וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

16.12.2010 / 17:55

השבוע המתחיל ב-19.12.10 יביא חוסר שקט וחוסר סבלנות לסביבה ולעצמכם. קחו נשימה עמוקה והחזיקו חזק במושכות הרגש

על פניו, זה אחד השבועות היותר מתוחים ולחוצים של הזמן האחרון. אורנוס, אותו כוכב תזזיתי ולא צפוי מככב השבוע בשמים, ובגדול. אולי משום כך כדאי כבר עכשיו להחליט שמה שלא יקרה – מנסים לא לשבור את הכלים, לא לנתק קשרים, ולא לפרש באופן מהיר מדי את תגובות הסביבה. סבלנות וסובלנות – אלה מלות המפתח של השבוע.

הזווית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זווית הפעולה שבין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב אורנוס התזזיתי. הזווית הזו מביאה איתה חוסר שקט לחיינו, גישה חסרת סבלנות לעולם ולסביבה ופה ושם גם לעצמנו, וקושי להתמיד בתהליכים שדורשים סבלנות ואורח רוח. הזווית הזו עלולה להביא איתה לא מעט סערות ודרמות לחיינו ללא צורך ולהתיש אותנו בצורך להגיב לכל גרוי שהוא, חשוב או לא, באותה עוצמה רגשית. אם נוכל להתאפק מעט לפני שאנחנו לוחצים על הדק הפעולה, אנו עשויים להרוויח בגדול. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, דלי, קשת ותאומים.

התקשורת שלנו – גם התקשורת שלנו חסרת סבלנות השבוע, בלשון המעטה. זה קורה כי אורנוס יוצר בהמשך זווית פעולה גם למרקורי כוכב התקשורת שלנו, זווית שעלולה לגרום לוויכוחים רבים, מילים שנזרקות לחלל האוויר שלא לצורך, אולטימטום כזה או אחר, ומאבקים מילוליים. זמן לחשוב פעמיים על המילים שלנו לפני שהן עוזבות את הפה או את המקלדת, ולזכור שמילים קשות קל לומר – אבל קשה להחזיר... מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, דלי, אריה, גדי וסרטן.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל קשת הפרוע ופורץ הגבולות למזל גדי המאורגן והמסודר. השמש מצטרפת בכך לכוכבים מרקורי ומרס במזל גדי, ויוצרת קונסטלציה נוקשה בשמים שמכריחה אותנו להתארגן באופן מעשי, לבנות סדר עדיפויות פרקטי לדברים ולא רגשי, ולהתמקד בעובדות כפי שהן. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, גדי, דלי, וסרטן.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עדיין בטווח הצמידות עם כוכב פלוטו, אלמנט שממשיך להביא איתו מתחים ולחצים אם כי באופן מופחת. מעברה של השמש למזל גדי ביחד עם מרס שנמצא שם, מציין את האפשרות להישגים בתחום הקריירה: רוצו קדימה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם מדגישה את כל מה שקשור למערכות יחסים בחייכם, ויוצרת זווית של מתח עם כוכב פלוטו השבוע, זווית שמביאה איתה מתחים ולחצים ביחסים בינאישיים: נסו לא להגיב בקיצוניות, ולא לשבור את הכלים כשהכעס עולה.

תאומים
לא רק שמרקורי שליט המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי – הוא גם יוצר השבוע זווית פעולה מדויקת לכוכב אורנוס, זווית שעלולה להביא איתה כעסים ומתחים, וצורך מוזר לשבור את הכלים. נסו לגלות איפוק, ולהתמקד בתובנות החדשות שמגיעות עכשיו.

סרטן
השמש מצטרפת לכוכבים מרס ומרקורי שבמזל גדי ממול, אלמנט שידגיש השבוע את כל מה שקורה בבית היחסים והזוגיות שלכם, סרטנונים. זהו מיקום שמצריך הרבה סבלנות ואורח רוח, ובעיקר – השקעה רבה יותר בפרטנרים שלכם, וביחסים בכלל.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל גדי, אלמנט שמביא איתו בעיקר יכולת להתמקד במה שחשוב באמת, כולל טיפול משמעותי בחשבון הבנק. אלא שהמיקום הזה יכביד עליכם בתקופה הקרובה, אריות: סעו בזהירות.

בתולה
שבוע לחוץ שבו כדאי לפעול בזהירות רבה, ולא לעשות שטויות. יתכן ותפגשו פה ושם את הצורך לקבל החלטות דרמטיות, אבל חשוב לדחות את ההחלטות האלה לשבוע הבא, ולא לפעול בפזיזות. זמן טוב להרבה פעילות ספורטיבית, ולהיכרויות חדשות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת בזווית פעולה מתוחה לכוכב פלוטו, אלמנט שעלול להביא איתו מערכת של מתחים ולחצים השבוע עם העולם והסביבה. חשוב לפעול ממקום מתבונן ומרוחק משהו, ולא לאפשר לאדרנלין להפעיל אתכם בשליפות מהשרוול.

עקרב
ונוס שוהה עדיין במזל שלכם וזווית פעולה שהיא עושה עם כוכב פלוטו שליט המזל שלכם מפעילה אתכם רגשית, ובחזקה. זמן לעשות דברים באופן שקול והגיוני ולא לאפשר לרגשות החזקים האלה לסחוף אתכם למקומות חסרי שליטה, עקרבים.

קשת
השמש עוברת השבוע למזל גדי שם נמצאים גם הכוכבים מרס ומרקורי, אלמנט שמביא איתו צורך חזק מהרגיל להתמקד בתחום הכלכלי, ובחשבון הבנק שלכם. שימו דגש מיוחד על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול עם אחרים, ואל תבזבזו כספים.

גדי
מזל טוב, גדיים! השמש עוברת השבוע למזל שלכם, ומביאה איתה יום של אקשן. מעבר למסיבת ההפתעה הספונטנית שלכם (שחייבת כמובן להיות מתוכננת היטב כי אתם לא מתים על הפתעות...), נראה שאתם חוזרים לעצמכם, ובגדול: הגיע הזמן לפעול.

דלי
זה עלול להיות שבוע לא קל מבחינה תקשורתית, דליים. זווית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין כוכב אורנוס שליט המזל שלכם מראה על אפשרות לא קטנה של קצרים בתקשורת עם הסביבה: נסו להיות מובנים, וגלו סבלנות לאלה שלא סבלנים כלפיכם...

דגים
נראה שהיכולת שלכם לשתף פעולה עם אחרים לצורך מטרות שנושאות פירות נאים מתגברת השבוע, והצד הקולקטיבי חוגג. זמן טוב למצוא לכם שותפים לרעיון או לדרך, ולחזק את המעגל החברתי שלכם. חברים חדשים שתכירו השבוע, יוכלו לעזור.

שאלותשובות

שאלה: הייתי רוצה לשאול מדוע אינני מצליחה למצות את מלוא הפוטנציאל שלי. כולם אומרים לי שאני מוצלחת וגם התוצאות בשטח לא רעות, אבל כשאני כמעט מגיעה להישגים אמיתיים, נראה שהכל מתהפך ואינני מצליחה להשיג את מה שאני רוצה באמת, לא רגשית ולא מקצועית או כלכלית. מדוע?

תשובה: ובכן, נסתכל על המפה: ראשית, כוכב יופיטר המשויך להצלחה (בעיגול אדום) נמצא מאחורי הקלעים, וכאילו מראה על פחד לחוות הצלחה בגדול. מעניין, אלא שחשוב להבין למה, ואת זה נראה בעוד חלקים במפה.

מקבץ הכוכבים הגדול (בעיגול צהוב) שכולל את השמש, מיקוד הדברים, מרקורי כוכב התקשורת, אורנוס התזזיתי ופלוטו הכוחני, מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה מאוד בכל נושא ונושא, מה גם שזה נמצא בבית התקשורת שלך. זה עלול להראות על תקשורת שאינה מתוזמנת היטב דווקא בנושאים פרקטיים, ומיקומה של כל הצמידות הזו מול כוכב שבתאי הנוקשה (בעיגול אפור) מראה גם על שופט פנימי ביקורתי מאוד, שלא ממש חס עלייך כשאת מראה לו את היכולות שלך.

אפשר לומר שיש כאן מעין מנגנון שמפעיל אותך לכוון המטרה מצד אחד, אבל גם מביא איתו אכזבה כמעט מיידית מהתוצאות מצד שני, שכן כאילו 'לא מגיע לך' ליהנות מהם, ובעיקר לא מגיע לך ליהנות בגלל דימוי עצמי לא גבוה, שנוצר בגילאים צעירים בגלל דמות הורית סמכותית ונוקשה מדי. כעת את כבר מכה בפטיש הביקורת הזה בעצמך את עצמך, בגלל הפרפקציוניזם הפנימי הזה.

גם ונוס (בעיגול חום) הקשורה לרגשות וליחסים ביקורתית מאוד במזל בתולה, ומוסיפה עוד שמן למדורה,שלא לדבר על הירח הגאה (הנפש, בעיגול כחול) במזל אריה שביחד עם כוכב מרס (בעיגול ירוק) שגם הוא נמצא כאן בבית הראשון, מבטאים גישה גאה ולא ממש סלחנית לאחרים או לעצמך.
כ
ן, האגו עובד כאן שעות נוספות, אבל מתחתיו נמצאת רק ילדה מפוחדת ולא מאמינה בעצמה: הפער הזה בין הסמכותיות היודעת כל כלפי חוץ לבין הילדה שכל מה שהיא רוצה זה שיעריכו ויאהבו אותה אך לא מאמינה שזה יקרה, הוא זה שבסופו של דבר מפיל את כל אבני הדומינו, ולא מאפשר לך ליהנות מתוצאות פעולותיך.

אם תעשי קצת עבודה על הילדה הפנימית הזו, תתחברי מחדש למסרים הרגשיים שהיא מעבירה לך, תטפלי ותטפחי אותה במקום לרדת עליה ולומר לה שהיא לא ממש 'ראויה' להערכה, כי אז גם החלק הפנימי הסמכותי והנוקשה שנותן את התחושה שהוא יודע הכל אך דיפ דאון מפחד אפילו לשאול, יתחיל לחזור לפרופורציות, ובסופו של דבר תיווצר לנו אישיות מאוזנת והרמוניות יותר שגם יגיע לה להגיע לתוצאות אמיתיות בשטח, וגם לקבל הערכה אמיתית על פעולה...
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully