וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

12.8.2010 / 17:31

בשבוע המתחיל ב-15.8.10 נקדם בברכה את כל החוזרים מחופשתם ונתכונן לשריפות העומדות לפרוץ בשדות ובמערכות היחסים. סעו קדימה

בגדול, זהו שבוע לא שקט, לא בדיאלוג הרגשי שלנו ביחסים ולא בדיאלוג עם העולם. זהו שבוע שמצריך חשיבה נוספת לפני שאנחנו מגיבים ומעורבות רגשית קטנה יותר בכל מה שקשור להחלטות המעשיות שלנו. שימו את הלב בצד, והתמקדו בהגיון הצרוף.

המעבר המעניין של השבוע – חזרתו של אורנוס התזזיתי ממזל טלה למזל דגים. אחרי כמה חדשים במזל טלה שהביאו איתם הרבה מאוד אקשן, רגשות אינטנסיביים וים של שריפות הן בשדות והן ביחסים, חוזר אורנוס השובב התזזיתי ממזל טלה הילדי למזל דגים הרגשני, והרוחות לאט לאט נרגעות יחסית. הצמידות שבין אורנוס ליופיטר גרמה ללא מעט החלטות פזיזות ולא מעט אכזבות, ומצד שני – ללא מעט פריצות דרך ביחסים, בתקשורת עם העולם, ובהחלט שלנו שחלקן הפך אמיץ במיוחד. כעת הגיע הזמן לחשבון נפש לגבי ההחלטות האלה, בהתבוננות עומק במה שחווינו בשבועות האחרונים, וחזרה לקרקע. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות דלי, טלה, דגים, מאזניים, ואריה.

הזווית הקשה של השבוע – זווית הצמידות בין ונוס הרגשית למרס האסרטיבי שמלווה את השבוע הזה. הזווית הזו מגיעה לשיאה בסוף השבוע הבא, אבל אנו יכולים בהחלט להרגיש בה לאורך השבוע הזה, כשכל גירוי קטן עלול להדליק פתיל ענקי ביחסים הקרובים שלנו ובנושאי זוגיות בכלל, ולגרום לסערות ודרמות שאינן מחוייבות המציאות. אם נוכל לחשוב פעמיים לפני שאנו מגיבים ולא לפרש דברים באופן אישי מדי וכך גם לקבל החלטות שאינן מחוייבות המציאות, נוכל לעבור גם את הזווית הזו בשלום. מצד שני, זו צמידות אסרטיבית מאוד שיכולה לגרום לנו לרוץ קדימה עם תכניות פעולה שעד עכשיו היו רק על הנייר, ולנסות לממש אותן בגדול. מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות שור, מאזניים, וטלה.

ועד שנדע לחבר בין הדרייב החזק של מרס לעדינותה של ונוס ולהפוך את שניהם לאחד – שבוע טוף!

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם נמצא במזל מאזניים, מקום שלא ממש עושה לו טוב, האמת. זהו מיקום עדין ולא פשוט, מה גם שונוס נצמדת השבוע למרס ומרככת אותו מאוד, אלא שהריכוך הזה עלול להביא איתו לא מעט דרמות... זהירות.

שור
זה עלול להיות שבוע סוער למדי, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב מרס האגרסיבי ומביאה איתה לא מעט אקשן סערות ודרמות לחייכם: חשוב לשמור על פרופורציות, ולא לפעול באופן סוער מדי. אל תשברו את הכלים!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל בתולה הפרקטי, ושם את הדגש על התקשורת שלכם עם בני הבית והמשפחה. אלא שמרקורי לא ממש יוצר זויות פעולה עם כוכבים אחרים השבוע, אלמנט שעלול לגרום לכם להרגיש קצת לבד.

סרטן
מרס וונוס במזל מאזניים מסעירים מעט את הרוחות בכל מה שקשור לבי ולמשפחה. זהו מיקום שמכריח אתכם להיות שם עבור בני הבית מצד אחד, אבל גם מכריח אתכם להשקיע בבית ובסביבתו קצת יותר. השקיעו במשפחה.

אריה
השמש עדיין שוהה במזל שלכם מה שאומר שאתם לפני או אחרי יום הולדת, ועם יום ההולדת מגיע גם חשבון נפש כזה או אחר. זמן להשקיע קצת יותר מחשבה בדברים שחשובים לכם, ובעיקר – איך אתם רוצים שהשנה תיראה.

בתולה
זהו שבוע מעניין: מצד אחד נושאים כלכליים עשויים לעלות עכשיו על הפרק ולהכריח אתכם לפעול באופן מעשי במיוחד. מצד שני מרקורי שליט המזל שלכם לא יוצר זויות עם כוכבים אחרים, ואתם מרגישים לבד.. מה עושים? מדברים.

מאזניים
גם ונוס וגם מרס שוהים עכשיו במזל שלכם ושמים את הדגש על כל מה שקושר ליכולתך שלכם לפעול באופן אסרטיבי במיוחד הן ביחסים והן בצד המקצועי. זמן טוב לקחת יזמה ולהזיז דברים, אבל במקביל גם לפעול באופן רגוע ושקט.

עקרב
הרבה דברים מתרחשים עכשיו מאחורי הקלעים, ונראה שקצת קשה לכם להכיל את הכל. אולי משום כך חשוב עכשיו להמנע מהתקפות כעס כאלה ואחרות, מריבים ומאבקי כוח, ולפעול באופן שקט ורגוע ככל האפשר.

קשת
התחום החברתי הופך להיות משמעותי במיוחד עכשיו, קשתים.זהו מיקום שמאפשר לכם להכיר אנשים חדשים שיכולים לעזור ולסייע בתקופה הקרובה, בדיוק כשם שהוא יכול לעזור לכם להרחיב עכשיו את המעגל החברתי שלכם.

גדי
נראה שאמביציה ממשיכה להיות מלת המפתח בחייכם כעת. גם מרס וגם ונוס במזל מאזניים מאפשרים לכם לקחת על עצמכם מטלות חדשות ומעניינות ויחד עם זאת גם לפעול באופן אסרטיבי במיוחד. שימו דגש על נושאי קריירה, גדיים.

דלי
אורנוס שליט המזל שלכם חוזר לתקופה נוספת של שהייה במזל דגים, אחרי כמה פריצות דרך מעניינות במזל טלה בחדשיים האחרונים. זהו זמן טוב לחשבון נפש זמני, ואולי גם להחלטות חשובות הקשורות לחדשיים הבאים.

דגים
אורנוס חוזר למזל שלכם, דגיגים, כדי להשלים סופית תהליכים הקשורים לניתוקים ושינויים בחייכם, והליכה בדרכים חדשות שהחלטתם עליהם. זהו זמן להתנתק סופית מהעבר שמעכב אתכם, לסגור מעגלים שמעכבים אתכם, ולרוץ קדימה.

שאלות ותשובות

שאלה: שלום יאיר. עד לפני כשנה הייתי אדם שקט ורגוע עם משפחה לתפארת. נכון שהתפשרתי בחיי הנישואים שלי על גבר שלא ממש אהבתי, וגם על עבודה שלא דיברה אלי, אבל בסך הכל הכללי היו לי חיים הרמוניים ונעימים. והנה בבת אחת הכל התהפך: הכרתי גבר שאליו אני נמשכת בצורה עוצמתית כפי שלא חוויתי בערב , לאחר שפוטרתי מעבודתי הפכתי לעצמאית בתחום הנדל"ן וחיי המשפחה הנעימים שלי הפכו שרשרת של דרמות מסוגים שונים, כשאישית אינני יודעת מה לעשות ואני על פרשת דרכים: האם לעזוב את הבית עם הגבר החדש שמציע לי לעבור לגור איתו (הוא אגב גרוש); האם לנהל משרד עצמאי או לחזור לחיי הקודמי הנעימים יחסית בתור שכירה וראש קטן? אשמח לעצה.

תשובה: ובכן, התשובה אינה פשוטה כלל וכלל, אם כי התהליך ברור למדי. האשמים בכך הם שלושה: פלוטו (בתחתית המפה בעיגול שחור) ששולח זווית של עימות למקבץ הכוכבים שכולל את השמש; ה'אני האמיתי' שלך - מרס הקשור לדרייב ולעשייה, וונוס הרגשית הקשורה ליחסים. הזווית עם פלוטו מביאה איתה צורך להרוס את כל מה שלא תקין בחייך, ולבנות אותו מחדש. זה נכון בצד הרגשי של היחסים כמו גם בצד המקצועי שקשור לעבודה.

פלוטו הוא כמו רוח סערה חזקה: דברים שאינם בנויים על בסיס יציב הוא מטלטל בכוח, ומה שאינו חזק – נופל. זה נכון ליחסים כמו גם לתחום המקצועי. כל מה שאינו אמיתי ובא מבפנים, עלול להיות מטולטל קשות כשהסערה הפלוטונית מגיעה, וחשוב לזכור שהדברים אינם פשוטים. מצד שני זה אולי הזמן להקשיב לעצמך באמת, ולבחור להיות עם גבר שאת רוצה באמת, אם זה מה שאת באמת מרגישה, או לעבוד בעבודה שמדברת אלייך ומתאימה לך, גם אם הדבר כרוך בשינויים מפליגים באורח חייך. מצד שני בהחלט יש מצב לדבוק בחיים ההרמוניים שבנית לך, אם אינך חובבת סערות ושינויים קיצוניים והדבר מפחיד אותך: הברירה בידיך.

כנ"ל גם הזוויות שיוצרים הכוכבים אורנוס ויופיטר בשנה זו בחייך (בעגול כחול). השנים מביאים איתם צורך בניתוקים מצד אחד וצורך בהתרחבות אישית מצד שני, שני אלמנטים שבהחלט דוחפים אותך לעשייה מוגברת, ולהקשבה אמיתית לעצמך.
בגדול, השאלה היא במה את בוחרת: להיות נאמנה לרגשותיך וללכת איתם עד הסוף על כל המשתמע, או לסגת לאחור למה שכבר יש לך, וללכת על הבטחון עם כל המחיר שאת משלמת שם. פלוטו יופיטר ואורנוס יחכו בצד עד שתקבלי החלטה, אבל בכל מקרה – כדאי שתהיי שלמה עם ההחלטה הזו, וכמה שיותר. בכל מקרה, אלה דילמות לא פשוטות המדברות על איכות החיים שלך מכאן והלאה, ואיש לא יוכל לקבל את ההחלטות האלה חוץ ממך. למרות זאת, על פניו נראה שבעקיפין כבר קיבלת אותן, וכל מה שאת זקוקה לו עכשיו זה חיזוק שההחלטה הזו אכן בסדר.
בהצלחה!

מפת הלידה של השואלת. יאיר טריבלסקי
מפת הלידה של השואלת/יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully