וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגל על רגל

24.10.2010 / 8:30

אם אתם רוצים שהשפע ירעיף עליכם ממתנותיו, קומו ועשו משהו - הפסיביות שלכם תבריח אותו למקום אחר. פסיכה וקופידון - 9

"אושר הוא כמו כדור. כשהוא מתגלגל אתה רץ אחריו וכשהוא עומד אתה בועט בו." (פרנסואה רנה דה שאטובריאן)

"קבלת שפע אינה רק זכות, אלא גם חובה", הנו אחד המשפטים שאני חוזר ואומר אותם שוב ושוב. העובדה שיוצא לנו קלף נפלא כגון: עשרה גביעים, אס גביעים, תשעה גביעים או כל קלף נפלא אחר, אינה מקנה לנו באופן אוטומטי את הזכות להינות מהשפע אליו הקלף מתייחס. עלינו להבין שההצלחה אמנם קרובה, אך עלינו להמשיך את העבודה הטובה שאנו עושים, ולא לתת להצלחה הקרבה להרפות את ידינו.

העובדה שהשפע קרוב, ואולי דווקא בשל כך, אינה אומרת שאנו יכולים להרשות לעצמנו לשבת רגל על רגל ולהאמין שהוא יגיע. השפע מגיע כיוון שאנו מוכנים: כיוון שאנו במקום הנכון כרגע בחיינו, כיוון שאנו יכולים להכיל את השפע או שעברנו את השיעור. לשבת רגל על רגל זהו בדיוק הדבר שירחיק אותנו מהשפע ולכן עלינו להיזהר ממקרים אלו.

כך למשל, אם בקריאה ייצא לנו הקלף עשרה גביעים בשאלה כגון - האם תהיה לי זוגיות השנה, הקלף מראה לנו שעכשיו אנו מוכנים להצלחה שתבוא, אולם הוא אינו מראה לנו שההצלחה תבוא מאליה. מדוע? ראשית, וזהו כלל חשוב שאני רוצה שוב להדגיש, אין דבר כזה עתיד ידוע מראש. עתיד הוא תוצאה של מה שאנו עושים. שנית, ובמיוחד במקרה זה, העתיד הנפלא שהקלף מציג לא יתרחש מאליו. העתיד שלו אנו מצפים יהיה הגמול של אוסף הפעולות שאנו נעשה: של המשך עשייה נכונה, של תגובות נכונות ופעולות התואמות למצב, של אמונה ושל מעשים נוספים. אם נפעל נכון העתיד יתרחש כפי שאנו רוצים.

מבחן השפע

יש לי מבחן שפע קטן שאני נוהג לעשות למי שיוצא לו אחד מקלפי השפע, במיוחד כשנשאלת שאלה בענייני זוגיות. אני בוחן עד כמה הוא מוכן לקבלת השפע. כך למשל, לא מזמן שאלה מישהי אם היא תמצא זוגיות בחצי שנה הקרובה ויצא לה הקלף עשרה גביעים, שסימן לה שהיא בכיוון הנכון. עברתי לשאלת המבחן ואמרתי לה שיש לי חבר רווק, בחור מאד מעניין ורציני שמחפש זוגיות רצינית, בדיוק כמו שהקלף מראה (בית, משפחה...). שאלתי אם היא רוצה שאני אכיר ביניהם, ומיד עלתה בה התנגדות אוטומטית. "אני לא בדיוק בנויה להיכרות עם זרים כרגע", היא אמרה, "אני לא בטוחה שזה רעיון טוב, שאני בשלה לזה או רוצה".

"את מבינה מה הבעיה?", שאלתי, "מה לא מסתדר כאן? איך את רוצה שתהיה לך זוגיות, אם את לא מוכנה לקבל שפע. אם את לא מאמינה שהנה זה יכול להגיע, עכשיו, מיד. שפע זו לא רק זכות, זו חובה, ואם את לא פתוחה אל השפע, אם את לא מאפשרת לעצמך להיפגש, להשתחרר, להשתנות, השפע לא יגיע, אלא יישאר רק בטווח של נגיעה".

גם במקרה של זוגיות קיימת, אם ייצא הקלף עשרה גביעים, לא תמיד מובטח לנו השפע עליו הקלף מדבר באופן אוטומטי. אם מישהי שואלת אם הקשר שלה ובן זוגה, שאיתו היא יוצאת כבר חצי שנה, יתפתח לזוגיות רצינית ויוצא הקלף הזה, ראשית עלינו לברר אם השפע עליו מדבר הקלף קיים בחייה. אנו נבקש להבין אם טוב לה: אם היא מאושרת, הם בן הזוג שלה נותן לה את מה שהיא רוצה וצריכה. אם היא תאמר לנו שלא, שהוא לא מוכן עדיין לעבור לגור ביחד, שהזוגיות שלהם לא מספקת אותה, שהם לא מספיק ביחד, התשובה היא שיש לה אפשרות לשפע, אולם היא לא מממשת אותה.

עשרה גביעים הוא קלף שבו אנו מצפים לזוגיות מושלמת ואם בן הזוג שלה לא מעריץ את האדמה עליה היא הולכת, לא מתמסר, לא רוצה זוגיות כפי שהיא רוצה, אז היא מבזבזת את הזמן שלה. היא צריכה לקבל שפע ואם היא לא מקבלת אותו סימן שהיא במקום הלא נכון.

לפעמים במקרים כאלו קלפי השפע יכולים להראות לנו שהשואלת צריכה לעזוב את בן הזוג שלה. מדוע? כיוון שעצם העובדה שהיא מתפשרת מרחיקה אותה מהשפע שהיא אמורה לקבל. פרידה יכולה להיות התשובה הנכונה במצבה כיוון שהיא יכולה להוביל לשתי אפשרויות: האחת היא שכאשר בן הזוג ילך, יבוא אחר המוכן לתת לה את השפע המגיע לה. השנייה, שתהליך הפרידה יעורר אצל בן הזוג משהו ויש סיכוי לא רע שהוא יחזור ויהיה מוכן לתת לה את השפע לו היא מצפה.

עשרה גביעים – משאלה שמתממשת

קופידון ופסיכה חזרו למחרת, כפי שהורה להם זאוס בקלף הקודם, אך כבר מרחוק ראה קופידון שאמו ממתינה להם לצד זאוס. מיד עמד קופידון מול אמו, תוך שהוא מגן על אשתו ושאל את זאוס: "מה היא עושה כאן?". (שימו לב! למעשה קופידון כבר החליט: הוא בוחר באשתו ומעדיף אותה על פני אמו). על כך השיב זאוס שאין לו מה לדאוג. "חשבתי רבות עליכם", אמר, "והחלטתי שלא תוכל להתחתן מבלי לקבל את ברכתה של אמך והיא כאן כדי לתת לך אותה. לא רק היא, כל האלים מסכימים לחתונה זו, אבל אנו רוצים להציב שני תנאים לחתונה:

"ראשית, אנו דורשים שפסיכה תהפוך לאלה. כך נוכל לחסוך ממך ומאתנו כאב וצער: פסיכה לא תזדקן ולא תמות ואהבתכם תחיה לנצח. שנית, אנו רוצים שיהיה לפסיכה תפקיד כאן באולימפוס. עליה לחיות אתך באולימפוס ולא לחיות למטה, מה שימנע את היריבות עם אפרודיטי". כמובן שקופידון ופסיכה מסכימים, הם מתחתנים, פסיכה הופכת להיות אלת הנפש ומאז ועד היום הנפש והאהבה קשורים יחדיו לנצח.

הפירוש של הקלף מראה שהשואל הגיע לשלב בחייו בו המשאלות שלו התגשמו, טוב לו והוא נהנה מחייו ולזה אני עוד רגע אתייחס, אולם אני רוצה להדגיש נקודה חשובה שהקלף מציג - הארכיטיפ של הקלף. ארכיטיפים הנם היסודות המשותפים הקיימים אצל כולנו והארכיטיפ של קלף זה מדבר על אושר, על החלק הקיים בכל אחד מאתנו השואף לאושר. עלינו להבין שאושר זו זכות טבעית לנו והיא מגיעה לנו בכל רגע ורגע. זו שאיפה ראויה שכל אדם צריך לשאוף אליה. וכן, במיוחד בעיתות משבר עלינו לזכור שיש לנו את הזכות לשאוף לאושר ולהאמין שזה אפשרי.

בקריאה, הקלף עשרה גביעים הוא ההמשך הישיר של הקלף תשעה גביעים שייצג משאלה שמתגשמת. בעשרה גביעים המשאלה מתממשת הלכה למעשה ולאורך זמן. ישנו הבדל גדול בין שני הקלפים כיוון שזהו דבר אחד לזכות בלוטו ולהפקיד חמישים מיליון שקלים בבנק, אך דבר אחר הוא להישאר מאושרים ושמחים לאחר עשר שנים. רבים מהזוכים באושר או עושר פתאומיים לא מצליחים להחזיק בזה לאורך זמן. הקלף מראה כי נצליח להחזיק באושר וכי משאלתנו תתממש.

קלף 10 גביעים הוא קלף של שמחה וחגיגה, שפע, אושר וגם עושר. זהו קלף של הצלחה, משפחה, ילדים ואהבה. הקלף מראה כי השואל אוהב את החיים ונהנה ממה שיש לו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
  • עוד באותו נושא:
  • טארוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully