וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

26.8.2010 / 18:40

השבוע המתחיל ב-29.8.10 יהיה מורכב, אבל אם נצליח לחבר בין כל החלקים נגלה שהוא הרבה יותר מוצלח ופורה ממה שחשבנו

הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת שלנו השבוע אינו קל: הוא עושה זאת כשאינו יוצר זוויות פעולה עם כוכבים אחרים, ומכריח אותנו ליצור תקשורת ייחודית בעצמנו כדי לפעול ולעשות. לא קל אבל משתלם – למי מאתנו שיצליח לעשות זאת, בעיקר אם הוא שייך למזלות בתולה ותאומים.

נושא הרגשות והזוגיות אינו קל גם הוא: מרס וונוס במזל מאזניים דבוקים זה לזו ומשפיעים זה על זו בכמה וכמה דרמות וסערות: אם נוכל לשים אותן בצד ולהסתכל על הדברים כפי שהם, אולי דווקא כאן יצמח משהו חדש ומעניין... מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, שור, מאזניים.

הסרטנים עשויים השבוע לגלות אסרטיביות יתר בדיוק כמו הגדיים: איך מחלקים את הזמן בין כל המטלות שבסביבה? לו"ז מדויק עשוי לפתור את הבעיה, אבל אסור לוותר על שום יוזמה!

הקשתים והדגיגים לעומת זאת עשויים ליהנות משבוע נעים יחסית, אבל חשוב לפעול בצורה מוגדרת ומדויקת כדי שדברים גם יתרחשו כפי שתרצו, אחרת הכל יתמסמס בדרך.

העקרבים עשויים לגלות השבוע אמת מעניינת אם יתעקשו לחקור, וכנ"ל גם האריות והדליים: אל תוותרו על תקשורת אסרטיבית, ועל העקרונות שחשובים לכם!

שבוע מורכב לפנינו: אם נוכל לחבר בין כל החלקים, יתכן שנגלה שבסופו של דבר הוא יהיה מוצלח ופורה הרבה יותר ממה שחשבנו.
שבוע טוב!

תחזית שבועית

השבוע נמצא בשיאו מרקורי כוכב התקשורת שלנו בהילוך אחורי, והשאלה ששואלים כולם: איך זה משפיע עלינו? אז הנה, לפי בקשתכם, השפעתו של מרקורי בהילוך אחורי על כל המזלות.

טלה
את השבועות האלה כדאי להקדיש בעיקר לבריאות שלכם, טלאים. זמן מצוין לפסק זמן מבחינת הפעילות הפיזית, להחלטות חשובות על אכילה נכונה וחזרה לחדר הכושר, לבדיקות רפואיות, דיאטה, וכל מה שמחזיר אתכם אל הגוף.

שור
רומנטיקה ויצירתיות – אלה הנושאים החשובים כעת במהלכו הנוכחי של מרקורי בהילוך אחורי. זה הזמן לפעילות רומנטית מוגברת, להחזרת הניצוץ למערכות היחסים שלכם, ליצירתיות ויצריות, ולחזרתו של הלב למרכז הבמה.

תאומים
נושאי בית והמשפחה עולים על הפרק ביתר שאת כעת, ומצריכים תשומת לב רבה יותר. זמן טוב לקבל החלטות חשובות בנושאי הבית וסביבתו, להיכנס לתהליכים של מכירת או קניית בית, שיפוצים, ושינוי האווירה בבית מכל הבחינות.

סרטן
התקשורת שלכם בפרק הזמן הזה עלולה להוות מוקש או טריגר בדרך ההתקדמות שלכם, וכדאי לחשוב פעמיים לפני פגישות חשובות ושיחות משמעותיות. חיים ומוות ביד הלשון – יתכן שזה הזמן לבדק בית בנושא התקשורת שלכם עם העולם והסביבה.

אריה
נושאי חומר וכספים עשויים לעלות על הפרק בזמן הזה, וחשוב לשים את הדגש על העצות שאתם מקבלים, ועל שיקול הדעת שאינו במיטבו. זמן מצוין לסגירת מעגלים בנושאי כספים ובתחום הכלכלי בכלל, ולשינוי גישה בתחום.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי, שהוא גם שליט המזל שלכם, מתרחש ב... מזל שלכם, מה שאומר שהגיע הזמן לבחון שוב את הדרך שאתם הולכים בה כמו גם את עצמכם אישית. זמן לשדרוג הופעה, חיזוק נוכחות, ועבודה על עצמכם.

מאזניים
הדגש בפרק הזמן הזה יהיה על הנעשה מאחורי הקלעים, במקומות שאינם בשליטתכם. זה הזמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, לדבר על דברים שחשובים לכם שעד עכשיו שמרתם בבטן, ולפגוש את הפחדים שלכם באומץ.

עקרב
הדיאלוג שלכם עם חברות וארגונים מסוגים שונים והצד החברתי בכלל עשוי להיות פעיל מאוד עכשיו, וזה הזמן לכמה שאלות משמעותיות: שייכות לארגונים ומוסדות – איך ובאילו תנאים? פרגון וסיוע - לקבל או לדחות? זמן טוב גם לסגירת מעגלים עם ידידים מהעבר.

קשת
נושאי דרייב וקריירה על הפרק, כמו גם הצורך לבחון מחדש את התדמית שלכם בעיני העולם. איך העולם באמת תופס ורואה אתכם? מה כדאי לשנות כדי שדברים ילכו לכוון הרצוי לכם? איך ובמה להשקיע בקריירה? זמן לשאלות ו... לתשובות.

גדי
הצורך להרחיב אופקים עשוי להתגבר בפרק הזמן הזה, גדיים, וזה בדיוק הזמן להשקיע בו – ובעצמכם – קצת יותר. נסיעות ארוכות, לימודים שרציתם ולא יצא, סדנה מזדמנת – איך מתפתחים אישית ופותחים אזורי פעולה חדשים? זמן להחלטות.

דלי
בפרק הזמן הזה כדאי לפעול בזהירות רבה, ולא לעשות שטויות. כן, יותר מתמיד אתם חשופים עכשיו לשיקול דעת מוטעה ולביקורתיות יתר שאינה מוצדקת: חשוב להתמקד עכשיו בלשמור על הקיים, ולא לקחת סיכונים מכל סוג.

דגים
זוגיות ויחסים – זה האישו שעל הפרק בשבועות אלה, דגיגים. אז... להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם, לשפר תקשורת עם בן או בת הזוג, לסגור מעגלי אהבה מהעבר, ו... לחכות בסבלנות לפתיחת דף חדש. עוד קצת.

ואם נצליח לראות גם את הצד החיובי של ההילוך האחורי הזה, כל אחד לפי מזלו ובזווית הראייה שלו, ונבין שזהו פרק זמן שבסך הכל מנסה לאפשר לנו לשפר את הקיים ולסגור את המעגלים הקטנים שנשארו פתוחים בשלושת החודשים האחרונים כדי שנוכל לרוץ קדימה ללא עכבות - נרוויח בגדול!

שאלות ותשובות

שאלה: שלום יאיר. נולדתי ב-10 ביולי 1993 ביום שבת, בשעה 10בבוקר. אני כיום בת 17 ועד כה לא מצאתי זוגיות. נכון, אני עדיין צעירה והחיים לפני אבל עדיין אני מרגישה שהגיע הזמן למצוא את הבחור הזה ומשום מה אני ממש לא מוצאת אותו. אני כל כך רוצה למצוא אהבה... כל יום אני קמה בבוקר ומקווה שהיום זה יגיע, שאמצא את הבחור שלי, אך לצערי זה לא קורה. רציתי לדעת אם צפויה לי זוגיות בזמן הקרוב. מקווה שתצליח לענות לי. תודה מראש.

תשובה: ובכן, מנסיוני – ככל שמערכות היחסים שלי הגיעו בגיל מבוגר יותר, הן היו איכותיות יותר, והתבטאתי בהן טוב יותר. אבל אני מכיר ומבין את הצורך הזה כבר בגילאים צעירים יותר. בהחלט.

במפת הלידה שלך יש כמה מלכודים קטנים בדרך לזוגיות הזו. ראשית, האופק במזל בתולה הוא ביקורתי למדי, ועובר בפינצטה על המועמדים: לא קל לרצות את האופק הזה ולעמוד בסטנדרטים שלו... בגילאים מבוגרים יותר אתה לומד להתפשר, אבל בגילאים צעירים אתה מחפש את המושלם, וזה, כמו שכולנו יודעים – לא ממש קיים...

מרס (בעיגול ירוק) במפת הלידה שלך מייצג את הגבר הרצוי. הוא נמצא במזל טלה, מה שגורם לו להיות ילדי, חצוף ואסרטיבי. אבל... הוא נמצא ממול, שם, ולא תמיד היכן שאת רוצה שיהיה – לידך. כן, זהו גבר שמסתכלים בו מרחוק בעיקרון, ואם נוסיף לו גם את הזווית עם כוכב אורנוס שממול (בעיגול חום) נבין שהוא גם לא כל כך אפשרי: יש משיכה במפה הזו לגברים בלתי צפויים, ואולי גם בלתי אפשריים ברמות מסויימות. זה מאפשר לך לדמיין ולפנטז ללא לקיחת סיכונים, ולכן גם הצורך בו מתחזק ככל שהוא איננו. המציאות עצמה בדרך כלל תוריד את הדברים לקרקע, אבל גם תעלים את הפנטזיה אחרי שלב מסויים – האם זה מה שהיית בוחרת...?

כוכב מרס מול כוכב אורנוס מראה על משיכה לגבר לא יציב שבא ונעלם, והוא אתגרי בהיעלמו לא פחות מאשר בהיותו. מהמקום הזה אולי טוב שהוא לא מגיע כשאת רוצה, בעיקר כדי שלא תתאכזבי, ואולי גם כי דיפ דאון גם את, למרות הצד הרומנטי המפותח, מעדיפה עדיין באופן לא מודע, להיות מוגנת ולא ממש נגישה לאהבה, ולכן גם הצורך בבן זוג שלא ממש נמצא שהיעדרו יהיה פעמים רבות חזק יותר מאשר המצאותו בשטח.

השמש במזל סרטן (בעיגול כחול) והירח במזל עקרב (בעיגול אפור) נמצאים במזלות רגשיים השייכים ליסוד המים, מה שאומר שעמוק בפנים את מאוד רומנטית, אבל נראה לפי מיקומו של מרס שהרומנטיקה הזו אינה ממש מחוברת למציאות הרגשית שאת פוגשת בשטח, ואולי משום כך את גם מעדיפה פעמים רבות לחלום – מאשר לפגוש במציאות...

כוכב סטורן הנוקשה (בעיגול צהוב) נמצא על הנקודה הגבוהה ביותר במפה, ומראה שעמוק בפנים את יותר ביישנית וסגורה מאשר פתוחה, ואת מעדיפה להתבודד מאשר לפגוש את המציאות פנים אל פנים פעמים רבות, כי קשה לך לקבל אהבה ולהרגיש שאת ראויה לה, למרות שאת מאוד זקוקה לה... קונפליקט? בהחלט, אבל כל חיינו מורכבים מקונפליקטים אישיותיים שכאלה, שמופיעים בדיוק כשאנו צריכים שאיכשהו יעלמו, בדיוק כשהנפש התאומה שלנו חוצה את החדר ונעלמת לכוון השקיעה...

ואחרונה אחרונה – ונוס הרגשית, אותו כוכב שקשור לזוגיות ויחסים, שוהה אצלך במזל אריה הסטייליסטי, אבל בבית הידידות ולא בבית הזוגיות, ומראה גם היא שקל לך יותר להיפתח ולהיות את כשאת לא מאויימת על ידי קרבת יתר כזו או אחרת. כן, קל לך יותר עם ידידים, אבל מי אמר שהקל הזה הוא גם מה שרצוי? לא אני. אבל זה כן אומר שהקרבה והאינטימיות שאת זקוקה להן לא יבואו בקלות, ושיש לעשות לא מעט עבודה כדי להתגבר על המחסומים שגורמים לך להרגיש נוח יותר עם ידידים מאשר עם בני זוג, ולהאמין שככל שתפתחי יותר – גם האהבה תגיע...

בעיקרון, מפת הלידה הזו מכוונת יותר לגילאים מבוגרים מבחינת מצוי הפוטנציאל הזוגי, כי יש כמה וכמה מלכודים, כאמור, שצריך לעבור כדי שהיא תתרחש וכמו שאת רוצה: ממקום עמוק, רומנטי וכן, אבל שווה לחכות ולהשקיע, כי כמו שאני רואה פה – זה יהיה שווה כל רגע...
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully