וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

19.8.2010 / 18:40

השבוע המתחיל ב-22.8.10 ידגיש את הצורך שלנו לסגור מעגלים הקשורים לאחריות ומחויבות ולכל הדברים שלא ממש מתחשק לעשות

מעברו של מרקורי להילוך אחורי הוא הנושא המרכזי של השבוע הזה, אבל יש עוד כמה אירועים לא פחות משמעותיים שגם הם יקבעו לא מעט את איכות השבוע הזה עבורנו, ואת המהלכים שכדאי ורצוי לעשות בו.

המעבר המשמעותי של השבוע – מעברו של מרקורי להילוך אחורי במזל בתולה. מרקורי שולט על מזל בתולה, וכשהוא נמצא בהילוך אחורי הוא שם את הדגש בעיקר על כמה צדדים הקשורים לנושאי אחריות ומחוייבות כמו הצד הבריאותי, נושאי עבודה ומקצוע, מתן שירות כזה או אחר, ומיקוד בדברים שחייבים לעשות גם אם לא ממש מתחשק. המעבר הזה ידגיש בעיקר את הצורך שלנו לסגור מעגלים הקשורים לסידורים, לשיחות מקצועיות, והחלטות הקשורות לבריאות שלנו ושל הקרובים לנו כמו גם לסידורים כאלה ואחרים. מי בעיקר יושפע ממנו? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

המעבר השני בחשיבותו השבוע – זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל אריה האקטיבי והדרמטי למזל בתולה האפור, המעשי והיומיומי. נראה שכאן השמש משנה פאזה, ומכריחה אותנו – גם אם אנחנו מעקמים את הפרצוף – להתמקד בנושאי היומיום שאינם מלהיבים או מרגשים אותנו, אלא הם סוג של מאסט בחיינו, וקשורים לפרטים הקטנים, לסידורים למיניהם, לצד הטכני של הדברים, ולנושאי עבודה ובריאות שהגיע הזמן להשקיע בהם יותר מחשבה. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות אריה, בתולה, דלי ודגים.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לכוכב נפטון המטשטש והמערפל מטרות. הזווית הזו תלווה אותנו בעצם לאורך השבוע, והיא עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה, ולאיבוד פרופורציות בכל מה שקשור להחלטות שלנו. חשוב בזמן שכזה לא להכנס ללחץ כשהרגשות הופכים קיצוניים יותר, ולהמנע מסערות ודרמות, כל שכן מתחושה של רפיון וחוסר אונים כשדברים לא קורים כפי שרצינו. אולי משום כך עדיף לדחות את ההחלטות החשובות לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דגים, דלי ובתולה.

תחזית שבועית - מרקורי והמזלות

הנושא החשוב של השבוע - הילוכו האחורי של מרקורי: איך הוא מתבטא אצל 12 המזלות?

טלה
את שלושת השבועות הקרובים כדאי להקדיש לבריאות שלכם, טלאים. זמן מצוין לפסק זמן מבחינת הפעילות הפיזית, להחלטות חשובות על אכילה נכונה וחזרה לחדר הכושר, לבדיקות רפואיות, דיאטה, וכל מה שמחזיר אתכם אל הגוף.

שור
רומנטיקה ויצירתיות – אלה הנושאים החשובים כעת במהלכו הנוכחי של מרקורי בהילוך אחורי. זה הזמן לפעילות רומנטית מוגברת, להחזרת הניצוץ למערכות היחסים שלכם, ליצירתיות ויצריות, ולחזרתו של הלב למרכז הבמה.

תאומים
נושאי בית והמשפחה עולים על הפרק ביתר שאת כעת, ומצריכים תשומת לב רבה יותר. זמן טוב לקבל החלטות חשובות בנושאי הבית וסביבתו, להכנס לתהליכים של מכירת או קניית בית, שיפוצים, ושינוי האווירה בבית מכל הבחינות.

סרטן
התקשורת שלכם השבוע עלולה להוות מוקש מסויים בדרך ההתקדמות שלכם, וכדאי לחשוב פעמיים לפני פגישות חשובות ושיחות משמעותיות. חיים ומוות ביד הלשון – ייתכן שזה הזמן לבדק בית בנושא התקשורת שלכם עם העולם והסביבה.

אריה
נושאי חומר וכספים עשויים לעלות על הפרק בתקופה הקרובה, וחשוב לשים את הדגש על העצות שאתם מקבלים, ועל שיקול הדעת שאינו במיטבו. זמן מצוין לסגירת מעגלים בנושאי כספים ובתחום הכלכלי בכלל, ולשינוי גישה בתחום.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי, שהוא גם שליט המזל שלכם, מתרחש ב... מזל שלכם, מה שאומר שהגיע הזמן לבחון שוב את הדרך שאתם הולכים בה כמו גם את עצמכם אישית. זמן לשדרוג מבחינת הופעה, חיזוק נוכחות, ועבודה על עצמכם.

מאזניים
הדגש בתקופה הקרובה יהיה על הנעשה מאחורי הקלעים, במקומות שאינם בשליטתכם. זה הזמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, לדבר על דברים שחשובים לכם שעד עכשיו שמרתם בבטן, ולפגוש את הפחדים שלכם באומץ.

עקרב
הדיאלוג שלכם עם חברות וארגונים מסוגים שונים והצד החברתי בכלל עשוי להיות פעיל מאוד עכשיו, וזה הזמן לפסק זמן בנושא: שייכות לארגונים ומוסדות – איך ובאיזה תנאים? פרגון וסיוע -לקבל או לדחות? זמן לסגירת מעגלים עם ידידים מהעבר.

קשת
נושאי דרייב וקריירה על הפרק, כמו גם הצורך לבחון מחדש את התדמית שלכם בעיני העולם. איך העולם באמת תופס ורואה אתכם? מה כדאי לשנות כדי שדברים ילכו לכוון הרצוי לכם? איך ובמה להשקיע בקריירה? זמן לשאלות ו... לתשובות.

גדי
הצורך להרחיב אופקים עשוי להתגבר בתקופה הקרובה, גדיים, וזה בדיוק הזמן להשקיע בו – ובעצמכם – קצת יותר. נסיעות ארוכות, לימודים שרציתם ולא יצא, סדנה מזדמנת – איך מתפתחים אישית ופותחים אזורי פעולה חדשים? זמן להחלטות.

דלי
בפרק הזמן הזה כדאי לפעול בזהירות רבה, ולא לעשות שטויות. כן, יותר מתמיד אתם חשופים עכשיו לשיקול דעת מוטעה ולביקורתיות יתר שאינה מוצדקת: חשוב להתמקד עכשיו בלשמור על הקיים, ולא לקחת סיכונים מכל סוג.

דגים
זוגיות ויחסים – זה האישו שעל הפרק בשלושת השבועות הקרובים. אז... להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם, לשפר תקשורת עם בן או בת הזוג, לסגור מעגלי אהבה מהעבר, ו... לחכות בסבלנות לפתיחת דף חדש. עוד קצת.

שאלות ותשובות

שאלה: שלום יאיר. נולדתי ב-22.08.58 בשעה 18.15. החלטתי לכתוב לך מאחר שאני נמצאת במצב של חוסר וודאות לגבי הזוגיות שלי. יש לנו משפחה מורכבת, אני מרגישה שהכול קורס ושום דבר לא מסתדר לי. אודה לך אם תכתוב לי מה יהיה וכיצד לפעול. תודה מראש.

תשובה: ובכן, מפת הלידה שלך אכן אינה פשוטה (של מי כן...?) ובעיקר מורכב לו המצב הנוכחי. ראשית, נסתכל במפת הלידה שלך עצמה: האופק נמצא במזל דלי הפתוח והלא אישי ממש מול השמש שמייצגת 'אני פנימי' אישי מאוד. יש כאן בבסיס מעין התרסה מרדנית מול דמות האב ומול האופן הקונבנציונלי שבו עושים דברים.

הצמידות (בעיגול ירוק) בין אורנוס שליט האופק ובין ונוס הרגשית מראה שהמרד הזה מתבטא גם בחיי הרגש שלך. כאן אין שום דבר קונבנציונלי. הצורך במרדנות צמוד לצורך בביטוי אישי רגשי גם ביחסים, ומקשה על יצירת אינטימיות לאורך זמן בצורה קונבנציונלית: יש כאן תערובת מעניינת של צורך בספייס וחופש אישי ובמקביל גם רצון לזוגיות על כל המשתמע. מכאן נוצר שעטנז מוזר שגורם לך ליצור זוגיות או יחסים מאוד ייחודיים במינון הספייס שיש בתוכם, כשנושא הניתוקים משמעותי מאוד: יוצרים קשרים, מתנתקים, חוזרים ושוב מתנתקים, וכו'. למרוד או להישאר בקשר – זו השאלה והיא נמשכת לאורך זמן.

בנוסף לקונפליקט הזה אנו פוגשים קונפליקט דומה במיקום הירח (בעיגול כחול) במזל קשת, הזקוק להרבה חופש עם קושי במחוייבות, ובזווית הפעולה שהוא יוצר עם השמש במזל אריה, מרקורי כוכב התקשורת ופלוטו העוצמתי במזל בתולה (בעיגול צהוב). השלישייה הזו מראה על צורך במחוייבות מצד אחד וצורך במינון גבוה של חופש אישי וקושי בבניית מסגרת מחייבת מצד שני, מה שאומר שאת הקונפליקט בין החופש ליחסים את חווה בעצם רוב הזמן ממילא.

כעת מופעלת הצמידות העוצמתית הזו (בעיגול הצהוב) על ידי הכוכבים יופיטר ואורנוס (בעיגול שחור מחוץ למעגל) ובעיקר על ידי אורנוס, שנסוג עכשיו חזרה למזל דגים, ומצביע על העובדה שבחודשים האחרונים הוא מאתגר את המבנים המורכבים שבנית ביחסים שלך, ומכניס שוב לעימות את הצורך שלך בספייס ובביטוי אישי ייחודי מול הצורך במסגרת. במקרה הזה יתכן שדווקא בתוך מסגרות הפעולה שבנית ישנם אנשים שזקוקים לחופש אישי וזה מקשה עלייך: העצה שלי – נסי לאפשר למערכת הרגשית שבנית להיות אישית יותר ולכל אחד שנמצא בה לבטא את עצמו, כי אחרת המערכת באמת תקרוס: היא בנויה על העקרון הדליי שמנחה אותך שבו לכל אחד יש את הזכות להיות הוא, וכשזה לא קורה נוצר נתק מסוים בין האידיאלים והרצון הטוב, לבין המציאות בשטח.

ואולי זה בעצם הזמן לשבת רגע עם עצמך ולשאול שאלות: מה אני באמת רוצה? האם באמת המערכת שבניתי משרתת אותי, או את הצד המרדני שלי? ואולי הגיע הזמן להפסיק עם המרדנות האולטימטיבית הזו, ולאפשר לחיים לעטוף אותי בצורה שמרנית וקונבנציונלית יותר אך גם חמה ואוהבת יותר? ואולי... אולי בכלל הגיע הזמן לאפשר לאהבה להיות ביחסים האלה לא רק כמושג או כאידיאל חופשי, אלא גם כמשהו בסיסי ושורשי יותר שאפשר להישען עליו, לחבק אותו, ולאפשר לו גם לחבק אותך?

שלושת החודשים הקרובים מהווים זמן טוב לפסק זמן זעיר, לשאלות משמעותיות, ואפילו לתשובה או שתיים – מאמין שברגע שאלה יגיעו, הכוון יתחיל להתבהר מאליו. מה דעתך?

נגעתי כמובן בדברים רק על קצה המזלג - במפת לידה ובפגישת עומק מקצועית אפשר לראות את כל התמונה וכל הגורמים המשפיעים עליה, וגם לקבל החלטות בהתאם. בכל מקרה - בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully