וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

13.5.2010 / 18:15

בשבוע המתחיל ב-16.5.10 הרגשות יהיו חזקים במיוחד וישתלטו על כל פיסה של היגיון. שמרו על פרופורציות ואל תאבדו את הראש

נראה שהרגשות תופסים פיקוד השבוע ומכתיבים להיגיון שלנו מה לעשות, ובעיקר איך... אולי משום כך חשוב לשמור על פרופורציות ולא לאבד את הראש ולפעול באופן דרמטי, בעיקר כשאנחנו מוצפים רגשית ולא רואים ממטר.

הזווית הקשה של השבוע: זווית הפעולה של השמש עם כוכב נפטון המטשטש והמערפל. בגדול, זו אחת הזוויות הבעייתיות באסטרולוגיה, מכיוון שהמעורבות הרגשית הגבוהה שהיא מביאה איתה עלולה לגרום לנו לאבד כוון, לפעול כנגד האינטרסים המעשיים שלנו, למסמס תכניות פעולה נאות, ולירות לעצמנו ברגל מבלי לראות את כל התמונה. אולי משום כך חשוב דווקא עכשיו לעשות דברים באופן מעשי כשאנו שמים את הרגשות בצד, ומתמקדים בעיקר בפרטים הקטנים כיוון שהם יעשו עבורנו את ההבדל. איננו במיטבנו כעת וכדאי לדחות לשבוע הבא החלטות חשובות. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות דגים, אריה, דלי ושור.

המעבר המעניין של השבוע: ונוס הרגשית שאחראית גם על היחסים שלנו עוברת השבוע למזל סרטן, ונראה שהמעורבות הרגשית שלנו רק הולכת ומתחזקת. ונוס קשורה לנושאי בית ומשפחה והדגש עובר השבוע לנושאי ביטחון רגשי, כספי ומשפחתי, כשאנו נדרשים לעשות עבודת עומק בנושאים אלה עם עצמנו, לבדוק היכן נמצאות המילים האלו בחיינו כעת, ולהשקיע יותר ביחסים הזוגיים שלנו כמו גם ביחסים בתוך המשפחה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, סרטן וגדי.

התקשורת שלנו: מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא סוף סוף בהילוך רגיל במזל שור. זה מאפשר לנו לתקשר באופן מעשי במיוחד עם אחרים, להתמקד בעשייה פרופר, וגם אם איננו במיטבנו כעת מבחינת יכולת קבלת ההחלטות, הרי שמיקוד בפרטים הקטנים עשוי להביא איתו מחשבה צלולה, וכמה תובנות חדשות לגבי המטרות שלנו בשבוע הזה, והדרך להשיג אותן. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות בתולה, תאומים, שור ועקרב.

ועוד שנדע לחבר בין מרקורי הפרקטי לוונוס האימהית ולבית שצריך סוף סוף ניקיון יסודי ותחושת חמימה של ביחד – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה

מרס שליט המזל שלכם נכנס השבוע עמוק יותר ויותר אל תוך זווית העימות עם כוכב נפטון, והחיים הופכים רגשניים יותר ומעורפלים יותר. חשוב לא לאבד את המיקוד שלכם במה שחשוב באמת, ואם אפשר גם להתמקד בפרטים הקטנים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זווית פעולה עם יופיטר, ונראה שאתם אמביציוזיים מהרגיל. מעברה של ונוס בהמשך למזל סרטן, יגרום לכם להיות רגשיים ורגשניים יותר מתמיד: שימו דגש מיוחד על פעילות ביתית.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא עדיין במזל שור המעשי, ויוצר זוויות פרקטיות שעוזרות לכם לא רק לקדם עניינים, אלא גם למצוא לכם שותפים לדרך או לרעיון. ייתכן שתחליטו שאתם רוצים לעשות דברים בשיתוף אחרים, ולא לבד.

סרטן
נראה שהשבוע הזה עשוי להיות מקסים מהרגיל: ונוס עוברת בהמשך השבוע למזל שלכם, והחיים הופכים נעימים יותר, רגשניים יותר, ובעיקר – רומנטיים יותר. זמן טוב לתת לרגשות עדיפות ראשונה, ולהיזהר מבזבוזי כספים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת בתחילת השבוע זווית פעולה מדויקת עם כוכב נפטון, שמביאה מצבי רוח משתנים וקושי להתמקד. חכו בסבלנות, כי לקראת סוף השבוע עוברת השמש למזל תאומים, והחיים הופכים קלילים יותר.

בתולה
כוכב מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל שור, ושם את הדגש מבחינתכם על התפתחות אישית, ועל מיקוד בתהליכים הקשורים לנסיעות או ללימודים. זה הזמן להרחיב אופקים, או לתכנן לעצמכם נסיעה בשבועות הקרובים.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם בזווית פעולה לכוכב יופיטר, עלול להביא איתו אמביציה מחוזקת מצד אחד, אבל גם חוסר זהירות מצד שני: גלו איפוק, ואל תאבדו את הצפון. ונוס עוברת בהמשך למזל תאומים, והחיוך מתרחב לו...

עקרב
כוכב מרקורי שוהה גם השבוע במזל שור מול המזל שלכם, ונראה שנושאי תקשורת מסוגים שונים, בעיקר תקשורת זוגית עם דגש מיוחד על כל מה שקשור למערכות היחסים שלכם, תופסים מקום הולך וגדל. דברו על זה.

קשת
מעברה של השמש למזל תאומים השבוע מול המזל שלכם, עוזר לכם להתמקד בפעילות זוגית שבאה מהלב, למסד קשרים, ולקבל החלטות הקשורות ליחסים שלכם. הגיע הזמן לפתוח את הלב, ולאפשר לאהבה להיכנס.

גדי
כוכב מרקורי במזל שור מאפשר לכם עוד שבוע שבו המעורבות הרגשית שלכם, בעיקר בתחום הרומנטי, גבוהה במיוחד, וכדאי לפעול מהלב. מעבר ונוס למזל סרטן שממול רק מדגיש את הנושא: זמן להעמיק קשר רגשי קיים, או לצאת לדייט.

דלי
כוכב מרס שוהה עדיין במזל אריה מול המזל שלכם, אבל השבוע הוא יוצר זווית עימות עם כוכב נפטון והרגשות מבולבלים מעט. אל תקבלו החלטות רגשיות. מעבר השמש למזל תאומים מביא איתו טאץ' רומנטי חדש: הגיע הזמן ליוזמה.

דגים
מיקומה של ונוס במזל סרטן מאפשר לכם לבדוק לעומק את מערכות היחסים שלכם, ולאפשר לאהבה להיות נוכחת שם במינון גדול יותר – או לקבל החלטה להמשיך הלאה. השמש במזל תאומים מכריחה להשקיע יותר בבית ובסביבתו.

שאלות ותשובות

שאלה: יאיר שלום. נולדתי ב-09/07/1972 בשעה 01:25 בוומבלי פארק בלונדון. האם תוכל להאיר את עיני לגבי זוגיות? אני רווקה, ולמרות שאינני רואה את עצמי כאם חד הורית השעון הביולוגי מתקתק... כמו כן, אני מנחה סדנאות למיניהן כפרילנסרית, ולמרות שטכנית אני יודעת אילו צעדים עליי לנקוט על מנת לקדם את עצמי ולעבוד יותר, אני בעיקר מגיבה וכמעט שלא יוזמת - עד מתי? ומה לגבי תחום טיפולי שהוא החלום האמיתי והבלתי מוגשם שלי?

תשובה: ובכן, על פניו זוהי מפה מורכבת למדי. האופק במזל שור מראה על אדם פרקטי בעיקרו, עם שתי רגליים על הקרקע. אלא שוונוס שליטת האופק נמצאת במזל תאומים האסרטיבי, כשהיא צמודה לסטורן מימין – ולירח משמאל (כל הקבוצה בעיגול אדום). בצד שמאל ישנו הגורם המעכב והשיפוטי, ובצד ימין – הנפש, האמהות והרגשות העדינים, כשבתווך בין הפטיש והפרח או בין הסדן והקטיפה, נמצאת ונוס שלנו... להתמסר או להתבודד? להצטרף לעולם או להתנזר? לפתוח את הלב או לחטוף על הראש? נראה שדיפ דאון המשפט האחרון מגיע בכל מקרה...

כן, הצד הביקורתי כאן מודגש מאוד: סטורן הוא הכוכב הקרוב ביותר אל האופק, וככזה הוא זה שקובע את הטון הבסיסי: חמור סבר, ביקורתי, ויודע כל. מצד שני, הירח וונוס כל כך ילדותיים במזל תאומים, צעירים, מפחדים להזדקן ולהסתגר עם מישהו אחר בתוך מסגרת חונקת... ומלמעלה מרעים לו השעון הביולוגי הכבד: עוד מעט נגמר הזמן! לא קל, אין ספק...

אולם, הדילמה הזו אינה פשוטה. מבחינתך, הרוח הצעירה הזו שמפעפעת עמוק בפנים עלולה להינזק קשות מזוגיות, ואפילו אמהות: אחרי הכל, נראה שאת עצמך תמיד תהיי ילדה, עמוק בפנים, מה שאומר שהקונפליקט לא ממש יגמר גם כשייקרו עובדות בשטח.

בנוסף, יוצרת השמש שלך שבמזל סרטן (בעיגול כחול) זווית פעולה עם אורנוס התזזיתי, אלמנט שמביא איתו פעמים רבות לצורך חזק בגירויים ופתיל קצר, ולא לתהליכים ארוכים וממושכים שדורשים הרבה סבלנות ואורח רוח. חוסר השקט הזה שהשמש מביאה איתה גורם גם לעיכובים בתהליכי קריירה הדורשים הרבה אורח רוח ופיתוח אישי, ובמפה הזו על כן הם בנויים בעיקר על הברקות והארות.

הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלך לבין מרס (בעיגול אפור) מביאה איתה הזדהות חזקה עם המילים שלך, אבל גם מלחמה על עקרונות, וחוסר שקט עם המין הגברי בכלל. ריבים קטנים, סכסוכים מרגיזים – נראה שיש משהו וכחני במפה הזו שלא מוותר, מתווכח ועומד על שלו, ומדי פעם גם מזדהה יתר על המידה עם המילים שלו ויוצר איתן לא מעט דרמות שנראות כאילו גדולות מהחיים, אבל איכשהו נוצרות כדי לא ממש לגעת בהם.

זווית פעולה בין הירח לבין פלוטו (בעיגול ירוק) גם היא גורמת לחיים לא ממש קלים, בלשון המעטה. זו זווית מעט כוחנית, שמראה שנשים בסביבה זקוקות לעמדות כוח, ולהרגיש ולהתמסר עלול למסמס את הכוח הזה. אם נוסיף לכך את זווית העימות השאפתנית בין הירח ובין יופיטר (בעיגול חום) ממול, נבין שיש תכניות גדולות אי שם, וקרקוע מוקדם מדי עלול לשבש אותן – כך בכל אופן התחושה עלולה להיות, במעמקי הרגש.

זו מפה שרוצה מאוד מחוייבות, אבל גם פוחדת ממנה מאוד. היא עוסקת בתגובות של מזל תאומים ובמרקורי שמגיב למרס, אבל לא ממש עוזר לו ליזום: עובדות בשטח עלולות לקרקע לפני שהחלומות יוגשמו, ובמפה הזו הם לא יוגשמו בקלות – עוד מכשול לא מודע בדרך למימוש שמעדיף סיפוקים מיידים וחלומות גדולים על פני דחיית סיפוקים והסתפקות במה שיש, בעיקר כשיש שם ילדה מתוקה שחולמת אותם, ומעדיפה לעשות חיים ולחלום בגדול לפני שהיא מתבגרת ועושה משפחה. השעון הביולוגי מזכיר לה שהזמן רץ, אלא שהיא עצמה – אינה מוכנה לכך, עדיין או בכלל... האם תהיה מוכנה להיות אחראית ואמא, הילדונת? תלוי... אולי... יכול להיות... ואולי גם וגם?

הגישה לכל האחריות והמחוייבות הזו מאוד אמביוולנטית, ומעדיפה דרמות וסיפורים על פני אמת קונקרטית שמכריחה לקחת אחריות ומחוייבות. זו תוכל להגיע רק אם תקחי את עצמך ברצינות, תוותרי על החלומות הגדולים, תעשי עבודה על הילדה הפנימית הזו ותאפשרי לה לגדול, ותלמדי להסתפק בפרטים הקטנים שעושים את ההבדל: קליניקה קטנה, בית קטן, עציץ, שולחן עם מפה לבנה, וקוסקוס חם לצהריים. פשוט, אבל מסובך לילדים להגיע לשם לבד...

אולי משום כך רק כשפלוטו יגיע למעלה העשירית במזל גדי, בסוף השנה הבאה או בשנה שאחריה, יתחיל הדיאלוג האמיתי עם השעון הזה, עם האחריות הזו, ועם הילדה שיושבת בפנים ומחכה שמישהו יגיד לה שאפשר כבר לצאת, כי המרכבה שחלמה שתיקח אותה לחוץ לארץ מחכה לה ליד הדלת, וכרטיס הטיסה מחכה ליד המטוס... עד אז – אל תפריעו לי בבקשה לחלום, או קיי?
בהצלחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully