וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

2.12.2010 / 17:40

בשבוע המתחיל ב-5.12.10 התקשורת תהיה כוחנית ולא שקטה. גייסו את כל החכמה הפנימית שלכם כדי להישאר בשליטה

על פניו זהו שבוע אסרטיבי וחסר שקט. אם נתמקד ונוכל לפעול בזהירות, להימנע מהחלטות פזיזות ולתעל את האנרגיה הזו לעשייה נלהבת – הצלחנו בגדול. זה לא יהיה קל, האמת, אבל מי אמר שזה לא יהיה מעניין? נסו בכל זאת להימנע מדרמות מיותרות.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין כוכב מרס האסרטיבי לאורנוס הקדחתני. הזווית הזו מגבירה מאוד את קצב הדברים והופכת אותם לאינטנסיביים מאוד, אך עלולה גם לפגוע ברצף ולהביא איתה ניתוקים ושינויים פתאומיים, התקפי זעם, וקושי לפעול כשדברים לא קורים כפי שרצינו. מדי פעם עלול להתעורר צורך לשבור את הכלים, וכדאי לחכות בסבלנות ואורח רוח, ולא להיסחף. אולי משום כך כדאי לספור עד עשר לפני שאנחנו מחליטים להיכנס לדרמות, ולירות לעצמנו ברגל. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות טלה, דלי, קשת תאומים ומאזניים.

התקשורת שלנו – עצבנית ולא שקטה. צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב פלוטו הייצרי והכוחני עלולה להביא איתה לא מעט עימותים בתחום התקשורת שלנו, דיאלוג לא קל עם מי שנמצא ממול, וקושי לא לאבד שליטה כשהתכנון שלנו מתברר כלקוי. ישנו צורך חזק מהרגיל באיפוק בעיקר בכל מה שקשור לסיפוקים המיידיים שלנו, כמו גם יכולת לנהל שיחות עומק אמיתיות בלי לפחד לגעת בדברים, ולנקות משקעים רגשיים. מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של מרס, הכוכב שאחראי על אמביציה ודרייב בחיינו, ממזל קשת למזל גדי. המיקום הזה מביא איתו צורך למקד את האנרגיה שלנו בצד המעשי של החיים, כמו גם לבנות לנו מקומות חדשים לפעולה ועשייה באופן מאורגן ובגבולות בטוחים. זהו זמן של בנייה בעיקרון, והרבה סבלנות גם תביא איתה תוצאות נאות בשטח. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, גדי, מאזניים וסרטן.

תחזית שבועית

טלה
כוכב מרס עובר השבוע למזל גדי, והאנרגיה שלכם משתנה. מזל גדי הוא מזל ארצי ויסודי והחיים הופכים להיות פרקטיים במיוחד. צמידות בין מרס לפלוטו העוצמתי עלולה להביא איתה לא מעט מאבקי כוח, עוצמות רגשיות, תעצומות נפש ודרמות כאלה ואחרות. מעניין...

שור
ונוס שוהה השבוע במזל עקרב ושמה את הדגש על הדיאלוג הזוגי, ועל מערכות היחסים שלכם. זהו זמן טוב לפעול באופן אסרטיבי בכל מה שקשור לפרטנרים שלכם, לשתף במה שעובר עליכם ואם אפשר – גם להקשיב. נסו לתת מקום גדול יותר ללב ביחסים הקרובים.

תאומים
כוכב מרקורי שליט המזל שלכם נצמד השבוע לכוכב פלוטו הייצרי והכוחני, ואפשר לומר שזהו יום לא קל מבחינתכם. הכל טעון מאוד, ונראה שכל דבר קטן עלול להפעיל אתכם ובעוצמה: נסו לוותר על חוסר הסבלנות שלכם, ולהיות קצת יותר קשובים לסביבה ובעיקר לזולת.

סרטן
זהו שבוע רגיש ומרגיש, סרטנונים, על כל המשתמע. מעברו של כוכב מרס למזל גדי מול המזל שלכם שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לזוגיות ויחסים, ועלול גם להפעיל אתכם בעוצמה רגשית לא קטנה. נסו לא לריב כשלא מבינים אתכם אלא פשוט... להסביר, ובעדינות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זווית פעולה חזקה לכוכב יופיטר, אלמנט שעלול להביא איתו חוסר זהירות ואופטימיות יתר, בצד הצורך לכבוש את העולם, לתכנן לכם נסיעה מעניינת, או להחליט וללמוד משהו חדש. שימו את הדגש על האסרטיביות שלכם, אריות.

בתולה
החיים אמורים היו להיות מעט רגועים יותר עם מעברו של כוכב מרקורי למזל גדי, אלא שדווקא עכשיו נצמד לו המרקורי הזה לפלוטו ומסעיר את הרוחות. לאיזה כיוון? תחליטו אתם: זה ינוע בין חיפוש חסר מנוח אחר משמעות לבין הצורך לכבוש עמדות פעולה ולהוכיח עצמאות בשטח.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב גם השבוע, כשהיא מאפשרת שיתופי פעולה נאים עם אחרים דרך זווית שיתופית שכזו עם כוכב מרס, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך לעשות דברים קצת אחרת ובעיקר עם אנשים שמבינים אתכם, ולעומק. שווה לנסות.

עקרב
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם, להביא איתה רגעים קטנים של התרגשות וריגושים גדולים של רגע, ובעיקר – לפתוח את הלב בפני עשייה מסוג אחר. זמן טוב להזדמנויות בשטח של עשייה מסוגים שונים, והרבה אקשן סביבתי. זמן טוב גם לשתף ברגשותיכם את מי שנמצא לידכם...

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם חוטף השבוע זווית פעולה לא קלה מהשמש, אלמנט שגורם לו להתעורר, להתמתח, להזדקף קמעה, ולהתחיל לעשות שרירים – לגרום לכם לרצות לנסוע, ללמוד, להתפתח, ולהזיז את כל הסביבה. ספונטניות, ישירות ואסרטיביות – זה הזמן להפגיז בכל אלה.

גדי
כוכב מרס עובר למזל שלכם השבוע ומביא איתו לא מעט אקשן, הזדמנויות חדשות וים של מרץ לסביבה. מה עושים? בונים לו"זים מדויקים כדי שלא למסמס את האנרגיה הזו. כוכב מרקורי גם הוא במזל שלכם צמוד לפלוטו, והוא מאפשר לכם לדבר בכנות ובישירות – ועל הכל: מוכנים?

דלי
על פניו, זהו שבוע מעניין אם כי רווי לחצים. גם השמש וגם מרס בתוך זוויות פעולה עם כוכב אורנוס שליט המזל שלכם, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך בספייס ובחופש אישי, וחוסר סבלנות עצום כלפי כל מה שלא מביא איתו סיפוק מיידי. זמן טוב לקפיצה לחדר הכושר, ורע לניתוקי קשרים.

דגים
מרס ומרקורי במזל גדי מביאים איתם כמה וכמה אפשרויות נאות של שיתופי פעולה השבוע, אלמנט שעשוי להתאים לדגיג הביישן והרך בתקופה זו שקצת מפחד להעז ולצאת החוצה בעצמו. השמש במזל קשת עדיין גורמת לגירוי באזור הקריירה: זמן מצוין להוציא לאור רעיון חדש, ולעמוד מאחוריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully