וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

28.10.2010 / 18:15

גם בשבוע המתחיל ב-31.10.10 לא תצליחו להתחמק לגמרי מדרמות, אבל הפעם הן מבטיחות להיות מרוככות יותר. הקשיבו ללב

זהו שבוע שחציו אסרטיבי מאוד, וחציו – רגשני. המעורבות הזו מביאה איתה את מה שבדרך כלל צירוף כזה מביא לחיינו: דרמות, אם כי אפשר לומר שהן מרוככות יותר השבוע. כדאי לעשות קצת יותר, ובמקביל – להקשיב ללב...

הזווית הטובה של השבוע – זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין ונוס הרגשית. הצמידות הזו עושה טוב לאוהבים, מחזקת את ליבם, ומראה להם שאם הם באמת נאמנים לעצמם זה גם משתלם. זמן טוב לחזק את הקשרים הזוגיים שלנו, לדבר בכנות ובאומץ על הכל, ואם הלב פנוי לו - גם לצאת לשלל היכרויות חדשות, ולהכיר את הנפש התאומה שמחכה לכם כבר מתחילת הקיץ. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות מאזניים, שור, אריה ועקרב.

התקשורת שלנו – המעורבות הרגשית במילים שלנו השבוע גבוהה מהרגיל. מרקורי כוכב התקשורת שלנו שוהה במזל עקרב, ומדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לבטא רגשות מצד אחד, אבל מביא איתו גם עומס רגשי לא קטן למילים שלנו, על כל המשתמע. חשוב במיוחד להיזהר מפתיל קצר ומפרשנויות רגשיות שגורמות לאי הבנות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות עקרב, תאומים, בתולה ודגים.

הילוכה האחורי של ונוס – ונוס ממשיכה לנוע גם השבוע בהילוך אחורי, ומביאה איתה את תהליך סגירת המעגלים שהחלה בו לפני כמה שבועות לשיא. כעת אנו יכולים להתבונן לעומק במערכות היחסים ובהתנהלות הכספית והכלכלית שלנו, לפעול באופן ברור וישיר יותר בדיאלוג עם הזולת, ולשפר את התקשורת שלנו עם העולם. בעוד כשבועיים אפשר יהיה לבחון לעומק את כל המסקנות מהתהליך, להגיע להחלטות, ולפעול בדרך חדשה בהירה וישירה יותר בכל מה שקשור לרגשות ולכספים. מי מושפע מהתהליך הזה? מזלות שור, מאזניים, ועקרב.

ועד שנדע לחבר את הילוכה האחורי המחכים של ונוס עם התאוצה והספונטניות של מרס, ולהשתמש ביעילות בשניהם - שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
מרס עושה צעדים ראשונים במזל קשת, ונראה שהאנרגיה שלנו, בעיקר האנרגיה שאחראית על עשייה ותנועה בכלל, הולכת ומתחזקת. זמן מצוין להרבה פעילות, גם פיזית וספורטיבית, ורק כדאי לחשוב לפני שמתפרצים...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי ממול, והחיים מורכבים למדי. אלה מכם שיכולים עכשיו לפתוח באומץ דברים הקשורים לעבר ולסגור מעגלים עשויים להרוויח בגדול. בכל מקרה, כדאי להיזהר עם תכניות חדשות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עכשיו במזל עקרב הרגשי והטעון, ונראה שכל פעולה מעוררת תגובה עוצמתית. זווית פעולה שנוצרת עכשיו בינו לבין כוכב נפטון המטשטש והמערפל, עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה מהרגיל: זהירות!

סרטן
מיקומו של כוכב מרס במזל קשת, משפיע על התחום המקצועי בחייכם עכשיו, וזה אולי הזמן לרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות, ולהשקיע קצת יותר במקום שבו אתם נמצאים כעת. במקביל, השקיעו יותר מחשבה בבריאות שלכם...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל עקרב, אלמנט שהופך את החיים לאמוציונאליים מאוד, וגם את התגובות שלכם. זמן להשקיע קצת יותר מהרגיל בנושאי בית ומשפחה, הן ביחסים בתוך המשפחה והן בבית עצמו ובסביבתו הקרובה.

בתולה
התקשורת שלכם משמעותית במיוחד עכשיו: מרקורי שליט המזל שלכם במזל עקרב מדגיש את הצורך שלכם במילים חכמות, ומאפשר לשדרג תכניות פעולה ולתקשר עם האנשים הנכונים. נסו להימנע מסערות ודרמות בבית ובמשפחה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל עקרב בהילוך אחורי בבית הכספים שלכם, מראה לכם כמה וכמה אפשרויות חדשות לפעולה, אך מזהירה מפני החלטות פזיזות שלא נשקלו דיין. חשוב עכשיו שלא לקחת סיכונים בשום תחום.

עקרב
שלושה כוכבים – מרקורי כוכב התקשורת, ונוס הרגשית וכמובן השמש, מיקוד הדברים – נמצאים עדיין במזל שלכם, ומביאים איתם ים של אקשן, אפשרויות נאות להתפתחות אישית, אך גם מינון גבוה במיוחד של אחריות ומחוייבות. נייס...

קשת
מרס עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ואתם מגיבים כמו היפהפיה הנרדמת שהנסיך נגע בה במטה הקסמים: מפהקים, מתמתחים, ו...מתחילים להתעורר. כן, הגיע הזמן להעביר הילוך, קשתים, על כל המשתמע, ויפה שעה אחת קודם!

גדי
אתם עלולים לקחת על עצמכם בימים אלה קצת יותר מהרגיל מבחינת אחריות ומחוייבות ולכן כדאי לפעול בניחותא, ובעיקר – לא לקחת אחריות על חייהם של אחרים. נסו למצוא קצת יותר זמן פנאי לעצמכם, ולא לתת לחיוך להיעלם...

דלי
התקשורת שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם והצד הקולקטיבי בכלל תופסים תאוצה, ורק חשוב שלא להניח לדברים לצאת משליטה. זמן טוב גם להרחיב את המעגל החברתי שלכם, לצאת ולהכיר חברים חדשים, ולא להישאר בבית.

דגים
על פניו זהו שבוע לא ממש קל מבחינה תקשורתית. זווית פעולה בין נפטון שליט המזל שלכם לכוכב מרקורי עלולה להביא איתה קשיים מסויימים בתקשורת, ופרשנויות מוטעות שלכם או של אחרים: חשוב שתהיו ברורים, החלטיים וממוקדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully