וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

24.6.2010 / 19:15

השבוע המתחיל ב-27.6.10 יהיה עמוס מבחינה רגשית ועלול להביא אתו עימותים לא קטנים עם מי שנמצא ממול

זה אחד השבועות היותר עמוסים מבחינה רגשית. חשוב לשמור על פרופורציות ולא לאבד את הצפון כשהרגש עולה על גדותיו, ומקשה עלינו שלא לאבד את הראש.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל תאומים המילולי והאקטיבי למזל סרטן הרגשני והפסיבי. זה אומר שהתקשורת שלנו הופכת להיות רגשנית יותר ואובייקטיבית פחות, ומקשה עלינו לראות את הדברים כפי שהם. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

הזוויות הקשות של השבוע – אלה זוויות העימות שיוצר כוכב פלוטו הכוחני עם השמש ומרקורי שעוברים למזל סרטן. זוויות אלה מראות על אפשרות של עימותים לא קטנים עם מי שנמצא ממול וקונפליקטים עם סמכויות, או אנשים שרוצים להתחרות בנו ומציבים מולנו אתגרים, הן ברמה האישית והן ברמה הגלובלית. חשוב מאוד לגלות עכשיו איפוק ובגרות ולא להיסחף. מי בעיקר עלול להיות מושפע מכך? מזלות אריה, תאומים, בתולה, עקרב סרטן וגדי.

הזווית הבעייתית של השבוע – זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס התזזיתי. הזווית הזו עלולה לגרום לנו לשים לעצמנו רגליים כשדברים יוצאים משליטה, ולהגיב מהבטן ולא מהראש באופן אימפולסיבי והרסני. חשוב במיוחד עכשיו לא לשבור את הכלים כשדברים לא קורים כפי שרצינו, ולא להחליט דברים באופן מהיר ופזיז מדי או להתנתק מאנשים אחרים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, דלי, סרטן וגדי.

הזווית האמביציוזית של השבוע – זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב יופיטר. הזווית הזו עלולה לגרום לנו לפעול באופטימיות יתר ולא לשים לב למכשולים שבדרכנו, וגם לגרום לעצמנו הפסדים או תוצאות מאכזבות של עשייה. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות קשת, אריה, סרטן וגדי.

ועוד שנדע ונבין איך לחבר בין האמביציה של יופיטר לתזזיתיות של אורנוס ונוכל לפעול מתוך האנרגיה המשותפת של שניהם – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל בתולה, מקצין את הצורך שלכם בשמירה על הבריאות, מביא איתו החלטות חדשות על דיאטה או חדר כושר, ויוצר מחדש תקשורת עם הגוף, ועם הצד הפיזי שלכם. הגיע הזמן, לא?

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה גם השבוע במזל אריה, ונושאי בית ומשפחה ממשיכים להיות על הפרק. מעברו של מרקורי למזל סרטן הופך אתכם רכים ותקשורתיים יותר: זה הזמן לדבר על רגשות, ולשתף במה שעובר עליכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל סרטן, ונראה שהחיים הופכים ביתיים ורגשניים יותר מאי פעם. זה הזמן לדבר על רגשות באופן גלוי יותר, להתחבר מחדש אל בני המשפחה, ולשפר תקשורת עם אנשים קרובים.

סרטן
השמש עברה בשבוע שעבר למזל שלכם והתחילה את מסע מסיבות ההפתעה של יום ההולדת הסרטני, וכעת מצטרף אליה גם כוכב מרקורי עם כל המילים שנשארו מאחור: זמן ללמוד לדבר, סרטנונים, ולומר את מה שחשוב בקול רם.

אריה
ונוס ממשיכה לנוע גם השבוע במזל שלכם, מה שאומר שכל מה שקשור לרגשות מודגש ואף דרמטי ומרגש. השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל סרטן, והופכת את הכל לרגיש רגיש ואף רגשני מאוד: תנו לרגש לדבר...

בתולה
מרס ממשיך לנוע במזל שלכם גם השבוע, ואתם ממשיכים ליהנות ממינון גבוה של אנרגיה לעשייה, גישה אסרטיבית ואקשן מלוא החופן. אולם, חשוב לעשות דברים בזהירות כדי שלא לדרוך על יבלות או אגו של אחרים...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל אריה ומאפשרת להרחיב את מעגל ההיכרויות שלכם הן עם חברים חדשים והן עם אנשים שיכולים לעזור ולסייע. זה בדיוק הזמן לצאת מחלקת האלוהים הקטנה, ולהתיידד עם העולם.

עקרב
זוהי תקופה אמביציוזית בגלל מיקומה של ונוס שממשיכה לנוע במזל אריה, אלא שהשבוע יוצר פלוטו שליט המזל שלכם זווית של עימות עם מרקורי כוכב התקשורת, ודרמות וסערות עלולות לצוץ בתקשורת עם העולם. זהירות...

קשת
מיקומה של ונוס במזל אריה שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולת שלכם לחוות דברים דרך נסיעות ולימודים. מיקומם של אורנוס ויופיטר שליט המזל שלכם במזל קשת לעומת זאת, שם את הדגש על ריגושים ואזור הלב...

גדי
אל השמש שנמצאת במזל סרטן מצטרף כעת גם מרקורי כוכב התקשורת שלנו, ונושאים הקשורים לתקשורת זוגיות ולתקשורת עם שותפים ועם מי שנמצא ממול, הופכים משמעותיים יותר. זה הזמן לדיאלוג רגשי אמיתי שבא מהלב.

דלי
ונוס ששוהה במזל אריה גם השבוע, ממשיכה לעזור לכם להשקיע ביחסים הזוגיים, בפרטנרים שלכם, ובתקשורת זוגית אמיתית שאומרת – אם זה טוב, אשמח לשמוע, ואשמח גם למעט חיזור עדין אם הלב פנוי... מה דעתכם?

דגים
מעברו של מרקורי למזל סרטן, שם נמצאת כבר השמש, מדגיש עכשיו לא רק את הצורך שלכם באהבה ורומנטיקה, אלא גם במילים שיעסקו בשני הנושאים האלה, יפרטו, יסבירו וידברו. תקשורת רומנטית – זה האישו עכשיו.

שאלות ותשובות

שאלה: שלום יאיר. נולדתי ב- 15/5/1971 בחיפה בשעה 7:30 בבוקר. קשה לי מאוד בחיים, אני חש עומס רב מכל הבחינות ובכוונתי לעזוב את הארץ. מהי המלצתך, ומדוע אני עובר כאלה משברים? בתודה מראש.

תשובה: ובכן, מפת הלידה שלך אכן מורכבת למדי, והתהליך שאתה עובר עכשיו – תהליך שהתחיל לפני כשנה ושלושה חודשים – הוא מאוד לא קל כשלעצמו, אבל כאשר יושלם, ואם יושלם כהלכה, אולי כאן יהיה המפתח לשינוי משמעותי בחייך.

השמש, שמייצגת את ה'אני האמיתי' שלך, צמודה לסטורן הנוקשה (שניהם בעיגול סגול כהה בצד שמאל למעלה), והצמידות הזו היא אחת הקשות באסטרולוגיה, בעיקר עד גיל 40. זו צמידות שמביאה איתה ביישנות וסגירות בגילאים צעירים, וקושי להאמין שבאמת אוהבים אותך. רק בגילאים מאוחרים יחסית, כשאתה מוותר באופן מסוים על המלה 'אהבה' ועובד על 'הערכה' – כי הערכה קשורה למעשים ושם אתה יודע בדיוק היכן אתה עומד - אפשר לומר שההערכה העצמית גדלה, בעיקר כשאתה מצליח יחסית מבחינת עבודה, עסקים וכל מה שקשור לצד המעשי של החיים.

אולם, השמש נמצאת בזווית של עימות לכוכב נפטון שממול(בעיגול צהוב), שיש לו אפקט מטשטש ומערפל על חייך. מעבר לקושי הבסיסי ולתחושת הכובד, נשאלת כאן גם השאלה: לאן אני שייך? ובעצם... מי אני? מה עלי לעשות כדי להרגיש את השייכות הזו, ולהרגיש בבית? לשמחתך הזווית עם נפטון אינה קרובה מאוד, אבל קרובה דיה כדי להגביר את תחושת חוסר השייכות למקום.

השמש נמצאת בבית ה-11 שהוא גם הבית הקולקטיבי שלנו. יתכן שפיצית את עצמך על היעדר השייכות הזו בבניית עסק או חברה או השתייכות לסוג של מוסד או ארגון מסוים שניסו לתת לך את תחושת השייכות הזו, אבל גם אם כן – זו היתה שייכות מעשית או עסקית. דיפ דאון, תחושת התלישות אינה קלה כאן.

האופק שלך, לעומת זאת, נמצא במזל סרטן החמים והביתי הזקוק למינון גבוה של ביטחון רגשי ותחושה משפחתית סביבו. אלא ששליט הסרטן, הירח (בעיגול אדום) נמצא במזל גדי ממול, מיקום נוקשה למדי, דורשני ושיפוטי, וגם הוא מראה על חיים לא קלים בגילאים צעירים שדרשו ממך להיות מבוגר בטרם עת.

לעומת זאת, גם מרקורי וגם ונוס (בעיגול סגול בהיר) המסמלים את התקשורת שלך ועולם הרגש הקשור ליחסים, נמצאים במזל טלה הצעיר ברוחו והדורש סיפוקים מיידיים – ניגוד מוחלט לירח ולשמש צמודת הסטורן שמכריחים אותך להתאפק ולהבין שהחיים לא יספקו לך את מה שאתה רוצה מתי שאתה רוצה, אלא כאילו יעשו לך דווקא... זווית הפעולה בין הירח לבין מרקורי וונוס מראה את הקונפליקט הזה באופן הטוב ביותר. ונראה שהקונפליקט הזה ילווה אותך כל חייך: גבר צעיר ברוחו שכאילו הוכרח להיות מבוגר ואפילו זקן בגלאים צעירים, ולא קיבל לגיטימציה לחלקים הצעירים שלו דווקא כשהיה זקוק לה כל כך.

גם כוכב מרס (בעיגול ורוד) המסמל את הצד הגברי והדרייב שלך שנמצא במזל דלי רחב האופקים, יוצר זווית פעולה לא קלה לשניים האלה, ומראה שלעתים אתה מגיב בריחוק מה ביחסים שלך עם אחרים כדי שלא להיפגע, למרות שעמוק בפנים היית רוצה להיות קרוב יותר, אלא שאינך יודע איך: ידידות בהחלט כן, אבל אינטימיות וקרבה ברמות גבוהות יותר – זה כבר קשה.

הכוכבים אורנוס התזזיתי (בעיגול כתום) ופלוטו הכוחני והייצרי (בעיגול חום) מספרים חלק מהסיפור, והוא נראה קשור לבית ולמשפחה. פלוטו מייצג דמות גברית אבהית שתלטנית וקשה, ואורנוס – שבר שמן הסתם אירע במשפחה או בבית, גרם לגירושים או לניתוק שלך ממנו, ובנוסף לכל השאר גם נתן תחושה של פליט, חסר בסיס.

כל אלה גרמו לך לקשיים לא מעטים, אולם גם הביאו איתם חכמת חיים לא קטנה. בסופו של דבר אתה איש העולם, אי אפשר ממש לעבוד עליך, אתה עצמאי ועוצמתי, אולם תחושת הקורבן או חוסר השייכות תהיה שם עדיין לא מעט בסביבה.

אלא ש... ממש עכשיו אתה עובר תהליך משמעותי מאוד בחייך. פלוטו (בעיגול שחור מול האופק במרכז המפה) נכנס לפני כשנה ושלושה חודשים למזל גדי ממש ממול, והוא מכריח אותך לפגוש אולי בפעם הראשונה את הצורך שלך להשתייך במלוא העוצמה: לפעמים הוא עושה זאת דרך ניתוק ממערכת יחסים או אדם אהוב שלא באמת מתאים לך, ולפעמים הוא גורם הפסדים כספיים או להפך – מחזיר אליך את העוצמה המתאימה כדי שתוכל לראות שאינך נמצא במקום הנכון, ולהתחיל לחפש היכן באמת נמצא המקום המתאים לך. רמז – הוא נמצא עמוק בפנים, אלא שלפעמים אתה צריך לעבור משבר פלוטוני או שניים שבו אתה צריך להתחיל מאפס, כד שתלמד שבסופו של דבר הקשר האמיתי אינו לכספים או לאדם אחר, אלא לעוצמה האישית שלך עצמך שמתגלה במצבי משבר פלוטוניים בדיוק כפי שפלוטו עושה: שובר את מה שלא מתאים יותר, הורס, ו... מביא איתו לידה מחודשת.

תהליך נוסף שאתה עובר עכשיו, הוא דרך מעברם של יופיטר ואורנוס למזל טלה (בעיגול שחור בראש המפה) תוך שגם הם יוצרים זוויות פעולה לאופק. אורנוס מביא איתו צורך בניתוקים והתחלות חדשות ויופיטר מביא חוסר שקט ואמביציה מתחזקת שלא באה על סיפוקה – השניים האלה גם הם שגרירים לא רעים של כוח החיים שמדרבן אותך לעזוב את מה שאינו מתאים וללכת למקום שבו התדר מתאים לתדר שלך.

האם זה בחו"ל? זווית הפעולה עם יופיטר טוענת שכן, וקל לחפש אותו בח"ול דווקא, מקום שבו השורשים שלך אינם כואבים ואתה יכול להתחיל מהתחלה ללא משקעים. אולם, זה כמו לחפש את הכסף שלך ברחוב אחר רק בגלל שיש בו פנס... הנסיעה או המעבר לחו"ל יעשה טוב רק זמנית: דיפ דאון אתה זקוק לעצמך, ולא לרקע מתאים מאחוריך. כשתגמור לחפש, עוד שנה וחצי שנתיים בערך, יתכן שתבין זאת, ותחזור חזרה לבסיס שם איבדת את תחושת השייכות שלך, ושם גם תוכל למצוא אותה מחדש אם תתעקש, וגם אם לא...

לא קל התהליך שאתה עובר, ואפשר לקרוא לו בעצם מעין בגרות מואצת, אבל אם תתמסר לתהליכים במקום להילחם בהם ותתן לזרם לסחוף אותך בלי להתנגד הן ביחסים והן בדיאלוג עם העולם, אתה עשוי בהחלט להיות מופתע מהתוצאות...

נגעתי כאן, למרות כל מה שכתבתי, בקצה המזלג בלבד באוקיינוסים הגדולים ועתירי הרגש שיש במפה הזו. מקווה שלמרות הכל הנגיעה הזו הביאה לך תועלת כלשהי ועזרה לך לראות את המציאות בדרך קצת שונה... אם זה אינו מספיק לך – אתה מוזמן ליצור איתי קשר שכן כאן אינני יכול להרחיב יותר.
בכל מקרה – בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully