וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-11.7.10 משתנה האנרגיה שלנו ממצב של מעורבות רגשית גבוהה למצב של עשייה. הגיע הזמן לדבר פחות ולעשות יותר

רגשות, יחסים, תקשורת אישית ובינאישית – כל אלה משתנים השבוע, ואיתם משתנה מעט גם האנרגיה שלכם. כעת הזמן לא רק לדבר, אלא גם לעשות, או לפחות לגרום למילים שלנו לייצר מצבים של עשייה. יהיה מעניין.

מצד שני, אולי באמת הגיע הזמן לשנות כמה דפוסים שקצת השתרשו בלי להרגיש בחודש האחרון. נושא הדרמות ביחסים, למשל, שוונוס הביאה איתה למזל אריה, הולך להשתנות באופן משמעותי, וכשחושבים על זה – האם באמת צריך דרמה כדי להרגיש טוב ביחסים? לא ממש, נכון? אז יאללה, בואו נוותר עליהן, על סערות האדרנלין המיותרות האלה ביחסים: מן הסתם נקבל אותן בשפע בתקשורת שלנו, כשמרקורי במזל אריה יביא לנו אותן בהפוכה כשלא יסכימו איתנו, ויכניס אותנו לאגו טריפ חביב...

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל אריה המוחצן והדרמטי, למזל בתולה המעשי והפרקטי. ואכן, אפשר לומר שוונוס שלנו מורידה את השמלה המפוארת עם הנצנצים ולובשת חלוק עבודה אפור אך יעיל, ומצטרפת בכך לכוכב מרס. מרס גם הוא נמצא שם למען תהליך של עבודה אפורה ומסיבית הקשורה לא רק לפרטים הקטנים בחיינו, אלא גם לנושאי כושר ובריאות. ביחסים – זהו זמן לשים את הדגש על הפרטים הקטנים שאינם כל כך רומנטיים, אבל הכרחיים כדי שהקשר יזרום בדרך בטוחה הלאה. משום כך נושאים הקשורים לסידורים, טפסים, חוזים ובריאות עולים על הפרק יותר מתמיד, ואם הם לא מבריחים את הרומנטיקה, לפחות הם תומכים בה ובכם בעקיפין. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, בתולה ודגים.

התקשורת השבוע – התקשורת שלנו עוברת מהפך מסויים השבוע. אחרי חודש בעל מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, המלווה בצורך בבטחון רגשי ומשפחתי במינון גבוה, עובר מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל אריה, והגיע הזמן לתרגם את כל הרגשות, המחשבות והמלים הרכות האלה לעשייה בשטח. מרקורי במזל אריה עוסק בעיקר בעשייה נמרצת ונלהבת, וזה אולי הזמן לעשות את מה שבאמת מרגש אותנו, ורצוי בהתלהבות. חשוב במקביל להיזהר מאגו פעיל מדי ומהצורך להיות צודק, שלעתים קרובות מאפיל במצב כזה על הצורך להיות חכם. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, אריה ודלי.

ועד שנדע לחבר בין האגו טריפ של מרקורי במזל אריה לבין הצניעות החסודה של ונוס במזל בתולה – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל בתולה, ונושאי כושר ובריאות עשויים לעלות על הפרק יותר מתמיד. השמש במזל סרטן ממשיכה להדגיש את הצד המשפחתי שלכם, אבל מרקורי במזל אריה מביא איתו מילים של אהבה... נחמד...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל בתולה גם היא, ונראה שבית ההנאות, הבילויים והרומנטיקה שלכם הופך עמוס במיוחד. אולי זה הזמן להשקיע קצת יותר באזור הלב, ולאפשר לאהבה להפתיע אתכם ו... להתמסר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל אריה, ונראה שאתם נכנסים עכשיו בגאון וברגל ימין לשלב של דואינג, כלומר – עשייה, תאומימים, ומכל הבחינות. זמן מצוין להשקיע קצת יותר בתקשורת מעשית, ולהיצמד לעובדות.

סרטן
השמש ממשיכה לנוע עכשיו במזל שלכם, ונראה שאתם חזקים ועוצמתיים מתמיד, שלא לדבר על מסיבת ההפתעה שעשו לכם שאתם עדיין נהנים ממנה או שאתם בדרך אליה... זמן מצוין לתכניות נפלאות לעשייה, סרטנונים.

אריה
מרקורי כוכב התקשורת שוהה עכשיו במזל שלכם, משפר תקשורת עם הסביבה, ובעיקר מאפשר לכם לדבר, ועל הכל. אולי באמת תוציאו קצת מהקישקעס ותצאו מהפוזה? ונוס במזל בתולה לעומת זאת משפרת המצב הכספי.

בתולה
מרס ממשיך לנוע במזל שלכם השבוע ולשם שינוי פוגש שם גם את ונוס הסקסית, וביחד הם פוצחים במחול העבודה, הארגון, הסדר והנקיון. זמן מצוין להיות מעט יותר רומנטיים, לשפר מערכות יחסים קיימות, ולתת לרגש לדבר.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל בתולה – מיקום שאינו חביב עליכם במיוחד, ובצדק: אתם הופכים ביקורתיים יותר, נאנחים יותר, ומרגישים קצת כמו נסיכים בגלות... זמן להשקיע קצת יותר בבריאות שלכם, מאזנאים.

עקרב
נושאי קריירה ודרייב הופכים תקשורתיים יותר, עקרבים, כשמרקורי כוכב התקשורת נע קדימה במזל אריה ומאפשר לכם לצאת למסע מאורגן ומתוזמן של סיעור מוחות, מסעות שכנוע מסוגים שונים, והרבה מילים חכמות... מעניין...

קשת
מיקומה של ונוס במזל בתולה שם את הדגש השבוע על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפתוח ערוצים חדשים בקריירה שלכם, לשפר יחסים עם סמכויות, לקדם נושאים ויוזמות שחשובים לכם, ובעיקר לשפר ולשדרג את התדמית שלכם.

גדי
השמש ממשיכה לנוע במזל סרטן מול המזל שלכם, וממשיכה לשים את הדגש על כל מה שקשור למערכות היחסים שלכם, ולדיאלוג הזוגי בכלל. זה הזמן לחשיבה בשניים, למיסוד קשרים, ולהשקעה אמיתית במערכות היחסים שלכם.

דלי
מיקומו של כוכב מרקורי במזל אריה מול המזל שלכם שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן זוגי במיוחד, לעשות דברים קצת אחרת, ובעיקר – לדבר על רגשות, דבר שלדליים בדרך כלל לא קל לעשות...

דגים
השמש במזל סרטן מדגישה את הצד הרומנטי שלכם, דגיגים, כשמרס וונוס ממול במזל בתולה מדגישים את מה שקשור למערכות יחסים ולזוגיות בכלל. האם יש קשר בין השניים - רומנטיקה וזוגיות? לא תמיד, האמת, אבל השבוע – בהחלט כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully