וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

23.9.2010 / 19:40

בשבוע המתחיל ב-26.9.10 יהיה הרבה מתח באוויר - חשבו פעמיים לפני כל תגובה וגלו איפוק ורגישות לזולת

זה עלול להיות שבוע מתוח ולחוץ, וכדאי להיזהר שלא לקלקל קשרים יפים והנאות אמיתיות בגלל הצורך להתעקש לומר את המילה האחרונה, ולכעוס כשדברים יוצאים משליטה. איפוק ורגישות לזולת – אלה מלות המפתח של השבוע הזה.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב פלוטו הייצרי והכוחני. הזווית הזו עלולה לגרום לכם לפעול באופן אימפולסיבי ולא צפוי, ולהגיב באופן קיצוני גם על גרויים של מה בכך. מומלץ דווקא עכשיו לחשוב פעמיים לפני כל תגובה, בעיקר כשמדובר בבילוי עם אנשים קרובים. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות אריה, עקרב, מאזניים וטלה.

הזווית המכבידה של השבוע – זו הצמידות שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן הנוקשה והשיפוטי. הזווית הזו הפוכה מהזווית הקודמת: היא גורמת לנו להדחיק את הדברים, לבקר ולשפוט את מעשינו ואת מעשי הזולת, ולהרגיש עמוק בפנים שאנחנו בעצם לבד במערכה, וכל הכובד הזה המורכב ממחוייבות ואחריות פשוט עלינו. על כן חשוב במיוחד בחול המועד הזה לצאת, לבלות, ליהנות, ולא להישאר בבית. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות גדי, אריה, מאזניים וטלה.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל בתולה ויוצר זווית של מתח עם כוכב נפטון. הזווית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד בתקשורת שלנו עם הסביבה, אבל גם מקשה עלינו למקד אותה ולראות את הדרך. מצבי רוח משתנים ומילים שאינן קשורות לנושא, כמו גם החלטות גרועות עלולים להופיע עכשיו, וכדאי להתייעץ עם אחרים לפני קבלת החלטות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

הרגשות השבוע – עולם הרגש לא עושה לנו חיים קלים. ונוס ומרס במזל עקרב מביאים איתם גישה יצרית וטעונה לרגשות העדינים ולמערכות היחסים שלנו, וחשוב להימנע עכשיו ממסעות קנאה, רכושנות, ואגו פעיל במיוחד. העזרו בהיגיון הבריא לפני כל החלטה בנושאי רגשות.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל עקרב כשהוא קרוב קרוב לוונוס, ונראה שמפלס הסיכונים גבוה יחסית. הנטייה שלכם להיסחף אחרי מצבים רגשיים ודרמטיים גבוהה, וחשוב לשמור על איפוק: צאו לבילוי סולידי.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה גם השבוע במזל עקרב, אלמנט שעלול להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל מה שקשור למערכות היחסים שלכם. זמן לעבוד על הקשרים הקרובים, או לחילופין למצוא לכם פרטנרים מתאימים...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בחג הזה במזל בתולה, מה שאומר שלמרות הרצון לבלות וליהנות – ענייני הבית והמשפחה הם שמטרידים ומושכים תשומת לב יותר מכל דבר אחר. שימו דגש מיוחד על פתרון בעיות ויחסים ובילוי משפחתי.

סרטן
כוכב סטורן במזל מאזניים דורש מכם עכשיו התייעלות ומיקוד בנושאי בית ומשפחה. זמן טוב לאפשר לעצמכם לסגור מעגלים הקשורים למשפחה בחול המועד הזה, כולל השקעה אמיתית בסוכה (גם סוג של בית...) וחזרה לתחושת הביחד.

אריה
זהו שבוע עמוס רגשית, ולא קל. השמש שליטת המזל שלכם שוהה אמנם במזל מאזניים העדין, אבל יוצרת זווית פעולה עם פלוטו הכוחני וזווית של עימות עם אורנוס ויופיטר – שלל אתגרים לחול המועד: לא לריב, לגלות איפוק, וליהנות בגדול...

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין ב... מזל שלכם, מה שאומר שהתקשורת שלכם עדיין אקטיבית מאוד, ומאפשרת לכם לא לשמור דברים בבטן אלא לדבר, לשתף ולחלוק את שעובר עליכם עם אחרים: נצלו את המומנטום, ודברו הרבה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל עקרב כשהיא קרובה מאוד לכוכב מרס, אלמנט שעלול להביא איתו שבוע רגשני ואפילו סוער פה ושם. חשוב לשמור על ההרמוניה שלכם, ולא לאבד את הראש. זמן נפלא לשיחות עומק.

עקרב
גם מרס וגם ונוס ששוהים להם עכשיו במזל שלכם, הופכים אתכם למחפשי הרפתקאות אולטימטיביים, אבל גם עלולים לסבך אתכם בצרות בגלל הפה הגדול שלכם. זמן לאקשן מכל הסוגים, אבל גם להקשבה לזולת – ולכיבוד גבולותיו.

קשת
הרבה דברים מתרחשים עכשיו מאחורי הקלעים, ונראה שחשוב עכשיו לנקות משקעים רגשיים ביחסים קיימים ולפתוח דף חדש יותר מאשר ליצור יחסים חדשים. זמן מצוין למילים שמזמן לא אמרתם, ולכל מה שקשור לחיבוק במקום הנכון...

גדי
צמידות בין סטורן שליט המזל שלכם לשמש, מיקוד הדברים, עשוי לגרום לכם לפעול בצורה מוצלחת וממוקדת ביחס לנושאים שחשובים לכם עכשיו. נסו להתמקד ביוזמות חדשות מכל הסוגים, ובקשר לבילוי – שחררו גם את הגוף. בעיקר.

דלי
נראה שבשבוע הזה אתם נמצאים באור הזרקורים, דליים. מרס וונוס במזל עקרב והשמש במזל מאזניים, מאפשרים לכם לבלוט ולהרשים, לצאת למסע היכרויות חדשות אם הלב פתוח, ולפגוש אנשים שפותחים לכם אפשרויות חדשות.

דגים
מיקומם של מרס וונוס במזל עקרב עשוי להראות שזירת האירוע המומלצת מבחינתכם קשורה למקומות רחוקים, ובכלל לנסיעות וטיולים מכל הסוגים. זמן טוב להחליף אוויר ואווירה, להתנסות בחוויות חדשות, ולפגוש אנשים מרתקים שלא פגשתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully