וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

15.7.2010 / 18:30

בשבוע המתחיל ב-18.7.10 עולם הרגש יהיה דומיננטי - כדאי להיצמד לעובדות כדי להימנע מהחלטות גרועות

אפשר לזהות שתי מגמות בשמים השבוע. מצד אחד, השמש ומרס – שני הכוכבים האקטיביים במפת השמים - יוצרים זוויות לנפטון המטשטש והמערפל, הופכים את הכל לרגשני, ושמים דגש על הצורך להתמקד בעובדות, ולשים את הרגש בצד כדי להימנע מהחלטות גרועות. מומלץ להיזהר במיוחד מהפרשנויות הרגשיות למצבים כאלה ואחרים השבוע. מצד שני, סטורן עובר למזל מאזניים, והגיע הזמן לחזור ולשנס מתניים.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות בין כוכב מרס לבין נפטון המטשטש והמערפל. מרס הוא הכוכב המייצג את הדרייב שלנו, את כוח העשייה, ואת המרץ והאנרגיה הדרושים לעשייה הזו. נפטון, לעומת זאת, עסוק בטשטוש האגו, במסמוס המטרות שלנו וכוון הפעולה, ובהכנסת מינון גבוה של מצבי רוח לא יציבים לחיינו תוך מעורבות רגשית גבוהה. העימות בין השניים האלה אינו פועל לטובתנו: אנו עלולים לעשות לא מעט שגיאות בשיפוט, לקלקל הישגים שהשגנו בשבועות הקודמים רק בגלל קושי לראות את כל התמונה, לכעוס כשלא צריך ולהיות רגועים כשצריך לכעוס, ובכלל – לפעול באופן שנוגד את המטרות הבסיסיות שלנו. אולי משום כך מומלץ לדחות את ההחלטות החשובות שלנו לשבוע הבא ובינתיים – לנסות להיות יצירתיים יותר ולא להתעקש על העובדות שממילא קשה לראות. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית? מזלות טלה, דגים ובתולה.

הזווית הלחוצה של השבוע – זו זווית המתח בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון. הזווית הזו עלולה להביא איתה תחושות עמומות של ספקות וחוסר ודאות בנוגע לפעולות וההחלטות שלנו, ומכאן גם צורך לקבל החלטות בכל מחיר גם אם הן נוגדות את הצורך שבגללו הגענו אליהן מלכתחילה. הסתגרות מצד אחד ודרמות כועסות מצד שני, עלולות להופיע כשני צדדים של אותו מטבע, רק בשינוי אדרת. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, דגים, סרטן וגדי.

ועד שנדע לצאת מהכובד ומהלחץ ולהפוך אותם למנוף לעשייה מדויקת ופורה – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל בתולה, ומכריח אתכם לטפל בעצמכם. זווית של מתח שהוא יוצר השבוע עם כוכב נפטון עלולה לגרום לכם להגיב באופן קיצוני בגלל מעורבות רגשית גבוהה, וליצור דרמות מיותרות. זהירות...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה גם השבוע במזל בתולה ביחד עם כוכב מרס – מיקום ששם את הדגש על אזור הלב. גלי אהבה עשויים לצוץ פתאום במקביל לגלי כעס לא צפויים, וליצור סערות בשטח. שמרו על פרופורציות, בעיקר באזור הלב.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם השבוע במזל אריה, אבל יוצר בהמשך השבוע זווית של עימות עם כוכב נפטון, זווית בעייתית מבחינת החלטות כוון ובעיקר עשייה. נסו לשים את הרגש בצד, ולהתמקד בעיקר בעובדות.

סרטן
השמש עוברת בסוף השבוע למזל אריה, ונראה שבחודש הקרוב הדגש עובר לכל מה שקשור לתחום הכלכלי בחייכם. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בחשבון הבנק, להתבונן לעומק, ולסגור אוברדראפט אם אפשר.

אריה
מרקורי כוכב התקשורת שוהה עכשיו במזל שלכם, משפר תקשורת עם הסביבה, ובעיקר מאפשר לכם לדבר. השמש עוברת בהמשך השבוע גם היא למזל שלכם, מה שאומר בשתי מילים: יומולדת שמח! והחגיגה תהיה כמובן בסטייל...

בתולה
מרס ממשיך לנוע במזל שלכם השבוע ביחד עם ונוס, והשניים האלה בהחלט מביאים איתם ים של אקשן לסביבה, אם כי הרגשות עצמם מעט אמביוולנטיים: אתם זקוקים למינון גבוה של אהבה, אבל גם האגו דורש את שלו... זהירות.

מאזניים
אתם לא ממש במיטבכם בתקופה הזו: גם מרס וגם ונוס שליטת המזל שלכם שוהים עכשיו במזל בתולה – מיקום שאינו עושה לכם ממש טוב. זהו זמן שבו כדאי לשמור על פרופיל נמוך, לעסוק בבריאות שלכם, ולפנק את עצמכם.

עקרב
מרקורי כוכב התקשורת נע קדימה במזל אריה ומאפשר לכם לשכנע אחרים בצדקת הדרך, כמו גם לשפר תקשורת עם בוסים אחראים וכל מי שעובד אתכם. השמש עוברת גם היא למזל אריה, ואפשר לומר שהאמביציה חוזרת בגדול.

קשת
מיקומם של מרס וונוס במזל בתולה הופך את האמביציה שלכם לחזקה במיוחד, אבל במקביל גם דורש מכם עומק ומחוייבות לתדמית שלכם. זמן מצוין לקדם רעיונות ויוזמות, אבל להיזהר במקביל מריבים וסכסוכים על שליטה.

גדי
השמש ממשיכה לנוע במזל סרטן מול המזל שלכם, וממשיכה לשים את הדגש על כל מה שקשור למערכות היחסים שלכם, ולדיאלוג הזוגי בכלל. זה הזמן לחשיבה בשניים, למיסוד קשרים, ולהשקעה אמיתית במערכות היחסים שלכם.

דלי
מיקומו של כוכב מרקורי במזל אריה מול המזל שלכם, ביחד עם השמש שגם היא עוברת לשם השבוע, מדגיש עוד יותר את הצורך שלכם להשקיע במערכות היחסים שלכם, לפעול באופן זוגי ומשתף, ולתת מקום גדול יותר לפרטנרים שלכם.

דגים
מרס וונוס ממול, במזל בתולה, מדגישים את מה שקשור למערכות יחסים וזוגיות בכלל, אבל גם מזהירים מסכסוכים קטנים שעלולים בקלות לאבד פרופורציות. נושאי עבודה ובריאות על הפרק: זמן להחלטות על תזונה נכונה, ופעילות בחדר כושר.

שאלות ותשובות

שאלה: שלום יאיר, נולדתי ב- 12.1.1972 ב- 16:45 לערך בפ"ת. כבת מזל גדי גם אני נמצאת בתהליך של שינוי בשנה האחרונה, אבל בפעם הראשונה בחיי אני מבולבלת מאוד בנוגע לתחום המקצועי. גיליתי שכל הבחירות שלי עד כה היו מאוד שכלתניות, ועכשיו אני לא מצליחה להבין לאן לפנות - בעיקר אם לפנות שוב לדרך עצמאית או לוותר ולהיות שכירה. בנוסף, אשמח לדעת האם סוף סוף צפויה זוגיות והאם אזכה גם להקים משפחה?

תשובה: ובכן, אין ספק שמערכת הלחצים שלוחצת השנה את כל הגדיים שנולדים בתחילת המזל נוגעת גם בך, ומכריחה אותך לבדוק מחדש את מערכת הערכים שלך, ובעיקר את התקשורת שלך עם העולם. פלוטו בשמים ומרקורי במפת הלידה שלך נמצאים לאורך השנה באינטראקציה זה עם זה (בעיגול שחור בצד ימין), כשפלוטו מכריח אותך לעשות עבודת עומק על כל מה שקשור בחייך למילים, לתקשורת מילולית ורגשית, ולתקשורת עם העולם בכלל. מה את מנסה לשדר מבפנים ולהקרין החוצה? מה חשוב לך שישמע כעת? במה חשוב לך להשקיע את האינטליגנציה שלך? פלוטו בודק לעומק את כל המקומות האלה ועוד כמה נוספים, ומכריח אותך לרדת לשורשי הדברים העמוקים ביותר, להיות כנה עם עצמך, ולא להתפשר על הדברים שחשובים לך באמת.

במקביל לפלוטו, יוצרים עכשיו גם הכוכבים יופיטר ואורנוס זוויות פעולה למרקורי (בקווים שחורים בראש המפה) ומכניסים צורך חזק בהתפתחות אישית מצד אחד, וחוסר סבלנות ועצבנות מצד שני. מצד אחד, תהליך איטי של חזרה לשורשים האמיתיים שלך, ומצד שני – הצורך למהר ולקבוע עובדות בשטח, תוך כמה וכמה שינויים שנעשים במקביל, כמו עזיבת עבודה או יחסים, פיטורים, ואולי גם צורך בשינויים במקום המגורים. לאורנוס אצה הדרך, אולם חשוב לעצור את המהירות שבה הדברים קורים עד שתרגישי שאת מוכנה באמת לרוץ קדימה, ולא נסחפת בלהט האירועים.

אולם השינוי האמיתי שאת מדברת עליו, זה שקשור לרגשות, מתרחש לו במקום אחר. ונוס הרגשית נמצאת אצלך במפת הלידה במזל דלי, מיקום שכלתני וחברתי מאוד. ונוס במזל דלי אינה ונוס הרגישה והמתוקה שאנו מכירים במזלות המים למשל: כאן יש לה אוריינטציה חברתית ברורה, עם צורך חזק בספייס וחופש אישי, כשכל מה שקשור לרגשות מאיים עליה במידה מסויימת, שכן היא עלולה לאבד את החופש שהיא כה זקוקה לו.

אלא שדווקא עכשיו נמצא נפטון הרגשני המטשטש והמערפל ממש צמוד לוונוס הזו, והופך את הכל לסופר רגשני. אפשר לומר שכל הדברים שפחדת מהם עד עכשיו, כמו הצפות רגשיות מסוגים שונים, הזדקקות רגשית ואפילו אהבה שדורשת מידה רבה של קרבה ואינטימיות – או לפחות אשליה שלה – מתרחשים עכשיו, כולל אותה תחושה שדיברת עליה של בחירות עבר שכלתניות שכעת לא מספקות אותך יותר, ובצדק: כעת הרגש מדבר, אלא שמעבר לדיבור הוא גם עלול לתעתע לא מעט, להבטיח הבטחות, אשליות ופנטזיות, ולהביא איתו לא מעט דרמות ליחסים או לדמיון שלך.

מה שעלול להיות חסר לך בתקופה הזו אלה פרופורציות אמיתיות. נפטון עלול לגרום לך לאבד את הצפון, ולעשות שגיאות בשיפוט. חשוב שתשארי נאמנה לעצמך, שכן נפטון יחלוף לו ויתקדם בשנה הקרובה, וכשזה יקרה את עלולה להצטער על הבחירות ה'רגשיות' שעשית שאולי יתאימו לתקופה הקרובה אך לא יתאימו לעתיד. אך בגדול, הן יותר מבלבלות עכשיו מכל דבר אחר, והחשוב הוא שלא תתפתי לחלומות בהקיץ או לשינויים דרסטיים שלא ממש מתאימים לאופי שלך: בחלוף נפטון את עלולה כמובן להצטער על כך.

אישית, חשוב לומר שאת צריכה להישאר עצמאית, שכן עוד שנתיים בערך יעלה אורנוס גם על מרס במפת הלידה שלך והוא יבחר עבורך דרך חדשה לגמרי. עד אז חשוב שתהיי נאמנה לצורך שלך באוטונומיה מקצועית ולא להתפשר בגלל רגשנות יתר זמנית.

זוגיות ויחסים – ובכן, בין היתר נפטון עלול להביא איתו חלומות ופנטזיות הקשורות לאלה, כשהוא עולה על ונוס. היכולת שלך להעניק עכשיו היא גבוהה יחסית, אולם המטרות והבחירות שלך עלולות להיות בעייתיות ולא פשוטות. חשוב לא ללכת שולל אחרי קסם אישי כוזב או יחסים שמבטיחים הרים וגבעות, בדיוק כפי שחשוב עכשיו לא לצלול לתהומות הדאון הנפטוני המוכר, ולהרגיש שהעולם סוגר עלייך, ושאת בודדה מתמיד.

פרופורציות – זה כל מה שנדרש ממך השנה, ולא לוותר על עצמך שמוכרת לך בגלל הבטחות של רגע. אחיזה איתנה במוט האוהל עד יעבור זעם ועד שנפטון יעבור-יחלוף לו, תוכיח את עצמה לטווח ארוך.
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully