וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

7.10.2010 / 18:00

השבוע המתחיל ב-10.10.10 הוא זמן טוב להתבוננות עומק בכל הקשור לרגשות וכספים - אתם חייבים לטפל במה שלא טופל עד כה

על פניו זהו שבוע לא רגוע, בעיקר בכל מה שקשור לתקשורת שלנו. פרשנויות רגשיות ואי הבנות עלולות לגרום לקצרים בתקשורת, וכדאי להתאמץ ולהיות מובנים, ובעיקר – להקשיב. חשוב השבוע גם להתמקד בפרטים הקטנים – דווקא כאן אנו עלולים ליפול, ולקלקל תכניות פעולה נאות.

הזווית הקשה של השבוע – זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין סטורן הנוקשה, עלולה להביא גישה תקשורתית נוקשה ולא קלה, עם צורך להתמקד בעיקר בעובדות, ולשים את הרגשות בצד. במקרה כזה התקשורת שלנו תהיה יעילה ופרקטית, אבל רגשית זה אינו זמן קל, וזה יימשך עד אמצע השבוע. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

הרגשות השבוע – ונוס ממשיכה לנוע גם השבוע בהילוך אחורי, ולא לעשות לנו חיים קלים בנוגע לרגשות או לכספים, שני הנושאים שעליהם בעיקרון היא שולטת. נראה שזהו זמן טוב להתבוננות עומק מבחינתנו בנושאים אלה בחיינו כעת, והסקת מסקנות. מהפן החיובי של האספקט הזה, כדאי לנהל עכשיו שיחות עומק הקשורות ליחסים, לגעת במקומות כואבים ובנקודות מחלוקת אותן לא פתחנו עד כה, ולהתמודד עם רגשות שעד עכשיו לא יצאו אל פני השטח, והם מהווים מוקש לטווח הארוך אם לא יטופלו. מי מושפע מהילוכה האחורי של ונוס? מזלות שור, מאזניים, ועקרב.

יוזמה ופעולה – דווקא כאן עלולה להיווצר השבוע רגיעה מסויימת, ואפילו עצירה. השמש, מיקוד הפעילות שלנו, אינה יוצרת זוויות עם כוכבים אחרים במשך כמה וכמה ימים, אלמנט שעלול לגרום ללא מעט מאתנו להרגיש בדידות מסויימת, וצורך להתבונן בדברים מהצד ולחכות לזמן נוח יותר לפעולה ועשייה. סבלנות היא מילת המפתח כעת, וכדאי שלא להאיץ בעצמנו אם איננו שלמים עם הפעולות והעשייה שלנו השבוע.

ועד שנוכל לחבר את הילוכה האחורי סוגר המעגלים של ונוס לזווית הפעולה של מרקורי ולאפשר תקשורת בונה המבוססת הן על העבר והן על העתיד – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
ונוס שוהה בהילוך אחורי במזל עקרב, ומאותתת שהגיע הזמן להתחדש מבחינת הגישה לכספים של אחרים ולכספים בכלל, ומבחינת הצד הייצרי שלכם. זמן טוב לשיחות משמעותיות על מהות החיים גם בעזרתו של מרס שבמזל עקרב גם הוא.

שור
הילוכה האחורי של ונוס שליטת המזל שלכם לא עושה לכם חיים קלים, ומכריח אתכם לחשוב לעומק על כל מה שקשור לזוגיות ודיאלוג בשניים, כולל סגירת מעגלים. צמידות בין ונוס למרס מביאה איתה סערות ודרמות קטנות: זהירות...

תאומים
זהו שבוע לא קל מבחינתכם. מרקורי שליט המזל שלכם נצמד לסטורן הנוקשה, ומכריח אתכם לעשות עבודת עומק על כל מה שקשור לכספים ולחומר בכלל. זהו זמן לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, ולשם שינוי – להראות עובדות בשטח.

סרטן
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל מאזניים הופך את נושאי הבית והמשפחה למקום של שיחות וקרבה. הגיע הזמן לתת מילים לכל הרגשות שאתם נושאים בתקופה האחרונה, ולשדרג במקביל יחסים בתוך המשפחה.

אריה
התקשורת שלכם משופרת עכשיו כשהשמש שליטת המזל שלכם צועדת במזל מאזניים, ומאפשרת לכם להרחיב את חוג החברים והידידים שלכם. זהו זמן טוב לקדם נושאים ויוזמות חדשות בעזרת תקשורת אסרטיבית: דברו על זה!

בתולה
נושאי חומר וכספים על הפרק, כשגם מרקורי וגם השמש נמצאים במזל מאזניים ומדגישים את כל מה שקשור ליכולת שלכם לבנות לכם בסיס חומרי מוצק ורחב יותר. זמן להגדיר מחדש תכניות לשדרוג חשבון הבנק, בתולות.

מאזניים
זוהי תקופה מעייפת ודורשנית מאוד, אבל שכרה בצידה: היכולת שלכם לפעול עכשיו ממקום יעיל וממוקד גדולה מאוד, וכעת עם מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל שלכם, גם היכולת לדבר על מה שחשוב לכם באמת גדלה. נצלו זאת.

עקרב
זהו שבוע עמוס רגשית וטעון מאוד, וכדאי להיזהר שלא לריב בכוח עם הסביבה או עם אנשים קרובים כשדברים לא קורים כפי שרציתם. לחילופין, זהו זמן טוב להגדיר מחדש את מערכות היחסים שלכם עם חברים טובים, או לסגור מעגלים.

קשת
זהו שבוע מעניין שיכול לשים אתכם במרכז מעגל האקשן הסביבתי, אם תסכימו לקחת יוזמה ולהתמקד במילה יוזמה. זמן טוב לפגוש לעומק דברים שעד עכשיו עצרו אתכם ומנעו מכם מלהעביר הילוך: שווה לשתף אחרים במה שעובר עליכם.

גדי
זהו שבוע אמביציוזי למדי, אבל התקשורת בו אינה במיטבה. זווית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין סטורן הנוקשה עלולה להביא איתה קושי מסוים לפעול באופן אסרטיבי באמת, וחשוב להיזהר מאי הבנות ופרשנויות מוטעות.

דלי
המעגל החברתי שלכם עשוי להתרחב השבוע, כשאנשים חדשים ומעניינים יכולים להיכנס אליו ולהציע לכם סוגים של שיתופי פעולה: זה באמת הזמן לשתף פעולה עם העולם לצורך מטרות משותפות, ולתת לאחרים להתקרב אליכם קצת יותר.

דגים
הילוכה האחורי של ונוס ממשיך לאתגר אתכם בנושאים הקשורים להתפתחות אישית מסוגים שונים, ולעשייה שונה מהרגיל. זמן טוב לרעיונות מקוריים, ליוזמות מעניינות, ולחשיבה שמוכנה לצאת מהקופסה ולראות גם אפשרויות לא שגרתיות לפעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully