וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

30.9.2010 / 20:26

השבוע המתחיל ב- 3.10.10 הוא זמן טוב להתבוננות עומק במערכות היחסים שבניתם לכם ולסגירת מעגלים רגשית

על פניו, זה אחד השבועות היותר מתוחים של הזמן האחרון, וכדאי לפעול בו בזהירות רבה, בעיקר בכל מה שקשור לתקשורת שלנו. מודעות וסבלנות בהחלט יעזרו לכולנו. מרקורי כוכב התקשורת שלנו מככב בשמים בשלל זוויות ומעבר מעניין, ולכן כדאי שכולנו נלמד לא רק לדבר אלא קודם כל ובעיקר – להקשיב.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב פלוטו. הזווית הזו עלולה להביא איתה תקשורת כוחנית ויצרית מלווה במאבקי כוח ואגו, וכדאי להיזהר ולא להיסחף יותר מדי במלים שלנו, ולדעת לעצור בזמן גם כשהמציאות דוחפת להקצנה מילולית. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, עקרב וגדי.

הזווית האמביציוזית של השבוע – זו זווית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין יופיטר כוכב השפע. הזווית הזו עשויה להביא איתה צורך בנסיעה ארוכה או בתקשורת משופרת עם חו"ל. זמן טוב להרחיב אופקים, לשוחח עם אנשים שגרים רחוק או חושבים אחרת, ובעיקר – לבדוק היכן אנו עצמנו יכולים להתרחב מבחינת הסתכלות וקבלת הזולת. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

הזווית המבלבלת של השבוע – זו זווית המתח בין מרקורי לבין נפטון המתעתע שמתרחשת לה כבר בסוף השבוע הזה. מצבי רוח משתנים, קושי להתמקד בעיקר, תחושה שדברים אינם כפי שהם נראים ואובדן כוון מסויים. זהו זמן שאינו קל, וכדאי לחכות בסבלנות עם הפרשנויות שלנו. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה ודגים.

המעבר המעניין של השבוע – ונוס הרגשית עוברת השבוע להילוך אחורי במזל עקרב, שם תשהה עד ה- 18 בנובמבר. המעבר הזה ישפיע על כולנו מבחינה רגשית, וזהו זמן טוב להתבוננות עומק במערכות היחסים שבנינו לנו, ולסגירת מעגלים רגשית. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, ועקרב.

תחזית שבועית

טלה
על פניו, זהו שבוע לא שקט מבחינה רגשית. מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב הטוטאלי והרגשי, והצמידות שלו עם ונוס מביאה איתה ימים של מעורבות רגשית גבוהה. נסו לדחות החלטות חשובות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה לנוע השבוע בהילוך אחורי, בו תשהה עד ה- 18 בנובמבר. זהו מיקום שקשור לזוגיות ומערכות היחסים שלכם, ומאפשר פסק זמן, סגירת מעגלים, או העמקת קשרים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בתחילת מזל מאזניים ויוצר שלל זוויות פעולה כאלה ואחרות: חשוב להימנע מתגובות קיצוניות ומדרמות מזדמנות, לגלות גמישות מירבית במצבי לחץ, ובעיקר – סבלנות.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל מאזניים הופכים אתכם לאמביציוזיים במיוחד. נסו לשים את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לבית, וליחסים בתוך המשפחה. זמן טוב לקבלת החלטות על שינוי מקום מגורים, והשקעה משפחתית.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל מאזניים ומאפשרת לכם תקשורת משופרת עם העולם, אבל צמידות בינה לבין סטורן הנוקשה עלולה לגרום עדיין לתחושות של כובד ובדידות: זמן להיות מעשיים.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם במזל מאזניים ביחד עם השמש וסטורן מאפשר עבודת עומק רצינית על התחום הכלכלי וחשבון הבנק שלכם. הילוכה האחורי של ונוס מביא תקשורת רומנטית מעניינת...

מאזניים
מקבץ הכוכבים במזל שלכם שם את הדגש על עשייה בשטח, מאזנאים. כניסתה של ונוס שליטת המזל שלכם להילוך אחורי במזל עקרב, עשוי להראות על צורך לשדרג את התחום הכלכלי, ובגדול.

עקרב
ונוס ומרס שוהים עדיין במזל שלכם, ומביאים איתם רגעים של יוזמה – ושל אהבה. כניסתה של ונוס להילוך אחורי השבוע תביא לצורך לסגור מעגלים אישיים כאלה ואחרים, ולפתוח דף חדש ביחסים.

קשת
המעגל החברתי שלכם עשוי להתרחב עכשיו, כשמקבץ הכוכבים במזל מאזניים עושה את שלו, ומגביר את היכולת לפעול באופן אקטיבי יותר: זמן להכניס חברים חדשים לחייכם, ולהיעזר בהם.

גדי
הילוכה האחורי של ונוס במזל עקרב מדגיש את הצורך לסגור מעגלים הקשורים למוסדות וארגוניים בחייכם, לשפר עמדות, ולצאת לדרך חדשה. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו עם חברים וידידים.

דלי
הילוכה האחורי של ונוס במזל עקרב ישפיע בתקופה הקרובה על נושאי קריירה ואמביציה בחייכם, כמו גם על הצורך לסגור מעגלים עם סמכויות, ולקדם עניינים באופן שונה. זמן טוב לתכניות מגירה מהעבר.

דגים
הצורך להרחיב אופקים הולך ומתחזק, ואיתו גם הצורך ללמוד משהו חדש, לנסוע הרחק, לפגוש אנשים מסוג אחר, והפעלה מחודשת של החומר האפור. זמן להתחיל כבר להוציא לפועל תכניות, דגיגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully