וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

9.12.2010 / 17:15

בשבוע המתחיל ב-12.12.10 עובר מרקורי להילוך אחורי במזל גדי ודוחף אותנו לעשיית חשבון נפש אמיתי. לא פשוט, אך הכרחי

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרקורי במזל גדי להילוך אחורי. במזל גדי מסמל הילוכו של מרקורי את הצורך לפעול באופן מעשי בכל מה שקשור לגבולות ופרטים, ולעשייה בשטח. זהו פרק זמן מעניין שבו נצטרך כולנו לתת לעצמנו דין וחשבון על העשייה שלנו בחודשים האחרונים, דברים שהספקנו ודברים שרצינו ולא ממש הצלחנו. אם נצליח לסגור מעגלים בהצלחה, נוכל להמשיך ולרוץ קדימה. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות שבין מרס הכוכב האסרטיבי, לבין פלוטו הכוכב הכוחני. זו זווית לוחמנית למדי, וביחד עם הצמידות לכוכב מרקורי היא עלולה להוות קרש קפיצה למקום אלים מילולית, ולא קל. חשוב שנדע לשחרר מועקות ולחצים ולא להשאיר דברים בתוכנו, לדבר על הדברים שחשובים לנו ולא להסתתר, ובעיקר לא להפוך כל ויכוח למלחמת עולם, ולא לריב כשאפשר לומר הכל בחיוך. הפתיל של כולנו קצר עכשיו – כדאי לנסות ולהאריך אותו עד כמה שאפשר במינון גבוה של סבלנות ואיפוק. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, עקרב, תאומים, בתולה, שור ומאזניים.

הזווית האמביציוזית של השבוע – זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב יופיטר. הזווית הזו עשויה להביא איתה לא מעט אקשן לחיינו, בעיקר בכל מה שקשור לתכניות פעולה ועשייה בשטח, עם הרבה מאוד אמביציה ורצון לפעול מתוך ריגוש פנימי. אולם חשוב לעשות דברים עכשיו באופן מאורגן ומסודר ולא לאבד שליטה בגלל אופטימיות יתר. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, קשת, דגים ובתולה.

מרקורי בהילוך אחורי

אחת לשלושה חודשים נכנס כוכב מרקורי להילוך אחורי, ומביא איתו את הצורך בחשבון נפש אמיתי בנושא המזל שבו הוא מבצע את ההילוך הזה. הפעם זה קורה במזל גדי, מזל שמייצג באופן מסורתי את היכולת שלנו לממש בפועל תכניות פעולה במסגרת גבולות מוגדרים היטב, את הצורך למסד קשרים או להפוך אותם לרשמיים, ובכלל את הצורך לפעול ולעבוד עם סמכויות ועם אנשים שמסמלים את החוקים או את מסגרת הדברים.

זה אומר שיש לנו עכשיו הזדמנות נאה להסתכל אחורנית במעשי ידינו בשלושת החודשים האחרונים, לראות מה עשינו והיכן היינו, להתבונן לעומק במסגרות שבנינו ובקשרים שיצרנו או מיסדנו, לעשות חשבון נפש אמיתי לגבי מה שבאמת משמעותי ומה שלא, ובעיקר לפעול באופן מדויק ויעיל מתמיד תוך חשבון נפש שמצריך סגירת מעגלים שנשארו פתוחים בחיינו ואינם ממצים אותנו ואת היכולות שלנו יותר.

זמן לראות את הדברים כפי שהם בלי לעשות לעצמנו הנחות כאלה ואחרות, לעשות בדק בית אמיתי בתחום הכלכלי, ובגלל הצמידות של מרקורי עם פלוטו בזמן התהליך הזה, גם לאפשר לעצמנו לפעול באופן אמיתי וכן עם תחושות הבטן שלנו ולא לזייף.

אם נעשה כך, נוכל להפוך את שלושת השבועות האלה של הילוכו האחורי של מרקורי למקור נפלא של תובנות ועשייה מכל הסוגים, לעצמנו ולאחרים, כל זאת כאמור בתנאי שנהיה כנים עם עצמנו עד הסוף, ולא נשפוט את האחרים על מעשיהם אלא קודם כל את עצמנו: הקשבה אמיתית לנו ולאחרים תביא איתה בסופו של דבר דיאלוג כן ואמיץ ובעיקר יעיל, בכל התחומים. איזה מזלות יושפעו במיוחד מהילוכו האחורי של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

תחזית שבועית

טלה
מרס ממשיך לנוע במזל גדי ונצמד לכוכב פלוטו. חשוב לפעול בזהירות רבה, ולא לעשות שטויות כמו לשבור את הכלים למשל. פשוט לא.

שור
שבוע לא שקט אך יעיל עובר על כוחותינו. התמקדו בשיתופי פעולה עד כמה שאפשר, ונסו לסמוך על חברים למקצוע ולעשייה.

תאומים
מרקורי פורץ בהילוך אחורי במזל גדי, ונראה שזה הזמן לפעול באופן זהיר במיוחד, ולהתמקד בעיקר בסגירת מעגלים ולא בפתיחת חדשים.

סרטן
יש הרבה אקשן בסביבה, אבל חשוב להתבונן בדברים מבחוץ כדי שלא לאבד שליטה ולעשות שגיאות בשיפוט. נסו לא לריב עם פרטנרים.

אריה
שבוע חסר שקט עובר על כוחותינו, וחשוב במיוחד עכשיו שלא לעשות דברים באופן פזיז וחסר אחריות. התמקדו בעיקר בעובדות.

בתולה
זמן לעשות חושבים גם לפני החלטות שקיבלתם בזמן האחרון, ולא לפעול באופן פזיז. נסו לקחת את כל הגורמים בחשבון.

מאזניים
זמן לעשות דברים באופן שונה, לא שגרתי, ובעיקר עם שמוש גבוה יותר בהיגיון ובראציונל. התמקדו בפרטים הקטנים, מאזנאים.

עקרב
זה עלול להיות שבוע טעון במיוחד, עקרבים, ולכן חשוב במיוחד עכשיו לא לעשות שגיאות בהתנהלות מול סמכויות. אל תשברו את הכלים.

קשת
שבוע אמביציוזי במיוחד, קשתים, שבו חשוב לפעול באופן מדויק ויעיל עד כמה שאפשר, ולשתף ככל שניתן אנשים אחרים בהתלבטויות.

גדי
נראה שהעומס הרגשי העיקרי נופל עכשיו עליכם, גדיים. זה הזמן לפעול באופן זהיר במיוחד, ולפי לו"ז מדויק: כוכב מרס עלול לטרוף את הקלפים...

דלי
שבוע לא פשוט מחכה לנו, אבל אם תשימו את הרגש בצד ותנתחו את המהלכים של הסביבה תראו שבסך הכל אתם בשליטה. קדימה.

דגים
סופ"ש לא קל עובר על כוחותינו, וכדאי בעיקר להתמקד בצד החברתי. הילוכו האחורי של מרקורי מדגיש צורך בשיחות עומק עם חברים וידידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully