וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

4.11.2010 / 18:00

בשבוע המתחיל ב-7.11.10 תגלו יכולת לסגור מעגלים רגשיים ולומר מילים שעד כה שמרתם בבטן. גלו סבלנות ואורח רוח

תקשורת מבולבלת ורגשנית בתחילת השבוע ואסרטיבית בסופו שמושפעת ממיקומו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, יכולת לסגור מעגלים רגשיים באופן סופי ולומר מילים שלא אמרנו, חוסר סבלנות וקוצר רוח – השבוע החדש שבא עלינו לטובה משופע בכל אלה.

הזווית הקשה של השבוע – זוהי זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב נפטון המטשטש. הזווית עלולה להסיט אותנו מעט מהמסלול הברור והמדויק שהלכנו בו בגלל מעורבות רגשית גבוהה מדי, לערפל ולבלבל אותנו, ולהפוך את סוף השבוע ותחילתו בהמשך לפרק זמן רגשני ולא ממוקד. חשוב לא לאבד את הראש בימים אלה, ולזכור שהדברים משתנים בהמשך, ואפילו מהר יחסית. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות דגים, תאומים, בתולה, עקרב ושור.

המעבר המשמעותי של השבוע – זה המעבר של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל עקרב הרגשי למזל קשת הדינמי. מרקורי משנה בכך את כל ההתייחסות שלנו לזולת ולתקשורת איתו. במזל קשת הצורך שלנו לזוז, לנוע ובכלל לעשות חזק במיוחד. זמן טוב לתקשורת שמחה ושתלטנית משהו, שגורמת לנו גם לעשות, ולא רק לדבר. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה וקשת.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית שנמצאת בהילוך אחורי, וחוזרת למזל מאזניים. במסגרת הילוכה האחורי מאפשרת לנו עכשיו ונוס לא רק לחוות לעומק ובעוצמה תהליכים רגשיים הקשורים למערכות היחסים שלנו במזל עקרב, אלא גם לפעול באופן שכלתני ואנליטי יותר כשהיא חוזרת למזל מאזניים. זה הזמן להשלים תהליכים שחווינו בחודש האחרון מבחינה רגשית, לתת להם את המילים הנכונות, לדבר, לשתף ולחלוק את שעובר עלינו עם אנשים קרובים, ולהבין לעומק ודרך המילים את עצם התהליך כמו גם את מה שאנו באמת פוגשים פה. זה עשוי להיות תהליך בריא ומרפא אם הוא נעשה מול האנשים הנכונים מבחינת מודעות ועומק. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל קשת, ומביא איתו ים של אנרגיה חדשה וטרייה לעשייה, ורק צריך להיזהר שלא לריב עם כולם. ונוס שעוברת למזל מאזניים עוזרת לשפר יחסים. השקיעו קצת יותר בדיאלוג עם אדם קרוב.

שור
מעברה של ונוס למזל מאזניים השבוע שם את הדגש על כל מה שקשור לסגירת מעגלים בתחום המקצועי ובנושאי יחסים. זה הזמן לנקות משקעים רגשיים שלא ניקיתם בעבר, לשתף בתובנות חדשות לגבי יחסים, ולסגור מעגלים באופן סופי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם משנה השבוע מגמה, ואחרי חודש רגשני וטעון עובר למזל קשת השמח והתוסס. ואכן, הגיע הזמן לשנות את הגישה, לשתף אחרים בשמחה הפנימית שלכם, לצאת לפעילות פיזית וספורטיבית, ו...לדבר על הכל.

סרטן
מעברה של ונוס למזל מאזניים בהילוך אחורי מאפשר לכם לסגור מעגלים הקשורים לבית ולמשפחה, לשפר תקשורת עם בני הבית, ואולי גם לחשוב ברצינות על שינוי מקום מגורים. זמן טוב לשים דגש על הביחד המשפחתי שלכם.

אריה
כניסתו של כוכב מרקורי למזל קשת מביאה איתה השבוע תקשורת שמחה ורחבת אופקים, כמו גם יכולת לראות את כל התמונה ולא רק לדבר על מה שחשוב לכם בלבד. זמן מצוין לתת לרומנטיקה להיות מודגשת יותר בחייכם...

בתולה
נראה שהעולם שם אתכם במרכז האקשן השבוע, עם מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל קשת. זהו זמן לשים את הדגש על ענייני קריירה ודרייב, להחצין את האסרטיביות שלכם קצת יותר, ובעיקר – להעז לחשוב בגדול.

מאזניים
ונוס חוזרת למזל שלכם בהילוך אחורי, ונראה שהחיים מחייכים אליכם שוב אם כי לא רק מחיייכים – אלא גם עוזרים לפעול באופן נעים והרמוני יותר. שימו דגש מיוחד על שיחות של קרבה ועומק, ועל פתיחתו של הלב...

עקרב
מרקורי עובר למזל קשת והגיע הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בכל מה שקשור לצד הפיננסי של החיים. השקעות מסוגים שונים, ניהול נכון של חשבון הבנק, חשיבה עסקית – זה הזמן לא רק לחשוב, אלא גם לדבר...

קשת
משהו טוב קורה לכם השבוע: כוכב מרקורי עובר למזל שלכם, ומאפשר לכם לא רק לעשות ולפעול בעזרתו של כוכב מרס אלא גם לשוחח על הדברים שחשובים לכם, ולפתוח עבורכם אפשרויות חדשות של שיתופי פעולה עם העולם.

גדי
הלחצים מאחורי הקלעים הולכים ומצטברים להם, ואם לא תפרקו תשחררו אותם בזמן הם עלולים להרוס פירות נאים של השקעה שעשיתם בחודשים האחרונים. חשוב ליזום עכשיו שיחות עומק, לשתף, ולפתוח דברים.

דלי
כוכב מרקורי עובר למזל קשת ומדגיש מאוד את הצד החברתי שלכם, אלמנט מפותח למדי בחייו של הדלי האופייני. זמן טוב לסדנה מזדמנת, לקורס כזה או אחר שמרחיב אופקים, או לתכנונה של נסיעה שמחה במיוחד בעתיד הקרוב.

דגים
החיים הופכים אמביציוזיים יותר, דגיגים, והם מאפשרים לכם לקחת את כל מה שקשור לנושאי קריירה ברצינות רבה יותר, ולהעז ולהתמקד באתגרים גדולים. אל תאפשרו לפרטים הקטנים ולאותיות הקטנות להפיל אתכם...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully