וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אומרים הכוכבים על השריפה בכרמל?

5.12.2010 / 11:00

כוכב אוראנוס ממש השתולל בחמישי ומרס, מבעיר הבעירות הגדול, נתן רמז לאסון כשעבר לפני כמה שבועות למזל קשת

מה אומרים הכוכבים על הדליקה הגדולה? ובכן, מי שמכיר את מצב הכוכבים כעת, יודע שהוא מתוח מאוד כבר מאמצע השבוע הקודם, עת נכנס כוכב מרס לזווית פעולה עם אורנוס. אורנוס ממש "השתולל" בחמישי, וגם יופיטר השתתף באסון הזה שנחת עלינו. אבל ההצגה עצמה שייכת למרס, מבעיר הבעירות הגדול, שנתן רמז למה שיקרה לנו כשעבר לפני כמה שבועות למזל קשת, והבעיר ביום אחד שמונה שריפות שונות, למי שזוכר. אז כתבתי שמרס נושא את הלפיד כשהוא נכנס למזל קשת, וגם עכשיו מופיעה באתר שלי הכתובת מרס במזל קשת מבעיר הבעירות, אבל עכשיו כשגם אורנוס משתתף בחגיגה הכל אפשרי.

כן, הצירוף הכוכבי שהדליק את השריפה הענקית הוא נדיר, אבל מיקומו במפת המדינה הוא באמת קריטי. בשריפה הזו יצר כוכב מרס (בעיגול אדום) זווית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי וליופיטר האסרטיבי (בעיגול שחור), כשגם הירח (בעיגול צהוב) יוצר זווית של מתח לכוכב אורנוס ומשמש מעין טריגר קטן לשריפה גדולה שמתרחשת באופן פתאומי וחסר שליטה.

אמנם כתבתי על הזווית הזו לפני יומיים-שלושה, אבל הנפח שהיא תפסה גדול גם בקנה מידה של זוויות מהסוג הזה. אגב, היא עוד בסביבה, הזווית, ותהיה כאן עוד ארבעה-חמישה ימים, מה שאומר שעדיין כדאי להיזהר ממנה ולא רק כשמדובר בענייני אש: החלטות אימפולסיביות, ניתוקי קשרים, תגובות קיצוניות ותאונות פתאומיות – הצירוף של אורנוס ומרס בזווית פעולה היה ויהיה תמיד אלים ובלתי צפוי.

מה שנשאר לנו לעשות זה פשוט להיות זהירים במיוחד, כי כל פעולה עלולה להביא איתה תוצאות לוואי קיצוניות. חשוב במיוחד עכשיו להיזהר גם בלשוננו, ולא להדליק תבערות שיהיה קשה לכבות לאחר מכן...

זה היה סוף שבוע עצוב של הלם, והוא ממשיך גם אל תוך השבוע הזה, עם תחושה של כובד נוראי וליקוק פצעים – כשאיתני הטבע משתוללים כולנו מרגישים כמה קטנים וחסרי אונים אנחנו מולם. אולם, דווקא עכשיו יכולה רוח האדם להתעלות, ואנחנו יכולים להתאבל על קורבנות האסון, להעניק מעצמנו לפגועי האש, ולזכור שכל החיים האלה כולם הם בעצם פסיעה על חבל מתוח ודק, דק מאוד: כל מה שנשאר זה להיות נאמנים לעצמנו ולרגשותינו, ולשמור על עצמנו והיקרים לנו עד כמה שאפשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully