וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליונל מסי - מפה אסטרולוגית

28.6.2010 / 17:20

מה אומרת האסטרולוגיה על הברק והזריזות במשחקו של מסי ומה לוחשים הכוכבים על סיכוייו להניף את הגביע?

ליונל מסי 24/6/1987

לא נדיר למצוא מפת לידה שנשלטת בעיקר על ידי כוכב אחד או שניים, אם בהשפעה ישירה או עקיפה, אם כי לא שכיח למצוא שההשפעה הזו מגיעה גם מסגנון של מזל מסויים, ולא רק של הכוכב הזה. במפת הלידה של ליונל מסי, כוכב הכדורגל של ארגנטינה שמככב בגדול במונדיאל הזה, אפשר למצוא את שתי ההשפעות גם יחד.

ההסתכלות הראשונה במפת הלידה עלולה להטעות מעט. השמש, ה'אני האמיתי' של בעל המפה (בעיגול אפור) נמצאת במזל סרטן המופנם, הפסיבי והרגיש. בנוסף, נוכל למצוא במזל הזה גם שני כוכבים שהם בעצם משמעותיים מאוד במפתו של כל כדורגלן: מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ומרס, כוכב הדרייב והכיבושים. השניים צמודים במפה הזו זה לזה, ומהווים מעין צמד המחבר בין תקשורת לדרייב ויוזמה, אולם הם מופיעים כאמור במזל סרטן השקט, הרגשני והפסיבי משהו. אז היכן התשובה לברק הנפלא במשחקו של מסי, לזריזות, למהירות, לאינטליגנציית המשחק המתגלה תוך שניות, וליכולת לפרוץ כברק את הגנת היריב ולהבקיע מלוא החופן שערים?

התשובה הראשונה נמצאת במיקומו של הירח, שליט מזל סרטן. המיקום הזה חשוב כדי להבין איך תתבטא האיכות הסרטנית של המזל הזה, ומכיוון שהירח הוא שליט הסרטן, מיקומו יקבע זאת. במקרה הזה הירח שוהה במזל תאומים ביחד עם ונוס (בעיגול כחול) מה שאומר שאין מדובר בסרטן פסיבי כלל וכלל: זהו סרטן תאומי לחלוטין, מה שאומר שהוא מהיר מאוד, אינסטינקטיבי, ובגלל צמידות זו של מרקורי כוכב התקשורת למרס, הוא מדבר לא במילים אלא במעשים.

מעניין שאנו מוצאים כאן התחלפות שליטים: מרקורי שולט על מזל תאומים ונמצא במזל סרטן, והירח שולט במזל סרטן ונמצא במזל תאומים. ההתחלפות הזו פועלת כצמידות, ומאפשרת למסי לתרגם במהירות רבה החלטות אינטואיטיביות למעשים בשטח, לעתים לפני שהוא עצמו אף מודע אליהן.

מעניין, אך זה לא הכל: את האימפקט של המהירות האינטואיטיבית הזו מגביר הכוכב שבעצם שולט במפה הזו בהשפעתו - כוכב אורנוס התזזיתי (בעיגול צהוב למעלה). לא רק שהירח שוהה במזל תאומים המהיר, אלא שזווית העימות בין אורנוס לירח וונוס שממול, מגבירה ומאיצה פי כמה את מהירות החשיבה והופכת את התגובות שלו לממש אינסטינקטיביות, ברמה שגם הוא עצמו לא יכול להסביר.

השמש ככדור

ואכן, כוכב אורנוס משמש כמעין זרז בחיינו לפעולות כאלה ואחרות, ובמפת הלידה הזו הוא גם משמש זרז לצמידות בין הכוכבים מרס ומרקורי שדיברתי עליה קודם. זווית המתח שהוא יוצר עם השניים האלה (בקווים מרוסקים) מראה שעמוק בפנים יש מתח גבוה שאינו נראה לעין בין החלק התקשורתי לחלק המבצע, ולכן גם התגובות שהוא מגיב לעתים מהירות כברק, בדיוק הברק האורני הידוע שמאיץ חשיבה ותגובה כפל כפליים כשהוא בזווית למרקורי, כוכב התקשורת שלנו. השלישייה הזו, בצירוף זווית העימות בין אורנוס לירח בתאומים, הופכת את מסי לשחקן סופר אינטליגנטי שתנועותיו אינן יכולות להיות נצפות מראש, וככזה – גם אימתה של כל הגנה.

אם נדמיין את השמש לכדור, הרי שנוכל לראות איך מסי ממש פורץ מאגף ימין דרך מרס ומרקורי, או מאגף שמאל דרך הירח וונוס, שועט לעבר השער, ובאופן לא צפוי מצליח גם להשכין את הכדור ברשת...

בתקופה זו ממש של המונדיאל, אפשר גם לראות את ההשפעות העכשוויות על מפת הלידה של מסי. כוכב פלוטו (בעיגול שחור ממול) התחיל להשפיע על השמש של מסי לפני כשנה בערך, והאיץ מאוד את התקדמותו. כעת פלוטו חוזר ונוגע שוב בזווית עם השמש (חץ שחור לאורך המפה) ומחזיר את הברק של מסי, ובגדול.

בנוסף, נמצאים עכשיו הכוכבים יופיטר ואורנוס (בעיגול ירוק) בזווית פעולה (בצבע ירוק) לשמש של מסי, ומכניסים אותו למרכז הבמה. השניים האלה מכריחים אותו לפעול, אם כי לא תמיד בקצב הרצוי לו, אבל כשלישייה הכוכבים האלה מכניסים אותו באופן משמעותי מאוד למרכז הבמה, ומאפשרים לו – ולאורנוס האסרטיבי שלו – לזרוח בגדול בדרום אפריקה, ועל מסכי הטלוויזיה שלנו.

עם מצב כוכבים שכזה, ייתכן שמסי אף יגיע לגמר ויותר מזה - האפשרויות בהחלט שם. מעכשיו זה תלוי לגמרי ברגליו של האיש המהיר הזה, וביכולת התרגום שלו את אורנוס למצבי כיבוש ליד או מול השער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully