וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

11.11.2010 / 16:50

בשבוע המתחיל ב-14.11.10 מסתיים תהליך רגשי של בחינת מערכות היחסים שלנו - הגיע הזמן לקחת החלטות ולרוץ קדימה

זה עלול להיות שבוע סוער ולא רגוע מבחינה תקשורתית, וכדאי להיזהר במילים שלנו. בנוסף, השבוע מסתיים לו תהליך מרתק שליווה אותנו בחודשיים וחצי האחרונים. זה אולי הזמן לסכם אותו כראוי לפני שכבר בסוף השבוע הבא ישתנה מצב הכוכבים ונוכל להמשיך הלאה.

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב מרס שאחראי על עשייה ועל הדרייב שלנו. הזווית הזו שתגיע לשיאה רק בסוף השבוע גורמת בעצם לתקשורת שלנו להיות לחוצה ומתוחה, כשהצורך שלנו להזדהות עם המילים שלנו עלול להפוך כל אי הסכמה לריב אמיתי, וכל ויכוח למלחמת עולם. אולי משום כך כדאי שנחשוב פעמיים לפני שאנחנו נכנסים לוויכוח, ואם אפשר – נוותר קצת יותר, לפני או אחרי, כי התוצאות עלולות להיות לא קלות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, תאומים, בתולה, וקשת.

הילוכה האחורי של ונוס – ההילוך הזה שליווה אותנו בחדשיים האחרונים מגיע סוף סוף לסיומו, ואוטוטו חוזרת ונוס שלנו להילוך רגיל, ואיתה אמורים לחזור להילוך רגיל גם חיי הרגש שלנו. בשאיפה, כמובן. לא מעטים נתקלו כעת בצורך המוזר הזה לקחת פסק זמן רגשי כדי להתבונן מחדש במערכות היחסים, בקשרים הקרובים ובפרטנרים שבחרנו לנו, ואולי גם בצרכים הרגשיים שלנו מקשר כזה או אחר כדי להסיק מסקנות ולשנות את הטעון שינוי. מסוף השבוע חוזרת ונוס להילוך רגיל, ואיתה גם נוכל לחזור לעצמנו, לסיים את בדק הבית בנושאי רגשות וכספים סוף סוף, לקבל החלטות שחיכו זמן רב בנושאים אלה, ואולי גם לקבל במקביל פרופורציות לגבי המקום הרגשי והפיננסי המדויקים שבהם אנו נמצאים עכשיו, ו...לפעול בהתאם. זמן טוב להתבונן לעומק במה שאנו חווים כעת, להפיל את האסימונים הדרושים, ומהשבוע הבא – לצעוד קדימה רגשית וכלכלית, ולאפשר ללב לחזור לעצמו. מוכנים?

תחזית שבועית

טלה
שבוע שעלול להיות סוער תקשורתית ולא קל. צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לכוכב מרס עלולה להביא איתה קושי מסויים לתקשר בלי להרגיש זהות עם המילים שלכם. חשוב במיוחד לעשות הפרדה כזו, ולא לריב בגלל שטויות: צאו לפעילות פיזית וספורטיבית.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם חוזרת השבוע סוף סוף להילוך רגיל, וזה קורה בתחום המקצועי שלכם. דווקא בתחום הזה כדאי עכשיו לחשוב על שינויים כאלה ואחרים, על דיאלוג מסוג אחר, ועל יכולת לעשות דברים קצת אחרת.

תאומים
צמידות מדויקת בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס עלולה להביא איתה שבוע סוער עם לא מעט דרמות. נסו להיות קצת פחות צודקים וקצת יותר חכמים, ולא להתעקש בכוח על המילה האחרונה, ןכך לירות לעצמכם ברגל.

סרטן
על פניו זה שבוע מעניין למדי. הילוכה האחורי של ונוס במזל מאזניים מסתיים השבוע, ומאפשר לכם להתבונן מעט אחרת על נושאי בית ומשפחה בחייכם. ייתכן וזה הזמן לשנות מעט את הגישה, ואולי גם לחשוב על שינוי מקום מגורים.

אריה
השבוע הוא זמן טוב לשנות משהו בתקשורת שלכם, שלא עבד בתקופה האחרונה. ההתלהבות וההתרגשות נמצאים כאן, אבל אולי עכשיו אפשר למצוא כאן גם משהו אחר: סבלנות וסובלנות לזולת... דברו על זה, אריות.

בתולה
על פניו ייתכן שתרגישו השבוע שינוי כלשהו בנושאי חומר וכספים. ונוס מסיימת את הילוכה האחורי במזל מאזניים, ואולי זה הזמן לחזור לקרקע מוצקה יותר עם תכנית פעולה לטווח ארוך. נסו להימנע מכעסים מיותרים, אם אפשר.

מאזניים
והנה זה קורה סוף סוף: ונוס מסיימת את הילוכה האחורי במזל שלכם ונעה קדימה. כעת הזמן לתכנן שוב מהלכים שעלו על שרטון לפני חודש וחצי בערך, להביא את התובנות מפסק הזמן לחיי היומיום, ו...להתחיל לרוץ קדימה.

עקרב
הגיע הזמן לפרק מתחים שעד עכשיו שהו מאחורי הקלעים, ולא עשו לכם חיים קלים, עקרבים. זמן טוב לדבר על דברים ששמרתם בבטן, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם, ולא לעשות הנחות לעצמכם: לדבר – ועל הכל.

קשת
השבוע ממשיכים לנוע ביחד גם מרקורי כוכב התקשורת וגם מרס האסרטיבי במזל שלכם, כשהם נמצאים להם בהמשך. זהו זמן לשים את הדגש על היכולת שלכם להרגיע את הרוחות שעלולות להתלהט בקלות רבה מדי, ולא לאבד את הראש.

גדי
שבוע מעניין שבו אפשר לסיים פרק מסויים בנושאי דרייב וקריירה, ולהתחיל פרק חדש: ונוס מסיימת הילוך אחורי במזל מאזניים ומאפשרת לכם הסתכלות חדשה ומבט שונה על כל נושאי הקריירה והדרייב. הגיע הזמן להעביר הילוך.

דלי
הילוכה האחורי של ונוס מסתיים השבוע, והוא מוצא אתכם בפתחה של תקופה מעניינת כשאתם מהססים לפני קבלת החלטות חשובות בנושאי הרחבת אופקים, אזורי פעולה או התפתחות אישית. זמן טוב לתכנן נסיעה או לימודים של משהו מעניין, ולנסות לראות את כל התמונה לפני שתחליטו.

דגים
מרס ומרקורי במזל קשת עלולים להביא כמה דרמות קטנות בנושאי קריירה או ביחסים עם סמכויות כמו הורים, אחרים, בוסים ומורים. נסו לא להיסחף אחר הצורך להגן על העמדות שלכם, אלא בעיקר להקשיב לעמדותיהם של אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully