וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע שמתחיל ב-8.8.10 צפויות לכם סערות ודרמות ביחסים ומעורבות רגשית לוהטת בכל עניין. יש לכם סיכוי לעבור את זה בשלום

נראה שהשבוע כדאי להחליף את הכותרת, ולקרוא לה – מה לא קורה בכוכבים השבוע... מדובר בעיקר מבחינה רגשית, ובכל מה שקשור ליחסים ולדיאלוג עם העולם בכלל - עניינים שוונוס מעורבת בהם. שבוע מעניין ולחוץ שידרוש מאתנו את מיטב היצירתיות כדי לעבור אותו בשלום.

הזווית הקשה של השבוע – זווית העימות בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי. היא מביאה איתה סערות ודרמות ביחסים ובעיקר – פתיל קצר. בניגוד לזווית שיוצרת ונוס עם פלוטו, הזווית הזו מדברת על ניתוק והיעלמות כשקשה לנו, מה שיוצר סערות קטנות ודרמות גדולות. חשוב לחשוב פעמיים לפני שנכנסים לפרשנות רגשית מוטעית של מה שקורה, ובעיקר להתאפק ולא להגיב בכעס או בניתוק, אלא ממקום מתבונן וחושב – יתכן שאחרי כמה דקות הדברים יראו אחרת. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזנים, דלי וטלה.

הזווית הכוחנית של השבוע – זווית הפעולה של ונוס עם פלוטו. היצרים חזקים מאוד עם הזווית הזו, ולא רק בהקשר של מיניות, אלא גם בהקשר של אגו, מאבקי כוח ומעורבות רגשית לוהטת בכל דבר ועניין, שעלולה לגרום לנו להגיב, עוד בטרם הבנו בכלל במה מדובר. אם נוכל להוציא נושאי קנאה ואגו מהדיאלוג הרגשי שלנו השבוע לרגע, יתכן ונוכל לעבור גם את הזווית הזו בשלום. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות שור, מאזניים, ועקרב.

הזווית המעשית של השבוע – הצמידות של ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה. מבחינה רגשית זו אחת הזווית הפחות נחמדות: היא עלולה להביא איתה מינון גבוה במיוחד של אחריות ומחוייבות, אבל גם תחושת בדידות מסויימת ותחושה שאתה לבד במערכה. מצד שני, דווקא עכשיו הצד המעשי שלנו פעיל מאוד ויכול להביא תוצרת מעולה אם נשקיע בו. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

תחזית שבועית

טלה
אתם לא במיטבכם בתקופה הזו, טלאים. מרס במזל מאזניים מול המזל שלכם מביא איתו עייפות לא קטנה, עימותים כאלה ואחרים, וקושי לממש הבטחות ויזמות. זמן טוב להשקיע בעיקר במערכות היחסים שלכם, בדיאלוג ובזוגיות.

שור
שבוע לא קל עובר על כוחותינו. ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל מאזניים והופכת רגישה ומודעת יותר, אך מצד שני גם צמודה לסטורן הנוקשה ונראה שכל העולם על כתפיכם הרחבות: נסו לא להגזים ולא להעמיס עליהן יותר מדי.

תאומים
זה אמור להיות שבוע פרקטי למדי אבל האמת קצת שונה: מרקורי שליט המזל שלכם שוהה אמנם במזל בתולה אך אינו יוצר זויות עם כוכבים אחרים, אלמנט שעלול להראות על בדידות מסויימת וצורך לפעול באופן עצמאי בשטח. מעניין.

סרטן
ונוס ומרס במזל מאזניים מביאים איתם את הצורך לשהות יותר בבית ובחברה המשפחה, עוזרים לשפר יחסים בבית ועם אנשים קרובים, ואולי גם מאפשרים קניית בית או דירה, או מעבר דירה. זמן מצוין להשקיע יותר בבית ובסביבתו.

אריה
השמש שוהה עדיין במזל שלכם מה שאומר שחלק מהאריות חוגגים עדיין יומולדת עם מסיבת הפתעה סטייליסטית כמו שאריות אוהבים. מרס וונוס במזל מאזניים מצביעים על הצורך לתקשר לדבר ולשתף אחרים במה שעובר עליכם.

בתולה
מרקורי שוהה עדיין במזל שלכם, בתולות. ומאפשר לכם לדבר על הדברים שחשובים לכם, ולא להשאיר אותם בבטן. ונוס במזל מאזניים עשויה לעשות עבודה יפה על התחום הכלכלי: זמן לסגור אוברדראפט אם אפשר, ולחזור לקרקע.

מאזניים
ונוס עוברת למזל שלכם, מאזניים, ומרככת מעט את השפעתו של מרס האגרסיבי משהו שהרגשתם בשבועות האחרונים. ונוס מביאה איתה כמה וכמה בונוסים קטנים, אהבות חמימות, ופה ושם גם לב פתוח לרווחה, והרבה הנאה.

עקרב
השבוע הקודם היא לא קל אבל השבוע הזה מתרכך בהדרגה כשמרס יוצא לאט מזוית הפעולה עם פלוטו שליט המזל שלכם. השמש במזל אריה עוזרת לכם להשקיע קצת יותר בקריירה שלכם, ובשדרוג התדמית: השקיעו בהופעה חיצונית.

קשת
ונוס בזוית של עימות ליופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה צורך חזק להתרחב לרוץ קדימה ולבדוק אפשרויות פעולה חדשות. זמן טוב להחליט על נסיעה קרובה או רחוקה, על לימודים, וכל מה שמאפשר פתיחות ומודעות.

גדי
מרס וונוס במזל מאזניים מדגישים כעת את הקריירה שלכם: כעת הזמן לרוץ כמה צעדים קדימה, אבל להזהר במקביל שלא להרגיז ולהתסיס אנשים שחושבים קצת אחרת מכם. התמקדו במטרות מעשיות, ולא בעקרונות.

דלי
השמש במזל אריה מול המזל שלכם שמה עדיין את הדגש על מערכות היחסים שלכם. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בזוגיות, ובפרטנרים שלכם. מקבץ הכוכבים במזל מאזניים שם את הדגש על הצורך בהתפתחות אישית.

דגים
כוכב אורנוס חוזר למזל שלכם לכמה חדשים נוספים, דגיגים, ועוזר לכם להשלים תהליכי ניתוק ושינוי כאלה ואחרים שלא הסתיימו עדיין. זמן לפרידות מיחסים שמיצו את עצמכם, והתחלות חדשות ומעניינות בתחום המקצועי.

שאלות ותשובות

שאלה: שלום יאיר, שמי דנה נולדתי ב 2.3.1977 בשעה 1:40,בארץ. שאלתי היא בנושא זוגיות. לאורך כל חיי הבוגרים מגיל 17 ועד 30 הייתי במערכות זוגיות ארוכות. כמה חודשים לפני יום הולדתי ה-30 שלי עברתי פרידה מאוד קשה וטראומטית מבן זוג שאהבתי אהבת נפש. מאז עברו כ שלוש וחצי שנים. אמנם עברתי כברת דרך בתחום המימוש העצמי (אני כיום סטודנטית לפסיכודרמה) אך לא הצלחתי לפתח אף מערכת יחסים רצינית, יציבה, מסעירה ומספקת.האם נידונתי לחיות את חיי לבד? האם שינוי עומד בפתח?

תשובה: שאלה מעניינת, שהתשובה הסופית עליה מזכירה לי שיר ישן של להקת הנח"ל, אך על כך בהמשך. ובכן. אפשר ממש לחלק את חייך, או יותר נכון חיי הרגש שלך לשנים: עד יום ההולדת השלושים שלך, וממנו והלאה, כפי שציינת. שכן ממש אז קרה משהו מעניין: כוכב פלוטו בשמים (בעגול כחול) יצא מן הבית ה 12 שלך שקשור לתת המודע, ועבר לבית הראשון, המפגין נוכחות ומודעות. המעבר המדויק הזה מצוין בחץ כחול, ומאז החיים לא מה שהיו. את רואה זאת בעיקר לרעה, ואני לעומת זאת רואה זאת בעיקר לטובה.

אין ספק שפלוטו במפת הלידה שלך (בעגול שחור למעלה) דומיננטי למדי. פלוטו מסמל את התשוקה בחיינו, את העוצמות של הדחפים החזקים, המיניות והיצריות בכלל. מכיון שבמפת הלידה שלך הוא יוצר זוית של עימת עם ונוס הרגשית (בעגול אדום) אפשר לומר שהמשיכה לדרמה תמיד היתה טבועה בך עמוק בגנים, ובעיקר בחיי הרגש שלך. ונוס בעימות לפלוטו מסמלת משיכה חזקה למערכות יחסים שהסערות הדרמות והיצריות הן חלק בלתי נפרד מהן, ואולי הן בדיוק מה שמושך אותך לשם. הזוית שיוצרת ונוס המוחצנת עם הירח – הנפש – המופנם במזל סרטן (בעגול ירוק) רק מקצין את הדרמות הנ"ל.
אלא שמערכות היחסים שדיברת עליהן אינן בדיוק מה שתיארת.. דמויות הגברים שתיארת שאותם מייצג מרס (בעגול אפור) הן טריקיות למדי. מרס במזל דלי מאוד אנליטי ורבלי אבל לא חם במיוחד ולא מת על אינטימיות. זוית שמרס יוצר עם סטורן ממול מראה שהמשיכה היא לגברים מופנמים וסגורים, והזוית עם אורנוס התזזיתי (בעגול צהוב) מראות שהגברים האלה גם ספק נמצאים ספק לא נמצאים, ויוצרים קשר עם הרבה ספייס וחופש אישי, כשתפקידך הוא לעורר אותם, ולספק דרמות למכביר. הדרמות כאן מסתירות פעמים רבות את העובדה שמתחתן לא היה ממש הרבה בקשר עצמו, בעיקר כי את עצמך היית צריכה לסערות כדי להרגיש דברים לעומק, אבל התחושות גם הן היו כלפי גברים שלא ממש היו שם, והנוכחות שלך עצמך, עם כל הכבוד, לא היתה חזקה במיוחד. נפטון בבית ה 12 מראה על פחד להוציא רגשות אמיתיים ועל נוכחות לא חזקה במיוחד מאחורי הקלעים.

עם מעברו של פלוטו על האופק בגיל 30 השתנתה התמונה: כעת הנוכחות שלך התחזקה, והתחלת להיות שם במלוא עוצמתך מה שכמובן פגע בקשרים הרגשיים שלך שעד אז היו דרמטיים כלפי חוץ אבל חסרי נוכחות אמיתית, למרות שאת מנסה לצבוע את התקופה ההיא בצבעים ורודים. כשהתחלת להיות את התחלת גם סוף סוף לממש את הפוטנציאל שלך ובעיקר את הרצון לדרמות: את זה הכנסת לצד הלימודי והמקצועי שלך, מה שאומר שסוף סוף מצאת את המקום לדרמות בחייך, ברם אולם.. משום כך הן נעלמו גם מחיי הרגש שלך.

מכיון שהתרגלת שיחסים קרובים = סופר דרמה, חסרים לך הריגושים ההם, אבל מכיון שאת חווה את המקום המרגש והדרמטי כעת בצורה ישירה ללא צורך ביחסים שיבטאו את המקום הזה, נגמרו גם היחסים המוכרים לך והשאירו אחרים חלל מסויים.

פלוטו ממשיך לנוע קדימה. הוא מראה לנו שאת נמצאת עכשיו במעין תקופת בינים של עיצוב עצמי, ובו את מעבירה את הדגש בחייך ואת הצד היצירתי לפן המקצועי והלימודי. מערכות היחסים הבאות שלך יהיו כבר רגועות יותר ופחות דרמטיות וסוערות, אך מכיון שלוקח זמן לעשות את הסוויץ' הזה, יתכן ותבחרי באופן לא מודע להמשיך כעת ולפתח את עצמך מאשר להשקיע בקשרים. עמוק בפנים את עדיין מתגעגעת לדרמות, אבל חשוב לזכור שאלה לא היו קשרים אמיתיים אלא סערות שגרמו להרגיש בכאילו: כעת את בשלה יותר, ועם קצת יותר מודעות לכוחך ועוצמתך תוכלי לוותר על הדרמות בקשר הבא ולהתמסר לחיי הרגש האמיתיים כפי שהם: עדינים, שקטים,מלאים אהבה – ולא אדרנלין
.
ולגבי השיר של להקת הנח"ל – השיר הוא 'את מי אני אוהבת', כשהשורה האחרונה מראה שהגיבורה התעייפה מיחסים אחרי שפתאום בתוך ראי – מצאה את עצמה..

ובקיצור – עוד קצת סבלנות...

בהצלחה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully