וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

18.11.2010 / 18:05

השבוע המתחיל ב-21.11.10 יתחיל עם פתיל קצר ויסתיים רגוע. כדאי להתאפק בדרך ולא לרטש יחסים יפים

על פניו זהו שבוע לא קל, שמתחיל במבוכה ובמעורבות רגשית גבוהה שבה הפתיל הקצר שלנו עלול להביא לא מעט מאבקי כוח וכעסים, וכדאי להיזהר שלא לקלקל יחסים יפים או להרוס קשרים שיכולים להועיל לנו בגלל גחמה של רגע. השבוע מסתיים באופן רגוע יותר, ואם נצליח להגיע לסופו בלי לגרום נזקים רבים מדי לקשרים שלנו או לעצמנו, כי אז הצלחנו לא רע. מצד שני, השבוע אנחנו כבר יכולים להרגיש את חזרתה של ונוס להילוך רגיל, אלמנט שבהחלט מתחיל לעזור לנו לארגן מחדש את מערכות היחסים שלנו ואת התחום הכלכלי, שני אזורי פעולה בחיינו שלא היו ממש במיטבם בחודשיים האחרונים, מה שאומר שאין טוב בלי רע...

הזווית הקשה של השבוע – על התואר הזה מתחרות בעצם שתי זויות, שתיהן לא קלות, אבל אין ספק שהזווית הקשה יותר היא זווית הפעולה שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון. הזווית הזו, שמגיעה לשיאה כבר בתחילת השבוע, עלולה להביא איתה מצבי רוח משתנים, מסמוס של תכניות פעולה נאות, וקושי לתרגם את התכניות ואת הרגשות שלנו לפעולה בשטח. אולי משום כך כדאי עד מחצית השבוע הזה לפחות להישען בעיקר על עובדות ולא לאפשר למצבי הרוח ולקפריזות שלנו לנהל את סדר היום, כמו גם להימנע מדרמות מיותרות בגלל דברים של מה בכך. המשך השבוע כבר יהיה קל יותר, אבל עדיין כדאי להיזהר מהחלטות שגויות. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, דגים, קשת ותאומים.

הזווית המעצבנת של השבוע – לתואר הזה ראויה ללא ספק הצמידות בין מרס האסרטיבי למרקורי כוכב התקשורת שלנו, שגם היא מגיעה לשיא בתחילת השבוע. הזווית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מדי בתקשורת ובמילים שלנו, ועלולה לגרום להזדהות יתר עם הרעיונות או המילים שלנו. מכאן הדרך לוויכוחים אינסופיים ולטריקת דלתות קצרה למדי, אלא אם נשכיל לעשות הפרדה בין מה שאנחנו אומרים לבין המהות שלנו כבני אדם ולא נאבד פרופורציות כשמי שנמצא ממול לא מסכים איתנו או עם העקרונות שלנו. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, טלה, וקשת.

זווית המתח של השבוע – זו הזווית שבין ונוס לאורנוס, זווית שעלולה להביא איתה ניתוקים בלתי צפויים, סערות שמגיעות כהרף עין ומשום מקום, החלטות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה, וצורך לא ברור לשבור את הכלים ולהשיג לעצמנו קצת יותר ספייס וחופש אישי. הזווית הזו שמגיעה לשיאה באמצע השבוע מצריכה שליטה ואיפוק גם כשנדמה לנו שאנחנו צודקים, והרבה אורח רוח. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות שור, מאזניים, דלי, קשת ותאומים.

המעבר המעניין של השבוע – השמש, מיקוד הדברים, עוברת השבוע ממזל עקרב המאופק והקשוח למזל טלה החייכן והאופטימי, ונראה שהחיוך הגדול שלה מדביק את כולנו. מצד אחד, זה המשך שינוי המגמה שעיקרה מעורבות רגשית גבוהה, אך מצד שני מקבץ הכוכבים במזל קשת שכולל גם את מרס ומרקורי, מביא איתו צורך ויכולת להגיב במהירות על כל מה שקורה בלי לחשוב, אלמנט שעלול לשחרר בקלות גם טריגר אלים למדי מבחינת אינסטינקט הגירוי-תגובה שקיים בכל אחד מאתנו... כדאי לחשוב קצת יותר השבוע, לפני שמגיבים. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, קשת, דלי ותאומים.

תחזית שבועית

טלה
זה עלול להיות שבוע סוער למדי, אלא אם נצליח לשלוט לא רק על המילים שלנו אלא גם על הגישה עצמה, שעלולה להיות תוקפנית ושתלטנית משהו. מומלץ לחשוב פעמיים לפני שמציבים אולטימטום למישהו, או מנסים להיות צודקים בכוח. זמן טוב לאקשן, אבל... בעדינות.

שור
על פניו השבוע הזה מתחיל לא רע, בגדול. ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה לנוע סוף סוף בהילוך רגיל, ולאט לאט דברים מתחילים להסתדר בהדרגה. זווית של מתח שמופיעה באמצע השבוע עלולה לגרום לסערות ודרמות מקומיות, אלא אם תחליטו להפגין בגרות, ופשוט לחייך...

תאומים
שבוע מתוח עובר על כוחותינו, לפחות בתחילתו. מרקורי שליט המזל שלכם צמוד לכוכב מרס ונראה שכל ויכוח קטן עלול לעורר תבערה גדולה, וחבל. נסו להישאר מאוזנים כשאתם מתווכחים על העקרונות שלכם, ולא לעשות שרירים אלא אם זה הכרחי, והכי חשוב – לדעת לשחרר בזמן...

סרטן
זה עלול להיות שבוע מתוח למדי, בעיקר בנושאי עבודה ומקצוע, עם צורך מיוחד לשמור על הבריאות שלכם ולפעול בזהירות. גישה פזיזה והחלטות לא שקולות עלולות לפגוע בכם. זמן טוב להשקיע קצת יותר בגוף, לפנק אותו, להיכנס לכושר, ולחזור מעט לבסיס ולקרקע.

אריה
השבוע מתחיל בקושי מסוים כשהשמש שליטת המזל שלכם יוצרת זווית פעולה לנפטון הרגשי ואולי משום כך כדאי לדחות את הפעילויות החשובות שלכם להמשך השבוע ולא לתחילתו. ואכן, בהמשך עוברת השמש למזל קשת, החיוך מתחזק ואיתו גם האופטימיות. יפה לכם...

בתולה
כעסים, מרמורים וקיטורים קטנים עלולים ללוות את השבוע הזה, וכדאי להמעיט במפלס התלונות ולזכור שאתם אחראים אולי יותר מכל אחד אחר על מה שקורה בחייכם. מעברה של השמש למזל קשת מחזק את הצורך להשקיע קצת יותר בבית ובמשפחה, ובנושאי בתים או מעברי דירות בכלל.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים בהילוך רגיל, ונדמה שלאט לאט חיי הרגש מתחילים לחזור למסלולם, ואיתם חוזר לאיטו גם ההיגיון הפיננסי. זהו זמן טוב למקד את תשומת הלב שלכם בעובדות כפי שהן ללא מעורבות רגשית גבוהה מדי, מאזנאים, ולפעול בהתאם.

עקרב
התחום הכלכלי בחייכם מצריך עכשיו חשיבה נוספת, ואולי גם טיפול שורש. מקבץ הכוכבים במזל קשת שמתחזק בעקבות מעברה של השמש, עלול לגרום לכם להוצאות רבות מהצפוי ואולי זה הזמן להתעשת, לפעול באופן מדויק וחכם בנושאי כספים, לסגור אוברדראפט, ולחזור לבסיס יציב.

קשת
מזל טוף! השמש עוברת למזל שלכם והחיוך הקשתי מאיר את הסביבה, בעיקר כשהוא פוגש את מסיבות ההפתעה הסביבתיות. מקבץ הכוכבים במזל שלכם מאפשר לכם ליהנות מכמה עולמות במקביל, כמו גם לפעול באופן אסרטיבי באזורי פעולה חדשים שלא הכרתם: קחו יוזמה!

גדי
מקבץ הכוכבים במזל קשת עלול לגרום לשרשרת של לחצים מאחורי הקלעים ולצורך שלא להשאיר דברים בבטן אלא לנסות ולשחרר ולשתף בקול רם את הסביבה במה שמעיק עליכם ובצרכים הרגשיים שלכם. חזרתה של ונוס מאפשרת גם זרימה טובה יותר בקשרים עם סמכויות, ובנושאי קריירה.

דלי
מקבץ כוכבים גדל במזל קשת וגורם לכך שהמעגל החברתי שלכם מתרחב בהדרגה השבוע, ומאפשר לכם להכיר אנשים חדשים להתיידד איתם או להיעזר בהם לתכניות הפעולה שלכם. שימו דגש מיוחד על הצורך לפעול בשיתוף ולא להתמקד בפעילות סוליסטית. טובים השניים, ועדיפים השלושה...

דגים
אסרטיביות – זו אולי המילה שאתם פוגשים עכשיו בסביבה, דגיגים, כשהשמש מצטרפת למרס ולמרקורי במזל קשת ומאפשרת לכם לרוץ קדימה עם האמביציה שלכם, בתנאי שתסכימו לצאת מהאקווריום הפרטי ותעיזו להתמקד באתגרים גדולים: קריירה ובגדול – זה הכיוון, אם תרימו את הכפפה...

שאלותשובות

שאלה: אני מבקש שלא לפרסם את תאריך הלידה שלי. שאלתי היא כזו: על פניו נראה שלא חסר לי כלום. אני נראה טוב אבל עמוק בפנים אני מרגיש שאינני מתקדם לשום מקום, למרות שהסביבה הקרובה מאוד מפרגנת ואוהבת. כל הציפיות הן עלי ואני מרגיש שקשה לי לעמוד בהן. מה לעשות, ומהיכן זה מגיע?

תשובה: מפת הלידה שלך מורכבת מכמה אלמנטים סותרים, שיוצרים קונפליקט רציני בין מה שאתה מראה כלפי חוץ לבין מה שאתה מרגיש בפנים כפי שאתה מתאר. האופק שלך, שמראה את ההתייחסות שלך לעולם ושל העולם אליך, נמצא במזל קשת ומראה תדמית של אדם דינמי וקליל, אוהב נסיעות, טיולים וחברים שמחים. אם נוסיף לכך גם את הצמידות (בעיגול אפור) בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס בבית הראשון שלך נוכל גם להצביע על יכולת תקשורתית נאה, ועל חשיבה מקורית ומעניינת.

אלא שעמוק בפנים הדברים הם שונים. הירח, שמסמל את הנפש (בעיגול צהוב) נמצא אצלך במזל גדי, מיקום שמראה שקשה לבטא רגשות אמיתיים, ואתה די מופנם אבל קיצוני בדרישות שלך מעצמך. זווית שיוצר הירח עם כוכב מרס האסרטיבי (בעיגול חום) מראה שיש קונפליקט בין אותן דרישות שלך מעצמך לבין הצורך שלך להיות נחמד, לרצות אנשים אחרים, ולקבל משוב חיובי על פעולותיך.

בבית ה- 12, ביתו של התת מודע, נמצאים בצמידות (בעיגול אדום) השמש – ה'אני האמיתי' שלך – וסטורן הנוקשה, שהוא גם שליטו של מזל גדי שבו שוהה הירח. הצמידות הזו מראה על שופט חמור וקפדן שיושב על ה'אני' שלך, שופט אותו בחומרה, מעביר עליו ביקורת, ולא ממש חם ומפרגן. זהו מיקום לא קל שיתבטא בחייך עד גיל 30 בערך: הוא דורש ממך לעמוד בסטנדרטים גבוהים, לא מגלה סלחנות לשגיאות שלך, ותורם גם לדמוי עצמי נמוך בגילאים צעירים.

מצד שני, נוכל למצוא כאן גם צמידות עוצמתית מאוד (בעיגול כחול) כשוונוס הרגשית צמודה לפלוטו הייצרי, צמידות שמראה שמתחת לשופט הביקורתי מסתתרות תשוקות עוצמתיות וחזקות להתפתחות אישית, להרחבת אופקים, ואף להצלחה בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייך, אך זה יקרה בגילאים מאוחרים יותר.

נכון לרגע זה סטורן עדיין משפיע עליך, והחיים אינם פשוטים. אולם אפשר לומר שמהשנה שעברה נכנסת לתקופה חדשה, דורשנית יותר מצד אחד אך גם מתגמלת לא מעט אם אתה אכן עומד בדרישותיה. השנה הקרובה תביא איתה לא מעט הזדמנויות חדשות, ובה תוכל גם להיכנס למחויבויות חדשות וגם למסד יחסים, שני אלמנטים שיעזרו לך בשלב הנוכחי, שכן למרות שגילך צעיר, עמוק בפנים אתה מרגיש מאוד מבוגר כי עברת לא מעט, אלא שעד היום אתה מתקשה לחלוק זאת עם אחרים, ומרגיש לבד.

זה בדיוק הזמן לקבל החלטות חיוביות יותר לגבי המשך חייך, מה שאומר לקחת יוזמות בלי פחד, ובעיקר לחלוק ולשתף את מה שעובר עליך עם אנשים אחרים: תתפלא, אבל כולנו עוברים ועברנו לא מעט, והעולם בהחלט יכול לא רק להבין אותך, אלא גם לקבל אותך כמו שאתה ואפילו לאהוב – בתנאי שגם אתה תתחיל קצת יותר לפרגן ולאהוב את עצמך...
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully