וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-6.6.10 יהיה עמוס במיוחד מבחינת תנועת הכוכבים, ודברים שמתחילים עכשיו יתבהרו רק בהמשך. סבלנות

על פניו, זה אחד השבועות היותר עמוסים מבחינת תנועת כוכבים, שינויי מיקום וזוויות פעולה. אולי משום כך לא רק קשה לעקוב אחרי כל מה שקורה, אלא גם להקשיב למה שיש לכוכבים לומר לנו, למרות שבגדול המגמות שמתחילות עכשיו תתבהרנה בהדרגה בחודשים הקרובים. כל שנשאר הוא לחוות את הדברים, ולהקשיב לרוח השינוי שנמצאת מתחת לפני השטח.

המעבר המשמעותי של השבוע: מעברו של יופיטר, כוכב השפע שלנו, ממזל דגים למזל טלה. השינוי הזה יביא איתו יותר אש ופלפל לחיינו, עם מינון גבוה יותר של מרץ והתלהבות, אבל גם נטיית הלב לצאת לקרב על דברים שחשובים לנו ללא שיקול דעת מספיק תלך ותגדל. מי מבין שתי המגמות האלה תנצח? זה כבר תלוי בנו. מה שחשוב עכשיו הוא להתמקד בדרך שבה נעשים הדברים, ולהגדיל את מינון ההתרגשות וההתלהבות. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות קשת, טלה, תאומים ומאזניים.

המעבר המעניין של השבוע: מעברו של כוכב מרס, אותו כוכב שאחראי על עשייה ודרייב בחיינו, ממזל אריה למזל בתולה הפרקטי. המעבר הזה יגביר את הצורך שלנו להתמקד בפרטים הקטנים גם על חשבון התכניות הגדולות, ויעזור לנו לפרק את החזון של החודשיים האחרונים למעשים בשטח בחודשיים הבאים. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, טלה, מאזניים ודגים.

הזווית הקשה של השבוע: זווית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב נפטון המטשטש והמערפל. זה אומר שהתקשורת שלנו תתקשה להיות במיטבה השבוע, כיוון שנפטון מקשה עלינו לראות את הדרך, ומצד שני מפעיל באופן משמעותי את הרגשות והחושים. אולי משום כך התקשורת שלנו תהיה סובייקטיבית ואישית יותר, אך במקביל גם פחות יעילה וממוקדת. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

שבוע טוב ו... זהיר!

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל בתולה אחרי כמה וכמה חודשים במזל אריה, והגיע הזמן לשנס מתניים ו... להתחיל לעבוד. מעברו של יופיטר למזל טלה מביא איתו גישה אופטימית ונעימה, ושנה של התפתחות אישית.

שור
ונוס שליטת המזל שוהה גם השבוע במזל סרטן, והמעורבות הרגשית ממשיכה להיות יצירתית ואפילו במיוחד: ונוס יוצרת שלל זוויות מעשיות שמאפשרות לכם להשקיע קצת יותר בתכנון, ביצוע ובעיקר שיתופי פעולה עם אחרים. קדימה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא עדיין במזל שור הפרקטי, אבל השבוע יוצר זווית מדויקת עם נפטון, זווית לא קלה שמטשטשת ומערפלת את הדברים החשובים, המטרות שלכם, וכוון העשייה. שמרו על מיקוד, ואל תתפזרו.

סרטן
נראה שגם השבוע הזה פועל לטובתכם, סרטנים: ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם, ונושאים הקשורים לבית ומשפחה מודגשים במיוחד. מעברו של כוכב יופיטר למזל טלה יביא איתו אמביציה חזקה ומחודשת, ודרייב חזק בקריירה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים הקליל, אך לא ממש יוצרת זוויות עם כוכבים אחרים. מרס עובר למזל בתולה, והדגש עובר לבית הכספים שלכם. זה הזמן להתחיל להתארגן מחדש מבחינת חומר וכספים.

בתולה
כוכב מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בזווית עימות עם נפטון, וקצת קשה לכם להתמקד השבוע. דחו החלטות חשובות לשבוע הבא. מרס עובר למזל שלכם, ומביא איתו זריקת מרץ רצינית בכל מה שקשור לפעולה ועשייה: זמן להעביר הילוך.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם במזל סרטן ממשיך להדגיש את כל מה שקשור לנושאי קריירה ודרייב, ושדרוג התדמית שלכם. יופיטר שעובר למזל טלה שממול גורם גם הוא להרחבת אופקים: הגיע הזמן לרוץ קדימה.

עקרב
כוכב מרקורי שוהה שבוע נוסף במזל שור מול המזל שלכם בזווית לנפטון ונראה שהתקשורת שלכם משמעותית במיוחד: חשוב לדבר עכשיו על הכל. אורנוס ויופיטר במזל טלה מדגישים את הצורך בשינויים בנושאי עבודה ודיאלוג מקצועי.

קשת
מיקומה של השמש במזל תאומים שבוע נוסף מול המזל שלכם, מדגיש את נושא היחסים הקרובים. מעברו של יופיטר שליט המזל שלכם למזל קשת שם את הדגש על התרחבות אישית בשנה הקרובה: הגיע הזמן להסתכל קדימה.

גדי
ונוס במזל סרטן שממול ממשיכה לשים את הדגש על זוגיות ויחסים קרובים, וזה אולי הזמן להתמקד במה שחשוב באמת: דיאלוג ישיר בגובה העיניים, שיחות עומק הקשורות למערכות היחסים שלכם, מיסוד קשרים, ופתיחתו של הלב.

דלי
אורנוס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל טלה, ונראה שהחיים הופכים להיות אסרטיביים במיוחד: נסו לא להתאמץ לבלוע הכל ולרוץ רחוק מדי עם התכניות שלכם, אלא להתמקד במה שיש, ובעיקר – איך מממשים את היש הזה.

דגים
מיקומה של ונוס במזל סרטן שם את הדגש על הצד הרומנטי שלכם, אבל זווית של עימות בין נפטון שליט המזל שלכם לבין מרקורי התקשורתי עלולה לגרום לכם לעשות שגיאות בשיפוט: נסו לדבר על הדברים, ולא לשמור אותם בבטן.

שאלות ותשובות

שאלה: שלום יאיר, נולדתי בתאריך 5/3/1987 בשעה 6:10 בעפולה. אני נמצאת כרגע לפני לימודים ורציתי לדעת במה מתאים לי יותר לעסוק - באמנות או באדריכלות? כמו כן, לא היה לי קשר רציני עד כה, ורציתי לדעת אם תהיה לי זוגיות. אני אדם מאוד ביישן, מאוד חשובה לי הפרטיות שלי ואני מרגישה שזה עוצר את הנושא הזה.

תשובה: ובכן, ראשית בנושא האמנותי. האופק במזל דגים הוא מקום מאוד רגיש, רגשני, ואפילו פיוטי כדרך הסתכלות על העולם, כל שכן מקום שקולט כמעט כל ניואנס סביבתי, ומגיב אליו בצורה פואטית ופיוטית. אם נוסיף לכך את מיקומם של השמש (בעיגול אדום) ושל מרקורי כוכב התקשורת (בעיגול כחול) שגם הם נמצאים שם מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה, נוכל לומר שהפוטנציאל היצירתי והאמנותי שלך גבוה מאוד. יתמוך בגישה הזו גם מיקומו של הירח (בעיגול צהוב) שמייצג את הנפש ואת תרגומו של האני הרגיש של השמש במזל דגים לחיי היום יום, במזל שור.

השמש, מרקורי והאופק נמצאים במזל דגים, השייך ליסוד המים. מיקומו של הירח במזל שור, השייך ליסוד האדמה, עשוי בהחלט לספק את היכולת לתרגם את הרגשות העדינים והיצירתיים שנמצאים מאחורי הקלעים למעשים בשטח, ולהפוך אותם ליצירות אמנות.

בנושא האדריכלות – הירח קשור לנושאי בית ובתים בכלל, במפת הלידה. מיקומו בבית השני, בית הרכוש והכספים, עשוי בהחלט להראות על יכולת ליהנות מתרגום פרקטי מכניס כספים של נושא האדריכלות, אם יעובד נכון. מיקומה של ונוס (בעיגול ורוד), שליטת מזל שור שבו נמצא הירח, במזל דלי מראה על יכולת להרחיב אופקים, ליצור קשרים, וליהנות מיכולת לעבוד עם מוסדות וארגונים גדולים בכל מה שקשור לתחום הזה.

אולם... הצורך בקרקע מוצקה מתחת לרגליים עלול להתנגש בצורך להרחיב אופקים ולהתעופף מעט, כפי שאנחנו רואים בזווית הפעולה בין ונוס לבין מרס (בעיגול חום), וליצור קונפליקט מסויים: השראה ויצירתיות – או צורך להתפרנס ולשים את שתי הרגליים על הקרקע? מכיוון שזו זווית פעולה, קשה לחבר בין השניים, והקונפליקט הזה עלול להקשות עלייך בהמשך, אלא אם תחליטי להתמסר לנושא, וללכת עד הסוף.

גם בנושא הזוגיות אנו פוגשים קונפליקט מעניין. כפי שציינת, את ביישנית וסגורה, ואכן אנו רואים זאת במפה הלידה, במיקומם של השמש ומרקורי בבית ה-12, אותו בית שמייצג את מה שמתרחש מאחורי הקלעים. אולם, ונוס, שמייצגת את הנשיות הפרטית שלך, נמצאת במזל דלי הפתוח והידידותי, אלא שנושא האינטימיות אינו קל: קרבת יתר מאיימת, והזווית של ונוס עם מרס מראה על מתחים מסויימים ככל שהקרבה אכן גדלה.

אז מה עושים? לדעתי אפשר לעבוד על הדברים. אם בייעוץ פסיכולוגי, אם בעזרת ידידים ושיחות של קרבה שמסלקות לאט את הפחד, ואם בלקיחת יוזמה והחלטה שדברים זקוקים לשינוי, וכדאי שהוא באמת יקרה ביוזמתך. ממש עכשיו נמצא אורנוס על פני יופיטר במפת הלידה שלך ותיכף גם יופיטר חוזר למקום שבו היה כשנולדת, וזה קורה בבית הראשון שלך, שאחראי על נוכחות ויוזמה: שני האלמנטים האלה בהחלט יכולים לחזק אותך בתקופה הקרובה, ואם אכן תקחי יוזמה – השנה הזו בהחלט עשויה להוות פריצת דרך מבחינתך.
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully