגיות וביחסים. נושאי שותפויות עשויים להיות עכשיו משמעותיים מהרגיל.

מאי ויוני – הגיע הזמן לשחרר את האמביציה, ולגלות אסרטיביות. זה הזמן לצאת במסע של יוזמות חדשות, וקידום אישי.

נובמבר דצמבר – אלה החדשיים האקטיביים של השנה. מרס שוהה במזל שלכם ומביא איתו מינון גבוה של מרץ ואנרגיה: זמן לסגור קצוות, להשלים פערים, ובעיקר – לקבוע עובדות בשטח.

מאזניים

הגדרת גבולות עם העולם, יחסים וזוגיות, בית ומשפחה.

שאלות שהמאזניים שואל את עצמו השנה: איך בונים מחדש גבולות מוגדרים בדיאלוג עם העולם, ביחסים ובזוגיות, ואיך מעבירים את כל זה לבית ולמשפחה?

אתם נמצאים עדיין בבית ספר קשוח בשנת המשך לשנה הקודמת שהיתה קשה במיוחד עבורכם. מצד אחד נמצא עכשיו סטורן הנוקשה במזל שלכם, מביא איתו צורך לשים בצד את עולם הרגש ולהתמסר לעשייה ולעובדות תוך כדי בדיקת עומק ערכית של כל מה שקשור לצד הפרקטי של החיים, בניית גבולות ומיסוד קשרים. מצד שני יוצרים הכוכבים יופיטר ואורנוס זוויות עימות ממול במזל טלה, שמביאות איתן סוג חדש של יחסים ודיאלוג זוגי ושיתופי פעולה עם העולם תוך ויתור על מערכות יחסים מהסוג הישן שמיצו את עצמן.

משלים את התמונה פלוטו הייצרי שנמצא במזל גדי, שמכריח אתכם להתמקד בנושאי בית ומשפחה, על כל המשתמע. בנייה אישית, יחסים ומשפחה – שלושת הנושאים האלה נמצאים בסוג של קיטוב זה מול זה, ומכריחים אתכם לבנות סדר עדיפויות שונה ממה שהיה לכם בשנים האחרונות, ולקחת בחשבון את שלושתם ביומיום ובשנה כולה מבחינת עשייה והחלטות משמעותיות.

ינואר ופברואר – מרס במזל דלי גורם לכם להיות יצירתיים מתמיד. הדגש עכשיו הוא על הצד הרומנטי שלכם: כל מה שתעשו בחודשיים האלה – עשו באהבה.

מרץ ואפריל – השקעה מקצועית. זמן לקרוא את עצמכם לסדר, להשקיע במחויבויות שלכם, ולפעול באופן מקצועי ומדויק. מבחינת בריאות – אתם רגישים עכשיו יותר מהרגיל.

יולי ואוגוסט – החודשים האמביציוזיים של השנה. זמן להעביר הילוך, לתת גז, ולהתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד.

אוקטובר ונובמבר – זמן להתארגן מחדש מבחינה כלכלית, לראות את כל התמונה, ולהתכוונן לטווח ארוך.

עקרב

עבודה, בריאות, זוגיות ושותפויות.

שאלות שהעקרב שואל את עצמו השנה: איך אני ממצה את היכולת המקצועית שלי השנה, ואיך אני פותח דלת ליחסים זוגיים מספקים ועמוקים?

אפשר לומר שהפוטנציאל שלכם להתקדם השנה מבחינה מקצועית גבוה במיוחד, עקרבים. מעברם של יופיטר ואורנוס למזל טלה עשוי להביא איתו פריצות דרך מקצועיות, שינוי מקצוע או עבודה, ואולי בחירה שמתאימה לכם יותר אם המקום שבו אתם עובדים עכשיו אינו מתאים לכם. לחילופין, השנה אתם יכולים גם לשנות משהו מבחינה בריאותית, מה שאומר שינוי בהרגלי אכילה, פעילות פיזית ואפילו חשיבה: הגיע הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בדרך ההתנהלות שלכם, לבחור אורח חיים הרמוני ורגוע יותר, לשים את הגוף שלכם בראש סולם העדיפויות, ולהקשיב לו קצת יותר.

מחודש יולי ואילך הדגש עובר לדיאלוג הזוגי והעסקי: זמן להשקיע קצת יותר בפרטנרים, לשנות גישה ביחסים, ולמצוא לכם שותף עסקי שמתאים לתכניות הצמיחה שלכם. זמן טוב להשקיע קצת יותר מחשבה במי שנמצא בחייכם כרגע, ולא רק בעצמכם. כוכב סטורן ממשיך לייצר הרבה אקשן מאחורי הקלעים, וחשוב לנקות משקעים רגשיים שמצטברים שם, ולא לוותר.

ינואר ופברואר – להעביר את מרכז הפעילות והקשב אל הבית והמשפחה. זמן טוב להשקעה בבית ובסביבתו, או לשינוי מקום מגורים.

מרץ ואפריל – זהו זמן שבו מודגשת מעורבות רגשית גבוהה בהחלטות שלכם. כעת אפשר להתרגש מחדש, ולאפשר ללב להתבטא.

יולי אוגוסט – זמן להיות במרכז האקשן, לירות לכל הכוונים, להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד, ולא לפחד להעז ובגדול.

ספטמבר ואוקטובר – המעורבות הרגשית מתחזקת, ואיתה גם חוזרת הרומנטיקה. זמן רגשי נעים, ורק חשוב להיזהר מטעויות בשיפוט.

קשת

ריגושים, הרפתקאות, ותרגום דברו של הלב למעשים בשטח.

שאלות שהקשת שואל את עצמו השנה: מה – ומי - באמת מרגש אותי, איך מתאהבים, ואיך אני לוקח את כל ההתרגשות וההתלהבות, ומתרגם למעשים בשטח?

השנה הזו עשויה להיות מלהיבה למדי, קשתים. יופיטר שליט המזל שלכם עובר למזל טלה, ומביא איתו ים של ריגושים ותחושה הרפתקנית. אתם עשויים עכשיו לגלות נטייה לקחת סיכונים, וחשוב להיזהר מאופטימיות יתר. זמן מצוין לכל מה שנעשה מתוך שמחה ואהבה. ביולי עובר יופיטר למזל שור, ומחזיר אתכם לקרקע. זהו זמן להשקיע את השמחה והאופטימיות של החודשים האחרונים בתחום המקצועי, לתרגם את ההתלהבות וההתרגשות למעשים בשטח, ולהתמקד בכל מה שקשור לעשייה מקצועית שבה לא תצטרכו להתפשר על משהו שאינכם אוהבים.

סטורן במזל מאזניים מאפשר כוון מקצועי הקשור לחברות וארגונים, וייתכן שזה אף זמן להקים חברה משלכם. נסיעות ארוכות מאוד אינן מומלצות עכשיו: זמן טוב למצות את מה שיש בסביבה הקרובה.

ינואר ופברואר – התרגשות והתלהבות הן המילים השכיחות יותר בתקופה הזו. ונוס במזל שלכם, יופיטר עובר למזל טלה, ועם שני אלה חוזרת גם השמחה וההתלהבות.

מרץ ואפריל – פרק זמן שבו מביאים את הריגוש והשמחה אל הבית והמשפחה. שימו דגש מיוחד עכשיו על תחושת הביחד המשפחתית.

מאי ויוני – זמן טוב לעזוב לרגע את הראש המתבונן ולפעול מהלב, על כל המשתמע, בתנאי שלא תאבדו את הראש...

יולי אוגוסט – שינוי מגמה: יופיטר עובר למזל שור ומכריח אתכם לתרגם את כל ההתלהבות למעשים בשטח. מעניין. התהליך הזה יימשך כבר עד סוף השנה, ויאפשר לכם ליהנות בשנה אחת משני עולמות שונים – אך משלימים...

גדי

משהו מת – ומשהו חדש נולד: להתמקד בהתפתחות אישית ובנושאי קריירה.

שאלות שהגדי שואל את עצמו השנה: איך אני מעניק משמעות לכל עולם החומר והשאפתנות שמקיף אותי, ואיך אני סוגר מעגלים שמיצו את עצמם ופותח חדשים?

סטורן שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל מאזניים, גדיים, למשך שנה נוספת. זהו פרק זמן מעניין שמשלים את מה שאירע בשנה הקודמת, ומאפשר לכם להתקדם בכל מה שקשור לקריירה ובעיקר להתבסס, להגדיר מטרות באופן מדויק, ולמצות את פוטנציאל האמביציה שלכם בצורה רשמית ומעשית יותר, בעיקר בכל מה שקשור ליוזמות שהתרחשו בשנה שנתיים האחרונות.

לחילופין, ממשיך פלוטו לנוע בתחילת המזל שלכם, ומשפיע בעיקר על הגדיים שנולדו בשבוע הראשון של מזל גדי. פלוטו מביא איתו את הצורך החזק להתחדש, מה שאומר שמשהו מת – ומשהו חדש נולד. חלק מכם יחוו לידה אמיתית של תינוק או הגדלת המשפחה, וחלק אחר – לידתו של רעיון, סטרט אפ, עסק, יצירה, וכל דבר אחר שאפשר למצוא בו סוג של לידה מחדש, על כל המשתמע. חשוב לדעת לוותר על הקיים כדי לזכות בחדש, ולא להתעקש ולאחוז בקרנות המזבח בכל מה שקשור לעקרונות שעבר זמנם, או דברים שנס ליחם. מעברו של אורנוס למזל טלה יביא איתו שינויים הקשורים לסטטוס משפחתי, מקום מגורים, ואווירה בתוך הבית.

ינואר ופברואר – מרס ומרקורי מאפשרים לכם לא רק לדבר, אלא גם לעשות – והרבה. זמן טוב למסעות שכנוע מסוגים שונים, ולהרבה מילים חכמות. הילוכו האחורי של סטורן מביא איתה כמה חדשים של מימוש מעשי, אחרי שלושה חדשים של הצהרת כוונות.

מאי ויוני – זמן לפעול ולעשות, ולהעז לרוץ קדימה. תכניות פעולה שתכננתם זמן רב מתחילות לקרום עור וגידים.

יולי ואוגוסט – המגמה משתנה, והלב חוזר לתמונה – ובגדול. הגיע הזמן לעזוב מעט את הראציו הגדיי המוכר, ולתת לרגש לדבר בחודשים הקרובים.

דלי

תקשורת אקטיבית, אווירה אופטימית ושמחה, ומעבר לקצב דינמי של פעילות.

שאלות שהדלי שואל את עצמו השנה: איך חוזרים לשמחה ולהתלהבות שהיו חסרים לי בשנה הקודמת, ואיך נותנים עדיפות ראשונה לאקשן, ובגדול?

משהו משתנה אצלכם השנה מחודש אפריל, עת אורנוס שליט המזל שלכם עובר למזל טלה. בשנה הקודמת כבר נתן לכם טעימה קלה מהמעבר הזה לפני שחזר למזל דגים, אבל כעת הוא כנראה עובר כדי להישאר. בגדול, זה אומר שאתם זקוקים לאנרגיית האש של מזל טלה כדי לפרוח, לפעול, ובעיקר לחייך.

זהו פרק זמן שבו התקשורת שלכם - עם העולם בכלל ובזוגיות וביחסים בפרט – עשויה להשתנות ולהפוך אותנטית, ספונטנית וישירה יותר, ובעיקר – שמחה. זמן טוב להתחיל לחזור לגוף ולא רק להפעיל את הראש, לצאת לפעילות ספורטיבית באופן קבוע, ובעיקר לחזור ולהניע את עצמכם. ככלל, כל נושא התנועה, הן בעבודה והן ביומיום, יהפוך להיות משמעותי יותר ואולי זה הזמן להחליף מכונית, או לקנות בנוסף גם זוג אופניים לרכיבה נעימה בפרק הקרוב.

מרץ ואפריל – סוף סוף מגיע השינוי הן בקצב והן בחשיבה ובעשייה: אורנוס עובר למזל טלה, והוא מביא איתו גישה שמחה וישירה יותר, צורך בסיפוקים מיידיים, ויכולת להתמקד בסוג אחר של פעילות ואפילו להצליח.

מאי ויוני – הקצב מתגבר, ואתם עשויים ליהנות ממסע תגליות מעניין ומשינויים במעגל החברתי, ובמצב הרוח. הגיע הזמן לפעול, ובגדול.

אוגוסט וספטמבר – זמן לפעילות זהירה במיוחד, ולהימנעות מסיכונים. שמרו על עצמכם, ונסו להתייעץ עם אחרים לפני החלטות חשובות.

נובמבר ודצמבר – זמן מצוין לרעיונות חדשים, לגישה שונה לעשייה – ישירה ואותנטית ובעיקר עצמאית יותר – ולחשיבה מסוג אחר. זמן טוב גם לתכנן נסיעה, להכיר אנשים שלא הכרתם, ולאפשר לעולם להפתיע אתכם.

דגים

מעורבות רגשית גבוהה, וטיפול שורש בחשבון הבנק.

שאלות שהדגיג שואל את עצמו השנה: איך חוזרים לקרקע יציבה ועושים טיפול שורש לחשבון הבנק, ואיך מכניסים את כל הרגש הזה למסגרות פעולה שאפשר לממש?

גם אתם, כמו כמה וכמה מזלות אחרים, עוברים שינוי מסויים השנה, דגיגים: נפטון שליט המזל שלכם יוצא לכמה חדשים ממזל דלי ועובר למזל דגים, מה שאומר שהחיים הופכים רגשיים ורגשניים יותר, אחרי לא מעט שנים בהן הרגשתם שאתם צריכים להתפשר מבחינה רגשית בנושאים מסויימים, ולפעמים אף לבטל את רצונכם מפני רצונם של אחרים. מעברם של יופיטר ואורנוס למזל טלה מביא איתו צורך להשקיע קצת יותר מחשבה וגישה אחראית בתחום הכלכלי, ואופטימיות יתר עלולה לגרום להוצאות רבות יותר ממה שתכננתם.

חשוב במיוחד השנה לעשות טיפול שורש בחשבון הבנק, להתייעל ולהתמקד, כדי ליצור תשתית להתפתחות אישית משמעותית שתגיע בחציה השני של השנה, ובשנה הבאה. אל תדחו את התהליך הזה, שכן אתם עלולים לגלות באיחור שהפסדתם את הרכבת.

ינואר ופברואר – יש הרבה פעילות מאחורי הקלעים, וכדאי להיזהר ולדחות את ההחלטות החשובות שלכם לעוד חדשיים שלושה. חכו בסבלנות.

מרץ ואפריל – שינוי מגמה: נפטון עובר למזל דגים, היצירתיות והאינטואיציה שלכם מתחזקות בהדרגה, ואיתן גם הקסם האישי. זמן טוב להחליט לאן אתם הולכים השנה, ובעיקר איך.

מאי ויוני – הגיע הזמן להגדיר מטרות באופן מדויק, הן כספית והן עסקית או אמביציוזית: זהו זמן טוב ליצירת קשרים עסקיים וחברתיים חדשים, ואפילו להיכרות חדשה ומעניינת אם הלב פנוי לזוגיות ויחסים.

נובמבר ודצמבר – זמן טוב להחלטות על כווני עשייה חדשים, למציאת בני ברית לדרך לחשיבה או לפעולה, להחלטה על עשייה עסקית או שותפות כזו או אחרת, ולשדרוג תדמיתי קרייריסטי מקסימלי: לא עוד דגיג רגשן ומופנם, אלא כריש אמביציוזי וממוקד.

טלה

פריצות דרך משמעותיות, והתארגנות כלכלית מחודשת.

שאלות שטלה שואל את עצמו השנה: לאן אני הולך מכאן עם כל האנרגיה הזו, ובעיקר איך? ואיך מחברים את כל זה לעשייה, ועומדים על הרגליים?

הכוכבים אורנוס ויופיטר עוברים סופית למזל טלה – יופיטר בינואר ואורנוס באפריל - אחרי גיחה קצרה בשנה הקודמת, ומאפשרים לבני הטלה פריצות דרך שהתעכבו השנה, מימוש יוזמות חדשות ומעניינות, וגילוי אזורי פעולה ואפשרויות חדשות להתפתחות אישית. אלה מכם שיעזו לחשוב בגדול וירימו את הכפפה, עשויים בהחלט לזכות בחוויות הרפתקניות נאות: אורנוס מביא איתו חשיבה מקורית ונועזת בעיקר לאלה שנולדו בשבוע הראשון של המפה.

מעברו של יופיטר כוכב השפע למזל שור בחודש יולי, מראה שחציה השני של השנה יעסוק בעיקר בתחום הכלכלי, ובמתרחש בחשבון הבנק. זהו זמן מצוין לתרגם את כל התובנות של מחצית השנה הראשונה לעובדות בשטח, ולפעול באופן מעשי כדי לשפר את המצב בחשבון הבנק, וליהנות מפירות נאים של היוזמות שלקחתם.

ינואר ופברואר – אמביציה מתחזקת ושיתופי פעולה פורים עשויים לקדם אתכם לא מעט, אם תעזו ותלכו על כל הקופה.

מרץ – לפעול מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. זהירות.

אפריל ואוגוסט – זמן של התחלות חדשות ומרתקות, יוזמות מעניינות, וריצה קדימה.

ספטמבר ואוקטובר – חודשים יצירתיים שמצדיקים גישה שונה. זמן טוב גם לרומנטיקה אם תקחו יוזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully