וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-9.5.10 אנחנו מתחילים לחזור לעצמנו ולתקשורת הטובה שלנו. הגיע הזמן למימוש רעיונות ויוזמות

נראה שהשבוע אנחנו מתחילים לחזור לעצמנו, לתקשורת הטובה שלנו, ולכל התכניות שעשינו לפני כמה שבועות ומשום מה עלו על שרטון. מרקורי חוזר להילוך רגיל, ונוס שטה בחדווה במזל תאומים, המילים שלנו חוזרות לקבל נפח ומשמעות, ומרס במזל אריה ביחד עם השמש במזל שור גם מאפשרים לדברים לקרות. שבוע אקטיבי בפתח, למרות שעמוק בפנים יש עדיין לא מעט לחצים.

המיקום המשמעותי השבוע: מרקורי כוכב התקשורת שלנו חוזר להילוך רגיל, ואנחנו חוזרים לעצמנו. אחרי שלושה שבועות של הילוך אחורי ובדק בית רציני בכל מה שקשור לחשבון הבנק ומקורות ההכנסה שלנו, חוזר מרקורי להילוך רגיל, תוך שהוא מסיים את תהליך סגירת המעגלים שכולנו עברנו בשבועות אלו. כעת אפשר לחזור לתקשורת הרגילה שלנו ולמימוש הרעיונות והיוזמות, אם כי הליכה בטוחה קדימה תתרחש סופית רק בשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, שור ועקרב.

הרגשות השבוע: ונוס הרגשית שוהה במזל תאומים, והופכת את כל נושא הרגשות לקליל וזורם מתמיד. זהו מיקום שמאפשר לנו לשתף ברגשות שלנו באופן ברור וממוקד יותר, ליהנות משפע של תנועה ופעילות ספורטיבית, ולשים דגש מיוחד על כל מה שקשור ליכולת להכיר אנשים חדשים בקלות ובמהירות יחסית. מי בעיקר יושפע ממיקומה של ונוס? מזלות תאומים, שור, מאזניים, וטלה.

דרייב ועשייה: מרס כוכב העשייה שלנו שוהה במזל אריה, ומביא איתו התרגשות והתלהבות בכל מה שאנו עושים. אפשר לומר שדווקא עכשיו קשה לנו לעשות את מה שלא באמת מרגש אותנו, ולכן כדאי להתמקד בעשייה שלנו בצד המלהיב, זה שלא משעמם אותנו אלא גורם לנו לפעול מהלב וממקום מרוגש ושמח, שכן השמחה הזו היא בהחלט תנאי השבוע לעשייה יצירתית ופורה. מי בעיקר מושפע ממיקומו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, אריה ודלי.

ועד שנדע להפיק משילוב הכוחות של מרקורי ומרס את המקסימום, ולצרף מילים לפעולה באופן שיקדם את תכניות הפעולה שלנו באופן הטוב ביותר - שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
כוכב מרקורי והשמש שוהים גם השבוע במזל שור, מקום בו נמצא בית הכספים שלכם, והם מוצאים אתכם בהמשך תקופה מעשית מהרגיל, טלאים. חזרתו של מרקורי להילוך רגיל עוזרת לכם לסיים תהליך של התארגנות כספית מחודשת.

שור
זה עלול להיות שבוע מאוד אסרטיבי, שוורים. גם השמש וגם מרקורי עדיין במזל שלכם, אבל מרקורי חוזר להילוך רגיל סוף סוף אחרי שלושה שבועות של הילוך אחורי, ועוזר לכם לסיים תהליך מעניין הקשור לעבר – ושוב לרוץ קדימה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בתחילת השבוע בהילוך אחורי, אבל בהמשכו עובר סוף סוף להילוך רגיל, ועוזר לכם לסיים שלושה שבועות של סגירת קצוות ומעגלים, תובנות חדשות שמגיעות בגלל פעולות ישנות, ו... התחלת פעילות.

סרטן
השמש ומרקורי במזל שור מדגישים גם השבוע את העשייה שלכם עם מוסדות וארגונים. חזרתו של מרקורי להילוך רגיל עוזרת לכם לסיים חילוקי דעות קטנים ולזכות שוב בפרגון, סיוע ועזרה בהתחלות חדשות בחייכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור ומסיימת את זווית המתח עם כוכב מרס האסרטיבי, שעשתה לכם לא מעט קשיים בשבוע הקודם. ואכן, הגיע הזמן לשפר תקשורת עם העולם, להתפייס איתו בהדרגה, ולהתחיל להזיז דברים.

בתולה
כוכב מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בתחילת השבוע בהילוך אחורי, אבל בהמשכו עובר למצב עצירה ומשם – חוזר להילוך רגיל. הגיע הזמן לקבל החלטות בנושאי לימודים או נסיעות שעמדו על הפרק, ולהתחיל לממש.

מאזניים
מיקומה של ונוס שליטת המזל שלכם במזל תאומים, שם את הדגש השבוע על כל מה שקשור ליכולת שלכם לממש באופן מעשי את התכניות שלכם - בעיקר את אלה שקשורות לנסיעות, הרחבת אופקים ולימוד של משהו חדש ומעניין.

עקרב
השמש ומרקורי ששוהים השבוע במזל שור מול המזל שלכם, ממשיכים לפעול במערכות היחסים שלכם גם השבוע, אבל המחלוקות והעימותים מגיעים לקיצם עם חזרתו של מרקורי להילוך רגיל: זמן להתפייס, ולחזור לשגרה.

קשת
מיקומה של ונוס במזל תאומים עוד השבוע מול המזל שלכם, עוזר לכם להתמקד בפעילות יצירתית שבאה מהלב, ולהגשים חלומות. שימו דגש מיוחד על המילה אהבה, ושלבו אותה באופן פעיל יותר בחיי היומיום שלכם, קשתים.

גדי
השמש ומרקורי במזל שור מאפשרים לכם עוד שבוע שבו המעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד, וכדאי לנצל את המעורבות הזו לפעול מתוך ריגוש והתרגשות בחייכם, לעשות מה שבאמת מרגיש לכם, ולפתוח את הלב.

דלי
זהו עוד שבוע אסרטיבי, דליים. מיקומו של כוכב מרס, ששוהה במזל אריה מול המזל שלכם, עדיין לא מביא איתו חיים שקטים, אלא סערה או שתיים. חזרתו של מרקורי להילוך רגיל במזל שור, מאפשרת שיפור תקשורת בחיי המשפחה.

דגים
מיקומה של ונוס במזל תאומים גם השבוע, מאפשר לכם להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, לתת לאהבה מקום גדול יותר בחיי המשפחה, ולחזור לביחד הביתי. חזרתו של מרקורי להילוך רגיל משפרת את התקשורת עם העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully