וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית שנתית ושבועית

מה מצפה לכל אחד מהמזלות בשנה הקרובה, ואיך ישפיע מהלך הכוכבים על השבוע שפותח את השנה החדשה?

השנה שחלפה הייתה שונה בהרבה נושאים משנים קודמות, והציבה את כולנו בפני אתגרים משמעותיים בכמה תחומים עיקריים בחיינו שלא חווינו בתקופות אחרות. המדובר בתהליכים ארוכים שמכריחים אותנו לוותר על לא מעט ידע, עמדות כוח ועוצמה שנצברו בתחומים מסויימים, כדי לפנות מקום לשינוי בגישה, בזירת הפעולה ובחוויה. מכיון שהכל היה ראשוני ומפתיע, חלק מאתנו חווה זאת דרך משברים זמניים, שגם הם בעצם חלק מתהליך השינוי, בדרך להתאוששות ולנקיטת היוזמה שיגיעו בשנה הקרובה.

מעבר לזה, השנה הייחודית הזו – מראש השנה עד ראש השנה – מתחילה כשמרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא בהילוך אחורי, עוד סיבה לכך שיש לנו צורך לסגור היטב מעגלים שנשארו פתוחים מהשנה הקודמת, לפני שאנחנו ממשיכים הלאה ליוזמות חדשות ועשייה מסוג אחר.

מזל טלה
בשנה הקודמת שהו יופיטר ואורנוס במזל שלכם לגיחה קלה והביאו איתם רעב גדול לשינויים בכל התחומים, ולפריצות דרך חדשות. יופיטר בינואר 2011 ואורנוס במרץ 2011 חוזרים בגדול למזל טלה, ומאפשרים לכם הפעם גם לבצע את הרעיונות והיוזמות לפריצות הדרך הללו, אם תסכימו לקפוץ למים ו... להעז.

מזל שור
מיקומם של יופיטר ואורנוס במזל דגים עד תחילת השנה עוסק בעיקר בצד החברתי שלכם. זה הזמן להרחיב את המעגל, להכניס ידידים חדשים, וליהנות משפע של עשייה משותפת ושיתופי פעולה מקצועיים. מעברו של אורנוס לטלה במרץ 2011 עוזר לפוגג פחדים, לנקות משקעים רגשיים, ולהתחיל ליזום ברגל ימין.

מזל תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי בפתיחת השנה הזו מראה שזו שנה של היערכות מחודשת. פרק הזמן עד ינואר 2011 עשוי להיות אמביציוזי במיוחד: נסו למקד אותו במטרות הגדולות שלכם, והגדירו לעצמכם לאן אתם רוצים להגיע: אם תצליחו, הרי שהמשך השנה יאפשר למצוא לכם גם את בני הברית המתאימים.

מזל סרטן
כוכב פלוטו שנמצא במזל גדי ממול, עושה עבודת עומק על מערכות היחסים שלכם השנה, ואולי זה הזמן ללמוד לדבר ולשתף ביחסים, לחלוק רגשות עמוקים, ולא לפחד להיחשף. סטורן הנוקשה דורש השקעה ביתית ומשפחתית משמעותית ואולי זה הזמן גם לחשוב על מעבר דירה או בית. שימו דגש מיוחד על תחושות הביחד.

מזל אריה
השנה הזו מתחיל להיווצר לו משהו חדש בחייכם, כזה שעבדתם עליו או ציפיתם לו בשנה האחרונה וגרם לקשיים לא מעטים, אבל פירות בשטח אפשר יהיה לראות רק החל מינואר או מרץ 2011. שימו דגש מיוחד על קשרים עם חו"ל, על נסיעות לצורך הרחבת אופקים, ועל לימודים של משהו חדש שיתרום לכם בגדול בשנים הקרובות.

מזל בתולה
פתיחת השנה כשמרקורי שליט המזל שלכם בהילוך אחורי במזל שלכם, מלמדת שזו שנה משמעותית בכל מה שקשור להתפתחות אישית, ובכל התחומים. אלא שלשם כך כדאי וחשוב לסגור מעגלים לפני שרצים קדימה, ולכך מוקדשת השנה. שימו דגש מיוחד על סגירת מעגלים בנושאי יחסים, ויוזמות חדשות בתחום העסקי.

מזל מאזניים
עד ינואר 2011 כדאי וחשוב לשמור על מה שיש, ולא לקחת סיכונים מיותרים. זהו זמן שבו המילה זהירות משמעותית במיוחד בכל מה שקשור לענייני כספים. נושאי זוגיות עולים על הפרק באופן מסיבי במרץ 2011 עם חזרתו של אורנוס למזל טלה: זמן למסד יחסים, או לנתק. סטורן מלמד אתכם שעור קשוח בענייני כספים השנה.

מזל עקרב
פלוטו שליט המזל שלכם עובד כעת על המעלות הראשונות של מזל גדי, ועל התקשורת שלכם. זהו זמן ללמוד לדבר ולתקשר קצת אחרת, ולהפוך את העקרב המופנם לייצור תקשורתי ואישי, שלא מפחד לחשוף ולהיחשף. מאפריל 2011 – זמן להעז ולרוץ קדימה לאזורי פעולה שלא הכרתם, ולא לפחד משגיאות: ככה לומדים...

מזל קשת
כוכב יופיטר שליט המזל שלכם שוהה במזל דגים הרגשני עד חודש ינואר 2011 ובמהלך תקופה זו מכריח אתכם לחזור הביתה, תרתי משמע, לבדוק שוב את שורשי הרגש שלכם, להשקיע בבית ובסביבתו, ובתא המשפחתי שלכם. מינואר והלאה הדגש עובר לביטוי האישי היצירתי שלכם: הגיע הזמן לאהבה, קשתים, ובגדול...

מזל גדי
אתם נמצאים בעין הסערה: נושאי אמביציה על הפרק, אבל גם הצורך בסגירת מעגלים חזק במיוחד. כוכב פלוטו עושה חריש עמוק בשדה של אלה מכם שנולדו בשבועיים הראשונים של המזל, מכריח אתכם לשנות סדרי עדיפויות, או לנתק קשרים או מבנים שמיצו את עצמם, ולהתחיל מההתחלה. משהו מת, ומשהו חדש נולד...

מזל דלי
אורנוס שוהה עכשיו במזל דגים עד מרץ 2011, ומאפשר לכם לעשות כמה פריצות דרך בחשיבה בנושאי יוזמות עסקיות, חומר וכספים. נצלו את המומנטום הזה כדי להתמודד עם חסמים הקשורים לכסף, ולמצוא מקורות הכנסה חדשים. ממרץ והלאה – זמן למצוא אזורי פעולה חדשים, עם תקשורת אסרטיבית וישירה.

מזל דגים
יופיטר שוהה במזל שלכם עד ינואר 2011 ואורנוס שוהה בו עד מרץ 2011: נצלו את המומנטום הזה להתחלות חדשות ופריצות דרך אישיות, בכל התחומים. אחרי מרץ – אפשר לתרגם את כל היוזמות לעובדות בשטח, או לכסף אם תחשבו נכון, ותסכימו לעשות עבודת עומק על חשבון הבנק שלכם.

מה קורה בכוכבים השבוע?

שבוע מעניין לפנינו: הרגשות מתחדדים ומעמיקים, התקשורת משתפרת, ונראה שפרק הזמן הזה יתאים בעיקר לחשבון נפש אמיתי עם סופה של שנה עמוסה וטעונה, ותחילתו של פרק זמן העוסק במימוש התובנות שנקנו בשנה הזו. מעניין שהחגים מביאים איתם בדיוק את הצורך בחשבון הנפש הזה, רק מזווית קצת אחרת, וההקלה היחידה שנראית לעין כרגע היא רק בעומס חום.

הרגשות השבוע: ונוס עושה צעדים ראשונים במזל עקרב, והרגשות הופכים טעונים ואינטנסיביים יותר. זהו מיקום לא קל כשלעצמו, שמראה שהקלילות והמודעות שהיו ביחסים שלנו בחודש האחרון נעלמים להם, וכל אלמנט קטן מביא איתו כובד ראש וצורך לחפור ולהעמיק במה שקורה. ונוס במזל עקרב שמה את הדגש על הצד הייצרי של היחסים יותר מאשר על הצד ההרמוני והנעים. מי בעיקר יושפע מהמעבר המעניין הזה? מזלות שור, מאזניים, טלה ועקרב.

התקשורת השבוע: כוכב מרקורי חוזר השבוע להילוך רגיל, ונראה שהתקשורת שלנו מתחילה לחזור לעצמה, אם כי נהוג לחשוב שרק אחרי שבוע אפשר כבר לומר שהוא נע בהילוך רגיל, על כל המשתמע. אין ספק שהפעם ההילוך האחורי הזה הביא איתו לא מעט אירועים הן בחיינו הפרטיים והן בציבוריים, ונראה שהוא מותיר אחריו הפעם לא מעט חומר למחשבה. מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

הדרייב שלנו: כוכב מרס עושה צעדים אחרונים במזל מאזניים, ולא מעט מאתנו מרגישים עייפים, חסרי כוח, ונטולי ויטליות. כן, זה אינו המיקום האידיאלי למרס, כוכב הדרייב והעשייה שלנו, ונראה שיש לא מעט תסכול בדרך שבה הדברים קורים עכשיו למרות התכניות היפות שאנו עושים, ולמרות הצורך לראות עובדות בשטח. מצד שני, מרס עוזר לנו להשקיע קצת יותר במודעות לדברים, בצורך לדבר ולפתוח דברים לעומק ולא רק לפעול באופן אוטומטי, וגם זה תורם ויתרום לנו בחודש הקרוב כשכיוון הפעולה ישתנה. מי בעיקר מושפע מהילוכו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

ועד שנלמד לחבר בין הצורך לפייס ולרצות לבין הרצון לעמוד על שלנו ביחסים ובעולם בכלל – שבוע טוב ו... שנה טובה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully