וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

17.6.2010 / 19:10

בשבוע המתחיל ב-20.6.10 תגדל המעורבות הרגשית ויתחזק בהדרגה חוסר השקט של כולנו. חשוב להיות זהירים ולהתמקד בעובדות

המעורבות הרגשית גדלה השבוע, ואיתה מתחזק בהדרגה גם חוסר השקט של כולנו. חשוב לפעול עכשיו באופן זהיר תוך כדי התמקדות בעובדות, ולא לאבד פרופורציות.

המעבר הרגשי של השבוע – השמש עוברת השבוע ממזל תאומים הקליל והתקשורתי למזל סרטן הרגשני, ונראה שהמעורבות הרגשית של כולנו תלך ותגדל בהדרגה. זהו פרק זמן שבו נושאי בית ומשפחה יעלו על הפרק יותר מתמיד, ומעברו בהמשך של כוכב מרקורי התקשורתי גם למזל סרטן, רק ידגיש את התהליך. מי בעיקר יושפע ממעבר השמש? מזלות אריה, דלי, סרטן וגדי.

הזווית המסוכנת של השבוע – זו זווית הפעולה עם כוכב אורנוס שהשמש פוגשת מיד עם מעברה למזל סרטן. אורנוס הוא כוכב השינויים והניתוקים, והוא מביא איתו אינטנסיביות רגשית גבוהה, חוסר סבלנות וסובלנות, וגישה קיצונית. בזווית כזו אנו עלולים לקבל החלטות גרועות, לנתק קשרים שיכולים לעזור לנו רק כי מישהו אמר מילה מיותרות, ולפעול מתוך בלוטת האדרנלין שלנו, ולא מהראש. מומלץ לחשוב פעמיים לפני שכועסים או מתפרצים, לגלות איפוק ואורח רוח, וכאמור לא לנתק קשרים. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, דלי, טלה ומאזניים.

הזווית המתסכלת של השבוע – זו זווית הפעולה שבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב סטורן הנוקשה. הזווית הזו עלולה להביא איתה קצרים בתקשורת, קושי לבטא את מה שאנחנו חושבים באמת, ואולי גם צורך להתמקד בעובדות ולא ברגשות, בגלל אכזבות שנוצרות כשאנחנו מעזים סוף סוף לבטא את מה שבאמת מרגיש לנו עמוק בפנים. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

הזווית האמביציוזית של השבוע – זו זווית פעולה בין יופיטר כוכב השפע, לבין השמש. הזווית הזו עשויה להביא איתה צורך חזק מהרגיל להתרחב ולבדוק אפשרויות חדשות לפעולה, אבל גם אופטימיות גבוהה ולא מוצדקת. כדאי להיזהר. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, קשת, סרטן וטלה.

ועד שנדע לחבר בין האמביציה של יופיטר לבין הקושי של סטורן – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל בתולה, ויוצר בשבוע הזה זווית מאוזנת עם כוכב פלוטו העוצמתי. זהו פרק זמן טוב לשתף אחרים במה שעובר עליכם ובעיקר לשתף פעולה במטרות פרקטיות עם מי שיכול ורוצה לעזור.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה גם השבוע במזל אריה, ונראה שאתם אמביציוזיים יותר, ומעזים להזיז דברים. חשוב להיזהר עכשיו מאופטימיות יתר, ומאכילה מוגזמת. זמן טוב להשקיע בשיפור תקשורת עם בני המשפחה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עדיין במזל שלכם, ומאפשר תקשורת מצוינת. אולם השבוע הוא יוצר זווית פעולה עם סטורן הנוקשה, ותחושות של לחץ ומצוקה, הן כלכלית והן רגשית, עלולות להגיע. התמקדו בעובדות, לא ברגשות.

סרטן
השמש עוברת השבוע למזל שלכם, מה שאומר שהגיע הזמן לשים לכם זר על הראש, לקנות מתנונת, ולומר בקול רם: יומולדת שמח... זמן מצוין לחזור לעצמכם ולאנרגיה הטובה שלכם, ולהשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו.

אריה
ונוס שוהה השבוע במזל שלכם, ומבחינתכם זו בהחלט סיבה נפלאה לחגוג את החיים. אלא שהשמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל סרטן, והכל הופך רגשי ורגשני מאוד. זמן טוב לשים את המשפחה וחיי הרגש בראש סולם העדיפויות.

בתולה
מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, להביא הרבה מרץ ואופטימיות, אקשן ואנרגיה לעשייה, מה שאומר שזה בדיוק הזמן לקחת את החיים ברצינות, להתמקד ביוזמות חדשות, ולהיזהר במקביל לא לריב עם העולם כשהדברים יוצאים משליטה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה, מה שאומר שזה בדיוק הזמן להרחיב את המעגל החברתי ולאפשר לאנשים קרובים להכיר לכם ידידים חדשים שיעזרו לכם הן מקצועית והן עסקית. קצת יותר פרגון וסיוע לא יזיקו.

עקרב
ונוס ממשיכה לנוע במזל אריה ועוזרת לכם להיכנס עכשיו יותר ויותר למרכז האקשן, עקרבים. זמן טוב לשדרג את ההופעה החיצונית ואת התדמית שלכם, לשפר תקשורת עם סמכויות, ולקחת יוזמות חדשות בנושאי קריירה ודרייב.

קשת
מיקומה של ונוס במזל אריה שם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן חכם ומרחיב אופקים, קשתים. זמן טוב לתכנן לכם נסיעה ארוכה או קצרה, ולשים את הדגש על התפתחות אישית ועסקית עד כמה שניתן.

גדי
השמש שעוברת למזל סרטן תדגיש בתקופה הקרובה את כל מה שקשור למערכות היחסים שלכם, גדיים, כמו גם את הצורך לשים דגש מיוחד על נושאי זוגיות ויחסים. ונוס במזל אריה עלולה לגרום ללקיחת סיכונים לא מבוקרת: זהירות.

דלי
ונוס ששוהה במזל אריה השבוע, ממשיכה לעזור לשפר את כל מה שקשור לזוגיות ויחסים בכלל, מה שאומר תקשורת רגשית עדינה, חיזור ודייטים אם הלב פנוי, ואפשרות לתת לאהבה את המקום הראוי לה בסדר היום שלכם.

דגים
מעברה של השמש למזל סרטן שם את הדגש השבוע על כל מה שקשור לביטוי רגשי בכלל, ולרומנטיקה בפרט. זהו גם מיקום שעוזר לכם לפעול באופן יצירתי במיוחד, ולשים את הדגש על כל מה שקשור לביטוי אישי ייחודי: קחו יוזמה.

שאלות ותשובות

שאלה: שלום יאיר. נולדתי בתאריך 4/7/1984 בשעה 16:30 בערך. אני בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותקשורת ומנסה כעת לעבור ללימודי רפואה. רציתי לשאול האם זה מתאים לי או שאני רודפת אחרי חלום מיותר? כמו כן, ישנה תקיעות בתחום הזוגי ואני לא מצליחה למצוא אדם שאיתו אוכל לחלוק אינטימיות וחיים משותפים. האם ישנם קווים מנחים או תכונות אופי שעלי לשים עליהן דגש?

תשובה: ובכן, כל מי שמכיר אותי יודע שאני בהחלט בעד הגשמת חלומות, אם הם אפשריים, רלוונטיים, ובעיקר מחוברים ישירות לרצון האמיתי שלנו. מימוש חלומות הוא אחד הדברים הכי עוצמתיים בחיינו, ואם הוא מצליח באופן כזה או אחר הוא בהחלט עשוי לספק תחושה נפלאה של מימוש ועשייה.

הכוכב המשמעותי מהבחינה הזו במפת הלידה שלך, בהתחשב בחלום שעליו דיברת, הוא הירח (בעיגול כתום, למעלה). ירח במזל בתולה עוסק פעמים רבות בכל מה שקשור לנתינה וטפול, ממש כמו הירח במזל דגים שנמצא מולו. אלא שהירח הדגי מדבר בעיקר על סעד נפשי ורגשי, והירח הבתולי – על סעד רפואי וטיפולי. כשהירח נמצא ממש על קו האופק של הבית העשירי, בית הקריירה במזל בתולה, אפשר לומר שיש פה בהחלט חזון של אשה (ירח מייצג דמויות נשיות בחיינו ובעיקר את דמות האם) שמעניקה הרבה מעצמה בפן הרפואי והטיפולי.

הזווית שיוצר הירח עם כוכב נפטון (בעיגול תכלת) מראה שהנתינה הזו עשויה לפעמים אף להינתן הרבה מעבר לאגו של הנותנת, בתדמית של מעין אם גדולה שאוספת לחיקה אנשים פגועים כאלה ואחרים, ומעניקה להם מעצמה. זה קשור בעקיפין גם לדמות האם שלך ואידיאליזציה מסוימת שאת עושה לה, אולם לא ניכנס למקום הזה, כיוון שהוא אינו קשור ישירות לשאלה שלך.

הבעיה עם מימוש החלום הזה, נעוצה במהותו של כוכב נפטון: נפטון הוא לא רק כוכב החלומות שלנו, הוא גם כוכב שמבטל במידה מסוימת את האגו שלנו, מטשטש ומערפל, מעבר לעובדה שהוא גם זה שמביא איתו השראה ודמיון לחיינו.

אולי משום כך זווית בין נפטון לירח בהחלט מראה על צד רגשי שמחובר באופן עמוק מאוד לנתינה בכלל ולהענקה טיפולית מהסוג הזה, אבל היא גם מראה שהנושא הזה עלול להיות סוג של אשלייה תדמיתית אישית שבה השואלת רואה את עצמה מעניקה ללא גבולות ומרגישה התרוממות רוח חזקה עקב כך.

אולם, מעבר לחלום היפה, האם תוכל לשרוד השואלת את הדרך הארוכה והקשה להגשמת החלום, דרך שאין בה פעמים רבות רגעים של אצילות נפש ושל נתינה ללא תנאי אלא לימודים קשים וארוכים, סטאז' מפרך, שנים רבות של לימודים והשקעה ללא גמול אמיתי? ובכן, כאן יש לנו קונפליקט: נפטון עוסק בעיקר בגמול הרגשי של הפעולה ובפנטזיות שהיא יוצרת, בעוד מרס שעוסק בעשייה פרופר נמצא במזל עקרב היסודי והמעמיק וצמוד לסטורן הנוקשה בבית ה-11. שניהם רומזים שכן, בהחלט, עבודה קשה היא לא רק אפשרית כאן – היא אפילו מצופה מהשואלת שמוכנה להקרבה בהרבה אזורים בחייה, כדי להגשים את החלום הזה.

נשאלת אם כך השאלה: מי ינצח – החלום הנפטוני המתוק שלא קל להתעורר ממנו לעובדות, או הצמידות בין מרס לסטורן שלא רק מביאה איתה בחשבון יכולת להתמודד עם קשיים, אלא שבאופן מעניין אף מעריכה אלמנטים שמגיעים דרך קושי, ומוכנה להשקיע בהם יותר מהרגיל?

התשובה ניתנת במפה במקום אחר וקשורה למצב הכוכבים העכשווי: ממש עכשיו מתקרב פלוטו ליופיטר (בעיגול חום), כוכב השפע וההתפתחות האישית, שנמצא מול השמש ממול (בעיגול אדום) במזל סרטן, ונראה שהצד האמביציוזי שלך מתחיל להעביר הילוך. אם החלום הזה אכן כל כך עוצמתי כפי שנראה במפה – לכי על זה, ועל כל הקופה. נכון שבנית לך קריירה מעניינת, אבל היכולת שלך לא רק למצוא לך משהו מעניין לעסוק בו אלא לתת מעצמך באופן אישי במינון גבוה יותר ובאופן מעשי וטיפולי כרופאה (ולא רק באופן מתבונן ומסביר כפסיכולוגית), בהחלט שווה את המאמץ: בהצלחה!

אם נוסיף לכך את מיקומו של כוכב אורנוס (בעיגול כחול) מאחורי הקלעים כמסמל את היכולת שלך להתנתק מכל מה שקורה ופשוט לנתח מצבים, נוכל לראות שאיכשהו המקום המתבונן והמרוחק משהו הזה כבר לא מספק אותך יותר, ואת שואפת להיכנס למרכז הבמה ולגעת באנשים ובחיים עצמם באופן מעשי, ולא רק תיאורטי. מהמקום הזה, בהחלט שווה להגיח משם, ולשחק תפקיד מרכזי של עשייה ונתינה על פי החלום שלך.

לגבי זוגיות – מיקומו של אורנוס (בעיגול כחול) בבית ה-12 של תת המודע יוצר בעיה מסוימת בכל מה שקשור לאינטימיות וקרבה, שכן עלול להתעורר במצבים כאלה פחד נטישה לא קטן, שמצריך עבודת עומק והבנה מהיכן הוא מגיע, זיהוי והחלמה. הנושא קשור לגילאים מאוד צעירים בחייך ואולי אפילו לתחושות שקיבלת מאחד ההורים עוד לפני הלידה, ואפשר לעבוד ולטפל בו. עבודת עומק יסודית תעביר חלק מהפחד, ותאפשר לך לא רק לפגוש לעומק מצבים מאפשרי אינטימיות וזוגיות, כולל פרטנרים שלא יעלמו כשאלה יגיעו, אלא גם מקומות שעיקרם יכולת לחוות קרבה בכלל והבנה לגורמים שמפעילים אותך מתחת לפני השטח.

גם הזווית שבין נפטון לירח יוצרת אידיאליזציה מסוימת בקשר ליחסים, בסגנון של רצון לפגוש נפש תאומה שתבין אותך אפילו בלי מילים. אבל הצמידות בין מרס, שמייצג גברים בחיי כל אשה, לבין סטורן הנוקשה עלולה לייצג שוב ושוב התפכחות מאכזבת מהחלום המתוק, ונחיתה קשה על הקרקע.

לסיכום – בנושאי היחסים והקרבה אנו פוגשים אידיאליזם של יחסים מצד אחד מול רצון להתרחק כדי לא להיפגע כשבאמת תתקרבי לאדם אחר. עבודת עומק על שני אלה – אגב, אפשר בהחלט לעבוד עליהם בדמיון מודרך (בין היתר בשיטה שנקראת 'אייקון') – תאפשר לך לשנות משהו מהקוד הרגשי הזה שחובט שוב ושוב כשמגיעים מצבי קרבה כאלה ואחרים, ולהגיע למטרה ביחד עם פלוטו, שבשנה הבאה יעלה על יופיטר ויביא לשיא את האמביציה שלך. אז... מי אמר שחלומות לא מתגשמים?
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully