וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

23.12.2010 / 18:10

בשבוע המתחיל ב- 26.12.10 החיים יפעילו אתכם בעוצמה רגשית והצורך בעומק ומשמעות יגדל. ותרו על הדרמות

על פניו זהו שבוע עמוס, כשהחיים מפעילים אותנו בעוצמה מבחינה רגשית, ובמקביל מכריחים אותנו לשמור על הגבולות והעקרונות שחשובים לנו. לא קל, אבל אפשרי.

הזויות הקשה של השבוע: זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין פלוטו הכוחני והעוצמתי. הזווית עלולה להביא איתה פתיל קצרצר בזמן אמיתי של גירוי-תגובה, תגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה, ודרמות לא קטנות כשאנו נתקלים באנשים שלא מסכימים עם דעתנו. מצד שני, הצורך בעומק ומשמעות גדול השבוע, ואולי משום כך גם השיחות שלנו יהיו בהתאם. כדאי לחשוב פעמיים לפני שהולכים עד הסוף ושוברים את הכלים. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות עקרב, אריה, גדי וסרטן.

הזווית המרגיזה של השבוע – זו זווית הפעולה בין מרס האסרטיבי שדוחף לעשייה מהירה, לבין סטורן הנוקשה שדוחף לביקורתיות, לקצב איטי ולעצירה. אולי משום כך אנו עלולים להרגיש השבוע שדברים שחשובים לנו שעד עכשיו התנהלו כשורה פתאום מדשדשים או דורכים במקום, ושהעולם עושה לנו פרצוף כשאנו דורשים ממנו את מה שרק אתמול הסכים לתת לנו בחפץ לב. זה אומר שאנו חייבים לחדד השבוע את החוש המעשי שלנו, ולהתמודד אך ורק עם העובדות ולא עם הרגשות הנלווים אליהן כדי שנוכל לפעול ביעילות, ולא לקחת דברים באופן אישי מדי. לקראת סוף השבוע הדברים יתחילו להשתחרר בהדרגה. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות טלה, גדי, גדי ומאזניים.

התקשורת שלנו – כוכב מרקורי עובר השבוע להילוך רגיל אחרי שלושה שבועות של הילוך אחורי, ונראה שסוף סוף אפשר לא להיתקל בביטולי פגישות על ימין ועל שמאל, ואפילו להיזכר איפה שמנו את הארנק, הסלולרי או כרטיס האשראי. זה גם אומר שהגיע הזמן לחשוב קדימה, ולהתחיל להתמקד ביוזמות חדשות לפעולה, בעיקר כאלה הקשורות לתקשורת עם אחרים. מי בעיקר יושפע מהמהלך הזה? מזלות תאומים, בתולה, וקשת.

תחזית שבועית

טלה
זה עלול להיות השבוע הקשה של הזמן האחרון, טלאים. מרס שליט המזל שלכם יוצר השבוע זווית פעולה מדויקת עם סטורן הנוקשה, מה שאומר שזהו שבוע דורשני וביקורתי במיוחד. זמן להתמקד בעובדות, ו... לשים את הרגשות בצד.

שור
על פניו זה אמור להיות שבוע הרמוני למדי, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב שממול, ויוצרת זוויות הרמוניות עם הכוכבים יופיטר ואורנוס, אלמנט שמביא איתו גישה הרמונית ונעימה למדי לחיים בכלל. זמן לשתף אחרים במה שעובר עליכם...

תאומים
כאן יש לנו שינוי מגמה משמעותי השבוע, תאומימים: מרקורי שליט המזל שלכם חוזר היום להילוך רגיל, ונראה שגם חייכם חוזרים למסלול. זמן לסיים תהליך של סגירת מעגלים, ולהתחיל להסתכל קדימה תוך כדי בניית תכניות פעולה לטווח ארוך.

סרטן
גם השמש וגם מרס נמצאים במזל גדי שממול, ושמים את הדגש עכשיו על כל מה שקשור למערכות היחסים שלכם. זמן להיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם, להשקיע מחשבה בדיאלוג הזוגי, ואם הלב פנוי לו – לצאת להיכרויות חדשות ומעניינות.

אריה
זה עלול להיות שבוע עמוס רגשית, אריות. השמש שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב פלוטו הכוחני, אלמנט שמביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מאוד בהחלטות שלכם, ופתיל קצרצר שעלול לגרום לכם לפעול בפזיזות. חשוב לא לשבור את הכלים!

בתולה
חזרתו של מרקורי שליט המזל שלכם להילוך רגיל, מביאה איתה את היכולת שלכם לסגור מעגלים הקשורים לבית ולמשפחה שהיו פתוחים בשבועות האחרונים. זמן טוב למסעות פיוס מסוגים שונים, להתחלות חדשות, ולניקוי משקעים רגשיים שהצטברו לאחרונה.

מאזניים
נושאי חומר וכספים ממשיכים להיות משמעותיים מבחינתכם, מאזנאים. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב ושמה את הדגש על כל מה שקשור לנושאי חומר וכספים, לחריש עמוק בחשבון הבנק, ולטפול שורש מאסיבי. היזהרו ביחסים עם המשפחה.

עקרב
ונוס ממשיכה גם השבוע לנוע במזל שלכם, ומביאה איתה לא מעט רגעים עדינים, טיפוח מערכות יחסים, ויכולת השתחררות נעימה לעקרב המצוי ודיאלוג יצירתי בכל מה שקשור לרגשות וליחסים. שימו דגש מיוחד על כל מה שקשור ליחסים קרובים.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם צמוד עכשיו לכוכב אורנוס התזזיתי, ואלה ימים של חוסר שקט וחוסר סבלנות. אולי משום כך חשוב השבוע לפעול באופן מדויק ומעשי, לא לכעוס כשדברים יוצאים משליטה, ולא לנתק קשרים. זמן טוב לפעילות פיזית וספורטיבית, וכמה שיותר.

גדי
יש הרבה אקשן בסביבה, ונראה שקשה לכם להספיק את הכל אלא אם תעשו לכם חלוקה ברורה של מה שחשוב ומה שלא, ותפעלו בהתאם. גם מרס וגם השמש במזל גדי מביאים איתם את כל המרץ שבעולם: זמן לאקשן מכל הסוגים, אבל בחכמה ובשקול דעת.

דלי
הרבה קורה עכשיו מאחורי הקלעים ומתחת לפני השטח, דליים. זמן לפעול באופן נמרץ כדי לשחרר דברים ולא כדי להיתקע בהם. השקיעו קצת יותר מחשבה במה שבאמת חשוב עכשיו: דיאלוג עם בני או בנות זוג, ואם אפשר – העמקת יחסים.

דגים
זמן לפעול באופן ממודר ואסרטיבי יותר, דגיגים: השמש ומרס במזל גדי מאפשרים לכם שתופי פעולה נאים בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם. שימו דגש מיוחד על שותפויות, ועל חברויות חדשות: זה ישתלם לכם כבר בשבוע הזה, אם תפתחו את הלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully