וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

21.10.2010 / 17:35

השבוע המתחיל ב-24.10.10 יביא רגעים מקסימים לתקשורת שלנו, מילים רכות שמיועדות לחיזור וים של קסם אישי

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין מרס כוכב הדרייב והעשייה שלנו לכוכב נפטון הרגשי והמתעתע, שמגיעה לשיאה ממש בסוף השבוע הזה. חשוב לפעול בזהירות רבה, לזכור ששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, ולהימנע מהחלטות קיצוניות ודרמות מיותרות עד כמה שאפשר. חשוב במיוחד להיזהר מהחלטות הקשורות להתחלות חדשות, כשהמעורבות הרגשית הגבוהה מקשה עלינו לראות את הדברים כפי שהם. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, דגים, עקרב ודלי.

הזווית המקסימה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין ונוס הרגשית המסמלת יחסים וקרבה. צמידות שכזו מביאה איתה רגעים מקסימים לתקשורת שלנו, מילים רכות המיועדות לחיזור ולשכנוע, וים של קסם אישי למי מאתנו שנזקק למילים כדי לפתוח דלתות, או לגרום לאחרים לפעול ביחד איתו. זמן מצוין לשיחות נפש ועומק, ובגלל הילוכה האחורי של ונוס, בעיקר שיחות הקשורות לעבר ולתובנות העולות ממנו. מי בעיקר יושפע מכך?מזלות בתולה, תאומים, מאזניים, שור, ועקרב.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל מאזניים האינטליגנטי והמודע לעצמו, למזל עקרב הטעון והעמוס רגשית. אפשר לומר שהעומס הרגשי על כולנו הולך וגדל עכשיו, כשבמזל עקרב נוכל למצוא בנוסף לשמש גם את כוכב מרקורי התקשורתי, ונוס הרגשית, ומרס האסרטיבי. אולי משום כך המעורבות הרגשית החזקה הזו עלולה לגרום לנו לפעול באופן דרמטי במיוחד, וכדאי להיזהר על כן מהחלטות קיצוניות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, עקרב, שור ודלי.

המעבר האנרגטי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס ממזל עקרב השתלטן והרגשי, למזל קשת הפתוח והאופטימי. המעבר הזה עשוי להיות נעים יותר לכולנו שכן הוא משחרר חלק מהעומסים הרגשיים של השבוע, אבל דווקא עכשיו עלולים לצאת כל הלחצים שסגרנו בפנים, ולהתפרץ החוצה... זהירות! מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, קשת, תאומים ומאזניים.

תחזית שבועית

טלה
האנרגיה משתנה השבוע באופן משמעותי. מרס שליט המזל שלכם עובר למזל קשת, האקשן חוזר ואיתו גם האופטימיות. אלא שהפתיל שלכם הופך עכשיו קצר במיוחד, וחשוב להיזהר לא לירות לעצמכם ברגל כשדברים יוצאים משליטה.

שור
מרס עובר למזל קשת, וחלק מהלחצים שהיו עליכם בשבועות האחרונים במערכות היחסים יורדים בהדרגה. חשוב להיזהר מסיכונים מיותרים השבוע, בעיקר בנושאי כספים. נסו להתייעץ לפני שאתם לוקחים החלטות קיצוניות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עכשיו במזל עקרב, והחיים הופכים עמוסים רגשית באופן קיצוני. נראה שכל דבר קטן עלול להפעיל אתכם בעוצמה, ולגרום לכם לשיקול דעת גרוע. נסו לדחות את ההחלטות החשובות לשבוע הבא.

סרטן
התחום המקצועי מצריך עכשיו הרבה יותר סבלנות: הגיע הזמן לקדם עניינים בעזרתו של מרס שעובר למזל קשת. זמן טוב לאפשר לאמביציה שלכם להתבטא, לחשוב כמה צעדים קדימה, ובעיקר לשמור על הבריאות שלכם.

אריה
מעברו של מרס למזל קשת מגביר באופן משמעותי את הצורך שלכם בהנאות ובילויים ובעיקר בביטוי אישי. זהו פרק זמן יצירתי מאוד, והדגש עכשיו הוא על הצד הרומנטי שלכם. זה הזמן להקשיב יותר ללב, ולאפשר לאהבה לשלוט...

בתולה
האקשן עובר לבית ולמשפחה, בתולות, עם מעברו של כוכב מרס למזל קשת. בחודשיים הקרובים – זה המקום שבו תצטרכו להשקיע קצת יותר מעצמכם. זמן טוב לשיפוצים, שיפור האווירה בבית, ואפילו מחשבה על שינוי מקום מגורים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי, ותהליך סגירת המעגלים בחייכם לקראת פתיחת מעגלים חדשים בהמשך עדיין בעיצומו. מעברו של מרס למזל קשת מאפשר לכם תקשורת שמחה ואסרטיבית. שימו את האגו בצד...

עקרב
כוכב מרס שאחראי על הדרייב והעשייה שלנו עובר מהמזל שלכם למזל קשת, ונראה שהאקשן מתחיל לחגוג עכשיו בחשבון הבנק שלכם. זה הזמן להגדיר מחדש את נושא הוצאת הכספים שלכם כדי שלא למצוא את עצמכם מול שוקת שבורה...

קשת
משהו טוב קורה לכם השבוע: כוכב מרס עובר למזל שלכם, ומביא איתו ים של מרץ ואנרגיה לעשייה. זה הזמן לפרוץ בשלל יוזמות חדשות, ובמקביל להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור לגוף בכלל. היזהרו מגישה כוחנית ושתלטנית, קשתים...

גדי
מעברו של מרס למזל קשת מביא איתו שלל לחצים שנמצאים עכשיו מתחת לפני השטח, גדיים, וחשוב בתקופה הקרובה להתמודד עם הלחצים האלה, לנקות משקעים רגשיים, ולא לאפשר לדברים להפוך לגורם מטריד ומפריע.

דלי
הצד החברתי שלכם הופך להיות השבוע דומיננטי במיוחד, דליים. מעברו של כוכב מרס למזל קשת מביא איתו לא מעט אקשן חברתי לחייכם, ועוזר לכם להרחיב את המעגל החברתי. זה הזמן להכניס חברים וידידים חדשים לחייכם...

דגים
אמביציה ואסרטיביות – אלה המילים שהופכות להיות משמעותיות במיוחד בחדשיים הקרובים, דגיגים. מרס כוכב האקשן עובר עכשיו למזל קשת, ושם את הדגש על היכולת שלכם לקדם נושאים חשובים בתחום הקריירה: גו גו גו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully