וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

27.5.2010 / 18:25

בשבוע המתחיל ב-30.5.10 המעורבות הרגשית תהיה גבוהה במיוחד. חשוב להתמקד בעובדות ולא לתת לרגש לתעתע בנו

זהו שבוע מעניין, שבו המעורבות הרגשית גבוהה במיוחד, וכדאי לשמור על פרופורציות ולהימנע מהחלטות חשובות, וממסקנות או פרשנויות שעלולות לעכב אותנו. חשוב להתמקד השבוע בעובדות, ולא לאפשר לרגש להפעיל אותנו.

הזיוית הקשה של השבוע: זווית העימות בין מרס כוכב הדרייב והעשייה שלנו, לבין כוכב נפטון המטשטש והמערפל. נראה שחלק מהתכניות שלנו עלול לעלות עכשיו על שרטון בגלל מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ומצבי הרוח שלנו משתנים במהירות. חוסר יציבות ותכניות משתנות הן חלק ממה שכוכב נפטון מעביר אותנו השבוע, וחשוב לנסות ולשמור על קו מחשבה צלול וציר פעולה יציב. כמו כן, כדאי להתמקד בפרטים הקטנים ובעובדות ולא באשליות או ברגשות המתחלפים, כדי שדברים גם יתממשו להם בסופו של דבר, ולא ישארו בגדר חלום, פנטזיה, או תסכול ואכזבה. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, דגים, אריה ודלי.

המעבר המעניין של השבוע: מעברו של כוכב אורנוס, כוכב הניתוקים, השינויים והחשיבה המקורית ,ממזל דגים הרגשי למזל טלה האקטיבי. מעברו של אורנוס מביא איתו באופן כללי את הצורך לחשוב קצת אחרת, לצאת מהקופסה, להתבונן בדברים מזווית שונה, ולפעול בהתאם. מי בעיקר יושפע מהשינוי הזה? מזלות דלי, טלה, אריה, מאזניים גדי וסרטן.

התקשורת שלנו: על פניו התקשורת שלנו, אולי קצת בניגוד לדברים אחרים שקורים עכשיו בשמים, היא מעשית מהרגיל. מרקורי כוכב התקשורת נמצא במזל שור המעשי, יוצר זוויות מעשיות, ועוסק בעיקר במימוש תכניות ורעיונות מכל הסוגים. אולי משום כך זה בדיוק הזמן להגדיר מטרות שחשובות לנו, ולמרות ערפולו של מרס מול נפטון – להפוך את נושא התקשורת שלנו לנושא בפני עצמו, מה שאומר שיחות שכנוע מסוגים שונים, סיעור מוחות, ומציאת בני ברית שיפעלו ויעשו דברים ביחד איתנו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, שור ועקרב.

ועד שנדע לחבר בין הזווית המעורפלת שיוצר מרס עם נפטון לבין החדות של אורנוס התזזיתי והמבריק – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך גם בתחילת השבוע להיות בזווית עימות מדויקת, שלוותה אתכם בשבוע הקודם, עם כוכב נפטון, ואתם עדיין מתקשים להתמקד ולכוון את הדברים כרצונכם. היזהרו ממעורבות רגשית בהחלטות שלכם.

שור
ונוס שליטת המזל שוהה גם השבוע במזל סרטן, והמעורבות הרגשית ממשיכה להיות משמעותית. זווית מעשית בין מרקורי לבין ונוס מביאה איתה תקשורת משופרת, ויכולת להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור למילים שלכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא עדיין במזל שור הפרקטי, ויוצר זוויות מעשיות שעוזרות גם השבוע לקדם אתכם. ונוס במזל סרטן עוזרת לכם ליהנות מבונוסים קטנים בתחום הכלכלי: יתכן וזה הזמן למהלכים חשובים בקריירה.

סרטן
נראה שגם השבוע הזה פועל לטובתכם, סרטנים. ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם, ונושאים הקשורים לבית ומשפחה מודגשים במיוחד. חשוב למרות כל זאת לא להגזים בהוצאות שלכם ולא לבזבז כספים שלא לצורך.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים הקליל, יוצאת מזווית המתח עם פלוטו, ונראה שהחיים הופכים להיות מעט אופטימיים ונעימים יותר. זמן טוב להרחיב את המעגל החברתי שלכם, לפטפט בכיף, ולדבר על הכל.

בתולה
כוכב מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך להדגיש את הצורך בהרחבת אופקים מכל סוג, בלימודים שמעניינים אתכם, סדנה מרתקת להתפתחות אישית, וכל מה שקשור ליכולת שלכם להרחיב את אזורי הפעולה, ולפגוש אנשים חדשים.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם במזל סרטן שם את הדגש על כל מה שקשור לנושאי קריירה ודרייב, מאזנאים. זה הזמן לרוץ קדימה עם תכניות פעולה מסוגים שונים, לשפר את התדמית שלכם, ולקבוע עובדות בשטח.

עקרב
כוכב מרקורי שוהה שבוע נוסף במזל שור מול המזל שלכם, והתקשורת הזוגית מקבלת משמעות ייחודית עכשיו: נסו לדבר על מה שחשוב לכם באמת, ואם אפשר גם לשתף אחרים במה שעובר עליכם. תנו למילים שלכם לגעת באחרים.

קשת
מיקומה של השמש במזל תאומים שבוע נוסף מול המזל שלכם, שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להעמיק את הקשרים הקרובים, ובנוסף – להשקיע בזוגיות וביחסים שלכם. שימו את הדגש על בילוי בשניים, ושיחות עומק.

גדי
כוכב מרקורי במזל שור מאפשר לכם עוד שבוע לחזר ולפעול באופן רומנטי. ונוס במזל סרטן שממול מאפשר להתמקד בזוגיות וביחסים קרובים, ליהנות ממינון גדול יותר של פרגון וסיוע, ובעיקר יכולת למצוא אהבה אמיתית...

דלי
כוכב מרס שוהה גם השבוע במזל אריה מול המזל שלכם, אבל זווית העימות עם כוכב נפטון בתחילת השבוע לא עושה לכם חיים קלים: נסו לא לפעול מתוך מקום של חלומות ופנטזיות, אלא של פרטים קטנים ומדויקים, ועשייה בשטח.

דגים
מיקומה של ונוס במזל סרטן מאפשר שבוע רומנטי נוסף, אלא שזווית של עימות בין מרס לנפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה מקום רגשני ופגיע במיוחד, וחשוב שלא לאפשר לאחרים להכאיב לכם. אז... דברו, והרבה.

שאלות ותשובות

שאלה: שמי אביבית ונולדתי ב-17.4.1986 בין השעה 16:00 ל-17:00. האם לימודי רפואה עשויים להתאים לי או שכדאי לי להתמקד בתחום אחר? בנושא זוגיות - האם אזכה לאהבה אמיתית ואולי גם לחתונה?

תשובה: ובכן, על פניו זו מפת לידה מעניינת, שמראה לנו איך אלמנטים במפת הלידה מתאימים בדיוק לרצונו של אדם, או שמא נאמר – איך אדם מתאים את רצונותיו ליכולותיו כפי שהן משתקפות להן במפת הלידה? ביצה – או תרנגולת? מעניין...

ואכן, במפת הלידה הזו נמצאים בהחלט כמה וכמה אלמנטים שמתאימים למקצוע הרפואה. ראשית, נזהה את האופק: הוא נמצא במזל מאזניים, מזל שעוסק בעיקר בזולת, קשוב אליו, ואף רוצה לרצותו.

שליטת האופק היא ונוס (בעיגול אדום) ומיקומה במפה יראה לנו היכן יתבטא השליט הזה בחיי האיש. ובכן, ונוס נמצאת בבית ה-8, אותו בית הקשור לסודות החיים, כשהמיקום הזה יוצר אדם שחוקר לעומק את החיים. מקצועות כמו רפואה, סוציולוגיה, פסיכולוגיה וקרימינולוגיה למשל הם בהחלט מקצועות מועדפים על אנשים שכאלה, והם עושים זאת מתוך דחף פנימי עמוק - לא רק להבין את החיים שמתחת לפני השטח, אלא גם להיות קרובים לנושאים הקשורים לחיים ומוות, נושאים שמופיעים בבית השמיני באופן קלאסי, השייך לפלוטו שהוא שליט מזל עקרב.

הירח (בעיגול ירוק) המייצג את הנפש ואת הדיאלוג הישיר שלנו עם העולם, נמצא בבית העשירי, בית הקריירה, כשהוא שוהה במזל סרטן הרגשי. זהו מיקום שעוזר לך לבטא את הצד האמהי שלך שמודגש במיוחד בגלל מיקומו זה של הירח, ולא רק זה – הוא גם עוזר לך להפוך אותו לקריירה. הירח במזל סרטן מצטיין באיכות טיפולית במיוחד, עם הרבה אמפטיה והכלה, ולכן הייתי אפילו אומר שבתוך הרפואה עצמה הרי שנושאים כמו גניקולוגיה, רפואת משפחה, מחלקת יולדות או רפואת נשים בכלל, בהחלט מומלצים.

כוכב מרס, כוכב הדרייב שלנו, נמצא במזל גדי המבוקר והצמוד לנפטון הרגשני (השניים בעיגול כתום). הצירוף הזה מעניין במיוחד, שכן הוא מאפשר לך להיות בשליטה ובקרה מקסימליים מצד אחד, אבל גם נותן גוון רגשי מאוד לכל פעילות שתבחרי, ומרכך אותה מאוד. גם כאן אנו יכולים למצוא מינון גבוה של בקרה ושליטה בצד אמפטיה ויכולת ההכלה – שתי תכונות בהחלט מצוינות לרופאים בפוטנציה.

יופיטר, כוכב השפע שלך (בעיגול שחור) נמצא במזל דגים שעליו שולט נפטון, והוא מצטיין באותן איכויות: חמלה, אמפטיה, יכולת הכלה והזדהות, עם מינון גבוה של נתינה אישית. זווית פעולה בין יופיטר לסטורן (בעיגול אפור) מראה על יכולת לשים את כל אלה תחת כותרת ומסגרת פעולה מחייבת ודורשנית, ואם תבחרי גם במקצוע האחות – היא בהחלט תועיל לך.

שני אלמנטים במפה הזו שונים במהותם מכל מה שציינתי, ואף עלולים להפריע לך במידת מה, וכדאי לקחת אותם בחשבון. אחת מהם היא השמש (בעיגול כחול) שנמצאת במזל טלה האסרטיבי וחסר הסבלנות, הדורש סיפוקים מיידיים. השמש היא ה"אני האמית"' שלנו, וככזו היא מבטאת "אני" מעט ילדי שזקוק לתוצאות של כאן ועכשיו, שאלוף בהתחלות אבל מתקשה בתהליכים ארוכים, ושעלול לגלות עצבנות מסויימת כשהוא נדרש ללימודים ארוכים ודורשניים מאוד כמו לימודי רפואה.

האלמנט השני הוא מרקורי (בעיגול ורוד) כוכב התקשורת שלנו. מרקורי שוהה במעלה הראשונה של מזל טלה חסר הסבלנות, ובנוסף יוצר גם זווית פעולה עם כוכב אורנוס (בעיגול חום) התזזיתי, זווית שעלולה להביא איתה עצבנות וחוסר סבלנות כשדברים מתארכים או מתעכבים. בנוסף, הזווית הזו עלולה לדרוש מינון גבוה יחסית של פעילות פיזית, כדי לשכך את חוסר השקט התקשורתי הפנימי שלך.

אז... מה מחליטים? לדעתי, הייתי בהחלט מנסה לבחון ברצינות אפשרות של לימודי רפואה, אבל קודם בודק היטב עם עצמי אם אכן אוכל לעמוד במעמסה הזו של לימודים ארוכים ומתישים עם ים של מטלות ופיקוח נוקשה. הצד האישיותי הפנימי כמה לכך, אבל חוסר השקט הפנימי עלול לגרום לך לשים רגליים לעצמך ככל שהתהליך יתארך. אם תצליחי לשמור על איפוק וסבלנות ובעיקר נשימה ארוכה – אין ספק שהמקצוע הזה יעניק לך הרבה סיפוק ואפילו אושר, לאורך זמן.

ולגבי זוגיות – מקבץ הכוכבים האישיים בצד המערבי של המפה ובעיקר השמש ומרקורי, מרמזים על כך שנישואים ואושר זוגי בכלל יגיעו יחסית מאוחר. זה נכון גם בגלל הקונפליקט בין השמש במזל טלה עם הראש הצעיר הדורש סיפוקים, לבין מרס שליט הטלה במזל גדי שיחסית לאחרים הוא בוגר מגילו, אך עדיין נמצא בקונפליקט עם ה"אני האמיתי" שדורש תוצאות כאן ועכשיו. ונוס במזל שור מראה שתהליך ההתקשרות הזוגי אינו קל ויקח זמן, והאופק במזל מאזניים לא עושה לך חיים קלים, ומקשה עלייך לעמוד על שלך ולשים גבולות, אולי מתוך הצורך לרצות אחרים.

יחד עם זאת מעברו של פלוטו על פני כוכב מרס במפת הלידה שלך בעוד כשנתיים – כרגע הוא על פני כוכב נפטון ומביא איתו שלל תהיות ומבוכות בדיוק מסוג השאלה שלך – יביא איתו כנראה קשר זוגי, אם כי לא בטוח כלל שיהיה ארוך מאוד: האישיות עדיין צריכה להתעצב ולהתבגר, וכאמור – הזוגיות הטובה שלך היא בעיקר בגילאים מבוגרים יחסית, תשובה לא קלה למישהי שכרגע היא רק בת 24, ולא ממש מבינה שבגרות רגשית אמיתית ומוכנות לזוגיות שכזו מגיעים – לצערי או לשמחתי – רק בגילאים בוגרים יותר, אם בכלל...
בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully