וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-5.9.10 כדאי להתמקד במערכות היחסים שלנו ולראות דרכן איפה אנחנו נמצאים ולאן אנו רוצים ללכת

אין ספק שוונוס הרגשית מככבת בשמי השבוע הזה, בזוויות הפעולה שהיא יוצרת, ובמעבר שלה למזל עקרב. אולי משום כך כדאי ורצוי להתמקד ביחסים שלנו, אלה שיש לנו ואלה שאנו רוצים, כסוג של מראה למקום שבו אנו נמצאים מצד אחד, וכזירה לפעולה מצד שני של הרצונות ושל דרך המימוש שלנו השבוע.

הזווית הקשה של השבוע: זו זווית המתח שיוצרת ונוס הרגשית עם כוכב אורנוס התזזיתי, זווית שעלולה להשפיע באופן ישיר על מערכות היחסים שלנו, ועל הדיאלוג עם העולם בכלל. אולי זה הזמן להיזהר שלא לאפשר לכעס ולתסכול להלום בנו בפתאומיות כשדברים לא קורים כפי שרצינו, אלא להתמודד עם מינון גבוה של שליטה ובטחון עצמי בכל שינוי שהוא, פתאומי ככל שיהיה, ולא לאפשר לו להרוס את הקרקע שמתחת לרגליים. חשוב גם לא להגיב באופן קיצוני, ולא לקלקל יחסים נאים בגלל עקרונות או החלטות פזיזות של רגע. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, דלי ודגים.

הזווית האתגרית של השבוע: זו זווית המתח שבין ונוס הרגשית ליופיטר האופטימי. הזווית הזו עלולה להביא איתה חוסר שיקול דעת אמיתי בכל מה שקשור ללקיחת סיכונים בחיינו, אופטימיות יתר, בזבוז כספים שלא לצורך, ואי זהירות בדרכים. מודעות גבוהה לכל מה שקשור בכביש מצד אחד, והחלטה שלא להוציא כספים על מה שאין לנו בו צורך אמיתי, עשויה להרגיע את הרוחות. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, קשת ודגים.

המעבר המעניין של השבוע: אפשר לומר שהשבוע הרגשות עוברים ממקום של שיחה ודיבור ולב פתוח לרווחה, אל מקום של הפנמה ובדיקות עומק מתחת לפני השטח של יחסים ודיאלוג בכלל, מה שעלול להצביע על עומס רגשי לא קטן בתקופה הקרובה. סבלנות תהפוך להיות מילת המפתח כעת, בעיקר ביחסים. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות שור, מאזניים, ועקרב.

ועד שנדע לחבר את העוצמה והאינטנסיביות של ונוס במזל עקרב להילוכו המנומס ונעים ההליכות של מרס במזל מאזניים – שבוע טוב ושנה טובה.

תחזית שבועית

טלה
עדיין אינכם במיטבכם השבוע, טלאים, הן פיזית והן רגשית, וכדאי לפעול בזהירות רבה. מעברה של ונוס למזל עקרב השבוע ידגיש את הצורך לשמור היטב על הכספים שלכם, ולא להתפתות ללקיחת סיכונים מכל סוג.

שור
זוגיות ויחסים – אלה הנושאים שוונוס תדגיש בחודש הקרוב, עם מעברה השבוע למזל עקרב. זהו מיקום שמכריח אתכם לשפר את הדיאלוג הרגשי שלכם מול אנשים אחרים, ובמקביל – ליהנות מחום ואהבה בקשרים קרובים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה גם השבוע בהילוך אחורי במזל בתולה, ועוסק בענייני בית ומשפחה: זמן לשפר תקשורת עם אנשים קרובים, לעסוק במכירת או קניית דירה, להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, ולהיות שם עבור אנשים קרובים.

סרטן
הצד הרומנטי שלכם הופך להיות משמעותי במיוחד השבוע: ונוס עוברת למזל עקרב, הרגשות מתחזקים בהדרגה, ואיתם גם היצירתיות שלכם. זהו זמן טוב לחיזוק הניצוץ הרומנטי בקשר קיים, או לשלל היכרויות חדשות ומלהיבות...

אריה
נושאי בית ומשפחה עשויים לקבל השבוע דגש רגשי ונעים במיוחד, אריות. ונוס עוברת למזל עקרב ונראה שהגיע הזמן להעביר את מיקוד הפעילות שלכם הביתה. זמן טוב להשקיע בשיפור התקשורת המשפחתית, וברגעים של קרבה.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עכשיו בהילוך אחורי, ונראה שהחיים עדיין בסוג של הולד גם השבוע. אתם עוסקים עדיין בסגירת מעגלים ובשיפור הקיים גם על חשבון יוזמות חדשות והתחלות מעניינות: זמן טוב לכמה תובנות חדשות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל עקרב, ונראה שהגיע הזמן ליישם את התובנות של החודש האחרון באופן פרקטי. נושאי חומר וכספים שעולים עכשיו על הפרק זוכים לעדנה אם תשקיעו ביוזמות חדשות: חשוב להיזהר מאופטימיות יתר.

עקרב
ונוס עוברת למזל שלכם השבוע, ועשוייה להביא איתה רגעים יפים של חום, חיבה, ואפילו אהבה. החיוך מתחזק בהדרגה ואיתו עשויים להגיע גם כמה בונוסים חביבים בתחום הכלכלי, ורק חשוב לפעול בעינים פקוחות, ובהיגיון בריא.

קשת
נראה שהרבה רגשות מצטברים להם השבוע מתחת לפני השטח, ואולי זה הזמן לניקוי משקעים רגשיים באופן מסיבי לפני שממשיכים שוב בדיאלוג המוכר. זהו זמן טוב למודעות גבוהה, שיחות נפש, והרבה מילים שלא אמרתם...

גדי
הצד החברתי והקולקטיבי שלכם הופך משמעותי יותר השבוע, עם מעברה של ונוס למזל עקרב. זהו זמן טוב להשקעה רגשית רבה יותר בקבוצות וארגונים בחייכם, הליכה לסדנאות, פגישות עם ידידים, ועזרה מקצועית מארגונים לסוגיהם.

דלי
נראה שהאמביציה שלכם מתחזקת השבוע, דליים, עם מעברה של ונוס למזל עקרב. זהו זמן מצוין לשיפור יחסים עם סמכויות, למהלכים משמעותיים בתחום הקריירה שיזכו לתמיכה ופרגון, ולשדרוג התדמית שלכם בעיני העולם המתבונן.

דגים
פתיחות לנושאים ברומו של עולם, הרחבת אופקים ותכנון של נסיעה רחוקה – השבוע הזה מביא איתו את הצורך לפעול באופן פתוח ורחב אופקים, לשפר קשרים עם חו"ל, ולנהל שיחות נפש שמרחיבות את הנפש על מהות החיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully