וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם אף פעם לא לבד

חנה אבני

23.6.2010 / 1:10

אם אתם מרגישים פתאום נטושים באמצע החיים, ייתכן שהמדריך הרוחני הבלתי נראה שלכם עזב ואתם בהמתנה למדריך הבא

לכל אחד מאיתנו יש מדריך רוחני, בין אם אנחנו מרגישים, יודעים וחווים אותו ובין אם לאו. יש פעמים שבהן אנו יודעים דברים ואין לנו מושג מאיפה הגיעה הידיעה הזאת וקיימת תחושה שפתאום "נופלים לנו אסימונים" - במקרים אלו מדובר לרוב בעזרה מהמדריך הרוחני. אפשר לדעת שהוא ישנו, אפשר להרגיש אותו ואפשר - אם כי לעתים נדירות בלבד - לראות אותו. לפעמים הוא נראה כאור, כקווי מתאר, או כמו בתוך ערפל. לפעמים אפשר לראות אותו כמו בתמונת פספורט או את כולו.

יש מספר סוגים של מדריכים:

מדריך מאסטר:
מדריך שמלווה אותנו כל הזמן, מרגע הלידה עד רגע המוות. בדרך כלל הוא מתגלה אחרי עבודת מודעות ממושכת, ולפעמים אינו מתגלה כלל, אך בכל מקרה הוא תמיד איתנו, תומך ועוזר.

מדריכים מתחלפים:
אלה בדרך כלל המדריכים שאנחנו חווים. הם נמצאים איתנו עד רמת התפתחות מסוימת ואז הם עוזבים, מניחים לנו להתחבר למדריך רוחני ברמה גבוהה יותר. ההתפתחות היא הדדית - גם שלנו וגם שלהם. הם עוזרים, תומכים ומכוונים, כאשר מדריך אמיתי לא ייתן תשובות אלא יכוון אותנו להבנה, והבחירה תמיד תהיה בידנו.

בזמן שאנו עוברים מרמת התפתחות אחת לרמה אחרת והמדריך הרוחני מתחלף, יכולה להיות תקופה שנרגיש בה לבד, נטולי הדרכה, ויכולה להיווצר בנו תחושה של תקיעות ואפילו רגרסיה. ייתכן שנרגיש שכל מה שעשינו והשגנו עד עכשיו נעלם, ואפילו נוצף בתופעות שמזמן לא חווינו, דוגמת כעסים, פחדים ותחושה של חזרה לתחילת הדרך.

זו תמיד התחלה של מדרגה חדשה גבוהה יותר, אלא שאת המקום הקודם הכרנו ואת החדש עדיין לא. יקח זמן עד שנכיר ונבין את המקום החדש ואת העלייה בדרגת התודעה - זה יכול לקחת חודשים או ימים ורק אז נקבל מדריך חדש. התדר האנרגטי שלנו ישתנה ויתעדן ונהיה פתוחים ומבינים יותר.

בתקופה זו כדאי להוריד הילוך ולא לנסות דברים בכוח. מומלץ להרבות במדיטציה ובטיפולי רייקי ולהמשיך להודות על כל מה שיש לנו ועל הדרך שכבר עשינו. ככל שנהיה יותר בהודיה ובעשייה ככה נתחבר מהר יותר לרטט ולמדריך החדשים שהגענו אליהם לאחר דרך ארוכה שעשינו.

מדריכים אקראיים:
מדריכים לא קבועים שמסתובבים ביננו ומי שפתוח בזמן נתון לתדר שלהם ימצא את עצמו מתחבר אליו. לרוב מקבלים ממדריכים אלו מידע או מסר. אנשים רבים מקבלים מסרים או ידע בזמן חלימה. לרוב שוכחים אותם במשך היום, ולכן מומלץ להחזיק ליד המיטה נייר ועט ולכתוב את החלום מיד כשמתעוררים.

הדהוד בתוך הראש

מי הם המדריכים הרוחניים?

לרוב מדובר באנשים שחיו בעבר, אנשים בעלי שם שעשו עבודה למען האנושות או קרובי משפחה שנפטרו והשאירו עלינו את חותמם. כמו כן, מדריכים יכולים להיות ישויות אור שלא חוו חיים פיסיים ולא התקיימו בגוף מעולם, ויכולים אף להיות ישויות אור מגלקסיות אחרות.

יש פעמים שבהן הם מזדהים בשם או כדמות מסוימת ויש פעמים שלא. ישויות אור יופיעו כאור גדול לבן ולפעמים אפילו מסנוור. תמיד נודה למדריך על בואו ועל עזרתו, גם בבואו וגם בלכתו.

אפשר לבקש ממנו מסר, אפשר לשאול שאלה, ורצוי שהשאלה תהיה תמיד בעלת חשיבות ולא עניין של מה בכך שאנחנו ממילא יודעים לגביו את התשובה. התקשורת עם המדריכים הרוחניים היא טלפתית בעיקרה ולרוב מגיעה אלינו בצורה של תובנה, כמו הדהוד בתוך הראש.

פעמים רבות אני נשאלת איך מזהים שאכן מדובר במדריך הרוחני שלנו ולא בישות לא רצויה. ובכן, ככל שאנחנו נפתחים ומתחברים לאור נמשכות אלינו ישויות אור, מדריכים רוחניים, אך לצידם יכולות להימשך אלינו גם ישויות לא רצויות. מה זה בעצם אומר - ישויות לא רצויות?

אלו ישויות שמנסות להשתלט על העצמאות שלנו ומחפשות מקום טוב "להשתקע" בו. הישויות הללו אומרות לנו מה לעשות, ולפעמים נחווה במחיצתן תחושה של פחד או חוסר נוחות. במקרים אלה פשוט נבקש מהן ללכת (הן הולכות מיד כשאנו מבקשים), או שנגיד "שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully