וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

16.9.2010 / 18:10

השבוע המתחיל ב-19.9.10 יביא איתו מעורבות רגשית גבוהה, מצבי רוח משתנים וקושי לראות את הדרך. נסו לא להיכנס לסרטים

זה אחד השבועות היותר טעונים של הזמן האחרון. השמש, מיקוד הדברים, היא זו שמככבת בשמים כעת, וכל האקשן הכוכבי הוא סביבה. מכיוון שהשמש היא פקטור משמעותי ומכובד, נרגיש כולנו את השינויים שהיא עוברת, מה שעלול להביא איתו חג לא שקט, אבל בהחלט מעניין...

הזווית המבלבלת של השבוע – זו זווית המתח בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון המטשטש והמערפל. הזווית הזו שמגיעה לשיאה כבר בתחילת השבוע הזה, מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה בכל מה שאנו עושים, מצבי רוח משתנים במהירות, וקושי מסויים לראות את הדרך. זהו מיקום לא קל, שעלול להקשות עלינו לפעול באופן פרקטי בשטח, ולכן עד יום שלישי בערך כדאי להיזהר מקבלת החלטות לטווח ארוך, ולדחות אותן אם אפשר לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות דגים, אריה ודלי.

הזוויות האתגריות של השבוע – אלה זוויות העימות שיוצרת השמש עם הכוכבים יופיטר, כוכב השפע, ואורנוס התזזיתי כששניהם נמצאים מולה, במזל דגים. הזוויות האלה מביאות איתן חוסר שקט וחוסר מנוחה, החלטות אימפולסיביות מהרגע להרגע, וקושי לשבת בשקט על מקום אחד. חשוב במיוחד להיזהר עכשיו בכבישים כי הנהיגה שלנו היא חסרת סבלנות ועצבנית. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, קשת דלי ודגים.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב פלוטו הכוחני והייצרי. זו זווית שעלולה להצית פתיל לא קטן בין אם מבחינה אישית ובין אם גלובלית, וחשוב להיזהר מאוד השבוע שלא לריב על שטויות, ולא ליצור דרמות מכלום. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות עקרב, אריה, מאזניים וגדי.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל בתולה הביקורתי והקפדן, למזל מאזניים הנעים וההרמוני. המעבר הזה מעט מקל על הקושי של השבוע, ומביא איתו משב רוח רענן בתחום הזוגי, אם נצליח גם לדבר על הדברים ולא רק לחוות אותם בעוצמה. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, מאזניים, דלי וטלה.

מרס וונוס במזל עקרב – השניים האלה גורמים למפלס הדרמה השבוע, שגם כך גבוה בכלל הזוויות של השמש, להיות אף גבוה יותר. כל דבר קטן עלול להצית עכשיו את פתיל הריבים והסכסוכים וליצור סערות של ממש כי קשה לדבר והכל טעון ורגשי. אולי משום כך חשוב חשוב השבוע לפעול באופן זהיר במיוחד, ולא לנתק קשרים או להיכנס לסרטים גם אם מאוד מתחשק. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, מאזניים, שור, ועקרב.

תחזית שבועית

טלה
זה עלול להיות שבוע מתוח ולחוץ, שבו אתם מגיבים במהירות עוד לפני שחשבתם בכלל... נסו להתבונן בדברים מבחוץ עוד לפני שהפתיל הזה מופעל, אחרת יהיה לא קל.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם במזל עקרב שממול, מביאה איתה למערכת את הצורך להשקיע במערכות היחסים ובזוגיות. אינכם במיטבכם, אבל כעסים ותסכולים לא יעזרו, אלא להיפך...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה סוף סוף בהילוך רגיל, ונדמה שדווקא אתם אפעס מצליחים לעשות משהו חיובי מהשבוע הזה, אם במעשים ואם בדיבורים: שמרו על הציר, ואל תאבדו את הראש.

סרטן
זהו שבוע עמוס רגשית, אבל אתם מצליחים איכשהו לנווט בין הטיפות עם לא מעט היגיון ושכל ישר. אם תצליחו להגדיר היטב את המטרות שלכם לפני ובתוך החג, הדברים גם יקרו בדרך שלכם.

אריה
התמקדו בנושאי בית ומשפחה, ואל תעייפו את עצמכם יותר מדי. זמן לפעול באופן שקט ועדין, לא לריב עם בני הבית, ולא להתעקש על עקרונות שדווקא עכשיו נראים לכם חשובים. גלו גמישות..

בתולה
השמש עוברת מהמזל שלכם למזל מאזניים, ונראה שהגיע הזמן להפסיק לסגור מעגלים, ולהתמקד בקרקע שמתחת לרגליים. חשבון הבנק שלכם זקוק להתבוננות עומק, ולהרבה תשומת לב.

מאזניים
מזל טוב, מאזנאים: השמש עוברת השבוע למזל שלכם, והגיע הזמן לחגוג. חבל שדווקא עכשיו ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב, אבל בעקיפין היא דווקא עושה טוב לחשבון הבנק... מעניין.

עקרב
יש ים של אקשן בסביבה שקשור אליכם, עקרבים. גם מרס וגם ונוס שוהים במזל שלכם, ומביאים איתם הרבה אפשרויות חדשות לפעולה, לבילוי, ולהיכרויות חדשות: נסו רק לא לריב עם הסביבה...

קשת
הרבה דברים קורים עכשיו מאחורי הקלעים או מתחת לפני השטח, ואתם זקוקים לכושר הסתכלות והתבוננות חדה במיוחד כדי להבין מי נגד מי, איך ומה: זמן לאתגרים גדולים, אבל... בזהירות.

גדי
זווית פעולה בין סטורן שליט המזל שלכם לפלוטו הכוחני מביאה איתה כמה דרמות רציניות שצריך וחשוב להתמודד איתן עכשיו. שימו דגש מיוחד על הצורך לגלות בגרות – וסבלנות.

דלי
דווקא אתם נמצאים עכשיו במרכז העניינים, אבל זה לא אומר שאתם ממש שולטים במצב: ההיפך הוא הנכון. חשוב להימנע מסכסוכים עם בוסים, הורים או אחראים וסמכויות בכלל.

דגים
זווית המתח של השמש עם נפטון שליט המזל שלכם מביאה איתה קושי מסויים לראות ממטר, או להבין מי נגד מי. חשוב לפעול עכשיו באופן ישיר ומעשי, ולהיות קשובים למי שנמצא לצדכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully