וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

29.7.2010 / 18:50

בשבוע המתחיל ב-1.8.10 נשנה פאזה, ונעבור ממקום קשה וביקורתי למקום זוגי וקשוב, אינטליגנטי ומודע לעצמו

מעברו של כוכב מרס הקשור לעשייה ולדרייב שלנו למזל מאזניים והזוויות שהוא יוצר הם הנושא המרכזי במערך הכוכבים השבועי, אך לא היחידי. מלות המפתח - זהירות רבה, בכל התחומים.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של מרס ממזל בתולה למזל מאזניים. המעבר הזה מראה על שינוי בסוג האנרגיה שנחווה בתקופה הקרובה: ממקום פרקטי וביקורתי, אנו משנים פאזה ועוברים למקום זוגי וקשוב, אינטליגנטי ומודע לעצמו, ששם את כל נושא היחסים –זוגיות, שותפויות וכל סוג אחר של יחסים – בראש סולם העדיפויות. בגדול, זה יאפשר לנו לעבוד קצת יותר על הדיאלוג עם הזולת כפרטנר, ושיתופו בחיינו. מי בעיקר יושפע מהשינוי? מזלות טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

הזווית הקשה של השבוע –הזווית הקשה במיוחד של השבוע היא זווית העימות שבין מרס לאורנוס התזזיתי. הזווית הזו עלולה להביא איתה חוסר שקט וחוסר סבלנות, החלטות עצבניות וניתוקים פתאומיים כשדברים קורים שלא בשליטתנו. נראה שהפתיל שלנו קצר במיוחד השבוע, ואם לא נחליט כבר עכשיו שהשבוע הזה אנו לא רבים עם העולם ולא עולים על בריקדות כשמישהו מתעמת איתנו, אז נחווה כמה וכמה ימים לא קלים. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות טלה, דלי, מאזניים סרטן וגדי.

הזווית המרגיזה של השבוע – אין ספק שמדובר בצמידות שנוצרת בין כוכב מרס לבין סטורן הנוקשה. השניים מייצגים שתי איכויות אנרגיה שונות לחלוטין, ומכאן גם נובע הקושי: מרס הוא הילד שיודע הכל ורוצה רק לפרוץ קדימה, וסטורן הוא המחנך הנוקשה עם הסרגל, שדוגל בשיטתו של בית שמאי, ומחמיר איתו וכמה שיותר. התוצאה – צמידות שאפשר לקרוא לה לך-עצור, שממריצה אותנו לפעול מצד אחד, אבל תוקעת אותנו מיניה וביה מצד שני באופן ביקורתי ושיפוטי מצד העולם או הסביבה, ואפילו מצדנו אנו. מה עושים? מגלים סבלנות ואיפוק מירביים, ו... מחכים באורח רוח. אם נכעס, זה רק יחמיר את המצב. מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות טלה, גדי, מאזניים וסרטן.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה השבוע במזל מאזניים. זה אינו מקום מועדף על מרס, שכן האנרגיה הזו ממש הפוכה לאנרגיה הבסיסית שלו. אולי משום כך כדאי לצאת מעצמכם, לפעול באופן זוגי וקשוב יותר, ובעיקר לא להתעייף יותר מדי.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה המעשי, והולכת ומתקדמת אל עבר צמידות עם סטורן הנוקשה. הצמידות הזו מביאה איתה תחושה של כובד ומצוקה מסויימת, כספית או רגשית. חשוב לא להעמיס את כל העולם ואשתו על כתפיכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל בתולה, ונושאי בית ומשפחה על הפרק. זהו זמן לפתור בעיות הקשורות ליחסים בבית, ובעיקר להשקיע קצת יותר מחשבה ועשייה בבית ובסביבתו. זמן לפעול באופן מדויק ויעיל, תאומימים.

סרטן
מיקומו השבוע של כוכב מרס במזל מאזניים מביא איתו צורך להתמקד בתקופה הקרובה בבית ובסביבתו. זהו זמן טוב לשיפוצים בבית, לניקוי משקעים רגשיים עם בני המשפחה, לשיפור התקשורת איתם, ואפילו למחשבה על קניית או מכירת דירה.

אריה
השמש עדיין במזל שלכם, ונראה שאתם מרגישים לא רע השבוע. מעבר ליום ההולדת שנחגג לו בסטייל כדרך האריות, זהו שבוע שמאפשר לכם לסיים בהצלחה תהליכים שהחלו בשבועות האחרונים, ולקדם יוזמות חדשות במלוא המרץ.

בתולה
גם ונוס וגם מרקורי שוהים במזל שלכם, ומאפשרים לכם בעצם תקשורת טובה יותר עם הסביבה, והשקעה נאה במערכות היחסים שלכם. זמן לפעול באופן אסרטיבי במיוחד, להזיז דברים שהיו תקועים בשבועות האחרונים, ובעיקר לדבר.

מאזניים
כוכב מרס שוהה לו במזל שלכם, מאזנאים, ושם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור לגישה אסרטיבית, לאמביציה חזקה, ולדרייב שמאפשר לכם לרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות, ובעיקר – עם המלה 'יוזמה'. קדימה!

עקרב
השמש במזל אריה שמה אתכם עכשיו במרכז העניינים מבחינת קריירה ויוזמה: זמן טוב לשפר תדמית, ולהתמקד בעשייה. מרקורי וונוס במזל בתולה מאפשרים לפעול באופן חברתי יותר. מרס במזל מאזניים מדגיש את הצורך להיזהר.

קשת
המעגל החברתי שלכם מתרחב, עקב מיקומו של מרס במזל מאזניים. זהו מיקום ששם את הדגש על הצד החברתי שלכם, ועל שתופי פעולה עם אנשים אחרים. זמן לפעול באופן אחראי, ולהכניס אנשים חדשים ומעניינים לחייכם.

גדי
נראה שמידת האסרטיביות שלכם גדלה בהדרגה כעת, ותמשיך לגדול בתקופה הקרובה. מיקומו של כוכב מרס שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם ליצור לכם מיזמים חדשים, לתת ביטוי לדרייב שלכם, ולהסתער על מטרות גדולות.

דלי
מיקומו של מרס במזל מאזניים מביא איתו צורך חזק להרחיב אופקים ולראות מטר אחד קדימה לפני כולם. אולי זה הזמן לתכנן לכם נסיעה, קרובה או רחוקה, לימודים גבוהים או מעניינים, ולהירשם לסדנה מעניינת במיוחד.

דגים
דיאלוג היא המילה המשמעותית מבחינתכם בימים אלה: גם מרס וגם ונוס במזל בתולה מול המזל שלכם שמים את הדגש על כל מה שקשור למערכות יחסים, ודיאלוג זוגי בכלל. זמן טוב להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר זוגי בכלל.

שאלות ותשובות

שאלה: יאיר שלום רב. אני יליד 28/02/1967 שעת לידה 12:00. אני בחור משכיל, נראה טוב, רגיש מאוד ובעל נתינה גדולה (לב ענק אבל גם קצת קשה). בקיצור, יש לי הרבה מה להציע אך יחד עם זאת אני לא מצליח ליצור קשר זוגי יציב, אמיתי וחזק, ולמסד אותו. אשמח אם תעזור לי בהכוונה ובדבר העתיד שצפון לי בתחום זה, ו/או בדבר תשובות לסיבה שבגללה הקשרים שלי כולם נגמרים...

תשובה: ובכן, האופק שלך במזל תאומים מראה על איכות תקשורתית, אכן, אבל מרקורי (בעיגול אפור) שליט התאומים נמצא במזל דגים, אלמנט שמראה שהתקשורת שלך היא בעיקר רגשית מאוד. אם נוסיף לכך את מיקום השמש במזל דגים, נבין שנושא הרגשות מאוד משמעותי במפה, ומכאן גם לעיתים חוסר הפרופורציות בהתמודדות עם מערכות יחסים ודיאלוג עם העולם בכלל.

הכוכבים אורנוס התזזיתי ופלוטו הכוחני (בעיגול אדום) נמצאים ממש מול מרקורי, והופכים אותו לתזזיתי וחסר שקט. הצורך בסיפוקים מיידיים גובר על הצורך בתהליכים ארוכים ועמוקים של היכרות כזו או אחרת. יש כאן פרשנות מהירה מאוד של מה שקורה וסגירת דלת לעיתים עוד לפני שהיא מתרחשת באמת, ומכאן גם מסקנות מהירות לגבי היחסים שלך באופן ספציפי ולגבי הדימוי העצמי שלך בכלל.

אבל הבעיה האמיתית מתרחשת במקום אחר. מרס וונוס הם הכוכבים שאחראים על זוגיות ויחסים במפת הלידה. אצלך במפה גם ונוס וגם מרס צמודים כל אחד לכוכב אחר שמאוד משפיע עליו. הצמידות בין כוכב מרס לירח (בעיגול כחול) מראה על רגישות רבה, וקושי להחצין רגשות עקב היותם במזל עקרב המופנם והעוצמתי. לעומת זאת ונוס במזל טלה שצמודה לסטורן הנוקשה (בעיגול ירוק) מראה על המשיכה שלך לנשים שהן הפוכות ממך באופי: אסרטיביות, מוחצנות, ובעיקר שולטות בסיטואציה. הצמידות עם סטורן מביאה איתה שרשרת של אכזבות בעולם הרגש, ואפשר אפילו לומר שאתה ממש נמשך לנשים 'קשות' שיעבירו אותך מבחנים לא קטנים וישאירו אותך מאוכזב. זווית של מתח (בקווים מרוסקים) בין שתי הצמידויות האלה, הן הסיפור האמיתי של המפה ומערכות היחסים הזוגיות שלך.

העניין הוא שיש גם נשים אחרות בסביבה, אבל מושכות אותך בעיקר אלה שאומרות לך לא, שמאכזבות אותך, ושנשארות לא מושגות או שהודפות אותך על הסף. גרוצ'ו מרקס אמר פעם: לא הייתי רוצה להיות חבר במועדון שמקבל אנשים כמוני... במפה הזו גם אתה לא היית רוצה להיות עם אשה שאוהבת ומקבלת אותך, כל זמן שאתה עצמך לא מת עליך, וסובל מדימוי עצמי נמוך. אולי מהמקום הזה כל מה שקשור לאכזבה ודחייה פשוט מתבקש.

הצמידות שבין ונוס וסטורן מתרככת בגילאים מאוחרים יחסית, ולכן אפשר לומר שכשתשבע אכזבות ומרורים אולי גם תרכך את הדרישות שלך מעצמך ואת השופט הנוקשה, ותתן צ'אנס גם לנשים רכות ובעיקר אפשריות ולא ביצ'יות להיכנס לחייך, ולצאת מהן באותה מהירות. במילים אחרות – אתה בוחר בנשים שלא יבחרו בך, ולא רואה ממטר את הנשים שרוצות אותך ושאליהן – בדיוק משום כך – אינך נמשך.

אז... נסה לבחור קצת אחרת, ולבחור לא את מי שמלהיבה אותך ביכולת הסירוב שלה, אלא את מי שהיא אפשרית, מפרגנת, ואפילו מחבבת אותך... אני יודע שזה יהיה לא קל שכן זה ידרוש ממך גם לעשות עבודה משמעותית על הדימוי הפרטי שלך, אבל דווקא משום כך הייתי ממליץ בדיוק על זה...
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully