וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

25.11.2010 / 17:45

בשבוע המתחיל ב-28.11.10 מומלץ לרוץ קדימה עם התכניות, אבל במקביל להיות זהירים ולא לאבד את הראש

יש לא מעט שינויי מיקום השבוע, ואפשר לומר שנוכל לפגוש בימים הקרובים אנרגיה חדשה ומעניינת. החיים הופכים מעט ממוקדים ורגשניים יותר, מעט פחות תזזיתיים, וכדאי לנצל את המומנטום הזה כדי לקדם את המטרות המעשיות שלנו שקצת התעכבו לאחרונה.

הזווית האמביציוזית של השבוע – זו זווית הפעולה בין מרס כוכב העשייה לבין יופיטר כוכב השפע. הזווית הזו עלולה לגרום לנו להיסחף בהתרגשות למחוזות לא מוכרים ולקבל החלטות פזיזות בגלל אופטימיות יתר. אולי משום כך כדאי וחשוב עכשיו לרוץ אמנם קדימה עם התכניות שלכם, אבל במקביל גם לפעול בזהירות רבה, ולא לאבד את הראש. חשוב במיוחד להיזהר בכבישים עם הזווית הזו. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות טלה, קשת, דגים ותאומים.

המעבר המעניין של השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר השבוע ממזל קשת האקטיבי והאופטימי למזל גדי הפסימי והזהיר. המעבר הזה הופך את התקשורת שלנו בשבועות הקרובים למעשית ומשימתית הרבה יותר, ואולי משום כך חשוב שנדע לחלק אחרת את הקשב שלנו ולשנות את סולם העדיפויות בהתאם. היכולת שלנו לקבל החלטות מעשיות תשתפר, אבל חשוב להיזהר במילים שלנו, ולבחור את הצד הפרקטי שבכל נושא ונושא. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, תאומים, גדי וסרטן.

הרגשות השבוע – הרגשות השבוע עוברים שינוי מעניין. ונוס הרגשית עוברת למזל עקרב, והחיים הופכים טעונים רגשית ויצריים יותר. ונוס סוגרת בכך מעגל שהחל לפני כחודשיים בערך עת שהתה בהילוך אחורי במזל עקרב וחזרה למאזניים: כעת היא חוזרת למקום הפעולה, עוזרת לסיים תהליכים שהחלו אז ועם התובנות החדשות-ישנות שהיא מביאה איתה נוכל גם לשפר את התקשורת שלנו ביחסים, ולפעול אחרת גם מבחינה כלכלית. מי בעיקר יושפע ממיקומה של ונוס? מזלות שור, מאזניים ועקרב.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוויות פעולה לכוכבים יופיטר ואורנוס, זוויות שמביאות איתן חוסר שקט לא קטן בצד אמביציה חזקה, ואולי גם רצון ללכת עד הסוף בלי לעצור. נסו לחשוב לפני שאתם פועלים, ואל תשימו את כל הביצים בסל אחד.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל עקרב, והמיקוד יהיה במערכות היחסים שלכם. זהו זמן לשים את הדגש על כל מה שקשור לזוגיות וליחסים, כשהמיקום הזה מאפשר לכם להשקיע יותר בקשרים ובפרטנרים שלכם קצת יותר.

תאומים
כוכב מרקורי עובר השבוע למזל גדי, ונראה שהחיים הפרועים וההרפתקנים של הזמן האחרון מסתיימים להם, ומתחילה תקופה חדשה של ארגון, סדר ויעילות. הגיע הזמן לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, ולמקד את הדברים בעובדות בשטח.

סרטן
כוכב מרקורי שעובר למזל גדי שממול מאפשר לכם לשתף את הפרטנרים שלכם במה שעובר עליכם, לדבר על הדברים שחשובים לכם, ולפעול באופן תקשורתי יותר בכל מה שקשור למערכות יחסים. זמן טוב למיסוד יחסים, ולשותפויות למיניהן.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל קשת ושמה את הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולת שלכם להתרגש, להתלהב, לרוץ קדימה עם תכניות פעולה, ובעיקר לשים דגש מיוחד על כל מה שקשור לצד הרומנטי שלכם: זמן טוב להתאהב...

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל גדי, וזה אולי הזמן להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור ליכולת שלכם לעשות דברים מהלב, ללא שיפוט או ביקורת, אלא מתוך התרגשות פנימית וחדוות העשייה. הגיע הזמן לחבר אהבה ליומיום, ובעיקר לתחום המקצועי.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל עקרב, ונראה שהחיים הופכים יצריים ואסרטיביים יותר. כעת הצד המודע והמילולי הופך רגשני ועוצמתי, ואולי זה הזמן באמת לשים את הדגש על הקשבה גדולה יותר לגוף, ושדרוג התחום הכלכלי שלכם.

עקרב
ונוס עוברת השבוע למזל שלכם, והחיים הופכים רגשיים הרבה יותר. אולי זה הזמן להיות קשובים יותר למי שנמצא ממול, להשקיע קצת יותר מחשבה בדיאלוג הזוגי שלכם, ולפעול באופן רגשני ומשתף יותר עם בן או בת הזוג. אם הלב פנוי – זמן לדייט...

קשת
הדגש הוא על עשייה – ותקשורת, קשתים, כשהשמש ומרקורי במזל שלכם שמים את הדגש על היכולת שלכם לדבר על הדברים ולהוציא אותם גם מן הכוח אל הפועל. זמן מצוין לתכניות פעולה מסוגים שונים ובמקביל – גם לקביעת עובדות בשטח.

גדי
מרקורי כוכב התקשורת עובר השבוע למזל שלכם, ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לדבר על מה שחשוב לכם באמת, ולאפשר למילים לבטא הן רגשות והן כוונות. זמן מצוין לתקשורת בונה באמת, ולשיתוף מילולי של האחרים בתכניות.

דלי
זה עלול להיות שבוע לא קל, דליים. כוכב מרס נכנס לזווית פעולה עם אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם, ונראה שאתם עלולים לסבול מחוסר שקט, ומקושי מסוים לעשות דברים באופן רציף ושקט. זמן מצוין לפעילות ספורטיבית כדי לשחרר לחצים.

דגים
השמש במזל קשת מדגישה את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן אסרטיבי ואמביציוזי השבוע: זהו זמן לשים את הדגש על כל מה שקשור לנושאי קריירה, ולרוץ קדימה בלי פחד. מיקומו של מרקורי במזל גדי מדגיש את היכולת לשיתופי פעולה נאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully