וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

14.10.2010 / 18:15

השבוע המתחיל ב-17.10.10 יביא איתו קושי לראות את הדברים כפי שהם, ללא פרשנות רגשית. ספרו עד 10 לפני שאתם יוצרים דרמה

המעורבות הרגשית גדלה השבוע, ואיתה קטן שיקול הדעת ההגיוני שלנו, וקטנה גם היכולת לראות דברים כפי שהם, בלי פרשנות רגשית מרחיקת לכת. אולי משום כך חשוב להתמקד בסדר יום מוגדר היטב ובלו"ז מדויק, אחרת אנו עלולים ללכת קצת לאיבוד...

זה אומר לעשות סדר בדברים, לספור עד עשר לפני שנכנסים לדרמה, ובעיקר – להיות ממוקדים במעשים, ולא בכוונות.

הזווית הקשה של השבוע – זו ללא ספק זווית הפעולה בין מרס, הכוכב המייצג את העשייה והדרייב שלנו ששוהה במזל עקרב, לבין נפטון המטשטש והמערפל ששוהה במזל דלי. זווית שכזו עלולה להיות מתסכלת למדי, שכן אנו עלולים להרגיש שהמאמצים שלנו אינם מצליחים לממש את התכניות, שדברים משתנים באופן לא צפוי ממש מול עינינו, ובעיקר משתנה לו מצב הרוח במהירות, ומביא איתו רגעים של תסכול וקושי להתמודד עם שינויים פתאומיים תכופים מדי. מומלץ על כן דווקא עכשיו להתמקד בעובדות ולא ברגשות, לשים את הדגש על הפרטים הקטנים ולא על הכוונות הגדולות, ובעיקר לדחות החלטות ולהיות מוכנים לכך שהפרשנות הרגשית שלנו לא תמיד מדויקת, בעיקר כשמדובר באנשים אחרים... כדי למנוע מצבים של טעויות שכאלה, שווה לבדוק עם אחרים איך הם רואים את הסיטואציה, ורק אז לקבל החלטות. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות דגים, טלה, דלי ועקרב.

המעבר המסקרן של השבוע – זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל מאזניים האינטליגנטי והעדין, למזל עקרב הרגשי והמעמיק. על פניו, זהו מעבר לא קל, כיוון שהוא הופך את התקשורת שלנו לטעונה מהרגיל, וכל גירוי קטן עלול להפוך כל מילה שלנו לדרמה גדולה, אם לא ניזהר. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

הרגשות השבוע – ונוס ממשיכה לנוע בהילוך אחורי ולעזור לנו לסגור מעגלים רגשיים שמיצו את עצמם, או לקחת פסק זמן ולהתבונן לעומק בחיי הרגש שלנו. חשוב השבוע לפעול באופן מודע ובשליטה, ולנצל את מעברו של מרקורי למזל עקרב כדי לדבר על רגשות, וכמה שיותר. מי בעיקר מושפע מההילוך הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

ועד שנצליח לחבר את המבוכה והבלבול של נפטון עם האסרטיביות והמיקוד של מרס ולהראות תוצאות בשטח – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
אין ספק שזה שבוע לא קל עבורכם. כוכב מרס שליט המזל שלכם שוהה בזווית פעולה מדויקת לנפטון, מה שאומר שכדאי וחשוב עכשיו לפעול באופן מעשי ומדויק כי קל מאוד ללכת לאיבוד: היזהרו ממעורבות רגשית גבוהה מדי, טלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי גם השבוע, ונראה שחשבון הנפש שלכם נמצא כבר בהילוך גבוה. זמן טוב להתמקד בסגירת מעגלים או בדיאלוג אמיתי ובגובה העיניים על מערכות היחסים שלכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל מאזניים העדין ויוצר זווית הרמונית לכוכב נפטון, שני אלמנטים שבהחלט תומכים בכל מה שקשור למודעות והתבוננות עומק. מרקורי עובר בהמשך למזל עקרב, והתקשורת הופכת טעונה.

סרטן
כוכב סטורן שנמצא עכשיו במזל מאזניים מכריח אתכם להתמקד עד כמה שאפשר בנושאי בית ומשפחה, ולחשוב כמה צעדים קדימה: זמן טוב לחשיבה על שיפוצים מסוגים שונים, מכירת או קניית דירה, ושינויים במקום המגורים.

אריה
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל עקרב השבוע, מביא איתו יכולת מוגברת לנהל שיחות עומק מכל הסוגים בנושאי בית ומשפחה, להגדיר מחדש מטרות משפחתיות, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו עם בני הבית.

בתולה
התקשורת שלכם משתפרת השבוע, ואפשר לדבר לא רק על עובדות – אלא גם על רגשות, ואפילו לעומק: כל זאת בעקבות מעברו של מרקורי למזל עקרב, והתמקדותו במילים שלכם. זמן טוב למסעות שכנוע מסוגים שונים, ולחיזור עדין.

מאזניים
מעברו של מרקורי למזל עקרב השבוע מביא איתו יכולת למקד את התקשורת והפגישות שלכם בתחום הכלכלי ובנושאי חומר וכספים. ונוס שליטת המזל שלכם בהילוך אחורי עדיין, והצורך להגדיר מחדש מערכות יחסים חזק במיוחד.

עקרב
מעברו של מרקורי למזל שלכם, הופך אתכם לתקשורתיים במיוחד. העקרב נחשב למזל מופנם ומאופק למדי, אבל דווקא כעת אפשר סוף סוף לדבר על יחסים, לבטא רגשות שעד עכשיו שמרתם בבטן, ולאפשר למילים לפעול.

קשת
התקשורת עם מוסדות וארגונים משתפרת השבוע, עם מעברו של מרקורי למזל עקרב. נראה שאתם מסוגלים עכשיו למצוא את הדרך ללבם של הבריות אם תעשו מאמץ קטן ותגדירו מטרות. הגיע גם הזמן להרחיב את המעגל החברתי.

גדי
האמביציה שלכם הולכת ומתחזקת, עם הילוכו הקדמי של סטורן שליט המזל שלכם במזל מאזניים. זהו פרק זמן שבו אפשר לראות פירות נאים של השקעות בשנים האחרונות, לקדם עניינים, ולהשקיע ביוזמות חדשות ומעניינות. רוצו קדימה!

דלי
כושר השכנוע שלכם מתחזק בהדרגה, ואיתו גם היכולת שלכם לסחוף אחרים לתוך יוזמות ופרויקטים אישיים שאתם מקדמים עכשיו – כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליזום פגישות חדשות, לדבר על מה שחשוב, ו... לשכנע אחרים.

דגים
זהו שבוע לא קל מבחינתכם, דגיגים. זווית פעולה בין מרס האסרטיבי לנפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה כעסים קטנים ודרמות גדולות, ובעיקר איבוד פרופורציות מסוגים שונים. שימו את הדגש על הפרטים, ואל תאבדו את הראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully