וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמו כן הוא

יצחק אהרון

24.6.2010 / 0:30

הקבלה טוענת שכל אות עברית מושפעת מאחד היסודות - אילו יסודות קיימים בשם שלכם ומה זה אומר עליכם? חלק שני

אותיות יסוד האוויר

אותיות יסוד האוויר - א, ז, ל, פ, צ, ר, משוייכות למזלות האוויר - תאומים, מאזניים ודלי.

אותיות יסוד האוויר מקפלות בתוכן את אנרגיית החיים, הרוח, הנשמה והנשימה. הן מייצגות את הפן הרעיוני, המחשבתי האינטלקטואלי והלוגי. מורות על צורך פנימי בהרחבת הידע ובהעמקת הלימוד. אדם הנושא בשמו אות מיסוד האוויר (לרוב בתחילת השם) יהיה בעל מודעות עצמית גבוהה, חברותי, חד מחשבה ומהיר תפיסה, תקשורתי ומתבטא בחופשיות, סקרן, חקרן, סולד מחיי שיגרה, פתוח ואינו מקובע בעמדותיו ובדעותיו, חסר מנוחה ונמצא בתנועה מתמדת, הן פיסית והן מחשבתית.

בשונה משאר היסודות, ליסוד האוויר ערך מוסף הואיל ובכוחו להקרין ולהשפיע על יתר היסודות וליצור בהם תנודות רבות לחיוב ולשלילה. קרי, האוויר בכוחו מחד ללבות את האש ומאידך לכבותה, להסעיר את המים ולהגביה גלים ומאידך לשטח את פניהם ולהשקיטם, ללטף את פני האדמה במשב רוח מרענן ומחייה ומאידך לגרום לסופות הרסניות. לפיכך יש לראות באותיות יסוד האוויר כוחות דינמיים המסוגלים לסחוף את האדם אל על ולהקנות לו תחושת ביטחון וראייה רחבה, לצד מסוגלותן השלילית לגרום לו להימצא בכאוס מוחלט ובחוסר שלוות נפש.

אותיות יסוד המים

אותיות יסוד המים - ח, מ, נ, ק, ת, משוייכות למזלות המים - סרטן, עקרב ודגים.

אותיות יסוד המים מבטאות בעיקר את עולם הרגשות על כל צדדיו השונים ואת חכמת הלב. אדם הנושא בשמו אות מיסוד המים (לרוב בתחילת השם) יהיה אדם אמוציונאלי מאוד, נפגע בקלות אך סלחן וותרן, חי לרוב על פי "תחושות בטן" ויישתף פחות את ההיגיון בעת קבלת החלטות, ינהג ברוחב לב ובנדיבות רגשית כלפי הסובבים אותו ותמיד ינדב עצמו להוות משענת ולתת מילה טובה לאלה הנזקקים לו בעת הצורך.

באישיותו קיים צד מטפל וקשוב לצד הצורך הנפשי להיות נאהב, רצוי ומוערך על פועלו. אנשי יסוד המים הינם דואליים ביותר. על אף רגישותם הרבה הם מתקשים לעתים לבטא את תחושותיהם ולא ימהרו לפתוח את סגור ליבם. לכן הם עלולים להראות מתנשאים, מרוחקים, נוטים למצבי רוח משתנים ובעלי מזג קר, מה שבהחלט רחוק מהמציאות ואינו מעיד דבר על מהותם הפנימית. יובן כי התנהגות שכזאת מהווה בעבורם כעין חומת מגן מפני מעורבות רגשית יתרה ומהיסחפות לסערת הנפש. מה שעלול בנקל לגרור אותם אל עבר תהום של מבוכה ותחושת חוסר אונים.

יצחק אהרון הוא איש קבלה, ראש מרכז "חכמה"

  • עוד באותו נושא:
  • קבלה
  • שמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully