וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

22.7.2010 / 18:50

השבוע המתחיל ב-25.7.10 יהיה אקטיבי, אינטנסיבי ומהיר - נותר רק לחייך, להחזיק במוט האוהל ולסמוך על האינטואיציה

אין ספק שזה אחד השבועות היותר אקטיביים של הזמן האחרון, בכל מה שקשור לפעילות כוכבית כזו או אחרת. דברים קורים מהר ובאופן אינטנסיבי שלא מותיר הרבה מאוד זמן למחשבה – מה שנותר לנו הוא לחייך, להחזיק היטב במוט האוהל, ולסמוך על האינטואיציה שלנו, ועל יכולת האלתור.

הזווית הקשה של השבוע – יש כמה כאלה, אבל נראה שהזווית הקשה באמת היא זווית המתח בין מרס, כוכב הדרייב והאקשן שלנו, לבין נפטון המתעתע ששולט בשמים השבוע. המעורבות הרגשית גבוהה מאוד השבוע, ולכן חשוב במיוחד עכשיו לא רק ליזום ולפעול אלא גם לארגן את הדברים כך שהיוזמות האלה יצליחו, עם חשיבה נכונה וגישה פרקטית ובריאה. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות טלה, דגים, בתולה ומאזניים.

התקשורת שלנו – מעט בעייתית השבוע. זווית של עימות בין נפטון הרגשני לבין מרקורי כוכב התקשורת עלולה להביא איתה תקשורת רגשנית ולא מעשית, מצבי רוח משתנים במהירות, וקושי לממש את התכניות שלנו לכלל מעשים בשטח. אולי משום כך חשוב השבוע לבחור את המילים שלנו בקפידה, לשמור על הגבולות שלנו, ולא לבטל אותם מול אף אחד. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות בתולה, תאומים, דגים אריה ודלי.

המעבר החשוב של השבוע – השמש עוברת השבוע למזל אריה, ומעבר ליום ההולדת הסטייליסטי של האריות, משהו טוב קורה לכולנו. למרות שליטתו של נפטון אפשר לומר שיש משהו מחוייך באוויר, והצורך לפעול ולעשות מתחזק. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, דלי, עקרב ושור.

המעבר המעניין של השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר השבוע למזל בתולה ומצטרף למרס ולוונוס שכבר נמצאים שם. בגדול זה אומר שהתקשורת שלנו תהיה מאוד פרקטית בשבועות הקרובים, ולמרות הרגישות הגבוהה בגלל הזווית עם נפטון מומלץ כבר עכשיו להכין תכניות פעולה מדויקות ומעשיות לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל מאזניים, לא לפני שהוא יוצר צמידות מדויקת עם סטורן הנוקשה. זהו שבוע משמעותי ודורשני במיוחד, וחשוב לפעול בו בזהירות רבה אך גם בגישה מעשית שלא יודעת פשרות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה גם השבוע במזל בתולה וממשיכה להשפיע על חיי הרגש שלכם, ובעיקר על הצד הרומנטי. נראה שהרגשות מתחזקים בהדרגה ואיתם גם היצירתיות שלכם: זה הזמן לפעול באופן עדין אך תקיף...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל בתולה, לא לפני שהוא יוצר זווית של עימות עם כוכב נפטון, זווית מערפלת ומטשטשת מבחינת החלטות כוון ובעיקר עשייה. המשך השבוע יהיה כבר קל יותר, והאופטימיות תחזור בהדרגה.

סרטן
השמש עושה צעדים ראשונים במזל אריה, וכעת הגיע הזמן להתמקד בתחום הכלכלי בחייכם. מקבץ הכוכבים במזל בתולה, לעומת זאת, מראה על פוטנציאל גבוה ליצירת קשרים חדשים ויצירתיים במיוחד ובכל התחומי. דברו על זה.

אריה
מזל טוב, אריות: השמש עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, מה שאומר בשתי מלים: יומולדת שמח! מסיבות ההפתעה של האריות הן תמיד מיוחדות. מקבץ הכוכבים הגדל במזל בתולה מאפשר לכם לעשות עבודת עומק בחשבון הבנק.

בתולה
מרס עובר למזל מאזניים מהמזל שלכם, ומביא איתו חודשיים שבהם תצטרכו לאחוז היטב את היד ולא לאפשר לה להשתמש יותר מדי בכרטיס האשראי. ונוס ומרקורי ששוהים במזל שלכם, מאפשרים לכם להרחיב את מעגל ההיכרויות.

מאזניים
אתם לא ממש במיטבכם בתחילת השבוע, אבל בהמשכו עובר כוכב מרס למזל שלכם, ובחודשיים הקרובים יוסיף לכם ים של אנרגיה חדשה. כעת הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם ואת שיתופי הפעולה, ו... להסתער קדימה.

עקרב
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל בתולה ושם את הדגש על התקשורת שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. זהו זמן שבו כדאי לאפשר לאנשים אחרים להתקרב יותר, להרחיב את המעגל החברתי שלכם, ולהכיר אנשים חדשים.

קשת
מיקומם של מרקורי וונוס במזל בתולה הופך את התקשורת שלכם לעוצמתית יותר, בעיקר במה שקשור לקריירה ודרייב. מעברו של מרס למזל מאזניים יהפוך אתכם בתקופה הקרובה לחברתיים הרבה יותר, וזה הזמן להרים טלפונים.

גדי
השמש עושה צעדים ראשונים במזל אריה, ומכריחה אתכם לשמור על זהירות מירבית בפעילות שלכם, ולשים את האגו בצד עד כמה שאפשר. זמן לשמור בעיקר על מה שיש ולא להסתכן ולאבד אותו בגלל השקעות גרועות, גדיים.

דלי
מיקומה של השמש במזל אריה מול המזל שלכם מדגיש את הצורך שלכם להשקיע במערכות היחסים ובזוגיות, להקשיב יותר לפרטנרים שלכם, ולבנות שותפויות מוצלחות לצורך שיתופי פעולה רגשיים או פרקטיים בשטח.

דגים
מרקורי וונוס ממול במזל בתולה מדגישים את התקשורת הרגשית במערכות היחסים ובזוגיות שלכם, ומגבירים את היכולת לדבר על מה שחשוב באמת ולשתף את בן או בת הזוג. זמן לנקות משקעים רגשיים, ולא לאפשר להם להצטבר.

שאלות ותשובות

שאלה: שלום יאיר. נולדתי ב-13/10/88 בשעה 19:30. אני כרגע בצומת דרכים ולא יודעת לאיזו דרך לפנות. רציתי לבקש ייעוץ בנוגע לעבודה וגם לימודים - לא יודעת איפה להתחיל ואיך, מרגישה חנוקה בבית ולא יודעת מה לעשות עם חיי. קיימת בי הרגשה של פספוס כבר המון זמן, ומה גם שאני מרגישה מאוד בודדה ולבד. אודה לך על העזרה והייעוץ. בברכה, גליה.

תשובה: ובכן, על פניו מפת הלידה שלך מראה על אדם מורכב מאוד ורגיש מאוד. יש שלל כישורים במפה הזו, אבל לעיתים הם סותרים אלה את אלה, ומצדיקים אפשרות של החלטה על מקצוע הוליסטי בעל ראייה כוללת כדי לחבר את כולם. מבחינת מימוש הפוטנציאל, זוגי, רגשי או מעשי, אפשר בהחלט לומר ששלוש השנים האחרונות מאוד לא קלות לך.

האופק שנמצא במזל תאומים מראה על דמות שהצורך בתקשורת חזק אצלה במיוחד. אם נוסיף לכך את מיקומו של מרקורי שליט האופק במזל מאזניים כשהוא צמוד לשמש, נקבל אכן אדם אינטליגנטי ויצירתי במערכות היחסים שלו, אלא שכאן יש לנו מוקש מסויים. ונוס (בעיגול אדום) שליטת המאזניים שוהה במזל בתולה הביקורתי והפדנטי, ונמצאת בבית הרביעי, הבית המייצג את הבית והמשפחה. אפשר על כן לומר שהקשרים המשפחתיים שלך משמעותיים מאוד, וזירת הפעולה הטבעית שלך היא אכן הבית. אולם, ונוס בקונפליקט: הצורך באנשים חזק מאוד, אבל ישנו גם פחד מסויים לצאת החוצה אל העולם. ההורים, מסתבר, ובעיקר דמות האם, לא ממש עזרו לך לצאת מהבית אלא להיפך – יצרו סוג של קשרים מניפולטיביים שמקשים עלייך לעשות זאת בעיקר כי אינך מאמינה בעצמך ובכוחותייך.

הירח – שמייצג גם את האם – בחץ סגול – מראה על קושי מסויים לשחרר, או על אם שאפשר להזדהות איתה. מכיוון שהירח הוא גם הנפש בחיינו, הרי שכוכב נפטון (בעיגול שחור) נמצא כשלוש שנים פלוס מינוס בזווית לירח הזה (זווית שחורה), והופך את עולם הרגש לסגור, מופנם ואפילו מדכא. קשה לצאת לחיים כשנפטון יוצר זווית פעולה לירח, ועוד יותר קשה לשמוח בהם. נפטון עלול להיות אויב הרסני, כיוון שקשה לראות את פעולתו אלא בעיקר להרגיש אותה, ופעמים האיש עצמו חש לא בסדר שכן על פניו נראה שאין שום בעיה, אלא שהדחף לפעול, לעשות ואפילו לחיות משתנה לעיתים קרובות, עולה ויורד, מביא איתו רגשות אשמה או צורך להיות סגור ולהעניש את עצמך, ומקשה על החיים.

כוכב נוסף שנמצא כעת בפעולה הוא כוכב מרס (בחץ ירוק). מרס נמצא במפת הלידה שלך במזל טלה, מיקום שהופך אותך לעצמאית ועוצמתית, אלא שזו פלנטה גברית וסמכותית, ויש קושי מסויים להכיר בכוחך. האנרגיה הזו אינה נשית ופריצות הדרך שהיא יכולה להביא – להן לא קיבלת לגיטימציה בחייך. נכון לרגע זה מרס מושפע משלושה כוכבים במקביל: פלוטו (בעיגול ירוק) ואורנוס ויופיטר שיושבים ממש עליו (בעיגול כחול), והדחפים לפעול או להסתגר שמשתנים במהירות, ובעיקר מביאים איתם ים של תסכול וכעסים.

אולם הבסיס לכל אלה נמצא במפת הלידה עצמה: כאן נוכל למצוא את כוכב יופיטר (בעיגול אפור), כוכב הצמיחה שלנו שנמצא במזל תאומים האסרטיבי מאחורי הקלעים, כשהוא יוצר זווית של מתח לכוכב נפטון (בעיגול צהוב). זווית המתח הזו מראה על אישיות מפוחדת שנמצאת בקונפליקט מתמיד בין הצורך לשמוח, לעשות ולראות את החיים כהרפתקה, לבין הפחד הגדול להיעלם בתוך יחסים או בתוך סיטואציות עוצמתיות, והפחד לפעול ולראות שאין לה כסוי. מצב הכוכבים עכשיו עם כל הזוויות שבו נופל על קרקע פוריה, והופך טריגר לפחדים שקיימים שם ממילא.

למה את כן מוכשרת ומה כדאי ללמוד? בגדול, זו מפה של מטפלת. האיכות המאזנאית של השמש ומרקורי הופכת אותך ליועצת בפוטנציה, והירח העקרבי לא מפסיק לחקור לעומק בלי לעשות לעצמו הנחות. ונוס הפדנטית במזל בתולה מתמקדת בפרטים הקטנים, אבל יכולה לתרגם את כל ההנחות, הדיאלוגים ומצבי הרוח לפעילות טיפולית בשטח: החל משיאצו וכלה בהתעמלות או דיאטנית ספורטיבית, ועוד מקצועות שעוסקים בגוף או בתרגומיו הרגשיים למציאות. לימוד של טיפול באחרים מכל סוג שהוא יאפשר לך לחוות את הקשיים שלך בפרופורציות, ויתן לך תחושה שאת נחוצה ומועילה, תחושה שאכן נחוצה לך כאוויר לנשימה כדי לחזק ולבצר את הבטחון העצמי שלך.

מעברו עוד חודשים מספר של נפטון למזל טלה ועלייתו על מרס, עלולים להביא איתם מצבי רוח מורכבים עוד יותר, אולם דווקא כאן הייתי ממליץ לך להתמסר ללימודים ולרוץ קדימה. עבודה עם אנשים אחרים תגרום לך אושר גדול, אם תתגברי על הביישנות שלך, ותראי כמה אושר ממלאת אותך אפילו נתינה פשוטה לאדם אחר...

השנה הקרובה תהיה עדיין רצופה במאבקים, אבל התקדמותם של הכוכבים בהמשך תרכך את הקונפליקט ותגרום לך לאהוב קצת יותר את עצמך: בשנה הזו כדאי להתמקד בהערכה, ולאו דווקא באהבה: זו תגיע בשנה שלאחר מכן, ואם תהיי מוכנה לכך רגשית ונפשית, הקשר גם יחזיק מעמד.
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully